3 925 33

Електрическото Porsche ще бъде по-евтино от Tesla Model S

Георги Касабов

Продажбите на първия сериен електромобил на Porsche ще започнат в края на 2019 г. на цени от $85 000, обяви шефът на компанията Оливер Блум. Това e по-евтино не само от Panamera, а и от по-мощните версии на основния конкурент Tesla Model S.

Електромобилът, чието име все още не се знае, няма да се различава драстично от показания през 2015 г. прототип Mission E с два електромотора със сумарна мощност 600 к.с. Серийният вариант на концепта ще ускорява от 0 до 100 за 3.5 сек., а максималната скорост ще бъде ограничена на 250 км/ч.

Електрическото Porsche ще може да изминава до 500 км с едно зареждане. Специално бързо зарядно ще попълва 80% от капацитета на батерията за 15 минути.



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • ТИ и АЗ
    Отговор
    1 14:34  15.09.17
    АЗ и ТИ
  • 123
    Отговор
    2 15:10  15.09.17
    Аидеееее, тия потопиха тесларите. Те ви ток. С марка Порше!

    Коментиран от #8

  • ПОРШЕТО
    Отговор
    3 15:14  15.09.17
    Е нали Тесла е номер едно при колите на ток къде се бутат тези от Порше ..
  • doe
    Отговор
    4 15:22  15.09.17
    Ето,започнаха да падат цените не електричките.

  • мерцедеса
    Отговор
    5 15:34  15.09.17
    Не ги разбирам вече тези немци ! Не разбират ли , че само Хонда могат да правят двигатели .. и коли и такива на ток и въобще ! Що се излагат само !
  • гост
    Отговор
    6 15:41  15.09.17
    А тесла какво ще продава през 2019г.? Изчакайте ги в пряка конкуренция, едно сравнение да се направи, защото това е много съмнително, вероятно много от нещата ще се променят дотогава. ФВ са царе в прототипите, а нищо подобно не достига до конвейра, имаше коли за 5х.долара, имаше еднолитрови коли и всичко е само идея. Тесла тепърва развиват капацитета на фабриката си за батерии и свалиха вече 3х.долара от цената на модел С, до 2019 вероятно ще продават нещо съвсем различно или с много по-голям капацитет. Апропо Ауди се пробваха с електричка и не успяха да я пуснат в производство, минавала само 250км от заявените 450км. Та изчакайте преди да хвалите нещо, което е само една идея и не може да се пипне и пробва.

    Коментиран от #14

  • Хайде и тия ЩЕ
    Отговор
    7 17:21  15.09.17
    И тези казват Tesla никога не може да произведе това което ние може да ви обещаем! Само че дори с обещанията се излагат. Порше е спортен автомобил, а А някакъв си 7-местен седан, и някакъв семеен двутонен кросоувър, ще ускоряват по-бързо от него. При това тогава ще са тригодишни.
  • гост
    Отговор
    8 17:29  15.09.17

    До коментар #2 от "123":

    Не Порше, а снимка на Порше. С обещания за високи характеристики, предполагаема цена и специялно зарядно в единствен екземпляр пред централата им.
  • Лошия
    Отговор
    9 19:10  15.09.17
    В америка ценообразуването е на принципа максимално висока печалба. Ако порше направи толкова евтина кола тесла веднага ще намалят цените. Даже може да ги подбият заради по евтините батерии.
  • възмутен
    Отговор
    10 19:33  15.09.17
    България трябва да гледа с перспектива към бъдещето. Затова за електромобилите трябва пет години да се освободят да плащат данък. На дизелите да се вдига данъка, защото да не останем за дълго време автоморгата на ЕС.
  • възмутен
    Отговор
    11 19:35  15.09.17
    България трябва да гледа с перспектива към бъдещето. Затова за електромобилите трябва пет години да се освободят да плащат данък. На дизелите да се вдига данъка, защото да не останем за дълго време автоморгата на ЕС. ДУХАИТЕ ТАРАТОРА И СУПАТА
  • гост
    Отговор
    12 20:35  15.09.17
    Добре , добре , дано да стане , конкуренция никога не е излишна , само малко се съмнявам , че Порше ще смени тотално стратегията си на максимални цени в класа в който участва , ама дано . Само да не се окаже , че цената ще е единственото на което разчитат , щото тия показатели Тесла още сега ги е била и то с много .

    Коментиран от #13

  • tost
    Отговор
    13 21:03  15.09.17

    До коментар #12 от "гост":

    Алоооо....... госта,когато Тесла успее сама да залее американския,европейския и световния пазар с електрички ела и ми се обади. В близките 10 г. няма да се случи,за една година в 60 милионна Италия ,видях 1 Тесла. Успех със сънищата.

