33 501 102

Hyundai: Немците се занимават с глупости

Георги Касабов

Модерните електронни системи, в които германските луксозни марки като BMW и Mercedes-Benz влагат огромен ресурс, са "глупави", обяви шефът на спортното поделение на Hyundai N Алберт Бирман пред австралийското издание Drive. Преди да премине на работа при корейците инженерът ръководеше M-дивизията на BMW.

"Ние нямаме пневматични окачвания, активни стабилизатори или камери, които "чувстват" пътя. Това са пълни глупости. За сметка на това разполагаме със здрави платформи, тонове високоякостна стомана, макар че заради нея колите ни са по-тежки, и регулируеми амортисьори", заявява Бирман.

Според мениджъра повечето технологии в луксозния сегмент са "маркетинг" и "повод да се шуми из медиите". "Много от тях не се използват, повреждат се и се превръщат в тежко бреме за собственика", смята шефът на Hyundai N.

В корейската компания са на мнение, че е по-добре усилията да бъдат съсредоточени върху прости, но надеждни технологии, вместо във все по-сложни електронни системи. "Навъртаме по 30 000 км на тестовия полигон на развойния център в Намянг и още по 10 000 на "Нюрбургринг". Не мисля, че някой друг производител прави същото. Може би само Ferrari и Porsche", допълва ветеранът с 30-годишен стаж в BMW.

Миналата седмица Genesis - луксозната марка на Hyundai - представи нов спортен седан от среден клас. G70 ще се бори за купувачи с Audi A4, BMW 3er и Mercedes-Benz C-Klasse.



Още по темата

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Един
    Отговор
    1 16:55  20.09.17
    ЕВАЛА БАТЕ!!! ПРАВО КУМЕ ТА В ОЧИ!!! 110% истина! джунджурии, които освен, че никой не ползва ами са и трън в з**ника като почнат да се трошат!
  • Иван
    Отговор
    2 16:55  20.09.17
    Правилно,по малко електроника,по малко проблеми.
  • НемецО
    Отговор
    3 16:56  20.09.17
    А, га яде бЕл Леб, при баварците не рИва, нали Мунчооо???
  • HF Integrale
    Отговор
    4 16:57  20.09.17
    А такааа добър ден драги ми беенвисти и поддръжници на немското автомобилостроене като цяло. Ето ви информация от извора! Ами да са ви честити скъпите немски варели!!!

    Коментиран от #76


  • onq s konq
    Отговор
    5 16:57  20.09.17
    Тея кореици живеят у 19 ти век !

    Коментиран от #25, #80

  • незнайко
    Отговор
    6 16:57  20.09.17
    Най накрая някой да им го каже в прав текст . Това е самата действителност. Всички тези системи, само оскъпяват и без това скъпите немски возила.
  • Швабен зи битен айне порше
    Отговор
    7 17:06  20.09.17
    Ъъъъ какво беше хюндай ???? Ааа сетих сее - тъща ми има такъв фритюрник

    Коментиран от #53

  • борат
    Отговор
    8 17:09  20.09.17
    То и абс е бил глупост, електрическите прозорци и те, темпоматът, чистачките... Корейците не са измислили нищо, затова гроздето е кисело.
  • САМО КОРЕЙСКО
    Отговор
    9 17:10  20.09.17
    КОРЕЙСКИТЕ КОЛИ СА НАЙ-ДОБРОТО КОЕТО МОЖЕ ДА ВЗЕМЕ РАЗУМНИЯ ЧОВЕК,НА ПОЛОВИН ЦЕНА ИМАШ НЕ-ПОЛОШО,ДАЖЕ В МНОГО СЛУЧАИ ПО-ДОБРО ОТ ВСЯКАКВО НЕМСКО,КАМО ЛИ ДРУГИ! КАРАМ ВТОРО ДЕУ НУБИРА,НЯМАМ ДУМИ КАКВА ЖЕЛЯЗНА КОЛА И КАКВИ ЕВТИНИ ЧАСТИ,КАКВО ДА КАЖА ЗА ХЮНДАЙ СОНАТА,КИА МАГЕНТИС,СТРАХОТНИ ЛИМУЗИНИ,А НОВИТЕ МОДЕЛИ ВЕЧЕ ПРОСТО ИЗБИВАТ РИБАТА!ЗАЛОЖЕТЕ НА КОРЕЙСКОТО,НЯМА ДА СБЪРКАТЕ!
  • Темида
    Отговор
    10 17:10  20.09.17
    Като собственик на кола с минимум електроника (леко спортна) потвърждавам, че единствените екстри които смятам за важни са: Ел стъкла Климатроник (не климатик) Централно заключване Евентуално ABS - не е задължителна Радио с Bluetooth за hadsfree разговори ( а не като батките с S-class да говоря докат карам щото е гъзария)

