5 510 28

Спортни купета - Америка срещу Европа

Ангел Харизанов

В този тест ще видим едно дългоочаквано съпоставяне на двата полюса - американски ревящи V8 мускули срещу рафинираните европейски шест цилиндъра с принудително пълнене. Европейските спортни автомобили на BMW са един от еталоните за добро и остро управление и изминаха много години, докато американците изкарат нещо наистина добро, което да се конкурира с тяхното поведение и оправдаят заклеймяването, че "стават само за направо".

От едната страна имаме един автомобил, който успяхме лично да изпробваме на пистата и не останахме разочаровани - той оправда всичко, за което предполагахме - BMW M2. Малкото спортно купе бе нещо, емоционално и дългоочаквано - леко, остро и бързо. Такива сме свикнали да са машините на Баварците, но в последно време те малко избягаха от тази насока и М2 върна вярата на феновете. То разполага с 370 конски сили и точно 500 нютонметра пренасяни през седемстепенна автоматична скоростна кутия.

От другата страна е последното поколение на най-известния мускулест автомобил - Mustang и то в най-мощната му атмосферна форма - Shelby GT350. Под капака се крие 5.2-литров V8 с мощност от 526 конски сили и 580 нютонметра, който звучи абсолютно впечатляващо. Автомобилът е насочен към пистата и в него са вложени много усилия. Той трябва да се впусне в битка с по-големите купета като М4, но в неговия ценови диапазон попада точно малкото М2. GT350 има много повече мощност, но и теглото му е с близо 200 килограма в плюс. Как ще се представи срещу конкурента от Стария континент?



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 123
    Отговор
    1 07:36  19.08.17
    Сериозна разлика в конете, а и този автомат на бимера...., верно държи го винаги в зоната на нютоните ама си си искат и обороти на бензинката. Иначе и двете са готини, но американеца е голяма работа а и е сигурно наполовина като пари.

    Коментиран от #2

  • Монго
    Отговор
    2 08:01  19.08.17

    До коментар #1 от "123":

    Публикувано във факти.бг: Той трябва да се впусне в битка с по-големите купета като М4, но в неговия ценови диапазон попада точно малкото М2.

    Коментиран от #3

  • 123
    Отговор
    3 08:04  19.08.17

    До коментар #2 от "Монго":

    Мдааа, явно не съм се събудил още. Бре, бая скъпа ще дойде тази машина, не очаквах. Обаче наистина кърти, сякаш ти казва ' ако ти стиска да ми на.ереш седалките, моля качи се'.

    Коментиран от #6

  • Муха
    Отговор
    4 10:24  19.08.17
    Фен съм на Форд, ама този тест хамериканеца го е направил мега тенденциозен! И пак си "плю в устата". Много по мощен и пак на кантар.

  • Кольо Камиона
    Отговор
    5 10:41  19.08.17
    Писта, но както обикновено гледат времето за една обиколка. След още 2-3 обиколки спирачките на Мустанга ще са прегрели и разликата във времената ще е много по голяма.
  • Кольо Камиона
    Отговор
    6 10:55  19.08.17

    До коментар #3 от "123":

    То пък едни седалки; старите трамваи бяха по луксозни от купето на Форда

    Коментиран от #7, #8

  • 7 11:07  19.08.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • User
    Отговор
    8 12:28  19.08.17

    До коментар #6 от "Кольо Камиона":

    И к'во? Като искаш лукс си вземи А8 или 7-ма серия.

    Коментиран от #14

  • Еколог
    Отговор
    9 14:05  19.08.17
    1. Япония 2.Америка 3.Европа
  • Мършата
    Отговор
    10 14:09  19.08.17
    Аз избирам Европа! Они вървят на 20 години зад Европа!
  • Антимангал
    Отговор
    11 14:48  19.08.17
    Тоя същия Форд, в друго предаване го пуснаха с М5 и го би на 400м. с половин дължина на колата!

    Коментиран от #12

  • Никой
    Отговор
    12 16:27  19.08.17

    До коментар #11 от "Антимангал":

    Не знам какво общо имат спортно купе и луксозен седан.
  • 13 16:38  19.08.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Кольо Камиона
    Отговор
    14 17:42  19.08.17

    До коментар #8 от "User":

    Благодаря за съвета, имам достатъчно автомобили в гаража, вкл. с луксозни седалки.
  • Кольо Камиона
    Отговор
    15 17:47  19.08.17

    До коментар #13 от "кроко":

    Въпреки че са ти изтрили коментара, мисля че е ясно какъв е бил. Цъкам ти (+) но добавям, че снимките не винаги дават най-добра представа, най добре е човек да седне, да пипне, да тракне копчетата, да помирише интериора и тогава да си оформи крайното мнение.

    Коментиран от #19

  • doe
    Отговор
    16 18:24  19.08.17
    Абе и аз съм фен на американските,обаче с тая мощност която я има мустанга,едва го би,а очаквах едва ли не с бая разлика.
  • CL500
    Отговор
    17 18:54  19.08.17
    Европейски изпипан спортист или американски масъл-кар??? - въпросът е реторичен! Американките са ниско технологични, с евтини материали, лоши сглобки, поява на шумове и скърцания скоро след покупката, голям разход и т.н. Пооправили са си пътното поведение, но все още не може да се сравняват с европейските премиуми. Вследствие на филмите дето зяпаме и там си ги превъзгласят, се е появила някаква харизма на тия масъл-кари и не малко хора почнаха да ги хвалят за щяло и нещяло. А те са си далеч - един звук и една гола мощност, и .. до там!
  • Бмзле
    Отговор
    18 19:28  19.08.17
    Това бМв вървеше на някои кадри с около 80 километра това ли му е силата.
  • кроко
    Отговор
    19 20:32  19.08.17

    До коментар #15 от "Кольо Камиона":

    Може и така да е, но не са баш бакелитови като в старите трамваи .
  • Охайо
    Отговор
    20 21:41  19.08.17
    С един чип това БМВ ще помаха на Мустанга от старта още...
  • фанго
    Отговор
    21 21:45  19.08.17
    Добри са Мустангите, атрактивни са, но немецът си е немец... Мощността не е всичко!
  • lol
    Отговор
    22 03:44  20.08.17
    Тоя шофьор зяпна камерата и само говори.. БМВ-то можеше да мине Мустанга
  • ГОСТ
    Отговор
    23 16:58  20.08.17
    тука всеки 2 кара БМВ фордове няма много а и цената на форда сигурно е наполовина
  • ххх
    Отговор
    24 00:16  21.08.17
    При толкова голяма разлика в мощността между двата автомобила, мога само да поздравя инженерите от БМВ, явно са си свършили работата! Определено се държа много достойно. Интересно е, че мустанга е скъп колкото М2, мислих че са по-евтини...

  • Баварец
    Отговор
    25 02:04  21.08.17
    Нито са в категория нито в нищо а и Форд тръгна по напред а и БМВ ще го бие а и плюс това трябва с М3 да го срявнят тогава хич смисъл няма да има
  • Max
    Отговор
    26 08:24  21.08.17
    Големи сте разбирачи. Ама бмв м2 и м4 сте виждали само на снимка. А американските коли за да разберете , трябва по-малко да слушате гаражните си приятели.
  • Еколог
    Отговор
    27 10:33  21.08.17
    Не може на черното да се каже бяло... невероятни машини!
  • Монго
    Отговор
    28 11:46  21.08.17
    Определено бих предпочел немеца, не точно М2, че ще ми е тясна. Но въпрос на вкус

Напиши коментар:


Публикувай