В този тест ще видим едно дългоочаквано съпоставяне на двата полюса - американски ревящи V8 мускули срещу рафинираните европейски шест цилиндъра с принудително пълнене. Европейските спортни автомобили на BMW са един от еталоните за добро и остро управление и изминаха много години, докато американците изкарат нещо наистина добро, което да се конкурира с тяхното поведение и оправдаят заклеймяването, че "стават само за направо".
От едната страна имаме един автомобил, който успяхме лично да изпробваме на пистата и не останахме разочаровани - той оправда всичко, за което предполагахме - BMW M2. Малкото спортно купе бе нещо, емоционално и дългоочаквано - леко, остро и бързо. Такива сме свикнали да са машините на Баварците, но в последно време те малко избягаха от тази насока и М2 върна вярата на феновете. То разполага с 370 конски сили и точно 500 нютонметра пренасяни през седемстепенна автоматична скоростна кутия.
От другата страна е последното поколение на най-известния мускулест автомобил - Mustang и то в най-мощната му атмосферна форма - Shelby GT350. Под капака се крие 5.2-литров V8 с мощност от 526 конски сили и 580 нютонметра, който звучи абсолютно впечатляващо. Автомобилът е насочен към пистата и в него са вложени много усилия. Той трябва да се впусне в битка с по-големите купета като М4, но в неговия ценови диапазон попада точно малкото М2. GT350 има много повече мощност, но и теглото му е с близо 200 килограма в плюс. Как ще се представи срещу конкурента от Стария континент?
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 123
Коментиран от #2
07:36 19.08.2017
2 Монго
До коментар #1 от "123":
Публикувано във факти.бг: Той трябва да се впусне в битка с по-големите купета като М4, но в неговия ценови диапазон попада точно малкото М2.Коментиран от #3
08:01 19.08.2017
3 123
До коментар #2 от "Монго":
Мдааа, явно не съм се събудил още. Бре, бая скъпа ще дойде тази машина, не очаквах.Обаче наистина кърти, сякаш ти казва ' ако ти стиска да ми на.ереш седалките, моля качи се'.
Коментиран от #6
08:04 19.08.2017
4 Муха
10:24 19.08.2017
5 Кольо Камиона
10:41 19.08.2017
6 Кольо Камиона
До коментар #3 от "123":
То пък едни седалки; старите трамваи бяха по луксозни от купето на ФордаКоментиран от #7, #8
10:55 19.08.2017
7 Този коментар е премахнат от модератор.
8 User
До коментар #6 от "Кольо Камиона":
И к'во?Като искаш лукс си вземи А8 или 7-ма серия.
Коментиран от #14
12:28 19.08.2017
9 Еколог
14:05 19.08.2017
10 Мършата
14:09 19.08.2017
11 Антимангал
Коментиран от #12
14:48 19.08.2017
12 Никой
До коментар #11 от "Антимангал":
Не знам какво общо имат спортно купе и луксозен седан.16:27 19.08.2017
13 Този коментар е премахнат от модератор.
14 Кольо Камиона
До коментар #8 от "User":
Благодаря за съвета, имам достатъчно автомобили в гаража, вкл. с луксозни седалки.17:42 19.08.2017
15 Кольо Камиона
До коментар #13 от "кроко":
Въпреки че са ти изтрили коментара, мисля че е ясно какъв е бил. Цъкам ти (+) но добавям, че снимките не винаги дават най-добра представа, най добре е човек да седне, да пипне, да тракне копчетата, да помирише интериора и тогава да си оформи крайното мнение.Коментиран от #19
17:47 19.08.2017
16 doe
18:24 19.08.2017
17 CL500
18:54 19.08.2017
18 Бмзле
19:28 19.08.2017
19 кроко
До коментар #15 от "Кольо Камиона":
Може и така да е, но не са баш бакелитови като в старите трамваи .20:32 19.08.2017
20 Охайо
21:41 19.08.2017
21 фанго
21:45 19.08.2017
22 lol
03:44 20.08.2017
23 ГОСТ
фордове няма много
а и цената на форда сигурно е наполовина
16:58 20.08.2017
24 ххх
Интересно е, че мустанга е скъп колкото М2, мислих че са по-евтини...
00:16 21.08.2017
25 Баварец
02:04 21.08.2017
26 Max
08:24 21.08.2017
27 Еколог
10:33 21.08.2017
28 Монго
11:46 21.08.2017