6 994 48

Евтина ли е най-евтината Tesla?

Радослав Славчев

Tesla най-после представи серийната версия на дългоочаквания бюджетен електромобил Model 3. Сега ще се опитаме да разберем дали той отговаря на очакванията и може ли да промени играта в автомобилния свят.

Евтина ли е Tesla Model 3?
Както хората на Илон Мъск обещаха, базовата цена на Model 3 е $35 000. Много или малко е това? В САЩ например за такава сума може да се купи прилично оборудван масълкар като Dodge Challenger или пък голямо SUV от рода на Volkswagen Atlas. Най-евтиният Mercedes-Benz в САЩ също струва толкова. Но пък, от друга страна, новата Tesla е два пъти по-евтина от най-достъпната модификация на Model S.

В същото време минималната цена за версията с увеличен пробег е $44 000, а даже и собствениците на най-наточената Model 3 трябва да доплащат, за да използват фирмената мрежа от зарядни станции Supercharger, които са безплатни за собствениците на Model S. Така че новата бюджетна Tesla е по-евтина от досегашните модели, но не чак толкова.

И още малко важни цифри
Капацитетът на батерията на стандартната Tesla Model 3, която тежи над 1 600 кг, е достатъчен за изминаването на 354 километра. От място до 100 км/ч тази кола ускорява за 5.4 секунди. Модификацията с увеличен пробег, която се нарича Long Range е по-тежка (1 730 кг) и може да измине до 498 километра с едно зареждане. Ускорението ѝ от 0 до 100 отнема 5.1 секунди.

Стандартната Tesla Model 3 може да се зареди на станция Supercharger за пробег от 208 километра за 30 минути. За същото време зарядът на Long Range е достатъчен за изминаване на 272 километра. При използване на домашна зарядна станция за един час електромобилът се зарежда за пробег от 48 километра, а Long Range прави същото, но за 60 км пробег.

Що се отнася до габаритите на Model 3, те са близки по дължина с тези на Skoda Octavia, например - 4.67 метра. Широчината е 1.93 метра, а междуосието - 2.87 метра. Клиренсът на Model 3 е 14 сантиметра.

За автономната система и големия дисплей
Стандартно Model 3 включва цялото необходимо оборудване за автопилота (за движение по магистрала), но зареждането със софтуер, който управлява автономната система, струва $5 000. Иначе огромният 15-инчов дисплей е налице, като той отговаря за визуализирането на всичката работа на електромобила. Model 3 няма друг отделен приборен панел.

В списъците с допълнително оборудване прави впечатление високата цена на опциите. Ел. креслата например се предлагат за $5 000, а за още $1 000 можете да изберете цвят, различен от базовия червен.

Желаещи за Model 3 съвсем не липсват
Съгласно фирмения сайт, при поръчка на електромобила сега ще го получите най-рано след година и не по-късно от година и половина. Още преди началото на производството компанията беше събрала 370 000 заявки. Сред първите обаче има и такива, които сега препродават реда си на черния пазар.

Ако искате такава Tesla, не се притеснявайте. Според Мъск в близките месеци конвейерите на завода ще заработят на пълна мощност, а това означава 20 000 екземпляра месечно. През 2018 г. ще започне производството и на 4х4 версията, а година по-късно и на Model 3 с десен волан.



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 10:58  16.08.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Еколог
    Отговор
    2 11:00  16.08.17
    Както би попитала една кифла - колко пъти струва тая кола?
  • гост
    Отговор
    3 11:17  16.08.17
    И пак не се казва скъпа ли е или не? При тази кола липсват разходи за гориво, масло и антифриз. Може да се зарежда през ноща в гаража на ниска тарифа и реално чакане и зареждане на суперчарджър, или друг обществен такъв не е дотам необходимо. Цената на колата след данъчното облекчение е под 30х.долара, та какви коли с ускорение от 5сек. може да си купиш за 30х.долара и да нямаш разходи за гориво? Като на всеки 10х.км електричката е с повече от 1000долара по-изгодна от бензина или пресметнато на база гаранцията на батерията от 100х.мили, то отиваме към 20х.долара (включена смяна на масло) по-ниски разходи спрямо ДВГ. Или извади от 29х.долара тези 20х.долара които няма да дадеш през следващите 100х.мили спрямо ДВГ и потърси кола за 9х.долара с ускорение 5сек. Това е отговора дали е евтина или не е.

