2 053 30

Меркел ЗА забраната на ДВГ

За първи път Бундесканцлерът се изказа относно забраната на двигателите с вътрешно горене

Снимка : БТА / АП
Снимка : БТА / АП
Александър Петков

Ангела Меркел заяви, че подкрепя спирането от движение на автомобилите с двигатели с вътрешно горене. „В момента не мога да кажа точна година, но смятам мярката за правилна“, сподели Бундесканцлерът в интервю пред вестник „СУПЕРилу“, отказвайки да уточни кога трябва да влезе в сила забраната.

Лидерът на Християндемократическия съюз повиши напрежението върху автомобилния бранш с намерението си да свика следващата среща за Дизелгейт през есента. „Ще присъствам със сигурност на следващия дизелов форум, в случай, че спечеля изборите“, заяви Ангела Меркел. Според нея доверието в автоконцерните е абсолютно изгубено и е нужно те да бъдат контролирани.

Германският министър на транспорта Александър Добринт също отказа да даде точна дата за забраната на двигателите с вътрешно горене. При подготовката на срещата за дизеловия скандал той каза, че не е работа на политиците да определят технологиите на бъдещето.

Въпреки това, за да може Германия да изпълни климатичните си цели, транспортният сектор не трябва да произвежда почти никакви CO2-емисии до 2050 г.

Германия


Още по темата

  • Ето така Меркел нокаутира опозицията

    Ето така Меркел нокаутира опозицията

    Ангела Меркел е гросмайстор на политическата тактика. Една от най-успешните ѝ рецепти е да „прихваща“ чужди теми и да ги превръща в свои. ...
    5.09.2017
    1 606
    6

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • то е ясно
    Отговор
    1 18:24  15.08.17
    Към 2050 г. ресурсите от нефт ще са доста изчерпани, така че щем не щем ще се търсят други източници. А най добре да препрочетем отново Томас Малтус.

    Коментиран от #3, #4

  • бай Иван
    Отговор
    2 18:28  15.08.17
    Изкуфяла бабичка. Не стига че напълни ЕС с рязани, а сега и ДВГ ще забранява. Дано не я изберат пак.

    Коментиран от #5

  • Random
    Отговор
    3 18:30  15.08.17

    До коментар #1 от "то е ясно":

    Споко, има заместител на бензина. Просто няма да го покажат докато не свърши нефта че някои големи икономики може да пострадат.
  • Гост
    Отговор
    4 18:31  15.08.17

    До коментар #1 от "то е ясно":

    Това кой ти го каза, звездите ли? Нито петрола ще свърши до 2050 година, нито електричките са панацея!

    Коментиран от #10


  • гост
    Отговор
    5 18:38  15.08.17

    До коментар #2 от "бай Иван":

    Ти май не си наясно , че конкуренцията и за изборите е два пъти повече ЗА забраната , така че се моли да я изберат , че иначе може още от 2030 г да ги забранят ! И изобщо това е неизбежно само още се пазарят за годината , но при всички случаи няма да е по-късно от 2040 г

    Коментиран от #6, #21

  • бай Иван
    Отговор
    6 18:39  15.08.17

    До коментар #5 от "гост":

    Алтернатива за германия и те ли? Малко са фашисти, ама е по-добре от толерасти.
  • Lexus
    Отговор
    7 19:39  15.08.17
    Тя и за резаците беше и се видя какво стана...
  • Марио
    Отговор
    8 19:43  15.08.17
    Пак казвам и питам защо ни налагете електромобилите.Това са боклуци и никой не може да ме задължи да си купя такава.Едва ли ще направят кола на ток която да не се зарежда повече от 30 минути да върви повече от 200 и да е голяма поне колкото bmw x5 I audi q7.Меркел какво разбира от коли.Тя какво кара .Или изобщо има ли книжка?Електромобилите са боклуци защото просто са много непрактични.Никога няма да си купя защото не искам.Дизела да не замърсява повече от печки,локомотиви и др.Нямате си работа и затова се занимавате с това.Всичко е за пари.Да набиваме пари в електрически боклуци!!!
  • Гошо
    Отговор
    9 19:53  15.08.17
    Докато има човечество,което се храни и отделя екстременти,които се обработват от ЗЕМЯТА,де има и въглеводороди...
  • гост
    Отговор
    10 22:08  15.08.17

