Продажбите на Mercedes-Benz E-Klasse с 3.0-литров дизелов V6 в Германия ще бъдат преустановени, докато се намери решение на високите нива на вредни емисии. Мярката ще засегне само модификацията E 350d, съобщава Autocar.
E-класите с шестцилиндров дизел ще бъдат преоборудвани с нова система за избирателна каталитична неутрализация, която ще позволи намаляване на количествата отделян азотен окис. От Mercedes-Benz добавят, че това няма да повлияе на обема на резервоара за карбамиден разтвор AdBlue и вместимостта му ще остане 24.5 литра.
Очаква се продажбите на E-класи с шестцилиндров дизел в Германия да бъдат възстановени до няколко седмици. E 350d се оборудва с двигател OM 642 LS DE 30 LA с мощност 258 к.с., който ускорява седана от 0 до 100 за 5.9 сек. (6.0 за комбито) и харчи 5.5 л/100 км (5.8 за T-Modell).
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 БАТ БАВАРИЕН
10:57 01.09.2017
2 onq s konq
Коментиран от #12
11:01 01.09.2017
3 Този коментар е премахнат от модератор.
4 КАКАРНЪ ШИКАРНЪ
11:29 01.09.2017
5 Този коментар е премахнат от модератор.
6 Мишо
11:33 01.09.2017
7 Александър Петков
12:05 01.09.2017
8 Работник
12:20 01.09.2017
9 Марио
Коментиран от #11, #16
12:24 01.09.2017
10 ДДДДДД
12:47 01.09.2017
11 гост
До коментар #9 от "Марио":
Здрастиии , как е , готвиш ли удължитела до шестия етаж или с комшията от първия ше прайте партия ? То ясна работата , че ток ша е вече , ама вижте там как ше е графика , че нема време , ей сега ше се извъртят 3-4 годинки и щеш не щеш в кзпа !12:56 01.09.2017
12 Гост
До коментар #2 от "onq s konq":
Бмв са още по-зле в правенето на дизелови коли отколкото в бензинови коли бмв и дизел бегайте далеч от тяхКоментиран от #29
13:12 01.09.2017
13 Чавдар войвода
дизелите. Който от вас е поне малко запознат знае, че например дизеловите двигатели 'Skyactiv-D' на Мазда, са дори без Е-Ге-Ер фабрично и въпреки това не тровят, за разлика от двигателите на мошенниците от VAG-ина групата. Но да не влизам в подробности.
13:17 01.09.2017
14 Печка
13:29 01.09.2017
15 Нев
Коментиран от #18, #20, #23
13:48 01.09.2017
16 Алфа Ромео
До коментар #9 от "Марио":
Не са само автомобилите, но от всички автомобили дизелите са най-опасни за здравето, съответно в белите страни хората са решили най-накрая след голямо закъснение да вземат някви мерки. Ние като достойна страна от третия свят ша има още много години да ни тровят старите дизелови трошки, между другото тоя Бенц гори 5.5/100 км. колкото аз съм трамвай.14:04 01.09.2017
17 1.9 TDI
Коментиран от #19
14:48 01.09.2017
18 asdf
До коментар #15 от "Нев":
Е как защо? Защото е важно да се вдига шум, че уж се прави нещо. Всъщност не им пука за природата. Както с бандитите хващат кокошкарите, а големите никой не ги поглежда...Коментиран от #21
15:01 01.09.2017
19 Алфа Ромео
До коментар #17 от "1.9 TDI":
И ти си много прав зимата става ужас направо с тези печки на дърва и въглища, може би трябва да има някви помощи за ток за по-бедните за да преминат на отопление на ток.15:32 01.09.2017
20 гост
До коментар #15 от "Нев":
Ами явно мисленето е за други хора , дето са учили математика в училище . Първо изгаря не 50 , а 22-23 т за 6000 км (А320 Maximum fuel capacity 24,210 Litres Range (w/max. passengers) 5,950 km.) , което прави 380 л/100 км , но с 250-260 пътника , тоест разход 1,53 л/100 км на човек , демек ако в твоята печка сте 4 човека и караш "икономично" може и да се доближиш до тоя разход , ама ако сте само с твойта или сам както обикновено , ще имаш 4 ПЪТИ по-голям разход от самолет . И самолета гори керосин , а не нафта ако и това не ти е известно , да не говорим , че го гори на хиляди километри от теб , а не под носа ти !Коментиран от #22
