8 Септември, 2017 13:18 3 475 10

ДНК от McLaren F1 в новия TVR

  • tvr-
  • griffith-
  • франкфурт 2017
ДНК от McLaren F1 в новия TVR - 1

Култовият британски производител на спортни автомобили TVR пусна снимки на първия си нов модел от 11 години насам. Автомобилът със заводски индекс T37 възражда името Griffith, под което се продаваше едно от най-популярните купета на марката в периода 1991-2002 г.

ДНК от McLaren F1 в новия TVR

Новият TVR е проектиран по технология, разработена от създателя на McLaren F1 Гордън Мъри. В основата на конструкцията лежи платформа от въглеродни нишки и стомана.

ДНК от McLaren F1 в новия TVR

Griffith T37 ще се изработва по системата iStream, при която автомобилът се сглобява от предварително произведени части като каросерийни панели, шаси и двигател. Автор на технологията е Именно Гордън Мъри, който я представи съвместно с Yamaha преди две години.

ДНК от McLaren F1 в новия TVR

Според британското сп. Autocar новият TVR е дълъг 4 314, широк 1 850 и висок 1 239 милиметра. Теглото от 1 250 кг е разпределено в идеалната пропорция 50:50 между предния и задния мост.

ДНК от McLaren F1 в новия TVR

Griffith ще се оборудва с 4 951-кубиков V8 Ford Coyote, доработен от Cosworth и монтиран зад предния мост. Мощността от 506 к.с. се предава към задните колела през шестстепенна ръчна трансмисия Tremec.

ДНК от McLaren F1 в новия TVR

Класическият спринт от място до 100 км/ч отнема на британския атлет по-малко от 4 секунди. Максималната скорост надхвърля 320 км/ч.

ДНК от McLaren F1 в новия TVR

Оборудването на новия Griffith включва регулируеми амортисьори, електрически усилител на волана, 370-милиметрови вентилирани спирачни дискове отпред и 350-милиметрови - отзад. Предните гуми са 19-цолови, а задните - 20.

ДНК от McLaren F1 в новия TVR

Първата партида от възродения TVR ще бъде от 500 екземпляра. Англичаните приемат поръчки за Griffith Launch Edition от март, като капарото е £5 000 (€5 450). Базовата цена на модела е £90 000 (€98 140), а първите готови автомобили ще бъдат доставени на купувачите догодина.

ДНК от McLaren F1 в новия TVR

ДНК от McLaren F1 в новия TVR

ДНК от McLaren F1 в новия TVR

ДНК от McLaren F1 в новия TVR

ДНК от McLaren F1 в новия TVR

ДНК от McLaren F1 в новия TVR

ДНК от McLaren F1 в новия TVR

ДНК от McLaren F1 в новия TVR

ДНК от McLaren F1 в новия TVR


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ЖОСИ

    11 3 Отговор
    Много добре изглежда.
  • 2 Лудака

    4 11 Отговор
    Предните гуми са взети директно от форд фиеста 1.1 бензин, модел '86, все пак са БРУТАЛНИТЕ 13 !!! цола...замо не знам, що са св изхвърлили така с тея, 20-ки отзад, като можеше едни 14, от ескорт и да спи градО...😁😁😁
  • 3 ЯЯЯЯ

    1 4 Отговор
    *TREMEC
  • 4 Руски олигарх

    5 12 Отговор
    Тая марка трябваше да си седи умряла! Няма да я бъде! Гарантирам!
  • 5 гост

    10 0 Отговор
    Хубава кола, но доста съпа. Надявам се да се продава добре и да се харесва на богаташите, защото на цена от почти 100х.евро си е за тях. Предните модели са били доста по-евтини, горе-долу на 60% от тази цена и са харесвани, защото са били чисти спортисти, без системи и електроника.
  • 6 Никой

    11 2 Отговор
    Ах както винаги златни коментари като "няма да го бъде", "не е истински спортист" и т.н от нашите топ инженери и маркетинг и бизнес специалисти. Направо се чудя как не сме станали суперсила.
  • 7 хахх

    6 3 Отговор
    Дизайна лично на мен ми допада доста.Предполагам че на писта ще разплаче доста суперкари а и цената не е никак лоша.
  • 8 Драйвър

    4 2 Отговор
    Дизайна никога не е бил проблем на TVR ,а качеството на изработка,по тв предаванията се разпадаха чисто нови,по време на теста салона се разпада,а окачването са просто части поставени на тръбно шаси изработено от дилетанти в областта и са не възможни за управление,та въпроса е защо да си купиш фибропластова кола сглобена от селяндури във хале нейде из полята на Англия,която вози като каруца и се управлява като шейна на цената на Porshe 911?
  • 9 Еколог

    6 1 Отговор
    Тъкмо се зачудих къде са готините ауспуси които винаги правят и видях снимките в средата уааау! якоо
  • 10 Shmeker

    4 4 Отговор
    Браво.
    Обаче имам няколко теми за размисъл тук:
    1. Вътре що е толкоз недодялан? Да не са сменили дизайнера?
    2. Гуми AVON??? Ще има да ги върти докато тръгне яката.