    Коментиран от #15, #16

  • Shmeker
    Отговор
    14 21:43  15.09.17

    До коментар #6 от "гост":

    Не мисля, че Тесла има потенциала на VAG

    Коментиран от #17, #27

  • Гост
    Отговор
    15 22:33  15.09.17

    До коментар #13 от "tost":

    За 2017 г. в София видях 5 Tesla S и два 2 Tesla X
  • гост
    Отговор
    16 23:22  15.09.17

    До коментар #13 от "tost":

    Тосте , не знам какво ще залива Тесла , ама Порше ще залее само такива като теб . Да ти припомня , че след близо 90 г производство и инвестиции десет пъти по-големи от Тесла , Порше в момента продава под 250 000 бр. годишно и то с растеж максимум 15% , докато Тесла под 100% не е падала и за догодина има поръчки за над 500 000 бр. , а като борсова цена вече е няколко пъти повече от Порше . Плюс това Порше е "заключено" от ВАГ да работи само в луксозния сегмент , така че е изключено да влезе в масовия и да си вдигне продажбите , ако ще себестойността му да стане колкото на Голф . Плюс това не съм чул Порше да планира нови мощности , даже може да затвори някои от сегашните , не че всичките накуп не са по-малки от на Тесла в момента , а за в бъдеще ще станат в пъти по-малки . Та мисълта ми беше , че това , че си виждал повече Поршета отколкото Тесли се дължи само на това , че Порше се произвежда от 20 ПЪТИ повече време и повечето бройки не се ползват като ежедневни автомобили и затова имат по-дълъг живот , но само след 1-2 години нещата ще са коренно различни .

    Коментиран от #19

  • гост
    Отговор
    17 23:43  15.09.17

    До коментар #14 от "Shmeker":

    Сигурно ще си много изненадан , но в момента "потенциала" на ВАГ зависи от едно единствено нещо и то се нарича БАТЕРИЯ ! Айде сега почвай да мислиш как и КОГА ВАГ ще стигнат "потенциала" на Тесла по производство на батерии , при положение ,че даже не са започнали строеж и на една фабрика , а това отнема между 3 и 5 години минимум , в случая по-скоро 5 . В света има няколко обявени фабрики от други фирми , но със същите срокове , че и по-зле . И какво ще купуваме батерии от Тесла може би ? Ама тя си има къде да ги вложи , даже и на нея са и кът . И какво остана , ами явно още 5-6 годинки ще караме на медийни кампании и дребни серии в най-добрия случай , а Тесла до тогава ще е стигнала производства , дето не Порше , а Фолксваген ще се озори да постига и той все пак трябва да пусне поне малко "аванта" и на другите от "групата" щото иначе те скоропостижно ще гушнат букета докато чакат ред . Е как ти се вижда "потенциала" ?

    Коментиран от #20

  • Курльо
    Отговор
    18 05:38  16.09.17
    Всеки се бори да докопа кокала (потребителя) но за сега бате Мъск ги води с няколко обиколки...
  • 123
    Отговор
    19 14:22  16.09.17

    До коментар #16 от "гост":

    Може и да продават само по 250 000 на година, ама го правят с най голямата единична печалба от автомобил. Не съм чул никой друг да дава годишна премия на работниците си поради добрите фирмени показатели!? По 8, 9 000 Евро премия на служител, та това е сериозно нещо. А за Тесла, едно е да имаш поръчки, друго е продажби. Както и да е, ще ги видим:)

    Коментиран от #25

  • 123
    Отговор
    20 14:24  16.09.17

    До коментар #17 от "гост":

    Ами то в Германия ако няма кой да произведе батерията, то не знам кой е в състояние. Бош, Варта, други...

    Коментиран от #21

  • Гост
    Отговор
    21 17:31  16.09.17

    До коментар #20 от "123":

    Ама толкова си наивен! Нали не мислиш, че батерията за електромоби са като акумулаторите за автомобили произведени от Варта и Бош? В Европа няма производство все още!

    Коментиран от #24

  • хихихии
    Отговор
    22 07:01  17.09.17
    Кажете ми 1 заглавие за немски елмобил без думата "ЩЕ" :d
  • Ще, ще, ще! Ама ние наистина ще...
    Отговор
    23 08:16  17.09.17
    Никой не може да произведе това което ние можем да ви обещаем!
  • 123
    Отговор
    24 09:07  17.09.17

    До коментар #21 от "Гост":

    Нали и ти не си толкова наивен, да мислиш че тази батерия се прави с космическа технология която само Тесла притежава. Германците не са решили, не са я направили. Просто пазара не им го налага в момента.

