9 Август, 2017 07:15 8 055 18

Дизелова 7-series от G-Power

  • bmw-
  • тунинг-
  • g-power
Дизелова 7-series от G-Power - 1

Малко преди да настъпи крахът на дизеловите двигатели, германците от BMW пуснаха един наистина колосален двигател. Той бе шестцилиндров 3.0-литров дизел, но се уповаваше да принудително пълнене от цели четири турбокомпресора. Това се пренесе в мощност от точно 400 конски сили и впечатляващите 760 нютонметра въртящ момент с ускорение от 0 до 100 за завидните 4.6 секунди.

Сега обаче, е време известните с лудите си проекти тунери от G-Power да подхванат нещата. Това подхващане се трансформира в увеличение на мощността до 460 конски сили и още по-покъртителните 860 нютонметра въртящ момент. Това означава над 150 конски сили на литър - нещо безумно за дизелов двигател и съответно подобряване на ускорението с общо 3 десети до 4.3 секунди, което е равностойно на M2 и M3/4.

Интересното тук е, че могат да бъдат контролирани режимите на мощност - лесно да се преминава от заводския към G-Power-ския. За да се контролира тази мощност има и нова спирачна система с двукомпонентни дискове и многобутални спирачни апарати. Единствената промяна във външния вид са типичните за производителя джанти с пет двойни спици, които за Седма серия са 21-цолови, като възможностите за цветове са Gun Metal Grey, Stardust Silver, Diamond-cut или Jet Black.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 onq s konq

    11 10 Отговор
    На моито беенве джантите са същите само дето на цвят са розави

    Коментиран от #2

  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 Трифон

    10 21 Отговор
    Дизелов шестак ускорява кола тежаща над 2 тона за 4.3 сек!!
    Ало, хибридните япончета, тролеите са технология за градски транспорт със смешна динамика. Карал съм новия Лексус НХ и ускорението е като на водно колело, идеален за бабички и мъже с дух на бабички. Никога японска кола/кашон.

    Коментиран от #4

  • 4 Lexus

    19 4 Отговор

    До коментар #3 от "Трифон":

    Извинявай, ти на WRC ли се състезаваш? Може ли автограф от теб или даяджията който ти е дал книжка?

    Коментиран от #6

  • 5 Lexus

    15 2 Отговор
    Иначе автомобила е идеален, харесва ми. Не ми харесват невъзпитаните идиоти които ги карат. А относно за хибридите, много по подходяща кола за града е, стига сме се тровили взаимно, време е нещо да се направи. И не ми излизайте с номера, че не било полезно за природата като се правят батерии. Ми то дали ще е дизели или батерии, разликата не е фрапантна. Въпроса е, да помислим за това да не се тровим взаимно в града поне, където масата се събира на едно. Няма нищо дядовско в това да си възпитан човек. БМВ и те имат хибриди на повечето модели вече, Мерцедес също и показателите не се различават особенно от лексусите (330е, и така нататък). Ама тях не ги хейтвате нали, предполагам защото или не сте чували за тях или не сте се качвали в такова БМВ. Ама давай, хейт да има, те и японците и немците си напредват междувременно. И Трифон, смешната динамика компенсира с марката с най-малко производствени дефекти до момента и най-коректно отношение към икономия. С удоволствие ще си карам дядовския Lexus LC, знаейки, че няма да се налага да го връщам заради нещо подобно като Дизелгейт или дефектен климатик, докато съм целия в пот :)
  • 6 Трифон

    9 8 Отговор

    До коментар #4 от "Lexus":

    Не вуйчо, не се състезавам, но освен че ме превозва от точка А до точка Б автомобила, може да ми доставя удоволствия и да имам нужната динамика при каране на дълги разстояния..
    Ама ти от къде да ги знаеш тия работи като тролея върви плавно и бавно, тебе това те устройва.
    Не ми говори за еко тъпотии, защото РХ е със V6/3.6 бензин и така екологията с която се оправдавате да си купите хибрид отива в тоалетната.
    Няма по-скучни и прехвалени коли от тойота и лексус, ама то като приказката за кучето и стопанина му!!

