4 391 14

Голямата Alfa се отлага

Георги Касабов

Alfa Romeo замразява работата по новия си седан от горния сегмент на средния клас. Бъдещият италиански конкурент на Audi A6, BMW 5er и Mercedes-Benz E-Klasse ще се появи не по-рано от 2021 г., твърди Automotive News.

Временното отлагане на проекта със сигурност е по-оптимистичният вариант за съдбата на модела, тъй като съществува немалък риск от пълното му прекратяване. Надеждите за пробив на американския пазар, който да даде глътка въздух на легендарната марка, засега не се оправдават.

През август в Щатите са продадени едва 916 бройки от новата Giulia, а реализираният от началото на годината тираж достига 5 494 екземпляра. За сравнение само през миналия месец BMW 3er са си купили 5 379 американци, а от януари досега - 37 170.

Голямата Alfa с най-вероятно име Alfetta трябваше да бъде готова през 2018 г. Вместо нея в ревизирания продуктов план на италианската марка се е появило купе от среден клас, за което към момента не се знае практически нищо.



Още по темата

  • Alfa Romeo Alfetta наследява голямата 166

    Alfa Romeo Alfetta наследява голямата 166

    Обещаното от шефа на FCA Серджо Маркионе, обновление в моделната гама на Alfa Romeo, доведе до разработка на изцяло новата платформа Giorgio. На нея ...
    20.10.2016
    27 241
    21

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • алфетка
    Отговор
    1 11:03  19.09.17
    Ами нормално продажбите да са толкова ниски това са години наред натрупван негативизъм относно здравината на Алфите и качеството на изработка и сглобка. Иначе интересни и вълнуващи коли с характер, но за хора търпеливи и готови да си дадат и бъбрека за подръжка и ремонти ;)

    Коментиран от #2

  • Драйвър
    Отговор
    2 11:06  19.09.17

    До коментар #1 от "алфетка":

    Кажи си го направо колега-кола за мазохисти !
  • гост
    Отговор
    3 11:08  19.09.17
    Алфа се купува заради красотата, италианското усещане, звук, но не и заради качество, вървене или престиж. Имат си малки недостатъци, но са добри коли като цяло, не са по-зле от масовката на другите производители. Проблем е, че цените са им колкото на конкуренцията, ако ги направят с 15% по-ниско в началото, за да могат да прихванат клиентела, която да купува и да кара колите, за да ги виждат много хора по улиците и да им харесват, тогава биха имали шанс за пробив. Това са красиви коли и трябва да се показват, да се харесват, ако не ги виждат хората как да се навие някой, който не познава марката да отиде в техния салон и да си купи такава?
  • asdsa
    Отговор
    4 11:43  19.09.17
    И вървеж имат алфите, и вървеж ;)) За две години по двигателя нищо, ама окачването си е т...к наистина ... А това за качеството на сглобката си е заучена фраза, при новата джулия потребителите (не журналисти) са очаровани от всичко по колата :))

  • Кобрата
    Отговор
    5 11:56  19.09.17
    Алфа Умрело

    Коментиран от #14

  • Хайко
    Отговор
    6 12:09  19.09.17
    Едно нещо не може да се отрече на Алфа Ромео - това е уникалния дизайн. За мен това е дизайн с намеса на Божията ръка!! Всички други коли - немски, френски, шведски изглеждат направо скучно в сравнение с Алфите. Не съм фен на Алфа поради проблемите с качеството, НО когато имам кинти непременно ще си взема Алфа Ромео!

    Коментиран от #7

  • Васил Кунчев
    Отговор
    7 13:15  19.09.17

    До коментар #6 от "Хайко":

    Тъй като това е и кола, тя трябва да може да се движи. Или бъркам нещо. Предлагам на Алфа да пуснат един макет 1:10 за 400-500 лева и всеки да си купи и да си я държи в гаража, за да се наслаждава на дизайна. Наистина Джулия е невероятно красив автомобил. Разгледах го подробно на живо. Но и през ум не ми минава да си купя такава кола, когато знам какво ще последва. Пред вицовете за Форд, трябва да стоят тези за Алфа. Дори двигателя от Ферари за Куадрифолио не е рентабилен. Някъде четох, че започнал с дефектите въпреки, че от ФСА си купиха титлата за двигател до 3000см3 на световния конкурс.