    Коментиран от #4, #7

  • ТАС
    Отговор
    4 11:27  16.08.17

    До коментар #3 от "гост":

    Това е сметка без кръчмар.

  • Отговор
    Отговор
    5 11:30  16.08.17
    НЕ.....
  • ужас
    Отговор
    6 11:34  16.08.17
    Мале колко е грозно отвътре ужас.И това ако е бъдещето ..........
  • гост
    Отговор
    7 11:37  16.08.17

    До коментар #3 от "гост":

    Вярно ли е, че на всеки 10х.км една кола с ДВГ сменя масло за стотици долари? - да. Вярно ли е, че сменя антифриз? - да. Вярно ли е, че зарежда на бензиностация под 3 долара за галон при среден разход от 22мили с галон? - да. Тогава само това е достатъчно за тези 20х.долара, без да добавяме безплатно паркиране, облекчения при данъците, безплатно зареждане. Това сочат ползватели на Тесла модел С, като остатъчната стойност е много по-висока сравнена с такава на кола с ДВГ. У нас не е рентабилно, няма подобни стимули, нито станции, нито икономиката ни е базирана на МПСта, ала в САЩ живеят бъдещето и е така.

    Коментиран от #13, #14

  • Един
    Отговор
    8 11:45  16.08.17
    От кога Шкода Октавия порасна до 4.86 метра :) Близо 10% от предплатилите за модел 3 се отказват Цитираните километри не са дори пожелателни - в реални условия са недостижими. А на госта от коментар 7 Баце, тия стимули почват да отпадат и това си е една скъпа и потресаващо грозна шитня ама не ми се пише ферман да ти обяснявам що :) Като цяло Елончо прави "бум"... ама в усвояването на държавни субсидии, с премахването им спира и интереса към революцията му щото е непрактична, екологично опасна и чисто и просто безкрайно скучна!
  • 4755
    Отговор
    9 11:54  16.08.17
    Отново статия за теслата. Одеве имаше една, и вътре има много интересни доводи против теслата. Аз за себе си, докато ел колите не станат масови не бих си купил. Основния ми довод е липсата на инфраструктура за зареждане и бавното такова. В момента за градска кола е идеална и толкова. Всъщност в момента може и да е евтино на ток, но това ще се се промени. И когато някой ден автомобилите се движат дали на ток дали на нещо друго, цената ще се повиши и пак ще се возим на подобни на днешните цени. Субективно е , но на мен интериора ми изглежда много бюджетен. И този екран е сложен с единствената цел да бъде ниска цената. Те нямат потенциала да слагат контролери и други копчета. И не защото не могат а просто няма да им бъде рентабилно. След като ел седалки струват 5000 долара какво да ви кажа - много висока цена за масово производство. Всяка една съвременна кола на тази цена изглежда в пъти по-добре вътре.
  • xxx
    Отговор
    10 12:18  16.08.17
    Всяка екстра се плаща, при това доста солено. Базовата цена на Model 3 е $35 000, а не става ясно какво точно се включва за тази сума. Интериора (колкото и субективно да е това) е ужасяващ, не си кривете душата- направо е отврат. Пробега е малък (за САЩ си е направо смешен даже). Интересно ми е дали американците щаха да я желаят така масово ако не беше "Made in USA"?! Лично аз доста се съмнявам... Има време, да, вероятно ще се наложат на пазара, но според мен се вдига прекалено много шум към електроавтомобилите, а те няма да отговорят на тези завишени очаквания. Всъщност, наистина ли има някой който мисли, че в момента в който спре или поне значително намалее потреблението на гориват(разбирайте го бензин и дизел) и държавите по света с лека ръка ще се откажат от данъците които са постъпвали чрез тях? Безплатен обяд няма! Ако някой мисли че след 10 години транспорта ще е по-евтин защото сме минали на ток, то отсега мога да се хвана на бас, че няма да е така.
  • гост
    Отговор
    11 12:25  16.08.17
    Ние сме много назад и няма как да го разберем това бъдеще. Но е неуспоримо, че това е бъдещето и цената на тези коли ще пада с годините така че да се продава добре дори и без отстъпки. Не знам колко човека са се отказали при положение, че заявките надхвърлят 500х. за един модел. Кой друг производител може да се похвали с това. Да не говорим път измерено към техните продажби. Ние тук никога няма да караме такива, поне с ниски доходи, но има страни, в които вече е по-рентабилно да се кара електричка и хората се настройват на тази вълна, основно е до мислене и допускане на идеята, а не отричане без доводи и мисъл. Един електрически голф, бмв и др. са скъпи, но тесла не е немска марка и е различна. Като не ви харесва не я плюйте. Хвалете си немските возила, дизели, според вас достъпни и евтини.
  • Anton
    Отговор
    12 12:30  16.08.17
    Това което е показано на снимката към кой клас от колите се отнася: - бмв 3 серия,а4, мазда6 или авенсис. Или казано нисък, среден, висок среден, премиум. Изглежда като правено от студенти начален курс по дизайн. С кажете към клас автомобили се приравнява теслата та да сравним екстри, оборудване, обслужване. В скандинваските държави субсидиите за тесла са паднали и продажбите се срутили с 90%

