18 730 42

Mercedes-Benz спира продажбите на дизелови E-класи

Mercedes-Benz спира продажбите на дизелови E-класи

Продажбите на Mercedes-Benz E-Klasse с 3.0-литров дизелов V6 в Германия ще бъдат преустановени, докато се намери решение на високите нива на вредни емисии. Мярката ще засегне само модификацията E 350d, съобщава Autocar.

E-класите с шестцилиндров дизел ще бъдат преоборудвани с нова система за избирателна каталитична неутрализация, която ще позволи намаляване на количествата отделян азотен окис. От Mercedes-Benz добавят, че това няма да повлияе на обема на резервоара за карбамиден разтвор AdBlue и вместимостта му ще остане 24.5 литра.

Очаква се продажбите на E-класи с шестцилиндров дизел в Германия да бъдат възстановени до няколко седмици. E 350d се оборудва с двигател OM 642 LS DE 30 LA с мощност 258 к.с., който ускорява седана от 0 до 100 за 5.9 сек. (6.0 за комбито) и харчи 5.5 л/100 км (5.8 за T-Modell).

Поставете оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 БАТ БАВАРИЕН

    14 19 Отговор
    Всяка марка по една серия от модел , МНОГО ДОБРЕ , сега и другите гермаснки марки ще направят същото хахахахха определено ще се реши проблема с вредните емисии хахах
  • 2 onq s konq

    24 73 Отговор
    Единствено беенве прават хубави дизели и сички други един по един си признават че не могат и се отказват !

    Коментиран от #12

  • 3 Този коментар е премахнат от модератор

  • 4 КАКАРНЪ ШИКАРНЪ

    19 38 Отговор
    Дизелов барутник
  • 5 Този коментар е премахнат от модератор

  • 6 Мишо

    17 25 Отговор
    Бегайте с тия Перкинси

  • 7 Александър Петков

    11 35 Отговор
    Александър Петков съм !Екстра - след ВАГ ги чакам и тия да фалират !
  • 8 Работник

    29 31 Отговор
    кога ще разберете, че дизелите най-много ви тепат дробовете бе ?
  • 9 Марио

    40 15 Отговор
    Стига с тия глупаци норми и това замърсяванеДа не замърсяват само автовобилите????

    Коментиран от #11, #16

  • 10 ДДДДДД

    10 5 Отговор
    И при другите има норми. И то доста по жестоки отколкото автомобилните . Някои фирми плащат милиони в глоби.
  • 11 гост

    4 18 Отговор

    До коментар #9 от "Марио":

    Здрастиии , как е , готвиш ли удължитела до шестия етаж или с комшията от първия ше прайте партия ? То ясна работата , че ток ша е вече , ама вижте там как ше е графика , че нема време , ей сега ше се извъртят 3-4 годинки и щеш не щеш в кзпа !
  • 12 Гост

    33 17 Отговор

    До коментар #2 от "onq s konq":

    Бмв са още по-зле в правенето на дизелови коли отколкото в бензинови коли бмв и дизел бегайте далеч от тях

    Коментиран от #29

  • 13 Чавдар войвода

    32 13 Отговор
    ОМ 642 е вече 'стар' двигател/V-образен/. Много скоро пускат новоразработен редови шестак. Да не прозвучи грубо, но не отписвайте дизелите. Който от вас е поне малко запознат знае, че например дизеловите двигатели 'Skyactiv-D' на Мазда, са дори без Е-Ге-Ер фабрично и въпреки това не тровят, за разлика от двигателите на мошенниците от VAG-ина групата. Но да не влизам в подробности.
  • 14 Печка

    12 13 Отговор
    Язък за хубавите печки , но поне стават за отопление през зимата .
  • 15 Нев

    37 6 Отговор
    Коментира се колко много замърсява дизела,а никой не обръща внимание на самолетите, където само за един полет в зависимост от това колко е далеч, тези машини изгарят от 50 до 200 тона Гориво. Никой не мисли върху това. Защо ли ?

    Коментиран от #18, #20, #23

  • 16 Алфа Ромео

    19 14 Отговор

    До коментар #9 от "Марио":

    Не са само автомобилите, но от всички автомобили дизелите са най-опасни за здравето, съответно в белите страни хората са решили най-накрая след голямо закъснение да вземат някви мерки. Ние като достойна страна от третия свят ша има още много години да ни тровят старите дизелови трошки, между другото тоя Бенц гори 5.5/100 км. колкото аз съм трамвай.
  • 17 1.9 TDI

    16 2 Отговор
    А пешките на твърдо гориво кога ще забранят?

    Коментиран от #19

  • 18 asdf

    14 1 Отговор

    До коментар #15 от "Нев":

    Е как защо? Защото е важно да се вдига шум, че уж се прави нещо. Всъщност не им пука за природата. Както с бандитите хващат кокошкарите, а големите никой не ги поглежда...