    Коментиран от #28

  • Sst
    Отговор
    11 17:11  20.09.17
    Абе нали това им беше единственият довод на японските и корейски псевдо премиуми,че са технологично пред конкурентите.Сега пък било бреме тези технологии.Когато направят като на бенц окачването и возията,може да предявяват претенции.Фирма от една година в този бранш и специално този сегмент,няма думата.Да многото електроника е минус след години експлоатация,но това кой собственик на Ес класа го грее.Той няма да я кара 10 години,да му мислим ние дето ги вземаме 3-та ръка Тея коли.В този сегмент когато здравината беше водеща,немците пак бяха номер 1.На времето какви коли правеха,тея могат да си мечтаят за такива,но тогава качеството беше водещо.Сега в този сегмент водещите неща са други,и там пак немците са номер 1,и то на години пред другите,защото никой не ги доближава като имидж,престиж,продажби,лукс и всичко което днес се гледа в премиум класа.Тея след жалките опити на тойота,хонда и нисан да влезнат в този клас,не разбраха ли че хората плащат за емблемата.Когато бмв прави ролс ройс , бенц прави майбах,тея ги произвеждат ширпотребните марки хюндай и тойота,няма как да имат допирни точки изобщо,затова и ще плюят по тях,но историята е показала,кой е номер 1 там,кой е предпочитан от света.

    Коментиран от #13, #23

  • дойче техника гут техника
    Отговор
    12 17:12  20.09.17
    Един познат си купи телевизор хюндай и изобщо не е доволен
  • Един
    Отговор
    13 17:28  20.09.17

    До коментар #11 от "Sst":

    SST Комфорта на возена на S-клас W126 или W140 не е драстично по-лош от този на W221/2 и човека не казва, че не трябват иновации и технологии, а че magic ride е ненужен, както и екстра като magic sky control както и още куп глупости. Всъщност имаш нужда от едно единствено бутонче комфорт/спорт, и не е нужно да имаш 250 настройки като при БМВ - добре настроено от специалистите на фирмата ще прави правилният шпагат между двете. Нямаш нужда от 67 мисля бяха цвята на амбиентното осветление като в Мерцедес и още ред простотии които просто пълнят касичката. Всъщност ако някой се осмели да разкара инфотенмънт системите от колите и идиотите почнат да шофират вместо да си ъпдейтват статуса във фейса и та текстват на поредната кифла 90% от "сейфти" системите също стават ненужни! АБС, ЕСП, клима, ел стъкла и свясна музика е всичко от което имаш нужда! От там насетне са само добро окачване и и двигател и надеждност! ... а въобще да не говорим, че всички тия "екстри" качват по 200-300 кг тегло което винаги убива кефа от шофирането и носи само негатив! ... но пък хоратаса идиоти по дефиниция и производителите го ползват да трупат пачки!