    Коментиран от #15, #18

  • 123
    Отговор
    13 12:36  16.08.17

    До коментар #7 от "гост":

    Вярно ли е, че на всеки 10х.км една кола с ДВГ сменя масло за стотици долари? - да. ама не - при новите автомобили например Шкода масло се сменя, когато колата каже - най-често между 25 и 30 хил. км. Цената за смяна е под 200 лева. Вярно ли е, че сменя антифриз? - да. Един път на 60 хил. км. при цена към 50 лева. Вярно ли е, че зарежда на бензиностация - А да не би тока с който зареждаш теслата да е безплатен. Имаше някъде статистика, че за 100 км, токът за зареждане е около 3 лева при сегашните ниски цени на ел. енергията. Теслата 70 000 лева без ДДС и акциз. Със тях и печалбата на дилъра в БГ - отидохме на поне 90 000 лева без цената за зареждане. Октавия с най-високото ниво - 36 000 лева + разходите за масла, филтри за 5 години и до 150 хил. км. - пакет около 1500 лева стана 37 500 лева + гориво за 100 000 км около 10 000 лева = 47 500. Интериорът на Октавията е с пъти по-добър, най-малкото вградения дисплей пасва на таблото, а не изглежда все едно си завинтил компютъра от вкъщи на предното табло....

    Коментиран от #20

  • Зорлем
    Отговор
    14 12:47  16.08.17

    До коментар #7 от "гост":

    Е, точно тези сметки за смяната на маслото и горивото (батериите на Теслата са с водно охлаждане, като си го захапал този антифриз) ги правим под всяка статия и пак не излизат в полза на електричките. По-точно излизат, ама след много десетки, да не кажем стотици, хиляди километри, когато идва моментът със смяната на батериите на електричката. При все че най-отявлените последователи на "Пророка" се кълнат как тези батерии били с е@ем ти и гаранцията и как се подменяли само отделни клетки в тях (докато един мормот завива шоколад).
  • 123
    Отговор
    15 12:47  16.08.17

    До коментар #12 от "Anton":

    Писали са - в класа на Октавия, това е среден клас автомобили - А4, Авенсис, Меган... Модел 3 ще се купува само ако има субсидия. В Хонконг са спрели дотациите през март тази година от над 3000 автомобила продадени за Март, през Април и Май са продали общо 12 броя.

