Last news in Fakti

15 Август, 2017 10:49 9 230 50

Tesla измина 1077км с едно зареждане

  • tesla-
  • електромобили

Италианец постави рекорд със своята леко модифицирана Tesla Model S

Tesla измина 1077км с едно зареждане - 1

Петима членове на фен клуба на Tesla в Италия успяха да изминат повече от 1000км само с едно зареждане на батериите. Досега това беше възможно само с икономичен дизелов автомобил.

За поставянето на рекорда феновете на електрическите коли са използвали Tesla Model S 100D. Автомобилът е собственост на един от тях и е бил леко модифициран. С гуми с ниско съпротивление, изключен климатик и активиран автопилот, който поддържал постоянна скорост от 40 км/ч, Tesla-та е изминала 1077км за 29 часа. С резултата си италианците са надминали досегашния рекорд от Белгия за разстояние изминато с едно зареждане на батериите със 177 километра.

Основателят на Tesla Илон Мъск не пропусна да отбележи новината в Туитър профила си.

Според официални данни Tesla Model S 100D може да измине 594 километра с едно зареждане, но изпълнителният директор на иновативната компания Мъск е предполагал, че с подходящите гуми електрическия автомобил може да се движи близо 1000 километра.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 12345

    28 31 Отговор
    С 40 км/ч. Жалка работа. Колкото и да се напъват, не могат да ме убедят, че бъдещето принадлежи на електромобилите. Поне не със съществуващите в момента технологии.
  • 2 Некъф Пич

    24 13 Отговор
    С 40км/ч те тръгват в понеделник, аз в сряда и стигам преди тях, пак с едно зареждане :Д
  • 3 Русенец

    24 11 Отговор
    Интересно къде в Италия можеш да караш 29ч. с 40км./ч. !??
    То и с велосипед можеш да се движиш така !
    Да дадеш над 60хил. щ.д. за да караш с 40км./ч. е голямо откритие!
  • 4 вибратор на ток

    22 12 Отговор
    На всички скептици и любознателни хора горещо препоръчвам да прочетат биографичната книга за Илон Мъск. Един от най-големите визионери и светли умове на съвремието ни.

    Коментиран от #8

  • 5 гост

    15 5 Отговор
    Публикувано във факти.бг: Досега това беше възможно само с екстремно икономичен дизелов автомобил. Това са глупости,почти всеки дизел под 150 конски сили с нормално каране може да измине и повече.Две дизелови коли съм имал, 1,9 тди и 1,6 ХДИ.И при двете с нормално каране(120-140 на магистрала,80-120 извънградско) съм правил разход около 4,5л.Това прави 1200 км при 55 литра гориво.
  • 6 xxx

    12 3 Отговор
    Пробег от 1000 км с дизелов автомобил без да зареждаш гориво не е нещо необичайно, още повече не е необходимо да е екстремно икономичен. Трябва ти резервоар 50-55 л и разход 5 или една идея под 5, което е нещо напълно нормално за 4-цилиндров дизелов двигател при извънградско шофиране.
    Всъщност може да изминеш 1000 км със скорост доста по-голяма от 40 км/ч, не е необходимо да си купуваш специални гуми или да се пържиш, като шофираш без климатик лятото.

    п.п. Имаше статийка за дизелова инсигния която мина над 2000 км наскоро

    Коментиран от #18

  • 7 гост

    12 0 Отговор
    Самият Мъск каза при последния рекорд, че тестовете не са в реални условия, заради ниската средна скорост и никой не би карал с такава. Просто тези са се забавлявали заради идеята и известността, не за друго.
  • 8 Гост

    23 1 Отговор

    До коментар #4 от "вибратор на ток":

    Явно много се впечатляваш от напудрените автобиографии?! Прочети и "Моята борба" на Хитлер, сигурен съм, че ще кажеш същото и за него!
    Ето една статия за него:
    https://www.vesti.bg/tehnologii/avtomobili/ilon-mysk-majstoryt-na-falshiviia-biznes-6072643
    Светъл ум може да наречеш Бил Гейтс, човекът наистина е тръгнал от нулата и не е разчитал на държавни субсидии. А благотворителността му е пословична. Мъск е пълна противоположност - арогантен помпозник, ходещ само с лъскави холивудки и търсещ държавните пари!
    Гейтс и Джобс са друга категория, а ти си тръгнал този меркантилен циркаджия да ми го хвалиш като най-великия визионер и светъл ум - боже колко мъка има по света!!!