    Коментиран от #38

  • Uber Alles
    Отговор
    14 17:31  20.09.17
    Ох, боднаха им го на германците! Ама все някой трябваше да им го каже публично! Стига с тоя циганско-китайски лунапарк - все нещо свети, говори, дрънчи и пищи, 1508498 датчик ти забранява да пърдиш в купето и те забучва насред магистралата и т.н. Ай сиктир, връщайте се към корените си от миналия век бе, за резил станахте, че корейците ви дават акъл за автомобилите! Всеки месец - нов модел или фейслифт... И какво е новото? Поредната китайска LED джунджурия - гердана на стоповете свети отляво надясно, а преди беше обратното, инфосистемата била вече 10 инча, копчетата в купето станали с 3 повече и прочие дивотии... само и само да оправдаят високите цени... Пластмаса, евтина китайска електроника и прозрачни ламарини - това е днес германското автомобилостроене. Да изкара криво-ляво гаранцията и после - нов тираж!

    Коментиран от #29

  • HF Integrale
    Отговор
    15 17:32  20.09.17
    Всичко много хубаво само че, съм виждал повече немски коли по пътните помощи, по лентите за аварийно спиране и така нататък. Естествено че за всеки влак си има пътници.
  • за мерцедесите
    Отговор
    16 17:50  20.09.17
    Преди поне 5 години съм чел в ауто билд или др.от списанията на български, че точно от Даймлер техен високопоставен ръководител е казал, че наистина прекаляват с екстрите в колите им, като не всичко го ползват клиентите, нито всичко им е нужно. Нека приемем, че това с многото ненужна електроника си е търговска политика и който има много пари се връзва по-лесно.
  • гост
    Отговор
    17 17:51  20.09.17
    тоя па, тоя па...тръгнал да сравнява арабски жребец с изпосталяло магаре. Имал съм толкова много немски и японски а в момента имам 2 сонати и мога от опита да кажа, че тва са пълни глупости. Имат още мнооооооооого хляб да изадат докато една 8 годишна соната има състоянието на 12 годишен мерцедес или ауди.
  • HF Integrale
    Отговор
    18 17:52  20.09.17
    Нещо се запалих! Само да кажем относно технологиите (новите). През 2009г. си купих първата Ланчия. 2.4 JTD и всички разбирачи с немски наклонности започнаха да ме питат ама тва сега ГНП ли е или помпа дюза? Ами нито едното нито другото до моите дюзи ходят жици отговарях аз и казвах че не разбирам а само карам. Ми то кво да им кажа само като им чуя въпроса. (JTD - мотора започва да се произвежда от някъде септември 1998г.) Нямаше как да не уточня за тези, които си мислят, че германците налагат новите технологии. По мое мнение италианците са като военните имат си разработки за 5-6 години напред. Лека вечер и честита баня от мен!!! ;)
  • Комплекс И
    Отговор
    19 18:05  20.09.17
    Бай Мутрьо иска колата му да е "немски премиум", като седне върху мляната кожа и пръдне анализатор да му каже шкембе чорба или боб е ял в крайпътното капанче, Бай Мутрьо иска да може, като седне в компания на висок глас да се оплаква, как са му свили дистрониците и ся трябва да даде над три бона или, ще си купи "внос" от олеха на половин цена, Бай Мутрьо иска копчета на които не знае предназначението, но да има за разкош и т.н. Затова немския "премиум", ще го бъде защото Бай Мутрьо иска, Кифлата и тя!
  • Стар Мерцедес милионник без ръжда
    Отговор
    20 18:05  20.09.17
    Факт е че прекалено многото електроника оскъпява много немските возила но няма база за сравнение между основоположници в автоиндустрията и компании произвеждащи тенджари ,коли и кво ли още не.....

