18 860 19

Ferrari показа ново "евтино" кабрио

Георги Касабов

Най-достъпният модел на Ferrari вече се казва Portofino. Новият кабриолет с мощност 600 к.с. ще замести California T в гамата на италианската марка.

Portofino запазва V-образния 8-цилиндров двигател на предшественика си. Агрегатът с два турбокомпресора обаче има различни бутала и мотовилки. Развива 40 коня повече, отколкото в California T, а въртящият момент е нараснал от 755 на 760 Нм.

Седемстепенната роботизирана трансмисия позволява ускорение от 0 до 100 за 3.5 секунди (0.1 сек. по-бързо от предшественика), а максималната скорост надхвърля 320 км/ч.

Portofino е построено на нова платформа, която тежи по-малко от шасито на California T. От Ferrari не посочват точни цифри. Известно е само, че масата се разпределя в съотношение 46:54 процента в полза на задния мост.

В дизайна на Portofino се долавят чертите на 812 Superfast и GTC4 Lusso, от което почти наготово е взет салонът. Оборудването включва мултимедия с 10.2-инчов сензорен екран и седалки с електрически регулировки в 18 направления.

Премиерата на новото открито Ferrari е насрочена за автосалона във Франкфурт през септември. Информация за точната цена все още няма.



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 16:20  23.08.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • копеле
    Отговор
    2 16:37  23.08.17
    Е то бива бива ама такава красота може ли бе ? Страхотно е
  • kjl
    Отговор
    3 16:43  23.08.17
    Пустите му италианци. Пак са направили шедьовър.
  • ba4kator
    Отговор
    4 16:46  23.08.17
    Ем, живи и здрави :Д

  • Браво
    Отговор
    5 16:50  23.08.17
    Готино е ;)
  • 6 17:09  23.08.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • ддд
    Отговор
    7 17:35  23.08.17
    Публикувано във факти.бг: седалки с електрически регулировки в 18 направления на колата ми стъклото ми е с 43 направления ама много бавно го свалям:(
  • Бесен Язовец
    Отговор
    8 17:46  23.08.17
    Колко пък да е евтино сигурно само 150 000 € е кво са за Б.Б Д.П Х.К
  • 9 17:56  23.08.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • ккк
    Отговор
    10 19:18  23.08.17
    Някак илюзорно, перманентно, сякаш изпод предната въздухозаборна решетка прозира някаква - усмивка ? С което или можем да свикнем или не. Аз лично не мога- да се отърся от този естетически фрагмент. От тук на сетни кръгличките фарчета отзад, кръгличките въздухопроводи в купето, сплескания волан, разхода, цената и тясното купе остават съвсем на заден план.

    Коментиран от #13

  • ккк
    Отговор
    11 19:51  23.08.17
    А да, минуса дето ми цъкаш, ме подсети и за кръгличките копченца на кокпита вътре в купето. Айде стига минуси да не се подсещаме и за други недоизпипани неща.
  • Яко
    Отговор
    12 20:19  23.08.17
    Супер е, но на задните седалки май не е за хора много много.
  • gost
    Отговор
    13 00:22  24.08.17

    До коментар #10 от "ккк":

    Точно така. Смее се на такива като теб
  • doe
    Отговор
    14 02:19  24.08.17
    Красота.Особено на четвъртата снимка ...с тая странична линия ...уффф кога когааа ще мога да си позволя такова изящество :(
  • гец
    Отговор
    15 05:07  24.08.17
    Супер е!

  • Алфа Ромео
    Отговор
    16 11:30  24.08.17
    Както обикновено при Ферари, Алфа Ромео и Мазерати няма да видим нищо скучно и практично, освен красиви и стилни автомобили само за ценители.
  • КАСАПИН
    Отговор
    17 11:46  24.08.17
    Тая АЛФА къде я слагаш това са едни от най некачествени коли

    Коментиран от #18

  • Алфа Ромео
    Отговор
    18 13:13  24.08.17

    До коментар #17 от "КАСАПИН":

    Мерси за информацията, от утре вече съм фен на супер надеждните, оригинални и качествени немски авто-икони.
  • Цун Кай Ми Хуя
    Отговор
    19 23:16  25.08.17
    Че е хубаво спор няма,ама такова прехласване по разни чаркчета граничи с малоумие.

Напиши коментар:


Публикувай