    Коментиран от #26, #28

  • Офффф
    Отговор
    25 12:29  17.09.17

    До коментар #19 от "123":

    Щом като имаш поръчки ще имаш и продажби.Светна ли се,или да казвам защо?
  • гост
    Отговор
    26 12:30  17.09.17

    До коментар #24 от "123":

    Не е и нужно да се прави с "космическа" технология , достатъчно е да нямаш изградени мощности за производство , щото старите не стават , да не говорим , че Бош и Варта вече поръчват над две трети от акумулаторите на външни фирми , дори на нашите велики "Монбат" . Как я виждаш утре да им поръчат батерия като за "Тесла" , а ? Ще е голямо приключение ! И въобще като е толкова лесно , що аджеба не ги пускат тия пусти батерии и "прототипи" , ами всяка година отлагат с по една-две годинки и ни "заливат" само със ЩЕ ! Само не почвай със глупости , че "не ги интересува" , щото и децата ще ти се смеят !
  • Оффф
    Отговор
    27 12:32  17.09.17

    До коментар #14 от "Shmeker":

    Слаба страна ти е мисленето!Те вече имат много по-голям потенцял от на ваг.
  • Оффф
    Отговор
    28 12:38  17.09.17

    До коментар #24 от "123":

    А, ти нали не мислиш,че любимите ти прехвалени шваби са номер едно във всяко нещо.
  • Оффф
    Отговор
    29 12:57  17.09.17
    Хонда и Хитачи си стиснаха ръцете за производство на електромотори.Панасоник прави батерий,Тесла продава Електромобили,швабите се чешат и се чудят как да се перят,с 1бр.автомобил и тънка цена.То и аз мога да си направя в гаража един електромобил,да го щракна и да кажа че ми е излезнал 5000лв.

  • Гост
    Отговор
    30 13:22  17.09.17
    Тесла вече произвежда батерии, колкото всички останали производители по света взети заедно. Тесла вече изгради конвейера за производство на Модел 3 и произведе първите бройки. Въпреки това, им са необходими 3 месеца, само за да ги настроят за масово производство. Другите дори не са готови с проект, да не говорим за нещо повече. Помислете си, след колко време ще произведат нещо реално? Една жена и с раждане на 10 деца да има опит, а мъжът и да е милиардер, пак са и необходими поне 7 месеца, за да роди здраво бебе! Само с пари и опит не става.
  • 123
    Отговор
    31 14:42  17.09.17
    Ей много ви дразнят пустите германци и това е. Па Тесла са умили зорите! Как не може да проумеете, че ще се произвежда това което пазара иска! А пазара не иска автомобили от по 100 000 евро с пробег от 500 километра и почти никаква развита мрежа от зарядни станций! И това е факт! И тоя кошник като го настъпя със 150 по магистралата колко ще му издържи заряда? И това никой не знае ама се плюнчи. А една батерия да се произведе не е нещо особено. Като сте такива спецове я кажете на Приуса колко издържа. Колко е голяма и колко тежи. И какъв е проблема примерно Тойота да напраска във пода на Авенсиса 5 или 6 такива батерии и да го направи да минава по 400 километра само на ток.Ми никакъв освен цената. Тогава и той ще стане 100 000 евро и никой няма да го купи. Никой не бяга от новите технология, но в момента просто не сме дорасли за тях. И на тази цена, не мерси.
  • 123
    Отговор
    32 15:04  17.09.17
    Току що пробвах нета да видя какво дават за батериите. Значи според Тесла всичко зависи от стила на каране. Най добрите им варианти а те имат 4 при каране със 85 мили могат да добутат около и между 150/180 мили. Или казано по друг начин, тръгвам от Ботевград за Бургас и на Чирпан капитулирам. В най добрия случай, и то поддържайки прилична скорост по Тракия. Значи довличам се аз до ОМВ Чирпан и спирам за зареждане. Ако има налична станция от бързите за час ще ми зареди да стигна до Бургас. После се настанява в хотела и кво? Къде да я заредя в Несебър например. И колко време ще отнеме? Два, три, четири часа? Както казах, непрактични са още. И не си мислете че така ще е без пари. Ама изобщо.
  • Да, ама не!
    Отговор
    33 10:16  18.09.17
    Не знам какво си гледал, но на официалната страница на официалната страница на Тесла, дават на модел S 100d при скорост от 120 километра в час пробег от 454км при 40 градуса Целзий с включен климатик и 390 километра, при минус 10 градуса и включено "парно" При спазване на скоростта за извънградско 90 километра в час пробегът съответно е 605км и 526 км Н При скорост от 70 километра в час, пробегът става 714 км в жегата с включен климатик и съответно 618 километра при минусови температури и парно. Следователно единственото вярно нещо което каза, е това че пробегът зависи от стила на шофиране. Който иска сам може да провери какво пише в официалната страница на Tesla https://www.tesla.com/de_DE/models Скорост от 85 мили в час въобще не фигурира в калкулатора.

Напиши коментар:


Публикувай