    Коментиран от #84

  • 123
    Отговор
    21 18:05  20.09.17
    Глупаво изказване, особено от бивш служител на БМВ. Всъщност не е глупаво само а е и популистко, насочено угоднически към новите му чорбаджий. Аз разбира се, не съм капацитет като него, но и аз разбирам че част от нещата са маркетингов трик. И кво? Ми това иска пазара! Богатия иска спортен седан със 500 коня и една торба асистенти и фирмата му го дава. Сега били глупости? Брей, кое по точно от изброените неща е глупост а не е насочено към максималното поддържане на автомобила към пътя и използване пълния потенциал на колата? С глупости се занимавали! Ми с кво бе, те вече всичко са направили, кво друго им остава, освен да си човъркат бракмите. Вие сега откривате турбинираните двигатели, автоматите със 2 съединителя и куп други системи, че и давате акъл на хората които са ги измислили. Смех. Харесвам марката много, но такива лаладжий ще я развалят.
  • Един
    Отговор
    22 18:14  20.09.17
    Между другото пичове дизайна на последните Корейци видяхте ли? Буквално гонят италианците - а БМВ, Ауди и Мерцедес продават копи/пейст за моделите си! Колегата "За мерцедесите" го е написал и аз четох подобно нещо, че след първоначалния интусиазъм едва около 10% от електрониката се ползва в ежедневието - но с пакетите от екстри те клатят да платиш още за една кола, щото не можеш да поръчаш нужните екстри индивидуално. А друг колега вече отбеляза за непрекъснатото пищенде пибипкане светкана и куп дразнещи щуротии "бонус" от новите електроники. Страхотен фен съм на Мерцедес специално... но с всеки изминал ден се убеждавам, че си струва само до 96та айде 2000. Ако трябва да сме честни напоследък дори американците почнаха да правят не по-лоши коли от швабите, но на драстично по-ниски цени, особено пък при първорманс машините.
  • ??!?$?$?$_$%
    Отговор
    23 18:15  20.09.17

    До коментар #11 от "Sst":

    пред другите,защото никой не ги доближава като имидж,престиж,продажби,лукс и всичко което днес се гледа в премиум класа.Тея след жалките опити на тойота,хонда и нисан да влезнат в този клас,не разбраха ли че хората плащат за емблемата. ЕДИНСТВЕНО СИ ПРАВ ЗА ТОВА ЧЕ СИЛАТА ИМ Е В ЕМБЛЕМАТА.
  • Бай Мутрьо
    Отговор
    24 18:15  20.09.17
    По спокойно мойто момче знам че ти е кофти и че като видиш мечока в задното огледало се стряскаш и даваш бързо път но ти трябва и малко смелост за да караш от тези марки така че поработи със личностните си проблеми и си гледай собствената попарка и не мисли кой какво иска ;)

    Коментиран от #30

  • копеле
    Отговор
    25 18:15  20.09.17

    До коментар #5 от "onq s konq":

    Каруцата ти има ли подгрев на седалките ве мой и тази екстричка си я бива
  • Алфа Ромео
    Отговор
    26 18:23  20.09.17
    Поздравления за изказването г-н Бирман, някой авторитет трябваше да го каже това най-накрая, да отвори очите на лапни-шараните за кво дават луди пари, за псевдо високо технологични измишльотини.
  • 333
    Отговор
    27 18:24  20.09.17
    Тоя счупи тъпомера! 'Тонове високоякостна стомана'! Брей, баварците от леберкез ли се правят? Мммммм, ние нямаме активно окачване а само регулируеми амортисьри. Ко речи?! Да ти кажа, добре си се махнал от БМВ, вече си се изчерпал. Виж си тръгни и от корейците, че наглоста ти не кореспондира на философията им.

    Коментиран от #34, #36

  • Алфа Ромео
    Отговор
    28 18:28  20.09.17

    До коментар #10 от "Темида":

    Според мен ABS e най-важното от всички глезотии които си изброил, но всеки си шета на акъла.

    Коментиран от #32, #93

  • Алфа Ромео
    Отговор
    29 18:36  20.09.17

    До коментар #14 от "Uber Alles":

    Абе тия немските премиуми кат ги видя по-тъмно с тези светлини и се чудя тва коледна украса ли е, стопове ли са, мигачи ли са, фарове ли са....