    Коментиран от #12

  • Toni
    Отговор
    8 13:53  19.09.17
    Преди 8-9 години отивам да си купувам нова кола. Тъй като преди това съм имал алфа и дизайна им винаги ме е пленявал. Та влизам аз в магазина на алфите, тогава беше някъде до експо центъра, и гледам вътре само червени алфи, от хубавото червено, обаче нямаше дизели, а наличните само резачкки от сериите гта 147, брера и 156 или 159 не си спомнянм точно. Добър ден, добър ден, хубави коли ала бала, ама на мен са ми интересни по-евтините дизелови версии. И оня дилъра ми вика, еми това е алфа ромео, нашите са луксозни и скъпи автомобили. Погледнах, довиждане и така. От тогава тази фирма не съществувс за мен. Минал съм на немските премиум марки и до ден днешен капчица не съжалявсм. И без друго малко са хората които си купуват автомобил заради едната красота, без да се интересуватнот надежността, те допълнително нямат подход.......еми смешници да си гижпродават и да се чудят що нямат пазарен дял.
  • Гост
    Отговор
    9 16:04  19.09.17
    Карайте си "немските" боклуци, правени от турци и араби👍🏻
  • Трифонов
    Отговор
    10 16:10  19.09.17
    Ох... много обичам да съм прав!!! Това всичкото го предрекох в деня, в който представиха Джулия и обявиха цените. Т.е. преди три години. Всичко на тези коли им е ОК, с изключение на мениджмънта и маркетинг политиката на компанията... Ако изобщо може да се говори за такива неща там. Още тогава казах, че с Алфа Ромео е свършено. И това вече се вижда ясно. Само хора, които наистина нищо не разбират от автомобилен бизнес, не са в състояние да го видят това. Вече повече от 15 години Алфа Ромео е на счетоводна загуба. Имиджът на марката се руши с дни и в момента е далеч под нулата. Не мога да се сетя за автомобилен производител с по-лош. Включително несъществуващият вече Сааб има по-добър. А грешките на Маркионе са просто... без аналог. Алфа Ромео Джулия се продава (т.е. не може да се продаде) на същите цени, на които се продава БМВ със съответните мощности характеристики и оборудване. В същото време БМВ е най-скъпият премиум автомобилен бранд за... не знам вече коя поредна година и е сред най-скъпите брандове въобще, според последната класация на Forbes. Е... сериозно, някой очаквал ли е някакви по-различни продажби в САЩ от цитираните в статията!? Ако има такъв, то той е кръгъл глупак!!!
  • ккк
    Отговор
    11 22:24  19.09.17
    Харесва ми.
  • Алфа Ромео
    Отговор
    12 06:48  20.09.17

    До коментар #7 от "Васил Кунчев":

    Време е да излезеш от нафталина, тези глупости дето ги говориш за Алфа и за Форд са минало. Форд Фокус е една от най-надеждните коли още от първата си генерация, Алфа 159 също не е лоша като надеждност, за Джулия и Стелвио е още рано да се каже нещо.
  • Алфа Ромео
    Отговор
    13 07:06  20.09.17
    Ще е много жалко ако глупавия мениджмънт затрие такава легендарна и харизматична марка като Алфа Ромео.
  • Алфа Ромео
    Отговор
    14 19:15  20.09.17

    До коментар #5 от "Кобрата":

    Кобрети, стига с тоя селски гаражен хумор бе, твоето ВМЗ е правило тортинетки и мотопедчета докато Алфа е печелила победи на автомобилната писта. Малко прибързваш да я погребваш, въпреки тежките времена през които мина марката.

Напиши коментар:


Публикувай