    Коментиран от #17

  • 123
    Отговор
    16 12:53  16.08.17
    И сега туш.... https://www.tesla.com/support/maintenance-plans На 1 година или изминати 12000 мили - сервизното обслужване в зависимост от модела е между 475 и 625 долара.
  • Антон
    Отговор
    17 13:19  16.08.17

    До коментар #15 от "123":

    За цената на теслата ше получиш: прекрасна октавия, супер пасат, топ изпълнение на авенсис, топ изпълнение на мазда 6, и много други които пропуслач не умишлено. Може да се класораш за а4, бмв3, це класа на мерц. Без да са топ изпълнения, но с най-необходимите екстри. Теслите да ги кръстят секири, и да си ги карат гмо увредените янки.
  • ддд
    Отговор
    18 13:43  16.08.17

    До коментар #12 от "Anton":

    какъв клас бе? искаш да отидеш от едно място на друго ако ходиш на почивка да не гледаш самолета къв е и какво се плюска вътре? или цената? и това така ако те устроива цената за транспорт скокваш вътре ако не търсиш друго
  • Марио
    Отговор
    19 14:08  16.08.17
    Скъпа и непрактична е!!!

    Коментиран от #22

  • гост
    Отговор
    20 14:13  16.08.17

    До коментар #13 от "123":

    Значи това са некоректни сравнения. Ти имаш ли нова кола и да ми кажеш кога дилъра ще те остави да караш 30х.км, без да ти изтече гаранцията, да не говорим, че всяка година трябва да се сменя маслото, без оглед на достигане на километрите. И къд е тази Октавия, която да има успорение за 5,5сек? Дори най-мощната им версия, която струва почти 90х.лв ускорява за 7сек. Защо продължавате да сравнявате ябълки с круши. Тесла предлага новаторска кола, а шкода е бюджетен с остарелите технологии на ФВ, с леко пипнат дизайн. Вижте им техните електрически коли, запитайте се защо от ФВ смятат Тесла за заплаха, нещо което всички отричаха преди 5г. и защо от ФВ сега се надпреварват как щели да пуснат и те ел.кола за 30х.евро. Или се запитайте дали всички тези 500х.души са толкова прости, че не могат да видят негативите, които вие виждате. Плюйте си, държавата се основава на това, но това не е реалност.

    Коментиран от #21, #26

  • Антон
    Отговор
    21 14:25  16.08.17

    До коментар #20 от "гост":

    Аз ще ти кажа: Карам чисто нов топ модел от групата на ваг. Първа смяна на масло според инструкциите в книжката и според показанията на борд компютъра : 30 000 хил км или 2 години. Което настъпи първо. За чисто ново бмв от Х сериите първа смяна на масло беше след 2 год. Или 20 000 км по спомен. Производителя го продава с пакет безплатно обслужване за 5 год или 100 хил км според което настъпи първо. Демек купуваш го, взимаш винетка и комплект зимни гуми и само гориво. Изкецаните ГМО електрически секири да си ги продават и купуват шаранчета. Тази пародия докато не си смени технологията на батерия и зареждане е просто едно глухо разклонение на автомобилния бизнес.

    Коментиран от #23

  • гост
    Отговор
    22 14:26  16.08.17

    До коментар #19 от "Марио":

    Непрактична - с два багажника? Всички актуални системи за сигурност и подпомагане серийно (неща, които се предлагат от традиционните производители срещу хиляди долари доплащане и във високите нива)? Че нямаш 50 копчета и да се чудиш какво да натиснеш по време на движение непрактично ли е, а всичко ти е на бързо меню на дисплея? На който не му харесва таблото да не си я купува. Но цялата кола е изградена с идеята за масова и удобства, покрива най-високите норми за безопасност и гаранционния сервиз е отличен, като идват до адрес и предоставят кола за употреба. Само премиум марките предлагат такива услуги. Така че преди да сте се запознали не ги плюйте.