    Коментиран от #31

  • Заза
    Отговор
    30 18:38  20.09.17

    До коментар #24 от "Бай Мутрьо":

    Каква смелост се искала да караш тези марки ве ? Да не се разпаднат в движение ли ? Оди се прегледай
  • 123
    Отговор
    31 18:40  20.09.17

    До коментар #29 от "Алфа Ромео":

    Така е. Не е ли като дадеш мигач и да се сметне светлината за задно скорост, ич не ми го хвали:)

    Коментиран от #41

  • Един
    Отговор
    32 18:46  20.09.17

    До коментар #28 от "Алфа Ромео":

    В интерес на истината от 20 години карам кола АБС ми е сработвал сигурно 2-3 пъти и то без опасност от удар просто зима и сняг - не карам бавно, но винаги ама винаги пазя дистанция до сега кола с ЕСП не съм имал ама не ми и трябва... кола не ми е "бягала"
  • 33 18:54  20.09.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • ЧЕСТНО
    Отговор
    34 19:04  20.09.17

    До коментар #27 от "333":

    НЕ оТ ЛЕБЕРКЕЗ АМА ОТ ТЕНИКИЯ ЗА КОНСЕРВИ ПЛЮС ТООООНОВЕ ПЛАСТМАСА.
  • Патриот
    Отговор
    35 19:09  20.09.17
    Като притежател и фен на немските автомобили бих казал, че този човек е доста прав. Немските автомобили бяха истински до 2000-2001 година. Още по-вярно това изказване е, че до скоро е бил инженер на БМВ и му е ясно за какво иде реч. Ако не беш сигурно щяхте да му кажете да създаде нещо тогава да пише. Аз лично сериозно се замислям дали новите "немски автомобили" си заслужават цената или не. Защото с престижа се заплаща освен със скъпа покупка и съответно скъпа подръжка. А до преди това немските автомобили бяха само със скъпа покупна цена. Подръжката беше рядка, но за сметка на това евтина. Вече не е така. Кой ще отрече, че новите автомобили нямат качеството и духа на старите - Голф 2, Ауди 80, Мерцедес 123, 124, 126, W140? Тогава автомобилте се правеха да се борят с времето, а сега ги правят да се борят с гаранцията. Защо да плащам скъпо и прескъпо. Еми ако колата ми е фикс - идея,да работя аза нея като нямам друго с какво да изпъкна, това ми е само варианта - лъскав автомобил, над който да треперя - да не ми откраднат дистроника или да не се повреди.
  • Един
    Отговор
    36 19:10  20.09.17

    До коментар #27 от "333":

    Баварците изляха милиарди за разработка на карбонови шасита, и в крайна сметка самите те видяха, че няма полза, че е твърде сложно и се оскъпява продукцията и в общи линии зарязват въглеводородните рами в полза на високоякостни стомани и алуминий... та дет се вика - от леберкез го правеха швабите - да :)
  • Гост 2 оригинала
    Отговор
    37 19:12  20.09.17
    Ако статията не е от типа 'lost in translation' то този пич наистина е наговорил една торба щуротий, дори и лъжи. Ако се поитересуваме малко ще видим, че N поделението на корейците е от скоро и единственият модел там е 2 литровия и30, който е с доста добри показатели. Ако се вярва пак на журналистите, то този хечбек има 5 режима на пътно поведение. Ако това е така, то бих попитал господина и тук пишещите инженери, как аджеба се постига това? С електронни асистенти, активно окачване, или как? Или може би както си караш леко се почесваш по топ.....ите, пускаш чалга, риташ съединителя и колата се настройва във спортен режим! Моля ви се, малко се приземете. Да дава някой акъл точно на тези марки се искат бая големи то...ки, а на корейците колкото и да са големи, все още са недостатъчно.

    Коментиран от #39

  • Иван
    Отговор
    38 19:22  20.09.17

    До коментар #13 от "Един":

    Точен коментар. От новите екстри харесвам технологиите за управление на матричните фарове. Винаги ми се е искало да не щракам къси/дълги нощем, а колата да изключва част от фара за да не заслепява насрещните. Карах за малко новичка мазда шестица 2017 с такава екстра, няма такъв кеф. Иначе човека е много прав - телевизорите в колите трябва да ги забранят със закон. Нагледах се на шофери, които бърникат нещо по таблото по време на движение, не си гледат светофарите, а на завой изпускат лентата и навлизат в насрещното.
  • Един
    Отговор
    39 19:23  20.09.17

    До коментар #37 от "Гост 2 оригинала":