    Коментиран от #12

  • 9 Ярослав Станчев

    12 4 Отговор
    С тия 40 км/ч някое тунинговано Чинкуеченто и е правило яки ластици на тая тесла.
  • 10 VIP AMG

    4 7 Отговор
    няма място испанския дарак пред МЕРЦЕДЕС-БЕНЦ
  • 11 Гадина

    14 9 Отговор
    Деева и философите сте всички, кисело било гроздето. Ама ако ви падне една Тесла ще има да я възхвалявате, както сега правите с пушещите ви котурници. Киселооооо.

    Коментиран от #13, #14, #27

  • 12 123

    14 3 Отговор

    До коментар #8 от "Гост":

    И аз четох тази статия. Ха, ха, с толкова държавни подаяния, всеки може да се пише икономически гений.. Ето най-важната част от статията - това е бъдещето на тесла:
    През 2015 г. Tesla продаде 2738 коли в Дания. През 2016 г., след като правителството реши да спре държавната субсидия, в Дания бяха продадени само 176 коли, което е спад от 94%. Катастрофалните продажби на Tesla са още по-впечатляващи в Хонг Конг. Правителството „поряза” субсидиите на 1 април, продажбите на Tesla спаднаха от 2939 през март на 8 през април и 4 през май.

    Няма друга автомобилна компания, която да реализира такива минуси в историята си....

    Коментиран от #16

  • 13 Random

    5 5 Отговор

    До коментар #11 от "Гадина":

    Много бъркаш.
    Единствената причина да възхвалявам тая която ми "падне" ще да е защото ще мога да я продам на някой като тебе и да изкарам добри пари с които да си взема истински автомобил- нещо японско със задно от 90-те и по-рано.
  • 14 Гост

    9 2 Отговор

    До коментар #11 от "Гадина":

    Що, ти да нямаш случайно Тесла?
    Ех, Лафонтен сигурно се обръща в гроба, щом глупците ни в клин, ни в ръкав, ползват неговата реч!
    Абе аланкоолу, в тази Тесла няма нищо, което да предизвика завист и да е ювелирно направено, като в един Ролс, Астън, Ферари или Ягуар.
    Кисел май си само ти!
  • 15 123

    13 2 Отговор
    Като български водач на нормален дизелов автомобил имам удоволствието да обявя следния рекорд: Преди няколко години, пътувайки за ЕС със стара дизелова кола 1.9 ТДИ изминах 1188 км за малко над 10 часа с едно зареждане на около 56 литра нафта. При това с най-обикновени гуми, 4 човека в колата, с пуснат климатик, радио и светлини, при автопилот, включен през повечето време на 130 км/ч.
    Честито собственици на нормални автомобили с двигатели с вътрешно горене, не сте се прецакали да си купите тесла!!!

    Коментиран от #17

  • 16 Гост

    17 4 Отговор

    До коментар #12 от "123":

    Аз нямам нищо лично срещу Тесла, обаче популизма, зеления фашизъм и лобирането ме отблъскват! Защо държавата ми например, ще субсидира електричките, без да е имало широк обществен дебат и референдум по въпроса? Защо не затворят ТЕЦ "Марица", защото е на въглища, а ще ми налагат еко такса на колата?
    Защо аз ще плащам данък, а електричката няма да плаща - нали ползва същата пътна настилка, за която общината ми взема данък МПС - или тя лети може би?
    Ето това е престъпното в цялата схема с електричките!!!

    Коментиран от #19

  • 17 Иван

    3 6 Отговор

    До коментар #15 от "123":

    Не че не ти вярвам, ама това което пишеш е за Гинес. Обади се на производителя на този 1.9 TDI и му кажи че си карал със 130 и разхода е 4.7л. на 100 км., пък и колата натоварена.
    Щото и аз съм карал 4 дизелови коли, последната е производство 2016г. ама толкова малък разход и в рекламите на производителите не съм срещал.

