10 869 18

50 хил. лева за новия Nissan Leaf

Георги Касабов

Nissan представи дългоочакваното второ поколение на електромобила Leaf. Дебютът пред публика ще се състои на автосалона във Франкфурт, а продажбите започват през януари догодина на цена от $30 000 (49 200 лева).

Новият Leaf е малко по-голям от предшественика си. Дълъг е 4 480 и широк 1 790 мм. Дизайнът е доста по-приятен и динамичен от досегашния модел.

Впечатление в салона правят скосеният волан, комбинацията от циферблат на скоростомера и 7-инчов дисплей. Leaf II получава система за полуавтономно управление и автоматично паркиране, което не изисква намесата на водача.

Нараснала е и мощността на японския електромобил, който вече разполага със 150 к.с. и 320 Нм. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема по-малко от 10 секунди.

Съществено е увеличен пробегът с едно зареждане на 40-киловатчасовата батерия. Капацитетът ѝ позволява изминаването на 378 км по цикъла NEDC или 240 в реални условия.

Догодина ще бъде представена версия с по-голяма 60-киловатчасова батерия, с която Leaf ще може да изминава по 500-550 без дозареждане. Новият модел ще може да се кара без се натиска спирачката. Системата e-Pedal сама намалява скоростта при всяко отпускане на газта.



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • mitko kulturista
    Отговор
    1 10:49  06.09.17
    Еми не го бива,ни от вън ,нито от вътре! Грозна работа,кофти пластмаса и големи копчета...
  • Msux
    Отговор
    2 10:59  06.09.17
    Мен ми харесва, при положение, че стария грозник го купуваха, за тоя ще се избият.

    Коментиран от #7

  • гост
    Отговор
    3 11:42  06.09.17
    Уплашиха се от модел 3 на Тесла и всички пуснаха батерии с двоен капацитет на почти същата цена. Е щом е възможно под натиска на конкуренцията, защо не го направиха преди години когато представяха колите? Този Нисан е много добър и вече е напълно адекватен за дневна употреба. С такава цена и пробег става напълно конкурентен на колите с ДВГ, браво на Нисан. Другата година ще пуснат и подобрено Рено.

    Коментиран от #6, #13

  • Random
    Отговор
    4 12:24  06.09.17
    БОКЛУК

    Коментиран от #5, #18


  • Марио
    Отговор
    5 13:27  06.09.17

    До коментар #4 от "Random":

    Като теб.Защо коментираш преди да си я карал.
  • гост
    Отговор
    6 13:29  06.09.17

    До коментар #3 от "гост":

    Чакай да видиш като минат изборите и Меркел трябва да прави коалиция със зелените дето искат пълна забрана за дизела в градовете , всичко на ток ще стане златно , даже втората употреба ще е кът .
  • гост
    Отговор
    7 13:40  06.09.17

    До коментар #2 от "Msux":

    Да , външно и вътрешно вече е в час , остава само да се "пречупят" , че предния кош не е само място за "майсторите" и да стои празен по тая причина , а да се поучат от Тесла в тая насока
  • окей
    Отговор
    8 18:22  06.09.17
    Браво на Нисан, а и на всички поставящи началото на електромобилното бъдеще с пълноценни електрички. Сериозна промяна в дизайна в положителна посока спрямо първите модели.
  • Еколог
    Отговор
    9 18:30  06.09.17
    Щом не е на газ, не ми го хвалете
  • Lexus
    Отговор
    10 18:51  06.09.17
    Живота е твърде кратък за скучни автомобили...