    До коментар #4 от "Гост":

    Именно , идеята е повечето петрол да си остане в земята , а за "електричките" явно тези от които зависи не са на твоето мнение

    Коментиран от #11

  • Гост
    Отговор
    11 22:22  15.08.17

    До коментар #10 от "гост":

    Дали не са на моето мнение? Като гледам май Тръмп е точно на моето мнение, а Меркел е несравнимо по-незначителна като световно влияние от това на САЩ! Точно те ги закопаха с Дизелгейт и сега се чудят накъде да хванат. Така, че споко - нито ще спрат добива на нефт, нито твоята Тесла ще пребъде.

    Коментиран от #12, #14

  • The Boss
    Отговор
    12 00:23  16.08.17

    До коментар #11 от "Гост":

    КОЙ кой, САЩ ли били фактор за петрола? хахахахаха http://www.glas.bg/780649/oficialno-predi-minuti-rusiya-i-kitaj-zakriha-sash-shokirash Колко си неподготвен за час! Първо единствената звезда е Слънцето и второ добивът на нефт ще осигури асфалта и пластмасата, а ти ако не щеш да караш ел. кола си свободен да избереш кракомобил, кон, тротинетка или велосипед! Ааа и градски транспорт. Останалото ще е забранено и преследвано от закона. Кат не ти оттърва - кеф ти Конго, Уганда, Камбоджа - еехеееей!

    Коментиран от #18

  • lol
    Отговор
    13 00:26  16.08.17
    Тръмп бил много по-влиятелен от Меркел, сериозно ли пишете такива бисери???? Прах в очите..
  • Elon Musk
    Отговор
    14 00:29  16.08.17

    До коментар #11 от "Гост":

    Моята "TSLA" ЩЕ пребъде, по съвършено простата причина, че имам договори с Пентагона (посредством компанията ми Space-X) за извеждане на военни спътници, освен че с програмата ми за пилотиран полет до Марс съм години преди НАСА. Говорим за толкова пари, колкото нули нямаш не можеш да преброиш. Е затва милата ми дъщерна Telsa Motors Inc. ще пребъде и след 3-тото пришествие. А ти не се изказвай за неща, които не разбираш.

    Коментиран от #16, #19

  • 123
    Отговор
    15 00:30  16.08.17
    Толкова сте ограничени, тровете още и 100 години с вредния петрол, ако искате, хубаво е, че не вие решавате бъдещето на масата или лошо зависи от гледната точка.Кучето лае, а керванът си върви. Добре, че такива решения се взимат от грамотни хора, а не от поредната маса филмарки... и само да няма пак за батериите и тяхното производство, защото тези дефекти до 10на година ще са най-силната страна. Блажени са вярващите, че електричките са по-вредни от двг-то.

    Коментиран от #17

  • хаха
    Отговор
    16 00:34  16.08.17

    До коментар #14 от "Elon Musk":

    И да, американците са плътно зад тесла, защото наляха добра цифра в Тесла(те ги спасиха донякъде от фалита) и продължават да наливат. Та Тръмповци и пионки не пеят много в хора. Тесла са тенденцията в момента и харесва ли ви и не няма значение. Важно е, че са пионери и то доста сполучливи. Та двг-то е пътник. Дори да не са електричките, ще се намери друга алтернатива - независимо дали ви харесва или не.
  • 17 01:09  16.08.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Random
    Отговор
    18 01:10  16.08.17

    До коментар #12 от "The Boss":

    Ако стане така ставам камикадзе.
  • 19 06:37  16.08.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • незнайко
    Отговор
    20 08:12  16.08.17
    Каквото реши Меркел, винаги има негативни последици ! С колите ще е същото ! Тази жена не разсъждава със собствения си мозък ! НЯКОЙ Я КАМАНДВА И ДЪРЖИ НА ТОЗИ ПОСТ !!!
  • 333
    Отговор
    21 08:46  16.08.17

    До коментар #5 от "гост":

    Те хубаво ще спрат, ама концерните като спрат кранчето и изритат няколко милиона на улицата, тогава друго ще запеят.