    Коментиран от #20

  • 18 Гост

    5 1 Отговор

    До коментар #6 от "xxx":

    Колега наскоро и аз си правих "експеримент". Резервоар 70 л. , разход 4.9/100 и пробег от малко над 1400 км. с включен климатик през цялото време. За средна скорост не мога да говоря , но реално съм спазвал ограниченията : 50 до 60 градско , 90 до 110 при изпреварване извънградско и 140 на магистралата. Самия автомобил е с двигател 2000 куб. см. , 4-цилиндров с мощност 170 к.с. , който при моето "нормално" каране дава разход 6.2-6.5/100 с пробег от около 1100 км. , което също не е малко , но исках да видя какъв би бил реалния му капацитет. Горивото , което използвам е MaxxMotion , но и G-Drive D осигурява същото ниво на работа.
  • 19 123

    6 1 Отговор

    До коментар #16 от "Гост":

    Кандидатирай се за министър на екологията и веднага ще гласувам за теб.

    Коментиран от #24

  • 20 123

    4 1 Отговор

    До коментар #17 от "Иван":

    Абе нали и аз това казвам - направо е за Гинес. Ама няколко години по-късно няма да ми повярват. Е 130 км/ч. само по магистралите, които са повече от половината, по останалата част от пътя по-бавно.
    А иначе в рекламите на производителите са много по-ниски разходите - гледах Пежо 308 - среден разход 3.1 - пълен майтап. Но помпа-дюзите на ВАГ наистина са много икономични.

    Коментиран от #22

  • 21 Иван

    5 7 Отговор
    Големи хвалби прочетох тука от собственици на разни дизелови автомобили. Тия разходи под 5л/100км. са плод на фантазии или са регистрирани при спускане от Шипка към Казанлък
  • 22 гост

    7 6 Отговор

    До коментар #20 от "123":

    Те затова сигурно ги спряха, понеже са толкова добри и минаха на добре изпитаната система от италианци и французи - комънрейл. Тди е добро, надеждно, но не далече от чиста работа, тиха работа и мека и плавна работа. Който каквото иска да си купува, но за стари и амортизирани кошници се дават 5-10х.лв само защото са тди. Горе-долу размисъл като тези, които изхвърлят пачките през терасите, защото някой им е казал. Аз имах тди и никога повече няма да си купя.
    Статията е за пробег от електрически автомобил, а не смъдливи и димящи дизели.

    Коментиран от #23

  • 23 123

    2 1 Отговор

    До коментар #22 от "гост":

    Спряха ги, защото не успяха да станат достатъчно екологични за да покрият нормите Евро 5 и 6. Иначе бяха перфектни и много по-здрави. Освен това провокира с невярното твърдение, че само мноооого икономични дизели могат да минат 1000 с 1 резервоар.
    Но сте прави, че статията е за теслата. Пълен смях. Прочетох коментарите във форума на Мъск и тесла Италия - хората са карали по надолнище към Сан Марино и както беше писал един потребител - щях с тази скорост да измина разстоянието със скейтборд.
    С дизела или бензин - автомобил не по-стар от 10 години и при нулиране на бордкомпютъра от Шипка до Казанлък - не повече от 1-2 л. на 100 км. Все пак при спускане на скорост се затваря притока на гориво.
  • 24 Гост

    4 2 Отговор

    До коментар #19 от "123":

    Ами то няма пряк избор за премиер, камо ли за министър на екологията. Иначе се радвам, че хората започнаха да се осъзнават и вече все повече не вярват на лъжите за Глобалното затопляне и "чистата" и "безплатна" енергия!
  • 25 Тони

