6 774 14

Новият корейски Golf показа лице

Георги Касабов

Kia продължава да нагнетява напрежението, сервирайки "на час по лъжичка" информация за новия cee'd. Прототип на следващото поколение на бестселъра ще бъде показан на салона във Франкфурт

След като публикуваха снимка на задницата на концепта Proceed, сега корейците разкриха и предницата му. От Kia наричат автомобила "удължен горещ хечбек", макар че прилича повече на комби.

Муцуната на новия cee'd напомня за друг модел на марката - Stinger. Дизайнът на прототипа е разработен в европейския център на Kia буквално на 500 м от Франкфуртския изложбен комплекс, където ще се състои премиерата.

Технически подробности за колата все още липсват. Известно е, че прототипът няма централна колонка. Цялата прозоречна линия ще свети в тъмното, когато собственикът се доближи. Цветът Lava Red е нанасян на няколко слоя ръчно, а джантите са 20-цолови.



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Random
    Отговор
    1 13:59  07.09.17
    Ако е с предно е боклук.

    Коментиран от #13

  • Марио
    Отговор
    2 14:01  07.09.17
    Изглежда брутално.Предполагам че в топ версия ще имам 4х4
  • гост
    Отговор
    3 14:12  07.09.17
    Само картинки, нищо повече. Когато я докарат в София, тогава ще се види дали е хубава или не. Така и аз мога да разпространявам компютърни графики колкото си искам.

    Коментиран от #4

  • гост
    Отговор
    4 14:49  07.09.17

    До коментар #3 от "гост":

    Ами сегашния cee'd е едно към едно с прототипа който показаха преди това , не виждам защо и сега да не е така . Освен това те разчитат най-вече на дизайн за да се отличат . Даже и да махнат тия глезотии за светенето в тъмното , само това ,че няма средна колона го изстрелва поне две класи над всички "компактни" , а и с тоя тип каросерия вътре ще е с място поне като Пасат . Като добавиш 8 години гаранция и цена поне 30% под другите , май не останаха много доводи против

  • СССР
    Отговор
    5 15:02  07.09.17
    Другари - това северно корейско ли беше ?
  • Марио
    Отговор
    6 15:22  07.09.17
    Изключително здрави са корейските автомобили
  • Фейл
    Отговор
    7 16:44  07.09.17
    Само да не стане като Рено Captur прототипа и истинския модел... http://www.cdg-cars.com/community/wp-content/uploads/2014/07/captur-c.jpg https://www.cdn.renault.com/content/dam/Renault/master/vehicules/captur-J87-ph2/design/renault-captur-design-014.jpg.ximg.l_6_m.smart.jpg

    Коментиран от #8

  • гост
    Отговор
    8 17:44  07.09.17

    До коментар #7 от "Фейл":

    По-добре гледай разстоянието от предните колела да началото на вратите и късата предна част . Такива пропорции досега са постигали само коли със двигател зад предния мост и задно и то от горните класове . Това ще е някаква нестандартна конструкция или сериен хибрид като Шевролет Волт , като ДВГ-то ще служи само за генератор
  • гост
    Отговор
    9 09:38  08.09.17
    Никоя серийна, нормална кола няма толкова малко разстояние от върха на бронята до ръба на гумата, изглежда под 20см. Замислете се за крашзони и за изисквания за сигурност и погледнете някоя нова кола и как ги правят последните модели кия. Това компютърно изображение, няма да има много общо с реален модел. Ще видите и ще се убедите. Фирмите така подклаждат интерес, а реално като погледнеш на живо модела нито има линиите, нито пропорциите на това от снимката. Измамници.

    Коментиран от #14

  • Кофти
    Отговор
    10 12:02  08.09.17
    Това ще изглежда така в сериийно производство, АМА ГА МА НЯМА!
  • Еколог
    Отговор
    11 12:23  08.09.17
    Когато видя Kia Stinger GT и тази кола ми се струва напълно реална като идея :)
  • 12 18:14  08.09.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Язе
    Отговор
    13 21:50  08.09.17

    До коментар #1 от "Random":

    Това зимата докато чакаше трамвая ли го измисли?Спокойно,пак ще падне сняг и пак ще чакаш трамвая.
  • гост
    Отговор
    14 10:51  09.09.17

    До коментар #9 от "гост":

    И откъде го измисли това или ти се присъни ? "Крашзоната " за твое сведение не е от бронята до колелата , а до пътническата клетка , все едно да кажеш , че БМВ и Мерцедес нямат крашзони , щото пропорциите са същите . "Новата кола" дето я гледаш , демек повечето с предно предаване са с дълги предници , защото двигателя е ПРЕД предния мост , а не ЗАД него , капиш ? И това няма нищо общо с краш зони и подобни глупости , това е въпрос само на разположение на агрегатите ! Така , че ако колата не е със стандартното предно с напречно или надлъжно разположен двигател , нищо не пречи колелата да са разположени по този начин , който дава по-голяма стабилност , по-нисък център на тежестта и елиминира "тежката" предница , характерна за колите с предно . И тъй като Киа едва ли са тръгнали да вкарват "задното" в компактния клас , а и залагат все повече на хибриди и елктромобили , най-верочтно това е сериен хибрид при който няма връзка между колелата и ДВГ-то (служи за генератор) , то може да се разположи както си решат конструкторите .

Напиши коментар:


Публикувай