4 883 9

Най-интересните спортни автомобили от салона във Франкфурт (II част)

Ангел Харизанов

Тази година изложението във Франкфурт бе много разнообразно и изобилстваше от представяния. В първата част от материала ни, ви показахме голяма част от премиерите на BMW, а сега ще се насочим основно към тези на Mercedes-Benz, но ще допълним и с други внушителни машини.

Хиперавтомобилът вселил в себе си всичките технологични решения на болид от Формула 1. Project One бе може би най-големия магнит за посетителите и има защо. Такива автомобили не се създават всеки ден, защото изискват наистина много средства за разработка, които все по-малко се нравят на мениджърите стоящи по високите корпоративни етажи. Тези модели обаче, карат феновете да вярват на марките и да ги следват вярно с години.

Мощност от съвсем малко над 1000 конски сили идваща от 1.6-литров V6 турбодвигател с 680 коня и по един електромотор за всяко от предните колела с мощност от 163 коня. Тук ускорението от 0 до 100 направо не е уточнено, важното е, че от 0 до 200 то става за по-малко от шест секунди, а максималната скорост е около 350 км/ч. По-важното обаче, е, как ще се представя автомобилът на писта и естествено тук ще възникне въпроса "Нюрбургринг".

Един прототип, който съвсем скоро ще има своя питен вариант - четиривратото купе, което ще бъде изградено на базата на AMG GT.

Шест метра пищност от всяка една гледна точка, които искат да ви вземат погледа дори ако гледате в обратната посока - Vision Mercedes-Maybach 6 Cabriolet. Четири електрически двигателя - по един за всяко колело с обща мощност от 750 конски сили и пробег от 500 км - луксът на бъдещето.

Фейслифтът на S coupe, който постави нова летва при луксозните купета. Най-интересното е, че ще го видим и на автосалона в София след по-малко от месец.

Тази машина е много далеч от думата спорт, но класическата G-Klasse, която бе претворена от Maybach е нещо, което нямаше как да не споделим с вас.

650 Landaulet - битурбо V12 двигател с мощност 630 конски сили и 1000 нютонметра, който ще бъде произведен в само 99 броя на цена от 630 хиляди евро за всеки.

Тук обаче, преминаваме към тежката артилерия, всъщност можем да я наречем чудовищната, защото в името на тези два модела присъства цифрата 900, а тя не означава обема на багажника или нещо друго. Тя означава най-бързото "кубче" и най-бързия кабриолет в света минаващи под логото на Brabus.

Тази мощност не е прикрита по никакъв начин от външния вид при G-Klasse - широки калници, огромни джанти с нископрофилни гуми и тонове въглеродни влакна.

Най-впечатляващият детайл определено е новият карбонов капак, който променя значително предната част, защото е с около 10 см по-висок, в предната си част и отстрани събира студен въздух за двигателя, а отзад отвежда температурата извън него. Във въздуховодите също можете да забележите истинското златно фолио, което да пази този студен въздух.

Най-бързият кабриолет е значително по-семпъл от този луд "куфар" и трудно можем да предположим, че крие тази скандална мощност.

Едно тунинг студио, което превръща нормалния AMG GT в GT3 автомобил за пътя - imsa.

На автосалона имаше и тежки класики, като основните виновници за това бяха Brabus Classics. Този автомобил едва ли има нужда от предтавяне - един от най-красивите създавани някога - 300 SL в двете си версии - купе и кабриолет.

Най-новото при гранд туризмотата и най-мощното атмосферно Ferrari произвеждано до момента - 812 Superfast - 6.5-литров 12-цилиндров двигател с 800 коня и 718 нютонметра. - с 20 повече от F12 TDF, което обаче, ни харесва в пъти повече.

И тази част ще завършим с един автомобил в двете му версии, който едва ли ще видим на балканския полуостров - Ford GT. Едната причина е, че наблиза няма писта, на която да се провеждат сериите по издръжливост на FIA, а другата е, че пътната версия има ограничено количество от само 1000 броя, което е предоставено само на дългосрочни клиенти на фирмата.

Даунсайзингът обхвана и този автомобил и той премина от 5.0-литров V8 двигател на 3.5-литров V-образен шестцилиндров битурбо EcoBoost двигател с 655 конски сили и максималният въртящ момент 745 нютонметра срещу скромното тегло от само 1 360 килограма.

Следватаща част ще бъде посветена на всичко от VW Group.



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • onq s konq
    Отговор
    1 17:03  20.09.17
    И нито едно беенве ??? Това е ненормална работа да има форд а да нема ни едно беенве !!!

    Коментиран от #2

  • Гост
    Отговор
    2 17:21  20.09.17

    До коментар #1 от "onq s konq":

    Предишната част има сумати боклуци за сервиза демек бмв

    Коментиран от #7

  • Госта
    Отговор
    3 17:28  20.09.17
    туризмотата
  • Платен драскач
    Отговор
    4 17:56  20.09.17
    Статия за най-интересните спортни автомобили, а всъщност реклама на Г-класа. Напишете си отделна статия за мерцедеса бре!

  • Shmeker
    Отговор
    5 19:39  20.09.17
    То може да няма БМВ„ ама като гледам от толкоз мерцедеси може да се сглоби само един читав. Например новия им суперкар с мотор от брабуса G-класа.
  • Пазарен Либерализатор™
    Отговор
    6 20:47  20.09.17
    G-егите въпреки конете са много далече от спортен автомобил.
  • Косачката
    Отговор
    7 21:59  20.09.17

    До коментар #2 от "Гост":

    Боклуци, които ти ще имаш само под формата на картинка в телефона.
  • ГОСТ
    Отговор
    8 22:54  20.09.17
    незнам за вас но на мен ми изглежда като секс филм значи има такива работи но това у нас е друго и това пред блока е друго не точно това само емблемата
  • баси
    Отговор
    9 17:01  21.09.17
    тоя мерцедес с хилядата коня мноо грозен отпред бе! все едно да седна с гол гъз на ксерокса и да се снимам... същото ще се получи

Напиши коментар:


Публикувай