    11 3 Отговор
    Скрийте се с тези тесли! Към настоящия момент подобни коли нямат никакво бъдеще с тази си технология на зареждане и пробег! Като измислят други батерии, които да осигуряват реално 500-600 км и се зареждат за по-малко от 5 мин. може и да продобият масовост. Той мъск затова има милиарди - защото има шаранчета.
    Искам защитаващи тесла са кажат кое предпочитат: при тапа на магистралата през лятото или зимата с температура от 35 градуса/ или минус 10 какво ще предпочетат: да стоя на хладно/топло в колата и после да викат рапатрак да ги вози до тях или да им е комфортно на тях и семейството н ос другцавтомобил.Кола която е съмнително дали ще мине и 200 км с включени консуматори вътре/два куфара и 4 човека със скорост от около 140 км няма бъдеще.
    В момета тесла не става да ти бъде основна кола. Собственици на автомобила споделят че варна-бургас го минават и в батерията почти не остава заряд.

    Коментиран от #26, #36, #38

  • 26 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 27 тракторист хулиган

    5 0 Отговор

    До коментар #11 от "Гадина":

    нафта на черно.части от моргата.това е хала на народа.стига сте лали вземаме сопите и на бой.
  • 28 Еколог

    2 2 Отговор
    Абе, някъде в интернет има ли инструкции как да му сложа метанова уредба на това?
  • 29 Бензин

    4 3 Отговор
    Водачите на чугунени печки на въглища много да се засегнали гледам. :D
  • 30 Антон

    1 1 Отговор

    До коментар #26 от "БългариноПрост":

    Глупак със сигурност не съм. По-скоро съм обективен.
    Има един български форум : екарс.бг. Отиде, виж , прочети мнение на хора от първа ръка в България.
    И още нещо: би ли ми обяснил по какви критерии ме определяш че съм глупак. Или просто когато няма логични доводи се прибягва до личност и обиди.
    Ще ми бъде интересно един не глупак, сиреч учен човек да си изкаже доводите.
  • 31 Язе

    4 2 Отговор
    Кола тежаща 1760кг.,малко над 200к.с,четири човека,багаж,климатик,с малко нарушения на магистралата и почти спазване на ограниченията в Гърция отиване и връщане-6,6/100.Питай ме за какво ми е тесла.Всичко по колата като дпф и егр работят.Няма нищо махано.

    Коментиран от #32

  • 32 Неандерталеца

    4 4 Отговор

    До коментар #31 от "Язе":

    Защото нямаш двигател за обслужване и поправяне.

    Коментиран от #34

  • 33 Колев

    4 3 Отговор
    Българина продължава да се притеснява за разхода и пробега...

    А никой не говори за това защо Тесла има заводски инсталирана камера, която снима шофьора и пътниците в купето и изпраща данните на Тесла.

    Защо от Тесла отказват да уважат личното пространство на хората, платили за ЛИЧЕН автомобил, нагло, с подобни технологии.

    Защо компютъра на колата трябва да е постоянно свързан с централата Тесла и да изпраща информация.

    Защо при опит за ремонт/модифициране и т.н. ако не е в оторизиран сервиз, Тесла може да ви блокират колата, която е ЛИЧНО ваша (платили сте за нея).

    За българина най-важно остава дизел срещу бензин срещу тесла, и колко е пробега с включено радио...

    Скапано поамериканчено мислене...

    Коментиран от #35

  • 34 Колев

    2 1 Отговор

    До коментар #32 от "Неандерталеца":

    Това е частично вярно. Електродвигателите също имат своя сервизен живот. Не са вечни.

    Вярно, че единствените движещи се части са търкалящите лагери и колекторните четки, но пък има доста управляваща електрическа и електронна технология, във всички съвременни автомобили има и софтуер.

    Обикновено една ел. силова машина може да работи и в двата режима, но се конструира да работи или като едното, или другото, и затова е по-оптимална в това за което е предназначена.

    Електроавтомобилостроенето има специални изисквания към електрическите машини, които трябва да работят и като двигател, и като генератор (при спиране, за рекуперация на енергията).

    Тези двигатели-генератори са много по-скъпи, склонни са към по-често сервизно обслужване по механичната и електрическата част, и на всичкото отгоре ремонтите са много скъпи точно заради тези изисквания.

