4 482 4

Mercedes-Benz обнови двувратата S-Klasse

Александър Петков

След фейслифта на лимузината идва реда на купето и кабриолета. Официално обновените двуврати версии на емблематичната S-Klasse ще бъдат представени на автоизложението във Франкфурт този месец.

Външните промени се изразяват във вертикалната радиаторната решетка, новите брони, по-големите въздухозаборници, хромиран преден сплитър и най-вече в задните OLED светлини. 66-те елемента на органичните диоди се адаптират към светлината по всяко време на денонощието и интензивността на спиране.

Вътре цифровото табло, което вече предоставя повече информация, е обновено с два нови 12.3-инчови екрани, свързани заедно под един стъклен панел, подобно на E-Klasse. Конструкцията на новия волан, който е по-лесен за ползване, показва, че дръжката за круиз контрол е демонтирана и заменена от бутони, монтирани на колело.

Освен това са подобрени гласовият контрол и системата за комфорт, която настройва седалките, осветлението, температурата и музиката в шест програми, предназначени да подобрят престоя на пътниците. Шофьорът разполага и с разширен списък от асистиращи системи, които представляват още една стъпка напред в областта на автономната мобилност. Една от тях Magic Body Control, която сканира пътната повърхност и настройва окачването според конкретната настилка.

Най-важните промени обаче са под капака. Досегашният S 500 отпада от двигателната гама в полза на S 560, който е оборудван с 4.0-литровия V8 битурбомотор с максимална мощност от 469 к.с. Той използва технология за деактивиране на цилиндри, която подобрява разхода на гориво с близо 8 процента. Както кабриолета, така и купето S 560 ускорява от 0 до 100 км/ч за 4.6 секунди.

AMG S 63 сменя 5.5-литровия си V8 за същия 4.0-литров агрегат като на S 560, макар и с мощност, увеличена до 604 к.с. и въртящ момент от 900 Нм. Също така използва и деветстепенната автоматична скоростна кутия на Mercedes, ускорявайки от 0 до 100 км/ч за 3.5 секунди. Флагманът S 65 със 6.0-литров битурбо V12 остава непроменен.

S 450 4Matic

S 560 4Matic

AMG S 63 4Matic+

AMG S 65

Цилиндри

V6

V8

V8

V12

Кубатура (см³)

2.996

3.982

3.982

5.980

Мощност (к.с.)

367

469

612

630

Въртящ момент (нм)

500

700

900

1.000

Разход (л/100 км)

8,9

8,0 (8,7)

9,3

11,9

Ускорение 0-100 км/ч (с)

5,5

4,6

3,5

4,1



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Кобрата
    Отговор
    1 15:16  05.09.17
    Добре изглежда колата, ама са я нафрашкали с електроника...
  • Random
    Отговор
    2 15:42  05.09.17
    Не бих си взел такава. За мен е символ на мръсни пари и рязани. Бмв е същата работа.

    Коментиран от #3

  • Пазарен Либерализатор
    Отговор
    3 16:04  05.09.17

    До коментар #2 от "Random":

    Да ама като свалиш гюрука се събират два бидоня със зеле, а в остатъка от багажника-бензинова резачка за дръва.
  • Гого
    Отговор
    4 08:58  06.09.17
    за нашите дупки е супер :)

Напиши коментар:


Публикувай