4 649 46

Годзила срещу Audi TT-RS?

Ангел Харизанов

Всички знаем за способностите на Nissan GT-R да разплаква по-скъпи и по-мощни автомобили, но дали това ще бъде така за напред? Какво ще стане ако го изправят срещу един по-малък и по-слаб противник? Top Gear са подхванали точно тази идея, като в ролята на Давид е петцилиндровата лудост TT-RS със своите 400 конски сили идващи от 2.5-литровия петцилиндров турбодвигател. То обаче има и по-ниско тегло - само 1474 килограма срещу 1750-те на японския самурай, което както знаем дава огромна разлика. Според много хора, тази битка е предречена, но с каква разлика ще се разминат на края на класическата отсечка от 402 метра си остава загадка, докато не пуснете видеото.



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Неканен гост
    Отговор
    1 10:47  06.09.17
    Тва ако не е реклама на ауди пък на...Оня стария ГТР с 480к.с. ускоряваше от 0-100 за 2.8сек ,а тоя къде къде по-нов и 562к.с. ше ускорява по-бавно от ауди дето от 0-100 прави за 3.7сек. Поредния американски клип с лъжливо съдържание.ЗАТВОР! :Д

    Коментиран от #5, #10, #11

  • Църо
    Отговор
    2 10:57  06.09.17
    А що като 911 Turbo S го дават от 0 до сто за 3.1 го дере навсякъде тоя Оризарник?

    Коментиран от #4

  • Кобрата
    Отговор
    3 11:01  06.09.17
    Не можете да се примирите, че Audi-то е по-добро, и не само, защото спечели, дори да беше загубило, пак Audi си е по-добрата кола Пък и каква сметка имат американците да правят нагласен клип, след като нито Audi, нито Nissan са американски

    Коментиран от #14

  • Георги
    Отговор
    4 11:07  06.09.17

    До коментар #2 от "Църо":

    Поршето е много по-бързо от колкото е. По официални данни го дават 2.9 с. а го тестваха други хора и направи 2.6 с. не искам да споря с теб защото си прав. Аудито прави 3.4 с. и е бързо като за 400 коня и Поршето го разкъса а Аудито е с 160 коня по-малко и почти го би

  • ВАГ
    Отговор
    5 11:33  06.09.17

    До коментар #1 от "Неканен гост":

    Американци и реклама на ВАГ ?!!! ... ти добре ли си ве ... тва е все едно Путин да рекламира Ф16. Това е едно "слабичко " Ауди и все пак равностойно на китайския гълъбарник с японски мотор и шаси Рено. Що не сложиха R8та да го издуха.

    Коментиран от #38

  • Чавдар войвода
    Отговор
    6 11:51  06.09.17
    С нетърпение очаквам следващия нагласен клип. Най-вероятно GTR-a ще падне от Мини Купър. Стават смешни тези платени драскачи.
  • Чавдар войвода
    Отговор
    7 11:56  06.09.17
    И не са хамериканци, а англичани. Знаете, че Бентли, Ролс-Ройс, Мини...принадлежи на швабите от BMW и VAG-.на групата.
  • Ввв
    Отговор
    8 13:12  06.09.17
    Какво прави този Фолксваген с камуфлаж,а той бил спортен,успех на грозната сапунерка

    Коментиран от #12

  • Vasik Atanasova
    Отговор
    9 13:46  06.09.17
    това си е АУДИТО ЯКА КОЛА КЪСА МУ ШОРТИТЕ

    Коментиран от #34

  • Гост
    Отговор
    10 13:47  06.09.17

    До коментар #1 от "Неканен гост":

    GTR-a с 480 к.с. е правил от 0-100 за 2.8 сек само в кухата ти глава.
  • Никой
    Отговор
    11 14:11  06.09.17

    До коментар #1 от "Неканен гост":

    Какви американци те гонят тебе... И двете коли са си хубави, но на мен лично Аудито по ми допада. Отчасти заради дизайна, отчасти заради факта, че е доста по-нова генерация и има по-добри технологии и интериор. Нисанът е по-бърз и има по-хубав мотор, но Аудито е доста по-леко и малко и в завоите със сигурност ще е доста впечатляващо. Като цяло две различни коли от почти различни епохи. Колкото и фейслифта да правят на Годзилата конкуренцията напредва.
  • Гост
    Отговор
    12 15:29  06.09.17

    До коментар #8 от "Ввв":

    ГТР-ра да не е случайно по красив , сравнен с аудито прилича на усмихната жаба.