    Коментиран от #22

  • гост
    Отговор
    22 09:20  16.08.17

    До коментар #21 от "333":

    "Концерните" ако толкова им е акъла , други само това чакат за да ги заместят завинаги и то толкова бързо , че свят ще им се завие . И изобщо правителството точно това прави , опитва се да "събуди" оядените чиновници в полудържавните немски компании , че света няма да ги чака и ще последват съдбата на другите "европейци" станали китайци (последен пример ФИАТ )

    Коментиран от #23

  • 333
    Отговор
    23 09:30  16.08.17

    До коментар #22 от "гост":

    Те пък нали китайците купуват ФИАТ да правят екологични коли. Трябва им ноу хау и пазар, особено американския. И освен Тесла коя друга марка прави хибрид без ДВГ като основен агрегат?

    Коментиран от #24

  • гост
    Отговор
    24 09:58  16.08.17

    До коментар #23 от "333":

    Явно си назад с информацията , от догодина всички китайски производители ще правят минимум 8% електромобили , а до 2020 минимум 20% . До 2030 в Китай ще се правят САМО електромобили ! А за "хибрид без ДВГ" направо ме разсмя , ще пробвам да ти изброя само по-големите : Рено , Нисан , Митсубиши , Шевролет , Опел , Хюндай , БМВ , Киа , Ситроен , Форд , ФВ , Пежо , Смарт , а за китайските няма да ми стигне и още един коментар

    Коментиран от #25, #26

  • 133
    Отговор
    25 10:08  16.08.17

    До коментар #24 от "гост":

    Брат, ти виждал ли си китайски електромобил? А рикша на ток? Те ако са толкова готини що не пробият в Европа и Америка? Не вярвам едно мито да ги спъва.

    Коментиран от #27

  • 133
    Отговор
    26 10:14  16.08.17

    До коментар #24 от "гост":

    Все още това са бутикови коли! Колко от тези изброените са на пътя? Колко километра е автономията им? Колко са зарядните станция? Колко е цената на домашната станция с кабелите? Ти ако имаш 40 битки кво ще си купиш? Не сме дорасли глобално за теза цикалки.

  • гост
    Отговор
    27 10:21  16.08.17

    До коментар #25 от "133":

    Проблема е "брат" , че не насмогват още за вътрешния си пазар , който в момента е три пъти по-голям от европейския и продължава да расте , а от догодина ще продават и на "европейците" в него , щото те елмобили нямат , а според закона ако не предложат 8% от цялата бройка не могат да продават , капиш ?

    Коментиран от #28

  • 133
    Отговор
    28 11:13  16.08.17

    До коментар #27 от "гост":

    Ами чакаме, да дойдат тогава рикшите на ток и да джиткаме до морето за без пари. Чудно на какви пари ще си продават щайгите? Щото и тези от Литекс бяха готини, ама за H6 си искаха 50 бинки, па ти върви им обяснявай, че толкова струват другите марки със 100 годишна история....
  • гост
    Отговор
    29 21:27  16.08.17
    Усилията на Германия да преодолее „дизеловия скандал“ в страната бяха посечени от нов удар във вторник, след като прокурорите разшириха разследването срещу Volkswagen, а ключова екологична група заяви, че стъпките, предложени от производителите на автомобили за намаляване на замърсяването, си остават неадекватни.Дойче Умвелстхилфе (DUH) – лобистка група, която се застъпва за забрана на замърсяващите автомобили – заяви, че предложенията за намаляване на дизеловите емисии, които бяха договорени на високо равнище през този месец, са недостатъчни. Няма друга алтернатива, освен забраната на дизеловите двигатели със съдебно решение, в 16 града, каза шефът на DUH Юрген Реш. Канцлерът Ангела Меркел, която се кандидатира за четвърти мандат в изборите на 24 септември, заяви за пръв път тази седмица, че Германия в крайна сметка ще трябва да забрани новите дизелови автомобили, следвайки лидерските действия на други европейски държави. Те ти булка Спасовден
  • АСЛДАОЛ
    Отговор
    30 23:01  24.08.17
    Е за това жени не се слагат на власт, не знаеш каква тъпотия да измислят

Напиши коментар:


Публикувай