Малко преди да настъпи крахът на дизеловите двигатели, германците от BMW пуснаха един наистина колосален двигател. Той бе шестцилиндров 3.0-литров дизел, но се уповаваше да принудително пълнене от цели четири турбокомпресора. Това се пренесе в мощност от точно 400 конски сили и впечатляващите 760 нютонметра въртящ момент с ускорение от 0 до 100 за завидните 4.6 секунди.
Сега обаче, е време известните с лудите си проекти тунери от G-Power да подхванат нещата. Това подхващане се трансформира в увеличение на мощността до 460 конски сили и още по-покъртителните 860 нютонметра въртящ момент. Това означава над 150 конски сили на литър - нещо безумно за дизелов двигател и съответно подобряване на ускорението с общо 3 десети до 4.3 секунди, което е равностойно на M2 и M3/4.
Интересното тук е, че могат да бъдат контролирани режимите на мощност - лесно да се преминава от заводския към G-Power-ския. За да се контролира тази мощност има и нова спирачна система с двукомпонентни дискове и многобутални спирачни апарати. Единствената промяна във външния вид са типичните за производителя джанти с пет двойни спици, които за Седма серия са 21-цолови, като възможностите за цветове са Gun Metal Grey, Stardust Silver, Diamond-cut или Jet Black.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 onq s konq
Коментиран от #2
07:47 09.08.2017
2 Този коментар е премахнат от модератор.
3 Трифон
Ало, хибридните япончета, тролеите са технология за градски транспорт със смешна динамика. Карал съм новия Лексус НХ и ускорението е като на водно колело, идеален за бабички и мъже с дух на бабички. Никога японска кола/кашон.
Коментиран от #4
09:47 09.08.2017
4 Lexus
До коментар #3 от "Трифон":
Извинявай, ти на WRC ли се състезаваш? Може ли автограф от теб или даяджията който ти е дал книжка?Коментиран от #6
11:07 09.08.2017
5 Lexus
11:18 09.08.2017
6 Трифон
До коментар #4 от "Lexus":
Не вуйчо, не се състезавам, но освен че ме превозва от точка А до точка Б автомобила, може да ми доставя удоволствия и да имам нужната динамика при каране на дълги разстояния..Ама ти от къде да ги знаеш тия работи като тролея върви плавно и бавно, тебе това те устройва.
Не ми говори за еко тъпотии, защото РХ е със V6/3.6 бензин и така екологията с която се оправдавате да си купите хибрид отива в тоалетната.
Няма по-скучни и прехвалени коли от тойота и лексус, ама то като приказката за кучето и стопанина му!!
Коментиран от #7
11:55 09.08.2017
7 Lexus
До коментар #6 от "Трифон":
Не си отива в тоалетната, при положение, че до 60 км/ч си само на ток и не тровиш хората :) А за скуката, мнението ми е, че са скучни точно БМВ-тата защото станаха твърде посредствена кола, толкова често ги виждам, че не ми прави впечатление. Все едно си в GTA и хората се повтарят с колите си.. еднотипна работа... ТВА ВЕЧЕ Е СКУЧНО ;) А за Тойота ако ми говориш имам 3 букви за теб - 2JZ.13:17 09.08.2017
8 ККК
13:18 09.08.2017
9 хаха
Коментиран от #10
14:56 09.08.2017
10 ККК
До коментар #9 от "хаха":
правилните въпроси задаваш15:13 09.08.2017
11 Иван
Коментиран от #12, #15
17:23 09.08.2017
12 говньо
До коментар #11 от "Иван":
Бегай яж един сладолед моливче под сянката,че май сериозно те е напекло.18:07 09.08.2017
13 hienata
Относно колата, хубава е , но кому е нужна, след като се доближава до показателите на М2, М3/4 (без да ги превишава), а цената е с гаранция по-висока от стандартна М-ка.
Коментиран от #16
20:53 09.08.2017
14 ,гост
22:37 09.08.2017
15 Kometo
До коментар #11 от "Иван":
От ерата на е39 до f сериите се смениха толкова видове дигатели и технологии,че толкова кости нямаш на празна ти картуна! Да не говорим ,че именно М50 с тройната турбина и елементарната двойка,обраха всички награди за дизелов двигател! Но като един фен на Мерцедес и един от многото,които плюят БМВ именно заради фенщината си ,е нормално! Но е и хубаео първо да си притежавал и от двете марки за да сравняваш,а не по чисто български да плюеш нещо което ти е непознато!23:24 09.08.2017
16 Смешко
До коментар #13 от "hienata":
Моля всички които има бензинови коли да се затворят в гаража и да запалят колата си. След това да дишат обилно.Вече явно въглеродните емисии не са проблем след огромните усилия особенно на САЩ и се захванахме с азотните.
Аз предлагам да изсечем всички дървета в София понеже те вече нямат предназначение, понеже ЦО2 е даже под нормите.
09:45 10.08.2017
17 SubaruFan
13:53 10.08.2017
18 TSFH
Еваларка на G-power.
Зарадва ми окото.
17:42 10.08.2017