    Коментиран от #11

  • гост
    Отговор
    11 20:28  06.09.17

    До коментар #10 от "Lexus":

    То пък Лексъс един интересен , направо чупи рекорди !
  • do mitko kulturista
    Отговор
    12 22:21  06.09.17
    ти или си много тъп или нарочно се правиш на интересен, как позна по снимката че пластмасата е кофти ...ааа...да, извинявай, ти беше митко културиста, те големите автомобилни компании се допитват до теб по отношение на дизайна и интериора,..хахахха, смешник мамин
  • 123
    Отговор
    13 10:11  07.09.17

    До коментар #3 от "гост":

    Само не съм съгласен, че става конкурент на автомобилите с ДВГ. Същият клас автомобил с подобни екстри е максимум 25 хиляди. Това е двойно по-скъпо. Германците предпочитат Шкода пред Фолксваген вече , тъй като качеството е същото, но е с 1-2000 евро по евтина. Няма луди да платят двойно за същото, само защото било на ток. Последното също е недостатък все още.

    Коментиран от #14, #15

  • гост
    Отговор
    14 12:04  07.09.17

    До коментар #13 от "123":

    Нещо си се объркАл с цифричките . Ако имаш предвид 25 хиляди ЛЕВА , ако обичаш да покажеш ДВГ-тата със 150 коня и 320 Нм и това оборудване за тия пари ? Ако имаше предвид 25 хиляди ЕВРО , къде отиде двойната цена , като стана същата , да не говорим , че Нисана 25 хиляди евро ще ги избие само за 5-6 години от гориво и поддръжка !

  • гост
    Отговор
    15 12:14  07.09.17

    До коментар #13 от "123":

    Цената е 50 хиляди ЛЕВА , 30 хиляди ДОЛАРА или 25 600 ЕВРО и това преди отстъпките !!! В момента в различните страни в ЕС Нисана може да се купи за под 10 хиляди евро след отстъпките и субсидиите , можеш да си сигурен , че всяка бройка излязла на пазара ще бъде "лапната" на секундата !

    Коментиран от #16

  • 123
    Отговор
    16 17:38  07.09.17

    До коментар #15 от "гост":

    Ти на де си фантаст някакъв. Къде е тази държава в ЕС, в която мога да си купя този Нисан за 10 000 евро. Дори скандинавците вече почти напълно спряха субсидиите за електричките. Второ в България Лийф изобщо не се предлага - справка дилъра. Трето - да не си мислиш, че това на снимката е най-ниското ниво оборуване, което струва 50 000 лева. Четвърто за 25-26 хиляди си вземаш високо ниво Фабия или Клио, които са същия размер. Единствената разлика е 150 коня двигател, при ДВГ-тата на малките модели не слагат повече от 110-120 кс. То и не им трябват толкова. Ако искам да си взема автомобил 150+ кс за спортни цели, няма да е тази пластмасова играчка. Пето - стига с тези измислици за евтиното гориво и поддръжка. За справка - сайта на теслата, поддръжката на електричките излиза 5-6 пъти по-скъпа от ДВГ. Вероятно горивото ще е малко по евтино, но пък неудобството да пътуваш 20-30-50 км за да заредиш е огромно. Времето за зареждане също е негатив.

    Коментиран от #17

  • гост
    Отговор
    17 09:04  08.09.17

    До коментар #16 от "123":

    Проучване сочи, че батериите на Tesla могат потенциално да надживеят собственика си. Нищо не трае вечно, но на базата на нова информация, литиево-йонните батерии на Tesla биха могли потенциално да надживеят собственика си. Ауууууу , ми сега кво праим , как ще ревем , че батериите се "скапват" ????!!!! Ами то кво остана , мотора вечен , батерията вечна , колата скоро сама ще си се кара и зарежда , отиде , та се не видя , хахаххах !!! http://www.ecars.bg/blogs/elektromobili-1/2196-kolko-izdurja-bateriqta-na-tesla-mode-s-x
  • Нисан мания
    Отговор
    18 23:35  06.07.18

    До коментар #4 от "Random":

    Ей много мразя такива капацитети като теб даже и да не харесваш японски автомобили как може да кажеш на хубавото с лошо не коплесарче такова.А твоя боклук какъв е голф 3 или си от пехотата ама се правиш на голям разбирач

Напиши коментар:


Публикувай