    Коментиран от #24, #27, #45

  • гост
    Отговор
    23 14:34  16.08.17

    До коментар #21 от "Антон":

    Колко струва Х серия на БМВ, която да е със сходни динамични характеристики? И кой е този, който ще кара ново топ ФВ, а в същото време ще виси във тези коментари, за неща, до които не се е докосвал? Тесла колите не са за нас, ясно е, но няма нужда да се прехвалват сегашните, при все че се вижда колко струват и как стават все по скъпи от година на година, а Тесла става все по-евтина. И тази кола ще се продава и без субсидия от 7х.долара. Да го кажем, че е трабанта на века.

    Коментиран от #25

  • Хехех
    Отговор
    24 14:40  16.08.17

    До коментар #22 от "гост":

    В грешка си. Това не е от практичност...този екран е сложен там за бъде евтино, запомни думата ЕВТИНО. Няма нищо практично да се взираш в екран за да си пуснеш климатика. С бутони е в пъти по-удобно, но нямат рентабилност да слагат бутони, контролери, да извайват табло и прекарват канелчета до всеки бутон. Разбираш ли? Ако беше така във всеки самолет където се търси максимална ергономия за летеца и грешки сведени до нула, почти всичко е на бутони и превключватели. Защото така можеш да гледаш в компаса или през фанара, а ръката по памет отива и вкл/изкл. дадена функция. А по отношение на екстрите - нямам идея какво предлага теслата, но едва ли предлага: масажна функция на седалките, охлаждане на седалките, хед ъп дисплей, 4 зонов климатик, задни монитори за тв, завиващ заден мост, лазерни светлини, щори за Задните стъкла, няколко вода музикашни уредби, текстил, изкуствена кожа за седлкоте, естествена такава, алкантара, и то в най-различни цветове, подхряване на волана. Доста производители предлагт подобни екстри, които можеш да комбинираш както то е кеф на теб. И това не са екстри запазена територия само са премиум топ марките.

    Коментиран от #48

  • Антон
    Отговор
    25 14:46  16.08.17

    До коментар #23 от "гост":

    Карам топ модел от ваг групата, не топ модел на vw.ваг не е само фолксваен. Толкова ти е капацитета , като чуете ваг значи голф и пасат. Една кола не се свежда единствено с ускорение до 100, при 100% пълни батерии.... , и ускорение което не може да направи ако няма достатъчно заряд в батериите.... А бмв то за което говоря е с по-добра динамика от секирата обсъждана в тази статия, при сходни размери.
  • 123
    Отговор
    26 16:05  16.08.17

    До коментар #20 от "гост":

    Не знам дали се правиш на тъп или си такъв. Както и човекът ти е написал - смяната на масло става по показател на бордкомпютъра, който мери вискозитета на маслото. Ако караш разумно смяната е на 30 000 хил. или 2 години, ако са изминали преди да достигнеш пробега. Октавия за 90 хил. няма. Върховите модели на RS са 50-60 хил. и ако обичаш не сравнявай чешката изработка и дизайн с немските гастарбайтерски изпълнения. А за ускорението - само някой недорасляк го интересува за колко ще вдигне 100 км. Няма никакви некоректни сравнения. Ти твърдиш, че теслата 3 била по-евтина за поддръжка от Октавия. На Октавията за 5 г. и до 100 000 км. поддръжката е малко над 1000 лева, а на тесла 3 - за 4 години и същите километри 2500 долара. В Европа ще е по-скъпа. А за България безумна - ще трябва да ходиш до Австрия за обслужване.
  • 123
    Отговор
    27 16:11  16.08.17