    Коментиран от #24

  • Дедо Ви Я
    Отговор
    13 17:19  06.09.17
    Не мога да си обясня защо в БГ-то толкоз се пехласват по тва нящо... гтр!!! Ша ма извинявате за грубостта, ама на фона на всеки съвременен суперкар, тва мяза на москвич!!! За неколко стотни от секундата, ич не ми го фалете. Не фаща дзъркел и тва е! Пък и вече има стойностен конкурент и в бегането, а да не говорим за фацата, че и четириврат! Кю ве -то на джулия! А щях да забравя - бая е и по-йовтина, а нали досега тва беше благинката на 500-те рено-нисански катъра?!

    Коментиран от #26

  • гост
    Отговор
    14 18:02  06.09.17

    До коментар #3 от "Кобрата":

    може би друг клип си гледал но на този печели нисана а са американци защото са безпристрастни ако ти правиш сравнението даже да буташ аудито ще излезе първо
  • Еколог
    Отговор
    15 18:39  06.09.17
    Просто щото е по леко... не бих го избрал измежду двете бих взел нисана
  • Бай Оня
    Отговор
    16 19:52  06.09.17
    Що не сложиха R8 V10 610HP plus да го издуха тоя кошник!!!!!!!

    Коментиран от #19, #20, #22

  • Бай Оня
    Отговор
    17 19:56  06.09.17
    Едно чипче и Чао на прехваления кошник Микра Милиардни.....
  • Бай Оня
    Отговор
    18 20:09  06.09.17
    Докога Мисан ще ни предлагат една и сьща претоплена супа!!! Просто избирам ТТ много по-ново,по-технологично,по-леко и с маниакалния 2.5tfsi какьв звук само!!!Напьлно заглушава това подобие на спортист 2тона :))
  • Vasik Atanasova
    Отговор
    19 21:14  06.09.17

    До коментар #16 от "Бай Оня":

    ТОЧНО
  • Алфа Ромео
    Отговор
    20 22:13  06.09.17

    До коментар #16 от "Бай Оня":

    Добре че Ламбо им го направиха тоя мотор.

    Коментиран от #40

  • гост
    Отговор
    21 22:52  06.09.17
    Миналата седмица гледах док.Филм за Gtr,не знаех че двигателя е ръчна изработка!Правят го в нещо като лаборатория,много се изненадах Нещо такова беше:В Япония признаните майстори на двигателя на Nissan GT-R са известни като “такуми”. В завода на Nissan в Йокохама само четири “такуми” имат право да поставят името си върху двигателя на GT-R-a. Те изработват V6 битурбо – гордостта на Nissan, ръчно в затворени помещения.
  • Ekolog
    Отговор
    22 00:11  07.09.17

    До коментар #16 от "Бай Оня":

    Баш да го издуха чак не мисля: https://www.youtube.com/watch?v=Paa6uqDiOjw
  • Еколог
    Отговор
    23 00:13  07.09.17
    Едно чипче и чао прехваления кошник гоуфу
  • ХАХА
    Отговор
    24 00:16  07.09.17

    До коментар #12 от "Гост":

    Аудито изглежда швестърско особено с тоя червен цвят...
  • Бесен Язовец
    Отговор
    25 00:38  07.09.17
    Малката кошничка го однесе и тя TT - е типично женска кола и само швестер би я харесал
  • Грозно Ауди
    Отговор
    26 01:56  07.09.17

    До коментар #13 от "Дедо Ви Я":

    Москвич е твоята кола,която си караш на село.Ти виждал ли си Нисан GTR на живо.Ако,не си заповядай в Пловдив има два!Толкова е масивен и красив Нисана на живо,че като застане Ауди ТТ до него и стои като онези ел.колички дето са по парковете за деца.Да не говори пък,за морално остарялата форма на Ауди.Ако ми вържат очите с пипане ще позная че е ваг шир потреб с ЛЕД лаМБи.Ауди ТТ е = на WV костенурка.А дете са = на дамски коли за кифли пред някой чалга бар.

    Коментиран от #31, #39

  • Бай Оня
    Отговор
    27 03:11  07.09.17
    Е то така и Микрата всеки ще я позная с тая остаряла аэродинамика на гардероб и/или кашон и евтино табло от Икарус.А и да евтина кутия която и пет Лаунча подред неможе да изкара. Евтин сбирщайн!!!!! Чао Микра ти отдавна остаря вече 9години.....
  • Бай Оня
    Отговор
    28 03:18  07.09.17
    Ти кого льжеш ве??? Има 1000клипчета на ГТР срещу новото Р8 Новото не тоя остарел верел!!!!!! Дори тоя о.ран Нисмо при драг на 274км/ч, Аудито е на 300!!!!Аре у лево......
  • Ккк
    Отговор
    29 04:43  07.09.17
    Нисана е много грозен. Нормално за оризите е да нямат дарба за красивото
  • Гост
    Отговор
    30 08:58  07.09.17
    Колко сте ми интерестни .... Дали в ГТР-а или в ТТ-о ,ще се н.....те от кеф ама коментирате ли коментирате кое е по-добро ......
  • От село
    Отговор
    31 09:58  07.09.17

    До коментар #26 от "Грозно Ауди":

    Толкова е масивен.... Е то това е проблема че е масивна с огромен тромав задник и тежи 1750 кг. Това не е спортна кола а "луксозен" бърз автомобил. И това в Пловдив имало две УААААУ направо онемях да се смее ли човек да плаче ли?!?!
  • гост
    Отговор
    32 10:24  07.09.17
    Още по голяма далавера като цена-вървеж е Audi RS3 което е със същия мотор . Спестяват се още 15 000 евро и получаваш вървежа на Годзилата на половин цена. http://www.zeperfs.com/en/duel6234-6694.htm
  • Хаха
    Отговор
    33 10:41  07.09.17
    Някой чува ли Нисана??? Аз не! Респект Ауди страхотен 2.5 tfsi мальк звяр.
  • 370 Z
    Отговор
    34 14:43  07.09.17

    До коментар #9 от "Vasik Atanasova":

    Мила г-це Васик Нищо чудно че харесваш тези "страхотни" немски автомобили ! Всички батки които са те сваляли карат такива таралясници !!!
  • Toncho
    Отговор
    35 15:34  07.09.17
    Сега ще си кажа мойто мнение и не искам никой да ангажирам с него: Това ауди и този нисан са в различни класове. Така че сравнението е неуместно. Притежавам такъв нисан, купен нов, модел 2017. Освен че върви друго в тази кола няма какво да те впечатли. В България на пиедестал е издигната марката, която е притежавана от даден индивид! Така че всеки си хвали неговото. Нисана е закупен с цел забавление, и единсвено поради факта, че нямам възможност да си купя чисто нов спортен автомобил от премиум марка. Под това визирам ферари, ламбо, 911 турбо ес, и други подобни. И съм сигурен че много други собственици на тези нисани , за ги закупили именно поради горната причина. Тука изключвам някакви хардкор фенове на гт-р и тунинг маниаци. Каквото и да си говорим концепцията на автомобила е от 2007 год. Това че са вдигнали мощността на 570 коня, и са променили формата на броните, не променя абсолютно нищо, което особено много усеща като ергономия и цялостно разпределени на вътрешните уреди в автомобила.

    Коментиран от #36

  • Гост
    Отговор
    36 17:15  07.09.17

    До коментар #35 от "Toncho":

    Май си предозирал?! Поне да си беше направил труда да прочетеш статията, че точно този GTR е колкото изброените от теб марки! Да, японците се осраха последните години, но твоя пост е достоен за виц на века!

    Коментиран от #37

  • Toncho
    Отговор
    37 18:15  07.09.17

    До коментар #36 от "Гост":

    Какво да го гледам клипа? Защо да е виц? Кажи? Не може да приемеш че има хора купили си такава кола или какво понеже ти нямаш следователно и другите нямат възможност. Ауди не ми влиза в целевата група, а такъв нисан търкалям за забавление! Не ти пиша за бугати, пагани или кьониг. Пиша ти за кола, която чисто нова струва 100 хил.евро и я има налична в почти всеки дилър на нисан. Застани на някой столичен булевард и ще видиш колко много са колите от други марки минаващи тази цена, да не споменавам само ес класите, които сякаш ги дават без пари. Очевидно такива коли си гледал само на картинка, нисан каквото й да правят,ако ще ускорението му да е 1 сек./100 няма как да стигне класата и престижа на автомобилите които съм споменал в предишния ми пост. Отиди, виж, сравни изработка на интериор ,кожа, пластмаса, топлоизолация в автомобила, контролни прибори , ако щеш и звук дори, време за смяна на предавките, турбо дупки, и тогава ела пак. Ферарита има налични в няколко автокъщи, дилъра на порше е в сградата на нова тв при летището, в омникар преди ринг мола, има налични гт-р, дори и чисто ново нисмо. В крайна сметка всеки си харесва рсзлични неща, иначе щяхме да караме еднакви коли.

    Коментиран от #41

  • GTR
    Отговор
    38 19:54  07.09.17

    До коментар #5 от "ВАГ":

    Вземи прочети малко и да разбереш китайския гълъбарник дали е с шаси на Рено. Тука само мишоци с 25 годишни голфчета оплюват...
  • Дедо Ви Я
    Отговор
    39 20:51  07.09.17

    До коментар #26 от "Грозно Ауди":

    Уау, живееш у Филибето и имате цели два GTR! Уау! Къв разкошшш! Да та ... в дятето! Видял си и ти суперкар, колкото си видял дедовия. Я бегай да люпиш семки около Главната. Белким мине един от двата. И като мине внимавай да ни са изпуснеш от някъде!
  • Гост
    Отговор
    40 22:34  07.09.17

    До коментар #20 от "Алфа Ромео":

    И от къде си сигурен
  • Трифон
    Отговор
    41 10:44  08.09.17

    До коментар #37 от "Toncho":

    Много ги боли сополанковците като някой им каже истината, че въпреки едно нелошо ускорение няма нищо друго в прехваления нисан което да заслужава внимание. Ама нали споменатите празноглавци са си купили Микра и сега всичко японско им е топ, а европейско много гадно и се чупело.. хаха
  • Петко
    Отговор
    42 16:10  08.09.17
    Аудито си остана в точка пред гтр-а пък е и с 170 коня по-малко и с 275 кг по-лек

  • Язе
    Отговор
    43 21:42  08.09.17
    Бухахахаха..аси и швабите,постоянно се мерят с гтр.Нормално е за 10 год.да го настигнат.10 ГОДИНИ.Смешна работа.Трън в очите ви е японската мелачка на немски каски.Оня пък дето имал такъв нисан търсел ергономия.Буххххаааахх.В спортна кола каква ергономия искаш или голям багажник,трети ред седалки ли?В едно сравнение от 2013 на нисана с ауди rs6 аудито спечели с по-добро спиране.....повече багажник и по-добро място на.....задните седалки.Смех до небето.Бягайте с тия немски каручки.10год напъни да го настигнат.

    Коментиран от #44, #45

  • Toncho
    Отговор
    44 09:32  09.09.17

    До коментар #43 от "Язе":

    Хахаха бих казал че си адски незапознат, най-вероятно някой около 20-22 години. Ергономия не означава задължително лукс, екстри, масажиращи седалки и каквото повечето хора си представят. Дори в един автомобил пригоден само за състезания,няма значение от коя серия, има значителна ергономия за пилота, която включва всички показатели, уреди и превключватели да са на удобно място за шофьора, така че да може да отделя минимално време за тях. В случая на гт-р някои от тези неща куцат, и това съм имал предвид като пиша ергономия. Дори някои от нещата са завряни на такива места, които създават предпоставка за птп.Но тъй като си детенце когато чуеш ергономия, си представяш охлаждане на седалки и масажи. Когато пораснеш, и си купиш някой автомобил тип резачка с повече от 450-500 к.с. , ще имаш право да коментираш , гт-р, рс6 и други подобни коли. До тогава ще гледаш клипчета, които показват това, което цели автора но не задължително обективното.
  • Toncho
    Отговор
    45 12:04  09.09.17

    До коментар #43 от "Язе":

    Бухахахаха, в твоя стил да напиша още нещо, може би най-същественото: кажи ми е коя другафирма имаща претенции да предлага спортна кола /освен Нисана/ дава възможност да превключваш между определени режими на трансмисията и динамичния контрол на автомобила, така че колата става по динамична , може да дрифтиш свободно, може да постигнеш по-добро ускорение, НО ДА НЕ ПРЕВКЛЮЧВАШ В ТОЗИ РЕЖИМ, защото гаранцията на автомобила пада!!!!!, поради възможни повреди........и това е написано в книжката на автомобила. Хубаво кола, за хора които не могат да си позволят Ферари, Астон, Макларън,ламбо, и подобни. толкова от мен като мнение по тази тема!

    Коментиран от #46

  • Реалист
    Отговор
    46 12:30  10.09.17

    До коментар #45 от "Toncho":

    Астън Мартин не знам колко трябва да се споменава-двигателите са им от Мерцедес,нищо против,но са малко надценени,иначе GTR-a,е максимално съотношение качество-цена,докато другите са за тип "вижте ме кой съм аз",тоест за пред дискотеката

Напиши коментар:


Публикувай