    Гостенино - чети, човека си казва, че имат регулируеми амортесьори, но те работят на простичък принцип - натискаш копчето и "втвърдяваш" амортесьора и си готов за завоите, натискаш и омекотяваш и си караш меко и леко по магистралата. няма камера, която да снима пътя пред теб след което мощен процесор да изчислява неравностите дриг на сибира данни от джи-пи-еса и да мери кога ще скочиш в дупката, за да "стегне" индивидуалното колело за нея - така илии иначе швабите дупки нямат, а в българия това не работи :) Азиятците предлагат техника, но много по-опростена, което я прави по-евтина и по-надеждна.

    Коментиран от #43

  • 123
    Отговор
    40 19:30  20.09.17
    Някой от тук присъстващите случайно да е карал/возил в тези немски премиум марки? А в корейския им аналог? А да ги е притежавал от 0 километра? Да ги е поддържал? Всичко е въпрос на пари. Като не можеш да си позволиш М3 то си взимаш Генезис от високоякостна стомана и си свиркаш. Оставаш бавареца на заблудените ахмаци, платили сума си пари за електроника е незнаещи какво у истинска кола. Преди няколко седмици се захласвахте по новото М5, пък сега било боклук. Е нема угодия....
  • Алфа Ромео
    Отговор
    41 19:32  20.09.17

    До коментар #31 от "123":

    Ако имаш проблеми с ел. инсталацията познавам много добър електротехник.

    Коментиран от #45

  • хуйндай
    Отговор
    42 19:33  20.09.17
    Нека видим дали ще вози като S class и ще е по-бързо от М3 и тогава да говорим.
  • Гост 2 оригинала
    Отговор
    43 19:39  20.09.17

    До коментар #39 от "Един":

    Аха, значи да търся копчето по волана и да чакам да се задейства системата. Ок, а какъв е проблема да го прави процесор? Същия, който преценява че следва сблъсък и ти задейства спирачките. Значи корееца може да използва автономна система против сблъсък и колизия, ама не иска да направи автоматично ниво на колата, защото е глупост и търговски трик. Стига де, наистина ли вярвате? Брътвежите на този немец са много коректно режисирани с цел реклама.
  • Shmeker
    Отговор
    44 19:41  20.09.17
    Щях да си купя Хюндай ако не бяха толкоз много тежки
  • 123
    Отговор
    45 19:43  20.09.17

    До коментар #41 от "Алфа Ромео":