    До коментар #22 от "гост":

    Абе пич, ти явно не си карал кола с тъчскрийн дисплей. Ако трябва да си отклониш погледа в дясно от посоката на движението е много трудно да управляваш дори радиото. А ако трябва всички функции на автомобила да извършваш от там си готов катастрофирал.
  • Гост
    Отговор
    28 16:52  16.08.17
    Защо изобщо си губите времето в спорове с фанатика "гост"? Той просто не приема истината! Няколко пъти пита за кола, която ускорява като модел 3 и няколко пъти му писах, че за САЩ има Subaru Impreza WRX с такава цена и такова ускорение. Да не говорим, че базовата Тесла за 35 000$, няма дори ел. седалки! Ефектът е никакъв - започва веднага да извърта темата за масла, филтри, розови слонове и мармоти! Той дори не знае колко ще струва у нас модел 3, но е заподскачал да ни обяснява, че ще е 70 000 лева и е без аналог. Е, аз залагам, че ще е поне 100 бона базовата версия, без ел. седалките! За 100 бона има толкова много коли с такова ускорение, че изобщо му е бедна фантазията! Просто човека не разбира нито от физика, нито от автомобили, нито от компютри, щом не може да ползва Google и не е виждал самозапалила се Тесла!

    Коментиран от #29

  • гост
    Отговор
    29 18:40  16.08.17

    До коментар #28 от "Гост":

    Ти сам го казваш, че кола с подобно ускорение и цена върви на бензин и гори 4-5галона. Разходите за зареждане на теслата са най-много 3 долара или 1 галон. Или всеки път като си заредиш субаруто си с 10 долара назад спрямо тесла. Не споря коя кола е по-хубава и че това трябва да е решаващо, а казвам, че сравнено с еквивалентни коли, каквато не е Октавия (както някои се изказват), тесла модел 3 е евтина кола. Инвестира се в колата и след това имаш по-ниски разходи, какво му е сложното на това да се разбере, или пък фанатичното. На 10х.км тази кола ти е 1000долара по-изгодна за ползване, не за удоволствие или кеф, а само за ползване, другото е личен вкус.

    Коментиран от #30

  • Гост
    Отговор
    30 19:22  16.08.17

    До коментар #29 от "гост":

    Не може да бъде - за първи път пишеш смислен коментар! Напълно съм съгласен този път с теб!!!
  • Вик
    Отговор
    31 19:25  16.08.17
    Защо коментирате нещо което няма да го има поне още 10 години в Бг
  • зая
    Отговор
    32 20:12  16.08.17
    Абе за Б-я е много рано за това. 1.Инфраструктура няма да има поне 20 години като хората 2.Времето за зареждане е "меко"казано много ..... 3.Разходите за ел.енергия за зареждане не са ясни и се смятат пре текущите цени 4.Какво става с батериите като вече им се изчерпа ресурса - това се прескача като тема защото не е евтино никак и т.н

    Коментиран от #44

  • ВСЕ
    Отговор
    33 20:22  16.08.17
    нема да стане далаверата с тея трошляци в БГ-то помнете ми думата. Требе да минат поне 30 години докато стане нещо като хората да може да се кара.Иначе от вътре е пълен гняз тая кола в момента на тесла.

    Коментиран от #34

  • Zmei
    Отговор
    34 20:25  16.08.17

    До коментар #33 от "ВСЕ":

    Много си зле брат.Прогреса нема как да се спре - ходи на село и да вози на магарешка каруца. Тука сме все хора дето знаем за какво иде реч.