    Така че не си представяйте, че ако грабнете електрото ще летите в облаците. По-добре е от гледна точка на обслужване пред ДВГ, но да не забравяме, че останалите уредби (окачване и ходова част, спирачна система, кормилна уредба и т.н.) са като в конвенционалния автомобил.
  • 35 Anton

    3 0 Отговор

    До коментар #33 от "Колев":

    Това за камерата истина ли е? Не ми се рови по нета да чета за рях.
    А за блокирането на колата. И това ли и защо, при положение че не ми е осигурил оторизиран сервиз в моята държава.
    За мен лично тесла не са ми интересни, типично американски продукт, залагаащ предимно на маркетинг и мода. Като се замислиш по-дълбоко разбираш че е греда.
  • 36 TSLA

    4 3 Отговор

    До коментар #25 от "Тони":

    Не, ти се скрий с твойте глупости! Като си неинформиран и говориш некипели, и като другите неинформирани ти ръкопляскат колко си умен, нещо случва ли се? Да, 1 голям та.ак!

    Теслата може да те грее дни и нощи наред със стоте киловата. ТИ му мисли ако зависнеш на магистрала при минус 10 с един дръгел и след няколко часа ти свърши горивото. Ако не бях прав, сканинавските коли нямаше да имат отделни печки на течно гориво, ЗАЩОТО, умен, ДВГ има КПД в реални условия около 20 % и не става да те грее дълго време! Твърде неикономично е, освен че може да се счупи при работа на празен ход часове наред. Точно на електричката можеш да разчиташ при екстремни студове - там няма ще запали ли или не - влизаш и потегляш. Знам го от един БАН-аджия с преработени от него коли на ток, дето ги кара отпреди да се родиш. Първата му беше Трабант.

    Коментиран от #39, #48

  • 37 Прах

    1 2 Отговор
    Маркетингов или не, важно е, че разклатиха концерните и диктуват тенденцията, а вие си ги говорете.. Добре, че не определяте бъдещето, че до 2100 ще се гътнем всички. И това е самото начало, тия до 10на години как ще са се развили, та нафтовите печки ще са на едно доста по-ниско ниво от тях, ако все още се произвеждат де. Щете или не, това е положението. Та маркетинга ще победи
  • 38 ахахах

    1 2 Отговор

    До коментар #25 от "Тони":

    Тонка, ти си толкова заблуден, че каквото и да ти се обяснява едва ли ще имаш капацитета да го схванеш. Не се напрягай с проблеми, над които се бъхтят такива учени, които притокът им от мисли за 1 ден е по- голям от твоя за 1 година.. Карай си двгто и си свиркай, остави на избраните да мислят.. на теб не ти се отдава явно

    Коментиран от #40

  • 39 Тони

    2 1 Отговор

    До коментар #36 от "TSLA":

    Скандинавските коли имат такива печки, поради климатичните особености на страните им. Целта е да си програмираш таймера на печката, и тя да се включи 30 мин преди да излезеш. Двигателя е загасен , печката грее купето. Сядаш и в колата тие е топло. Това им е идеята, а не защото кпд то на двигателя е еди колко си процента.
    а за учения от бан какво да ти кажа жалка работа - прави трабанти на ток.......
    С какво мислиш че теслата е вечна, и че няма какво да се счупи в нея. Само едно леко птп със счупена броня и фарове за твойта тесла, я вади от играта за седмици, може би месеци. Части откъде, кой ги смени, а какво се случва с гаранцият, когато неуторизиран сервиз рови из колата. Смешна жалка история, на някакъв американски продукт.....
  • 40 Тони

    0 1 Отговор

    До коментар #38 от "ахахах":