    Цъ, лед светлините са ми ок и не цъкат като дискотека, ако ме разбираш. Запази си контактите за твоите проблеми:)
  • Шляс
    Отговор
    46 19:44  20.09.17
    Има една хубава поговорка - недей да плюеш на масата, от която си ял.
  • Без крайности
    Отговор
    47 19:56  20.09.17
    Хюндай имат още много хляб да изядат, докато станат конкурент на Мерцедес, БМВ или Ауди. Сега са малко като Кубрат Пулев срещу Кличко. Вдигат шум, за да си правят реклама, макар че знаят, че нямат шанс. Има наистина много електронни системи, които са рекламен трик - просто не си ги поръчвайте. Има обаче и безспорно полезни такива- автоматични чистачки, темпомат, контрол на стабилността, автоматично управление на късите и дълги светлини на фаровете, автоматично включване на фаровете при мрак, асистент за мъртва точка, климатроник, хедс ъп дисплей, разпознаване на знаците за скорост... Списъкът може всеки сам да си го продължи. И ако караш Мерцедес, БМВ или Ауди на 300000+ километра, ремонтирано неизвестно къде, от кого и с какви части е нормално да останеш с впечатлението, че не е нещо кой знае какво и да се чудиш какво им хвалят толкова. А в България това е масовия случай. Вече ако си карал такава кола от поне среден клас (Е-класа, 5 серия, А6) под 100 000 км. няма как да я сравняваш с Хюндай.
  • 123
    Отговор
    48 20:11  20.09.17
    То спора отива на богат / беден, за това е по добре да спрем. Тоя шпек, като е толкова добър, да направи седан конкурентен на М серийте или на АМГ-то и да се пуска. Да каже, че Хюндай са насочени към удоволствието от шофирането и никакви помощни електрически глупости не ги интересуват. Илиза на Дъгата, изправя се срещу немците и тогава да видим, кой кого. И ако ги победи, евала, супер кола си направил. БРАВО! Но дотогава, тихо и без глупости! Аре инженери, лека, ставам че ми се стопли уискито и трябва да пускам вградения охладител в покривката на масата, за който жената казва че е пълна глупост! Тя предпочитала уискито студено от камерата! Абе специалисти, кво да ви кажа...
  • грух
    Отговор
    49 20:11  20.09.17
    Критиката е малко пресилена. Голяма част от глупавите електронни щуротии са опция за задоволяване на капризни глупаци. Така че колко ще е оскъпяването зависи от добавките избрани от клиента и понякога това може да надвиши 1/3 от цената на базовия модел. Проблем по-скоро е, че за да се разработят тези елекронни глупости производителя заделя огромни средства, които иначе биха били по-адекватно вложени в подобрение на базовите характеристики на автомобила. Но е и факт, че няма как да се разчита само на механика в сферата на сигурността и икономичността например. И накрая, които разполага с пари има право на избор как да ги харчи. Кое било правилно се разбира обикновенно след време.
  • Психо ди Агностик
    Отговор
    50 20:21  20.09.17
    Като гледам негативните коментари към немците и оставам с впечатлението, че мразите чалгата...
  • босе
    Отговор
    51 20:50  20.09.17
    А ся де...карам всекидневно Хонда Акорд 2007 год.-дизел,в гараж си държа един Мерцедес w124-Е280-бензин-1994 год. Мергела го карам рядко,предимно събота и неделя,ей тъй-за кеф! Усещането...Мерцедеса-"добре дошъл в къщи" , Хондата- "не му мисли-карай безпроблемно"...карал съм Хюндай Соната,усещането е-"скука и боже кво става ся" ?
  • Никой
    Отговор
    52 21:00  20.09.17
    Изглежда доста малко от коментиращите тук изобщо са се докосвали до нова немска премиум марка за да е изобщо от значение мнението им. Това е прост маркетингов трик - като немаме никоя от тези системи, които прави живота по-лесен и приятен, нека изтъкнем минусите от тях. Като човек дава 200 бона за S класа той очаква най-новата технология и материали и не го боли след 15 години колко от тея неща няма да работят. Винаги е било така. Колите от по-висок клас са били по-сложни от останалите, защото надеждността и евтината поддръжка не са приоритет. Приоритет е вграждането на нови джаджи, които неизбежно ще стигнат и до по-евтините автомобили по-развити, по-евтини и по-надеждни. Това означава да си пионер. Ако си броиш стотинките премиум марка не е за теб. По тая вашата логика преди 20 години хората биха казали, че и ГПС-а, АБС-а, тракшъна и т.н са ненужни изг*зици, но ето че сега ги има в почти всички нови коли.

    Коментиран от #56

  • Марио
    Отговор
    53 21:17  20.09.17

    До коментар #7 от "Швабен зи битен айне порше":

    Хюндай са едни от най-здравите авгомобили.Не коментирай без да си карал такъв автомобил или без да си чувал мнения от познат на когото може да се има доверие.Голям разбирач си.Тъпан.р такъв.Хюндай се издигнаха много и постигнаха мнаго.Не случайно новото Santa Fe е 100 хиляди лева с всички екстри.Защото е прекрасен джип.И като дизайн и като качество и като екстри.
  • дедо
    Отговор
    54 21:25  20.09.17
    Да има право. Но.. присмял се Куку на Пипи, че му било късо името. Корейският кенеф е не по-малко тамагочи от всички останали.
  • koko
    Отговор
    55 21:40  20.09.17
    абсолютно съм съгласен с Алберт Бирман.
  • Трендафилов
    Отговор
    56 21:47  20.09.17

    До коментар #52 от "Никой":