    Коментиран от #35

  • 35 20:27  16.08.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 133
    Отговор
    36 23:02  16.08.17
    Вие госта не го мислете. Той ке си внася рикша на ток от Китай. Иначе Теслата е готска на външен вид, ама дотук. Не е функционална бееее, не още. ,
  • упс
    Отговор
    37 23:09  16.08.17
    Да на външен вид бива теслата ама само дотук. Всичко друго е много относително. И пробега е само пожелателен , както и времето за зарядка.Отделно колко от нормалните хора ще могат да си позволят цена от 30 хил. долара !!!! А да се кара такова нещо втора ръка не ми се струва ОК, щот батерията ще кара на пловината .... Нема да има достатъчно станции за заряд и т.н

    Коментиран от #38

  • ява
    Отговор
    38 23:14  16.08.17

    До коментар #37 от "упс":

    то това така , ама сметката за тока кой ще ти плаща бе младеж.... Нема да е на слънчеви батерии, електромера ще ти прегрее като се включи това чудо и ще се наложи сигур да му слагаш трифазно за да може да се зареди ...
  • Питанка
    Отговор
    39 23:19  16.08.17
    А някои знае ли колко е цената на бензина без акциз? И понеже тока ще се използва за автомобили колко ще стане след акциза? Освен това някой знае ли колко би била цената на тока без АЕЦ? А някой имал ли си е вземане даване с енергото при присъединяване на сграда. А някой знае ли дали е честно автомобил който е средно 200 кг. по тежък от моя и скапва повече пътищата да не плаща данък ? А някой пита ли ме дали аз искам да спонсорирам санирането на панелки и субсидирането на покупка на ел. автомобил. А някой знае ли колко милиона направиха българските ТИМ бизнесмени от биодизела и колко милиона сега държавите налива в мелницата на Мъск

    Коментиран от #41

  • vcx
    Отговор
    40 23:23  16.08.17
    Каламбур е това с тия електро машинарии и то голем. Ще го изкриват това в БГ-то това е сигур. Ще рипне тока поне 2войно и пак ще сме си на съюият хал. На никой не му дреме за нормаланите хора....
  • 41 06:59  17.08.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 42 08:19  17.08.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Шоп
    Отговор
    43 12:53  17.08.17
    Фали старо, карай ново! Пробег 354 километра...ми стигат май май от Сф до Аспровалта...Там заряд във вилата и после на обратно. През седмицата предоволно стигат да си джиткам из Сф...За други дестинации на дизеляка докато не са ги забранили :) P.S.Конете са били опитомени за първи път в равнините на Казахстан преди 5500 г. И кой е предполагал, че ще бъдат изместени толкова бързо като теглителна сила?
  • Да, бе
    Отговор
    44 15:27  17.08.17

    До коментар #32 от "зая":

    Гроздето е зелено, викаш...

  • Марио
    Отговор
    45 17:29  17.08.17

    До коментар #22 от "гост":

    Еми не е особено удобна особено отзад и не може багажника да ми побере колкото този на audi q7 bmw x5.Да направят някакво подобно нещо.
  • хахх
    Отговор
    46 19:38  17.08.17
    Е добре де могли са да се постараят малко повече по таблото и конзолата.Изглежда нелепо!
  • Бате любок
    Отговор
    47 19:58  17.08.17
    Колко пари ще струва домашния терминал за зарядка.Ало с нощната тарифа и с контакта и щепсала така ли си го представяте. Само питам щото съм глупав.
  • гост
    Отговор
    48 09:14  18.08.17

    До коментар #24 от "Хехех":

    Този екран е сложен, за да е максимално просто производството на колата. Затова има малко екстри, всичко е с цел безпроблемно произвеждане на стотици хиляди коли. След 2г. ще има и 4х4 и други опции, но след като се разработи производството. Знае какво прави човека, не я гледайте и не я купувайте, има над половин милион заявки за модела, не знам друг производител, чийто един единствен модел с постно и евтино оборудване да има подобна опашка от чакащи, според повечето коментатори тук тези хора са идиоти, които не могат да проумеят истината за колата. Дерзайте. Според мен е страхотна кола и е много евтина в дългосрочен план, при условие, че караш ежедневно и имаш гараж с ток.

Напиши коментар:


Публикувай