15:34 01.09.2017
21 гост
До коментар #18 от "asdf":
Има някои дето само вдигат шум , а си мислят , че ръсят мозък ! Точно от кокошкарите дето мъкнат нафта в туби сме на това дередже , а големите не ги мисли . Те първо са много малко и второ не карат кошници на 20 и кусур години , изтърбушени като пиле в кланица ! И големите няма нужда да ги "хващаш" , те сами си сменят "кошника" на всеки 3-4 години и просто следващия няма да е дизел , а по-следващия ще е на ток . Ама "дребните" ако не ги стиснат за врата ще осмърдяват всичко наоколо , включително и себе си , щото толкова имат в главата !15:49 01.09.2017
22 Амсалак
До коментар #20 от "гост":
Ало инДЖИнерчиту, А320 е за 180 пътника макс, не 250-60Коментиран от #25
17:14 01.09.2017
23 Ттттттт
До коментар #15 от "Нев":
За самолетите не съм запознат, НО един средно размерен кораб 30-40 000-ник когаро е на ход харчи 22 - 25 тона МАЗУТ на ден а те са хиляди!!!Коментиран от #24, #26
17:28 01.09.2017
24 гост
До коментар #23 от "Ттттттт":
Някой поне тук няма ли да пробва да мисли , преди да се излага ? 30-40000 тона са поне 25 000 автомобила масов клас . при 6 л на час х 24 часа прави 3600 ТОНА (три хиляди и шестотин) на ден , тоест колкото 144 такива кораба !!! И да въртите и да сучете няма по-голям замърсител от леките автомобили и то в ПЪТИ (мноооого пъти) по-голям от товарния транспорт ! И той ще мине на ток даже преди леките , щото там всеки цент разходи се смята и никой не се тутка при по-добър вариант !Коментиран от #33
18:28 01.09.2017
25 гост
До коментар #22 от "Амсалак":
Има няколко варианта , ама даже и с "луксозния" ти за 180 пътника вдигнахме разхода до колосалните 2,1 л /100 км на човек ! Това ли е големия замърсител и то на керосин във турбореактивен двигател дето е поне два пъти по-чисти емисии от дизел с Евро 6 ?18:33 01.09.2017
26 гост
До коментар #23 от "Ттттттт":
Автомобилите в света в момента са над милиард , тоест 40 000 пъти по 25 000 , по 144 прави 5 760 000 кораба като от примера ти . Как мислиш дали ще съберем барем 57 000 такива ? Сиииилно , ама мнооого силно се съмнявам , ша извиняваш !Коментиран от #27
18:38 01.09.2017
27 CL500
До коментар #26 от "гост":
гост, не ви следя сметките с другия човек от форума... само да ти подскажа, че процентно във времето един кораб се движи мнооого повече от леките автомобили, дори и спрямо ТИР-овете и друг авто-транспорт. Един кораб може да направи преход от 20-30 или 40 дена примерно, без да спре главна машина и за една секунда. После товарна операция за ден-два и пак дългия преход. Разбира се има и кораби, които стоят на котва с месеци, ако не им намерят товар, но те са значително малък процент.Коментиран от #30
19:04 01.09.2017
28 Праилно
20:02 01.09.2017
29 Смукаш Близалкин
До коментар #12 от "Гост":
Няма смисъл от хейт по БМВ. Правят даже много добри дизели, за бензините да не говорим... Казваш ми, че редовият шестак не става за нищо?10:35 02.09.2017
30 гост
До коментар #27 от "CL500":
Корабът се движи повече , но автомобилите са 100 пъти повече и 144 ПЪТИ по-неефективни , както се вижда от простата сметка ! А автомобилите не се движат 100 пъти по-малко , даже 10 пъти по-малко не се движат . Един ТИР с 40 т тегло харчи средно 30 л/100 км , това прави 0,75 л/100 км на тон , тоест един автомобил 1,5 т трябва да харчи 1,15 л /100 км , ама той харчи 5 ПЪТИ повече нали . При влаковете и корабите вече става стотици пъти . Вижте статистиките на продажбите на бензин и дизел и на керосин и корабно гориво , даже вижте статистиката на Лукойл , всички се произвеждат от един и същ нефт и няма как процента да се промени драстично .11:27 02.09.2017