    Понеже съм заблуден , ти помислил ли си върху следните на преди да пишеш, кой колко е пресветен, знаещ, учен,заблуден:
    - инфраструктура за зареждане. Ще изисква нови магистрални далекопроводи. Защото това не е да закопаеш огромните цистерни на бензсиностанциите.
    - как съществуваща електрическа мрежа ще понесе товара. Представете си блок в който 15 тесли се зареждат в гаражите през нощта. Ще издържи ли инсталицята на блока, кварталния трафопост? Умножете го това по съседния блок, квартал, град, област, държава, континент. Милиарди електрички които се сареждат всяка секунда.....
    - говорите за екология. Но масовото навлизане на електтичките ще изисква добиването с милиони тонове на химични елементи нужни за батериите -в момента никел , литии, а не се знае новото поколнение батерии какво ще изискват. Може да са в пъти по-токсични и от аец.
    -количеството електроенергия. Колко нови мощности трябва да се пуснат за да е задоволи нуждата от такава енергия. Това означава нови аец, защото е нелепо да разчитате на панели. А държави които нямат аец, какво ще правят? Ще горят въглища?
    - цената за км. Сега може би е евтино. Но като станат масови и цената ще се покачи на тока. Пак ще се возим на подобни цени като сегашните
    - какво ще се случва с рециклираните батерии. Отново енергоемък и труден процес.
    В тази си конфигурация и с тази технология теслата няма бъдеще! С други батерии да, но сега няма как. Освен това когато електричките навлезат масово, всички производ

    Коментиран от #41, #42

  • 41 Гост

    2 1 Отговор

    До коментар #40 от "Тони":

    Не се връзвай, личи си, че 3-те поста - TSLA, ахаха и Прах са писани от един и същ комплексар!
    Какво ще отговаряш на човек, който вместо доводи сипе обиди и избива комплекси?
    Ако иска нека се ожени за електричка - вече е разрешено!
    Пък да смята за богоизбрани инженерите в Тесла, показва болния му фанатизъм!
  • 42 Лол

    1 1 Отговор

    До коментар #40 от "Тони":

    Сериозно ли си толкова ограничен!?Кой е казал, че ще ги ръгаш в мрежата директно 15те???? Ражоти се и по този въпрос и погледни какви пътища се измислят за да се използва кенетичната енергия, въобще мислите ли си, че някой не е предвидил тия явни неща... Пак ти казвам щеш или не, двг то е пътник до 30 години в нормалните страни... А тва с въглищата, явно наистина си ограничен щом си мислиш, че ще черпим фосилни горива още 10000 години и пичът е мн прав, че кпдто ти на нафтовия дръгел е много криво и незадоволително

    Коментиран от #43, #45

  • 43 Лол

    0 1 Отговор

    До коментар #42 от "Лол":

    А тва пък със сервизите е просто смешно, най малкото има и други играчи със сервизи море в България поне. То и компа то беше огромен, но с времето всичко се развива или търси алтернатива да се развие... Та никела и тия неща са прах в очите. В тая насока се наливат кинти, а не в двг ро...прогресът е немиуем. Тесла месла, немските концерни, японски, френски.. Всичко налива в електричките, та кучето лае керванът си върви

    Коментиран от #44

  • 44 ВСВ

    2 0 Отговор

    До коментар #43 от "Лол":

    За едно нещо сте прави.
    Някога ДВГ ще изчезне.
    Може би нашите правнуци няма да знаят какво е това.
    До тогава ще си се движим на петрол.
    Виж как са изглеждали първите десет автомобила когато е изобретен ДВГ и виж след 100 години в нашето съвремие как изглеждат. Аналогията е с теслата, виж сега как е, и след 100 год. може би ще е друго.
    Ние нямаме толкова фантазия да си представим.
    Но когато ел.колите станат масови тесла няма да може да се конкурира с премиум немските, английски, японски марки.
    Така.
  • 45 Тони

    0 2 Отговор

    До коментар #42 от "Лол":

