7 331 26

Запознайте се с Porsche Cayenne 2018

Радослав Славчев

Официалното представяне на новото Porsche Cayenne вече е факт. Публичната премиера на автомобила ще се състои в средата на септември, по време на автомобилното изложение във Франкфурт, където ще бъдат разкрити всички подробности, касаещи техническата част на автомобил.

Сега обаче, освен снимки, от компанията разкриха и някои от основните ТТ данни на новия модел. Външно Porsche Cayenne 2018 не се отличава радикално от предшественика си, но в същото време е построен на изцяло нова платформа. Иновацията е нараснала на дължина, като вече е 4 918 мм.

В същото време масата е намалена с цели 65 килограма. Всички модификации ще разполагат с изцяло LED светлини. В салона основните промени се забелязват в конфигурацията на приборите на арматурното табло. От циферблатите е останал само оборотомерът, а всички останали данни се извеждат пред погледа на водача посредством електронни данни на дисплея.

Появил се е и огромен 12.3-инчов дисплей на мултимедийната система. Обемът на багажното отделение също е нараснал и вече е 770 литра. Впечатление прави двигателната гама. Стартът на продажбите на Porsche Cayenne 2018 ще започне само с два бензинови агрегата.

Те са V-образни шестцилиндрови. Трилитровият турбомотор ще има налични 340 конски сили, а този с обем от 2.9 литра ще е снабден с два турбокомпресора и ще разполага с 440 коня. От компанията заявиха, че по-късно ще се появи и четирилитров V8 двигател с мощност 550 коня, както и два дизелови агрегата.

Дизелите ще са с работен обем 3.0 (272 к. с.) и 4.0 (422 к. с.). Новият Cayenne ще има и хибридна версия, която също ще се появи на по-късен етап. От списъка с опции впечатление прави пълноуправляемото шаси с активни стабилизатори за напречна устойчивост и изцяло преработеното пневматично окачване.



Още по темата

  • Ново ли е новото Porsche Cayenne?

    Ново ли е новото Porsche Cayenne?

    Много от хората, които посетиха тазгодишното автомобилно изложение във Франкфурт просто преминаваха покрай новото Porsche Cayenne, без да му обърнат ...
    25.09.2017
    1 892
    6
  • Изтекоха снимки на новия Cayenne

    Изтекоха снимки на новия Cayenne

    Официалната премиера на Porsche Cayenne 2018 ще бъде във вторник, но няколко дни преди това в интернет изтекоха снимки на SUV-то. През септември ...
    28.08.2017
    5 169
    18
  • Новото Porsche Cayenne измина 4.4 млн. км

    Новото Porsche Cayenne измина 4.4 млн. км

    Новата генерация на Porsche Cayenne ще бъде представена след седмица, а публичната и премиера ще се състои в средата на септември и ще е в рамките на ...
    22.08.2017
    11 816
    9

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 12:03  30.08.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Anton
    Отговор
    2 12:42  30.08.17
    Красота!
  • PORSCHE FAN
    Отговор
    3 12:45  30.08.17
    Джипът е чуден!
  • 004130
    Отговор
    4 12:55  30.08.17
    SUV са тежки, тромави, чупливи боклуци.

    Коментиран от #8


  • Kcaniba
    Отговор
    5 12:55  30.08.17
    Уникална машина!
  • 123
    Отговор
    6 13:15  30.08.17
    Готин е! И няма как за тези кинтаци, щото топ версията сигурно ще удари 250 000 левчета...
  • Msux
    Отговор
    7 13:26  30.08.17
    Две неща ме дразнят: 1 - Няма никаква разлика в предницата със стария модел. 2 - въздуховодите под дисплея ми мязат на такива от Шкода.
  • Марио
    Отговор
    8 13:38  30.08.17

    До коментар #4 от "004130":

    SUV да са тежки??Ти добре ли си.Не знам за сув ама твоя мозък е бая лекичък.Не пиши без да знаеш и без да си карал.

    Коментиран от #12

  • Марио
    Отговор
    9 13:38  30.08.17
    Много хубаво поршенце е.
  • Oбикновен човек съм си
    Отговор
    10 13:57  30.08.17
    Поредното готино Порше,което няма как да си позволя :D
  • мм84
    Отговор
    11 14:16  30.08.17
    Да си призная очаквах повече от новата Панамера. В предницата няма разлика със старата. Разликата е в задницата на колата. Ако новата и старата спрат една до друга и ги гледате от 6 метра няма да разберете коя е новата :). Интериора е много добре офорен, изискан, има спортно усещане и лукс, тук определено са се постарали.
  • 004130
    Отговор
    12 14:42  30.08.17

    До коментар #8 от "Марио":

    Комбитата са по-леки и по-пъргави.