    Коментиран от #21

  • 19 Алфа Ромео

    19 0 Отговор

    До коментар #17 от "1.9 TDI":

    И ти си много прав зимата става ужас направо с тези печки на дърва и въглища, може би трябва да има някви помощи за ток за по-бедните за да преминат на отопление на ток.
  • 20 гост

    11 13 Отговор

    До коментар #15 от "Нев":

    Ами явно мисленето е за други хора , дето са учили математика в училище . Първо изгаря не 50 , а 22-23 т за 6000 км (А320 Maximum fuel capacity 24,210 Litres Range (w/max. passengers) 5,950 km.) , което прави 380 л/100 км , но с 250-260 пътника , тоест разход 1,53 л/100 км на човек , демек ако в твоята печка сте 4 човека и караш "икономично" може и да се доближиш до тоя разход , ама ако сте само с твойта или сам както обикновено , ще имаш 4 ПЪТИ по-голям разход от самолет . И самолета гори керосин , а не нафта ако и това не ти е известно , да не говорим , че го гори на хиляди километри от теб , а не под носа ти !

    Коментиран от #22

  • 21 гост

    9 12 Отговор

    До коментар #18 от "asdf":

    Има някои дето само вдигат шум , а си мислят , че ръсят мозък ! Точно от кокошкарите дето мъкнат нафта в туби сме на това дередже , а големите не ги мисли . Те първо са много малко и второ не карат кошници на 20 и кусур години , изтърбушени като пиле в кланица ! И големите няма нужда да ги "хващаш" , те сами си сменят "кошника" на всеки 3-4 години и просто следващия няма да е дизел , а по-следващия ще е на ток . Ама "дребните" ако не ги стиснат за врата ще осмърдяват всичко наоколо , включително и себе си , щото толкова имат в главата !
  • 22 Амсалак

    10 4 Отговор

    До коментар #20 от "гост":

    Ало инДЖИнерчиту, А320 е за 180 пътника макс, не 250-60

    Коментиран от #25

  • 23 Ттттттт

    16 1 Отговор

    До коментар #15 от "Нев":

    За самолетите не съм запознат, НО един средно размерен кораб 30-40 000-ник когаро е на ход харчи 22 - 25 тона МАЗУТ на ден а те са хиляди!!!

    Коментиран от #24, #26

  • 24 гост

    0 13 Отговор

    До коментар #23 от "Ттттттт":

    Някой поне тук няма ли да пробва да мисли , преди да се излага ? 30-40000 тона са поне 25 000 автомобила масов клас . при 6 л на час х 24 часа прави 3600 ТОНА (три хиляди и шестотин) на ден , тоест колкото 144 такива кораба !!! И да въртите и да сучете няма по-голям замърсител от леките автомобили и то в ПЪТИ (мноооого пъти) по-голям от товарния транспорт ! И той ще мине на ток даже преди леките , щото там всеки цент разходи се смята и никой не се тутка при по-добър вариант !

    Коментиран от #33

  • 25 гост

    2 8 Отговор

    До коментар #22 от "Амсалак":

    Има няколко варианта , ама даже и с "луксозния" ти за 180 пътника вдигнахме разхода до колосалните 2,1 л /100 км на човек ! Това ли е големия замърсител и то на керосин във турбореактивен двигател дето е поне два пъти по-чисти емисии от дизел с Евро 6 ?
  • 26 гост

    2 10 Отговор

    До коментар #23 от "Ттттттт":

    Автомобилите в света в момента са над милиард , тоест 40 000 пъти по 25 000 , по 144 прави 5 760 000 кораба като от примера ти . Как мислиш дали ще съберем барем 57 000 такива ? Сиииилно , ама мнооого силно се съмнявам , ша извиняваш !

    Коментиран от #27

  • 27 CL500

    11 0 Отговор

    До коментар #26 от "гост":

    гост, не ви следя сметките с другия човек от форума... само да ти подскажа, че процентно във времето един кораб се движи мнооого повече от леките автомобили, дори и спрямо ТИР-овете и друг авто-транспорт. Един кораб може да направи преход от 20-30 или 40 дена примерно, без да спре главна машина и за една секунда. После товарна операция за ден-два и пак дългия преход. Разбира се има и кораби, които стоят на котва с месеци, ако не им намерят товар, но те са значително малък процент.

    Коментиран от #30

  • 28 Праилно

    5 10 Отговор
    Дизелът никога не може да бъде премиум. "Дизелова лимузина" - тва е оксиморон. Все едно да кажеш дървено желязо.
  • 29 Смукаш Близалкин

    3 1 Отговор

    До коментар #12 от "Гост":

    Няма смисъл от хейт по БМВ. Правят даже много добри дизели, за бензините да не говорим... Казваш ми, че редовият шестак не става за нищо?
  • 30 гост

    3 0 Отговор

    До коментар #27 от "CL500":

    Корабът се движи повече , но автомобилите са 100 пъти повече и 144 ПЪТИ по-неефективни , както се вижда от простата сметка ! А автомобилите не се движат 100 пъти по-малко , даже 10 пъти по-малко не се движат . Един ТИР с 40 т тегло харчи средно 30 л/100 км , това прави 0,75 л/100 км на тон , тоест един автомобил 1,5 т трябва да харчи 1,15 л /100 км , ама той харчи 5 ПЪТИ повече нали . При влаковете и корабите вече става стотици пъти . Вижте статистиките на продажбите на бензин и дизел и на керосин и корабно гориво , даже вижте статистиката на Лукойл , всички се произвеждат от един и същ нефт и няма как процента да се промени драстично .
  • 31 копеле