    Викаш кой е казал че ще ръгаш 15 коли едновременно. Примера е условен. По- реален шеше да бях написал като ръгнеш в мрежата 1-2 млн коли само в софийската мрежа.
    Нали умнико сутрин като станеш ще ти трябва ел.енергия за да си подкараш колата. Е кога да я заредиш , като технологията сега изисква часове за зареждане. Спрели сте отвсякъде. Огромни автомобилни концерни без значение от народността им не се наемат на този етап да правят подобни коли масово, защото ще фалират, знаейки че технологията сега и в следващите десетилетия няма да бъде ок за масова електризация на колите.
    В момента тесла е екзотика за хора които могат да си позволят да притежават втора или трета кола. Останалото са шменте капели.
    Отиди на ecars.bg и виж мненията за пробега на теслата в реални условия от реални собственици в България. Разбираш ли какво означава да тръгнеш от Варна за Бургас с пълна батерия и в Бургас да имаш ток за още около 70-80 км. при изключително спокойно и разумно каране. Собственик на такава кола то пише че със скорост от около 180 км по магистрала не знае дали батерията ще му стигне за 200 км. Това в момента е мега жалко. След 50 -60 год. може да е друго. Сега реалността е тази. Отиди чети.
    С порше в8 над 400 к.с. през нощта Карам постоянно с над 180 към морето, в празните участъци стигам до към 270-280на камерите се движа единствено с 140. Постоянно доускорения, защото с 250 като ти излезе кола намаляш до 100-120 и после пак ускоровяш до 200.колата може и

    Коментиран от #46, #47

  • 46 Тони

    1 1 Отговор

    До коментар #45 от "Тони":

    колата може и много повече но все пак пътя и трафика до някаква степен те ограничават.Като пристигна показва че имам гориво за още около 150 км. С такова каране теслата и до ихтиман няма да стигне.
    Да приемем че спазваш ограниченията и се движиш постоянно със 140., стигането то до Бургас е под въпрос. Толкова за великите тесла.
    В момента който всички започнат да правят масово електриечски коли , това отива в историята. Виж интеририорс на един лексус, мерс, аудо или бмв. Сравни го с теслата, екстри изпълнение , комфорт. Теслата отива по дявилите. Дори среден клас автомобили са в пъти по комфортни и ергономично от това.
    Когато колите започнат масово да се движат с друг вид внеегия, ние няма да бъдем живи.
  • 47 Лол

    2 2 Отговор

    До коментар #45 от "Тони":

    Дам, тва ще се фиксне, а и кой е казсл , че тряа да фърчиш с 200 ? Екзотика са, не отричам, но защо не са една основа за по зелено бъдеще, защото на мен лично ми е крайно неприятно да вдишвам гадния пушек и сулно се надявам до 10на год да има алтернарива, а била тя електрички или не.. Лек ден
  • 48 Язе

    2 0 Отговор

    До коментар #36 от "TSLA":

    Ти мислиш,че ние зимата не пътуваме ли?Ще те грее дръжки зимата теслата дни и нощи.Ще ти свърши тока за нула време.Все някога ще направят зарядна станция там където си закъсал,зареждаш и продължаваш.На мен може и някой да ми даде гориво но на теб едва ли.
  • 49 Колев

    2 0 Отговор
    1. ДВГ няма да изчезне, ако изгаря водород - на изхода ще капе дестилирана вода.
    2. Винаги ще има фенове на спортното шофиране, любители на ретро модата, за тяхната ниша ще се произвеждат по някой друг такъв автомобил.

    Защото който дава парите, той поръчва музиката.

    Някой фен дава парите, и му дават ДВГ с нулеви емисии. Така както все още се произвеждат чисто нови грамофони и механични часовници за манияците.

    2. Тесла е поредния корпоративен монопол, опитващ се да ограничава свободата, да командва, и да събира и продава информация за клиентите си, нарушавайки личното им пространство с камери, блокиране на колата и т.н.

    3. Бъдещето е в батериите само ако се говори за малки и леки (като кг) градски двуместни колички, мотоциклети и АТВ-та.

    От там нататък бъдещето е във водорода за луксозните SUV-та, всъдеходи, лимузини и т.н.

    ТИР-овете и тежката механизация ще се движи с контактна мрежа и пантографи като влаковете, за да може при евентуална авария другите да могат да откачат и да заобиколят авариралото МПС с малка батерия, след това пак да закачат.
    Или отново, на водород
  • 50 Shmeker

    0 0 Отговор
    Муахахаа 29 часа в кола без климатик, в Италия през лятото.... тия са се потили яката.