    Коментиран от #13

  • Гост
    Отговор
    13 15:12  30.08.17

    До коментар #12 от "004130":

    Във втора статия пишеш едни и същи тъпотии! Кое комби на Порше е по-леко и по-пъргаво? О, ама те нямат комби и за нищо не стават, нали - хахахах Хайде намери си друго място за хейтене, че тук ставаш смешен!

    Коментиран от #14

  • 004130
    Отговор
    14 15:42  30.08.17

    До коментар #13 от "Гост":

    Да съм споменавал марка в коментарите си?

    Коментиран от #15

  • Гост
    Отговор
    15 15:45  30.08.17

    До коментар #14 от "004130":

    Хубаво, кажи ни какво е твоето леко и пъргаво комби?

    Коментиран от #16

  • 004130
    Отговор
    16 16:14  30.08.17

    До коментар #15 от "Гост":

    Сравни Кайен и Пасатор аллтрак. аллтрака харчи по-малко, багажника му е по-голям, ускорява по-бързо и е по-лек, а са горе-долу еднакви по височина(пътен просвет). https://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=21434 https://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=22695

    Коментиран от #17

  • Гост
    Отговор
    17 16:30  30.08.17

    До коментар #16 от "004130":

    Ти четеш ли това, което пишеш? Първо, Alltrack е SUV, а не комби - така пише в линка, който си постнал! Cayenne пък е квалифициран като кросоувър. Но ти едва ли правиш разлика между комби, SUV и кросоувър. Второ, сравняваш турбо дизел с турбо бензин, което е супер некоректно. Я сравни турбо бензина на Cayenne да видиш кой ускорява по-бързо?! Трето, клиренсът на Alltrack е 174 мм, а на Cayenne е 214 мм https://suvcar.ru/porsche-cayenne-2/ За теб може да е еднакъв, но разликата е почти 25% в полза на Cayenne. Хайде сега ни разкрий ти какво комби караш, да колко си бърз и проходим!

    Коментиран от #18

  • 004130
    Отговор
    18 16:40  30.08.17

    До коментар #17 от "Гост":

    Комби си е. Тея са го объркали. Къде си тръгнал да сравняваш два двигателя с разлика в обемите близо 2 пъти? Като не ти е достатъчно 174мм, има Subaru Outback/Forester.

    Коментиран от #20

  • Ники
    Отговор
    19 16:42  30.08.17
    Не изглежда лошо но ми се иска да видя някоя по наточена версия че тия вървите версии дето пускат винаги са доста постни ... та ми се иска да го видя в пълния му блясък .. така че коментари след като излезе Турбото !!!
  • Гост
    Отговор
    20 16:48  30.08.17

    До коментар #18 от "004130":

    Ами, че аз си имам Форестър, ама не знаех, че и той е комби, а не кросовър - хахахахаха Яко се бъркат тези производители: https://en.wikipedia.org/wiki/Subaru_Forester Как може да го пишат, че е кроосвър, щом ти казваш, че е комби?
  • Александър Петков
    Отговор
    21 17:52  30.08.17
    Манете ги тия ВАГове ... Нищо не става от тях и ги чакам да фалират до няколко месеца ...

    Коментиран от #23, #24, #25

  • СССР
    Отговор
    22 17:55  30.08.17
    Другари - новата лада Нива е по-добра от тоя германски боклук !

    Коментиран от #26


  • Гост
    Отговор
    23 17:57  30.08.17

    До коментар #21 от "Александър Петков":

    Бедна ти е фантазията. Нито Ваг ще фалират нито Тойота ще фалират никога няма да фалират те
  • Татко ти
    Отговор
    24 17:57  30.08.17

    До коментар #21 от "Александър Петков":

    Чакай ги да фалират,като си нямаш работа.
  • ААА 8
    Отговор
    25 19:31  30.08.17

    До коментар #21 от "Александър Петков":

    Докато ги чакаш да фалират, те току виж взели та излязли на първо място в продажбите.
  • Марио
    Отговор
    26 21:56  30.08.17

    До коментар #22 от "СССР":

    Наплискай се със студена вода и иди да се разходиш.Ама нищо изобщо нищо не разбираш от коли.Кое му е по-добро.Качеството та материалите?Вървежа ли?Екстрите ли?Кое????То е ясно.Щом дължат висока цена макар и стари поршетата са добри.

Напиши коментар:


Публикувай