    Коментиран от #7

  • 7 Lexus

    7 6 Отговор

    До коментар #6 от "Трифон":

    Не си отива в тоалетната, при положение, че до 60 км/ч си само на ток и не тровиш хората :) А за скуката, мнението ми е, че са скучни точно БМВ-тата защото станаха твърде посредствена кола, толкова често ги виждам, че не ми прави впечатление. Все едно си в GTA и хората се повтарят с колите си.. еднотипна работа... ТВА ВЕЧЕ Е СКУЧНО ;) А за Тойота ако ми говориш имам 3 букви за теб - 2JZ.
  • 8 ККК

    8 1 Отговор
    Доста добро и апетитно изглежда, но хмммм, пак бих предпочел да имам по голям дизел, примерно v8 и по малко турбини от екзотични материали които да го изнасилват. (в паралелен свят в който бих могъл да си позволя финансово такъв избор :D )
  • 9 хаха

    2 7 Отговор
    Вие жени нямате ли си, че колата да ви доставя удоволствие?

    Коментиран от #10

  • 10 ККК

    2 1 Отговор

    До коментар #9 от "хаха":

    правилните въпроси задаваш
  • 11 Иван

    7 8 Отговор
    От първия комън реил в е39-ката до днес двигателя е един и същ само го накачат с турбини и дюзи. даже комън реала блока и главата са му идентични като на 2.5 тдс-а. Нищо ново под слънцето бенве винаги са били пълни тъпаци. Същите пародии правят и от ваг групата. Единствено мерцедес измислят нещо ново и надеждно.

    Коментиран от #12, #15

  • 12 говньо

    4 5 Отговор

    До коментар #11 от "Иван":

    Бегай яж един сладолед моливче под сянката,че май сериозно те е напекло.
  • 13 hienata

    5 1 Отговор
    Моля всички които имат дизелови коли, поне веднъж да се повозят в кола зад тяхната. Да пуснат климатика и да чакат 3-4 завъртания на светофара. Повярвайте ми, бързо ще ви се прииска колата пред вас да е 2 цилиндрова. С две ръце съм ЗА забраната на дизели в София, Варна и др. големи градове.
    Относно колата, хубава е , но кому е нужна, след като се доближава до показателите на М2, М3/4 (без да ги превишава), а цената е с гаранция по-висока от стандартна М-ка.

    Коментиран от #16

  • 14 ,гост

    3 4 Отговор
    Японец с 3000кубика и 4ри турбини ще искара 1000коня
  • 15 Kometo

    5 0 Отговор

    До коментар #11 от "Иван":

    От ерата на е39 до f сериите се смениха толкова видове дигатели и технологии,че толкова кости нямаш на празна ти картуна! Да не говорим ,че именно М50 с тройната турбина и елементарната двойка,обраха всички награди за дизелов двигател! Но като един фен на Мерцедес и един от многото,които плюят БМВ именно заради фенщината си ,е нормално! Но е и хубаео първо да си притежавал и от двете марки за да сравняваш,а не по чисто български да плюеш нещо което ти е непознато!
  • 16 Смешко

    0 2 Отговор

    До коментар #13 от "hienata":

    Моля всички които има бензинови коли да се затворят в гаража и да запалят колата си. След това да дишат обилно.

    Вече явно въглеродните емисии не са проблем след огромните усилия особенно на САЩ и се захванахме с азотните.

    Аз предлагам да изсечем всички дървета в София понеже те вече нямат предназначение, понеже ЦО2 е даже под нормите.
  • 17 SubaruFan

    5 0 Отговор
    Въпреки че съм фен на японските автомобили, няма как това БМВ да остави някой човек безразличен . Наистина впечатляващ автомобил ! Комплименти за тунинг ателието G-Power, поредния им уникален проект .
  • 18 TSFH

    3 0 Отговор
    Сериозна машина.
    Еваларка на G-power.
    Зарадва ми окото.