31 копеле
Коментиран от #32
12:06 02.09.2017
32 гост
До коментар #31 от "копеле":
Абе хайде стига и ти с твоите простотии , за добива на килограм водород се употребява енергия колкото за 5 килограма синтетичен дизел , да не говорим за десет пъти по-скъпата дистрибуция и конструкцията на автомобил на водород (само резервоара струва колкото ДВГ на малолитражка )Коментиран от #34
12:58 02.09.2017
33 Ттттттт
До коментар #24 от "гост":
Извинявам се, не се изразих разбираемо: има се предвид, 30000 до 40000 тона дедуейд това е максималното тегло на товара който може да превози кораба и е опоменато за да се отчете какъв клас е самия кораб. Та такива кораби харчат 22 - 25 тона мазут на ден, с по стари Главни двигатели надхвърлят 30т. Само едно сравнение - изпускателната система на една кола е тръба с диаметър 6 - 7 см. изпускателните тръби на тези кораби са - Главен двигател - 1,2 м. , 3 дизел генератора по 30- 40 см. котел 70 см. , и инсинератор, който гори слъч около 40 см. Това е да се добие бегла представа колко хиляди автомобила са нужни да достигнат замърсяването от един кораб. Корабите нямат никакви катализатори и тем подобни пречистващи системи!Та ако можеш да обясниш какво точно си смятал, ще ти бъда благодарен.
Коментиран от #36
13:26 02.09.2017
34 копеле
До коментар #32 от "гост":
Да бе объркал съм се нещо, прав си.16:11 02.09.2017
35 Баце
Сигурно може по-малко, но ще започнеш да правиш задръствания.
16:32 02.09.2017
36 гост
До коментар #33 от "Ттттттт":
Ами не знам как по друг начин да го обясня , ето ти обяснение от експерти , вътре ако ти се чете е много по-подробно :"Шосейният транспорт е най-замърсяващият — по
последни данни той произвежда 71 % от емисиите
на CO2 на транспорта като цяло (личните автомобили
произвеждат около две трети от това количество).
Другите видове транспорт замърсяват много
по-малко. Делът на морския и въздушния транспорт
е съответно 14 % и 13 %, а на транспорта по
вътрешни водни пътища — едва 2 %. Железопътният
транспорт замърсява най-малко — под 1 % от
емисиите "
https://europa.eu/european-union/file/1234/download_bg?token=ugPkkBoi
23:57 02.09.2017
37 гост
Коментиран от #38
00:24 03.09.2017
38 Ттттттт
До коментар #37 от "гост":
По принцип говоря за най голямо замърсяване, а не за относително такова. Но за метана съм съгласен само дето за сега има такъв кораб създаден и най голямата му автономия е 2 седмици, което не е достатъчно за презокеански преход . Иначе газовите горива са много по-чисти след изгаряне.Коментиран от #39, #40
07:55 03.09.2017
39 гост
До коментар #38 от "Ттттттт":
LNG се доставя с танкери по цял свят и може да се съхранява без големи разходи минимум 6 седмици , а с допълнителен разход и неограничено , не знам откъде ги измисли тия 2 и че не може да издържи презокеански преход като точно това правят един куп танкери в момента . Освен това е много по-евтин от мазута и нафтата , така че си има голям стимул за флота и изобщо няма да се бавят: http://bg.sdilogistics-shipping.it/info/maersk-qatargas-and-shell-tea-785480.html
Коментиран от #42
17:56 03.09.2017
40 гост
До коментар #38 от "Ттттттт":
И за да сравниш замърсяването трябва да сравниш тоя товар (40000т) превозен на същото разстояние с камион или лек автомобил . Мисля , че няма нужда да ти казвам ,че разликата ще е умопомрачителна , на всичкото отгоре едното е на хиляди км , а другото е под носа ти всеки божи ден !18:05 03.09.2017
41 Гого
18:11 03.09.2017
42 Чавдар войвода
До коментар #39 от "гост":
Я пак прочети написаното в предишния пост. Може и да схванеш.20:57 03.09.2017