    4 0 Отговор
    Истината е във водорода

    Коментиран от #32

  • 32 гост

    3 2 Отговор

    До коментар #31 от "копеле":

    Абе хайде стига и ти с твоите простотии , за добива на килограм водород се употребява енергия колкото за 5 килограма синтетичен дизел , да не говорим за десет пъти по-скъпата дистрибуция и конструкцията на автомобил на водород (само резервоара струва колкото ДВГ на малолитражка )

    Коментиран от #34

  • 33 Ттттттт

    4 0 Отговор

    До коментар #24 от "гост":

    Извинявам се, не се изразих разбираемо: има се предвид, 30000 до 40000 тона дедуейд това е максималното тегло на товара който може да превози кораба и е опоменато за да се отчете какъв клас е самия кораб. Та такива кораби харчат 22 - 25 тона мазут на ден, с по стари Главни двигатели надхвърлят 30т. Само едно сравнение - изпускателната система на една кола е тръба с диаметър 6 - 7 см. изпускателните тръби на тези кораби са - Главен двигател - 1,2 м. , 3 дизел генератора по 30- 40 см. котел 70 см. , и инсинератор, който гори слъч около 40 см. Това е да се добие бегла представа колко хиляди автомобила са нужни да достигнат замърсяването от един кораб. Корабите нямат никакви катализатори и тем подобни пречистващи системи! Та ако можеш да обясниш какво точно си смятал, ще ти бъда благодарен.

    Коментиран от #36

  • 34 копеле

    0 0 Отговор

    До коментар #32 от "гост":

    Да бе объркал съм се нещо, прав си.

  • 35 Баце

    2 1 Отговор
    Карам OM642 350d, само че на GLK - градско 9/100, извън града 7-7.5/100, магистрала - 8/100. Сигурно може по-малко, но ще започнеш да правиш задръствания.
  • 36 гост

    0 0 Отговор

    До коментар #33 от "Ттттттт":

    Ами не знам как по друг начин да го обясня , ето ти обяснение от експерти , вътре ако ти се чете е много по-подробно : "Шосейният транспорт е най-замърсяващият — по последни данни той произвежда 71 % от емисиите на CO2 на транспорта като цяло (личните автомобили произвеждат около две трети от това количество). Другите видове транспорт замърсяват много по-малко. Делът на морския и въздушния транспорт е съответно 14 % и 13 %, а на транспорта по вътрешни водни пътища — едва 2 %. Железопътният транспорт замърсява най-малко — под 1 % от емисиите " https://europa.eu/european-union/file/1234/download_bg?token=ugPkkBoi
  • 37 гост

    1 2 Отговор
    Ако ще и 30 т да гори при 50000 т общо тегло прави 0,6 ЛИТРА на тон за ден , тоест за поне 4-500 км стана 0,12 л/т на 100 км , просто няма сравнение с лек автомобил , ако ще да е десет катализатора и много скоро даже няма да гори мазут и нафта , а LNG !

    Коментиран от #38

  • 38 Ттттттт

    1 0 Отговор

    До коментар #37 от "гост":

    По принцип говоря за най голямо замърсяване, а не за относително такова. Но за метана съм съгласен само дето за сега има такъв кораб създаден и най голямата му автономия е 2 седмици, което не е достатъчно за презокеански преход . Иначе газовите горива са много по-чисти след изгаряне.

    Коментиран от #39, #40

  • 39 гост

    0 2 Отговор

    До коментар #38 от "Ттттттт":

    LNG се доставя с танкери по цял свят и може да се съхранява без големи разходи минимум 6 седмици , а с допълнителен разход и неограничено , не знам откъде ги измисли тия 2 и че не може да издържи презокеански преход като точно това правят един куп танкери в момента . Освен това е много по-евтин от мазута и нафтата , така че си има голям стимул за флота и изобщо няма да се бавят : http://bg.sdilogistics-shipping.it/info/maersk-qatargas-and-shell-tea-785480.html

    Коментиран от #42

  • 40 гост

    1 1 Отговор

    До коментар #38 от "Ттттттт":

    И за да сравниш замърсяването трябва да сравниш тоя товар (40000т) превозен на същото разстояние с камион или лек автомобил . Мисля , че няма нужда да ти казвам ,че разликата ще е умопомрачителна , на всичкото отгоре едното е на хиляди км , а другото е под носа ти всеки божи ден !
  • 41 Гого

    0 0 Отговор
    Пак същият смърдялник ще бъде не разбраха ли че дизела се изчерпа!
  • 42 Чавдар войвода

    1 0 Отговор

    До коментар #39 от "гост":

    Я пак прочети написаното в предишния пост. Може и да схванеш.

Напиши коментар:


Публикувай
ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки.