Всички знаем за способностите на Nissan GT-R да разплаква по-скъпи и по-мощни автомобили, но дали това ще бъде така за напред? Какво ще стане ако го изправят срещу един по-малък и по-слаб противник? Top Gear са подхванали точно тази идея, като в ролята на Давид е петцилиндровата лудост TT-RS със своите 400 конски сили идващи от 2.5-литровия петцилиндров турбодвигател. То обаче има и по-ниско тегло - само 1474 килограма срещу 1750-те на японския самурай, което както знаем дава огромна разлика. Според много хора, тази битка е предречена, но с каква разлика ще се разминат на края на класическата отсечка от 402 метра си остава загадка, докато не пуснете видеото.
Поставете оценка:
Оценка 5 от 1 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Неканен гост
американски клип с лъжливо съдържание.ЗАТВОР! :Д
Коментиран от #5, #10, #11
10:47 06.09.2017
2 Църо
Коментиран от #4
10:57 06.09.2017
3 Кобрата
Пък и каква сметка имат американците да правят нагласен клип, след като нито Audi, нито Nissan са американски
Коментиран от #14
11:01 06.09.2017
4 Георги
До коментар #2 от "Църо":
Поршето е много по-бързо от колкото е. По официални данни го дават 2.9 с. а го тестваха други хора и направи 2.6 с. не искам да споря с теб защото си прав. Аудито прави 3.4 с. и е бързо като за 400 коня и Поршето го разкъса а Аудито е с 160 коня по-малко и почти го би11:07 06.09.2017
5 ВАГ
До коментар #1 от "Неканен гост":
Американци и реклама на ВАГ ?!!! ... ти добре ли си ве ... тва е все едно Путин да рекламира Ф16.Това е едно "слабичко " Ауди и все пак равностойно на китайския гълъбарник с японски мотор и шаси Рено. Що не сложиха R8та да го издуха.
Коментиран от #38
11:33 06.09.2017
6 Чавдар войвода
11:51 06.09.2017
7 Чавдар войвода
11:56 06.09.2017
8 Ввв
Коментиран от #12
13:12 06.09.2017
9 Vasik Atanasova
КЪСА МУ ШОРТИТЕ
Коментиран от #34
13:46 06.09.2017
10 Гост
До коментар #1 от "Неканен гост":
GTR-a с 480 к.с. е правил от 0-100 за 2.8 сек само в кухата ти глава.13:47 06.09.2017
11 Никой
До коментар #1 от "Неканен гост":
Какви американци те гонят тебе...И двете коли са си хубави, но на мен лично Аудито по ми допада. Отчасти заради дизайна, отчасти заради факта, че е доста по-нова генерация и има по-добри технологии и интериор. Нисанът е по-бърз и има по-хубав мотор, но Аудито е доста по-леко и малко и в завоите със сигурност ще е доста впечатляващо. Като цяло две различни коли от почти различни епохи. Колкото и фейслифта да правят на Годзилата конкуренцията напредва.
14:11 06.09.2017
12 Гост
До коментар #8 от "Ввв":
ГТР-ра да не е случайно по красив , сравнен с аудито прилича на усмихната жаба.Коментиран от #24
15:29 06.09.2017
13 Дедо Ви Я
Коментиран от #26
17:19 06.09.2017
14 гост
До коментар #3 от "Кобрата":
може би друг клип си гледално на този печели нисана
а са американци защото са безпристрастни
ако ти правиш сравнението
даже да буташ аудито ще излезе първо
18:02 06.09.2017
15 Еколог
18:39 06.09.2017
16 Бай Оня
Коментиран от #19, #20, #22
19:52 06.09.2017
17 Бай Оня
19:56 06.09.2017
18 Бай Оня
20:09 06.09.2017
19 Vasik Atanasova
До коментар #16 от "Бай Оня":
ТОЧНО
21:14 06.09.2017
20 Алфа Ромео
До коментар #16 от "Бай Оня":
Добре че Ламбо им го направиха тоя мотор.Коментиран от #40
22:13 06.09.2017
21 гост
В завода на Nissan в Йокохама само четири “такуми” имат право да поставят името си върху двигателя на GT-R-a. Те изработват V6 битурбо – гордостта на Nissan, ръчно в затворени помещения.
22:52 06.09.2017
22 Ekolog
До коментар #16 от "Бай Оня":
Баш да го издуха чак не мисля: https://www.youtube.com/watch?v=Paa6uqDiOjw00:11 07.09.2017
23 Еколог
00:13 07.09.2017
24 ХАХА
До коментар #12 от "Гост":
Аудито изглежда швестърско особено с тоя червен цвят...00:16 07.09.2017
25 Бесен Язовец
00:38 07.09.2017
26 Грозно Ауди
До коментар #13 от "Дедо Ви Я":
Москвич е твоята кола,която си караш на село.Ти виждал ли си Нисан GTR на живо.Ако,не си заповядай в Пловдив има два!Толкова е масивен и красив Нисана на живо,че като застане Ауди ТТ до него и стои като онези ел.колички дето са по парковете за деца.Да не говори пък,за морално остарялата форма на Ауди.Ако ми вържат очите с пипане ще позная че е ваг шир потреб с ЛЕД лаМБи.Ауди ТТ е = на WV костенурка.А дете са = на дамски коли за кифли пред някой чалга бар.Коментиран от #31, #39
01:56 07.09.2017
27 Бай Оня
03:11 07.09.2017
28 Бай Оня
03:18 07.09.2017
29 Ккк
04:43 07.09.2017
30 Гост
08:58 07.09.2017
31 От село
До коментар #26 от "Грозно Ауди":
Толкова е масивен....Е то това е проблема че е масивна с огромен тромав задник и тежи 1750 кг. Това не е спортна кола а "луксозен" бърз автомобил.
И това в Пловдив имало две УААААУ направо онемях да се смее ли човек да плаче ли?!?!
09:58 07.09.2017
32 гост
http://www.zeperfs.com/en/duel6234-6694.htm
10:24 07.09.2017
33 Хаха
10:41 07.09.2017
34 370 Z
До коментар #9 от "Vasik Atanasova":
Мила г-це ВасикНищо чудно че харесваш тези "страхотни" немски автомобили ! Всички батки които са те сваляли карат такива таралясници !!!
14:43 07.09.2017
35 Toncho
Това ауди и този нисан са в различни класове. Така че сравнението е неуместно.
Притежавам такъв нисан, купен нов, модел 2017. Освен че върви друго в тази кола няма какво да те впечатли. В България на пиедестал е издигната марката, която е притежавана от даден индивид! Така че всеки си хвали неговото.
Нисана е закупен с цел забавление, и единсвено поради факта, че нямам възможност да си купя чисто нов спортен автомобил от премиум марка. Под това визирам ферари, ламбо, 911 турбо ес, и други подобни.
И съм сигурен че много други собственици на тези нисани , за ги закупили именно поради горната причина. Тука изключвам някакви хардкор фенове на гт-р и тунинг маниаци.
Каквото и да си говорим концепцията на автомобила е от 2007 год. Това че са вдигнали мощността на 570 коня, и са променили формата на броните, не променя абсолютно нищо, което особено много усеща като ергономия и цялостно разпределени на вътрешните уреди в автомобила.
Коментиран от #36
15:34 07.09.2017
36 Гост
До коментар #35 от "Toncho":
Май си предозирал?!Поне да си беше направил труда да прочетеш статията, че точно този GTR е колкото изброените от теб марки!
Да, японците се осраха последните години, но твоя пост е достоен за виц на века!
Коментиран от #37
17:15 07.09.2017
37 Toncho
До коментар #36 от "Гост":
Какво да го гледам клипа? Защо да е виц? Кажи? Не може да приемеш че има хора купили си такава кола или какво понеже ти нямаш следователно и другите нямат възможност.Ауди не ми влиза в целевата група, а такъв нисан търкалям за забавление!
Не ти пиша за бугати, пагани или кьониг. Пиша ти за кола, която чисто нова струва 100 хил.евро и я има налична в почти всеки дилър на нисан. Застани на някой столичен булевард и ще видиш колко много са колите от други марки минаващи тази цена, да не споменавам само ес класите, които сякаш ги дават без пари.
Очевидно такива коли си гледал само на картинка, нисан каквото й да правят,ако ще ускорението му да е 1 сек./100 няма как да стигне класата и престижа на автомобилите които съм споменал в предишния ми пост. Отиди, виж, сравни изработка на интериор ,кожа, пластмаса, топлоизолация в автомобила, контролни прибори , ако щеш и звук дори, време за смяна на предавките, турбо дупки, и тогава ела пак. Ферарита има налични в няколко автокъщи, дилъра на порше е в сградата на нова тв при летището, в омникар преди ринг мола, има налични гт-р, дори и чисто ново нисмо.
В крайна сметка всеки си харесва рсзлични неща, иначе щяхме да караме еднакви коли.
Коментиран от #41
18:15 07.09.2017
38 GTR
До коментар #5 от "ВАГ":
Вземи прочети малко и да разбереш китайския гълъбарник дали е с шаси на Рено. Тука само мишоци с 25 годишни голфчета оплюват...19:54 07.09.2017
39 Дедо Ви Я
До коментар #26 от "Грозно Ауди":
Уау, живееш у Филибето и имате цели два GTR! Уау! Къв разкошшш! Да та ... в дятето! Видял си и ти суперкар, колкото си видял дедовия. Я бегай да люпиш семки около Главната. Белким мине един от двата. И като мине внимавай да ни са изпуснеш от някъде!20:51 07.09.2017
40 Гост
До коментар #20 от "Алфа Ромео":
И от къде си сигурен22:34 07.09.2017
41 Трифон
До коментар #37 от "Toncho":
Много ги боли сополанковците като някой им каже истината, че въпреки едно нелошо ускорение няма нищо друго в прехваления нисан което да заслужава внимание. Ама нали споменатите празноглавци са си купили Микра и сега всичко японско им е топ, а европейско много гадно и се чупело.. хаха10:44 08.09.2017
42 Петко
16:10 08.09.2017
43 Язе
Коментиран от #44, #45
21:42 08.09.2017
44 Toncho
До коментар #43 от "Язе":
Хахаха бих казал че си адски незапознат, най-вероятно някой около 20-22 години.Ергономия не означава задължително лукс, екстри, масажиращи седалки и каквото повечето хора си представят.
Дори в един автомобил пригоден само за състезания,няма значение от коя серия, има значителна ергономия за пилота, която включва всички показатели, уреди и превключватели да са на удобно място за шофьора, така че да може да отделя минимално време за тях. В случая на гт-р някои от тези неща куцат, и това съм имал предвид като пиша ергономия. Дори някои от нещата са завряни на такива места, които създават предпоставка за птп.Но тъй като си детенце когато чуеш ергономия, си представяш охлаждане на седалки и масажи.
Когато пораснеш, и си купиш някой автомобил тип резачка с повече от 450-500 к.с. , ще имаш право да коментираш , гт-р, рс6 и други подобни коли. До тогава ще гледаш клипчета, които показват това, което цели автора но не задължително обективното.
09:32 09.09.2017
45 Toncho
До коментар #43 от "Язе":
Бухахахаха, в твоя стил да напиша още нещо, може би най-същественото:кажи ми е коя другафирма имаща претенции да предлага спортна кола /освен Нисана/ дава възможност да превключваш между определени режими на трансмисията и динамичния контрол на автомобила, така че колата става по динамична , може да дрифтиш свободно, може да постигнеш по-добро ускорение, НО ДА НЕ ПРЕВКЛЮЧВАШ В ТОЗИ РЕЖИМ, защото гаранцията на автомобила пада!!!!!, поради възможни повреди........и това е написано в книжката на автомобила.
Хубаво кола, за хора които не могат да си позволят Ферари, Астон, Макларън,ламбо, и подобни.
толкова от мен като мнение по тази тема!
Коментиран от #46
12:04 09.09.2017
46 Реалист
До коментар #45 от "Toncho":
Астън Мартин не знам колко трябва да се споменава-двигателите са им от Мерцедес,нищо против,но са малко надценени,иначе GTR-a,е максимално съотношение качество-цена,докато другите са за тип "вижте ме кой съм аз",тоест за пред дискотеката12:30 10.09.2017