    Какво да кажем шофьорите на служебни автомобили, които разкарваме богати задници в немски премиуми - тези коли също не са НАШИ, обаче сме всеки ден, по цял ден в тях, ДАЛИ НЕ ЗНАЕМ, каква е разликата?! ОГРОМНИ РАЗХОДИ ЗА СЪМНИТЕЛЕН КОМФОРТ, най-вече ако се кара в България - няма как да ме убедите, че си струва в България да се купува премиум автомобил!!! Качеството на горивата е УЖАСНО, двигателят се мъчи - излезеш ли в чужбина и на 1-вата бензиностанция разбираш, че вече не си в АФРИКА. Всикчки проблеми идват от разбити улици и кофти гориво - какъв премиум въобще може да вирее в България????!!! По-добре си купи корейка, отколкото да съсипеш немец - потвърждавам, че това е по-мъдрият избор!
  • 57 21:49  20.09.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Разомен чувек
    Отговор
    58 21:54  20.09.17
    Е.аси тъпите шваби, утре си фръгам аодито и си копевам един корейски миксер ,да ми завидат и тия с мерджанете даже !
  • Ввв
    Отговор
    59 22:03  20.09.17
    Боже,колко мъка има,Hyundai,тръгнали да дават съвети с пластмасовите си боклуци,смях в залата
  • 123
    Отговор
    60 22:03  20.09.17
    Точно за това иначе изключително вярно мислене вече не работи в БМВ ! Комерсиализацията убива бавно и методично всякакви ценности в автомобилостроенето ! И ако корейските коли бяха една идея по малко пластмасови от вътре бих карал постоянно такива !
  • Гого
    Отговор
    61 22:04  20.09.17
    Ще имат да вземат Hyundai ламарината им е като от капачки за буркани а и цените не са им ниски!
  • От Перник с любов
    Отговор
    62 22:11  20.09.17
    Тия корейски консерви даже не ги поглеждам по пътищата а се чудя какъв олигофрен трябва да си та да дадеш куп пари за кола еднодневка която след 10 години ще е като швейцарско сирене от ръжда ....
  • ВАГ
    Отговор
    63 22:15  20.09.17
    Сигурен съм ,че личната кола на Алберт Бирман е пълна с електроника и е немска .Приказките които говори са, както казва самият той "маркетинг",понеже от Хюндай нямат и не могат да направят такава електроника . Абе Бош и Сименс са най-големите (справка :виж всички сателити,мателити,совалки,мовалки,летящи чинии и пр. с каква електроника са).
  • Хахо
    Отговор
    64 22:16  20.09.17
    Санта Фе - прекрсен джип... ти нормален ли си ,но по гаден е Рекстън направо отврат :/
  • Факт !
    Отговор
    65 22:22  20.09.17
    Мерцедес и всички останали !!!
  • ели
    Отговор
    66 22:25  20.09.17
    Винаги съм казвал, японската електраника е много надеждна обаче немската електроника е много сложна и проблемена. От опит го казвам занимавах с години с елктроника.Имам PASSAT V6 първо се развали импулсния датчик след това дебитомера после педалът за газта ( той е направен така,че според съпротивлението положението на падала за газта подава импулс на комутатара за да определя дюзите колко мл.гориво да подадът(момен на впръскване и количество гориво ) всичко това като потанциметър механично как да ви кажа нещо много елементарно обаче много осложнено.Много работи бесмислено усложнени., и напълно подкрепям горе казането.
  • Спешно
    Отговор
    67 22:28  20.09.17
    Продавам капачки за буркани ,стават и за производство на корейски лагерни колички .
  • Учител по трудово
    Отговор
    68 22:30  20.09.17
    Ей ,не обиждай лагерниците !
  • Ники Кънчев
    Отговор
    69 22:39  20.09.17
    Кое е имидж ? Мерцедес или Хюндай ?!?
  • GFS
    Отговор
    70 22:45  20.09.17
    Който не иска електроника да си купи съветска кола с манивела и да си я кара.
  • 71 23:05  20.09.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Vasik Atanasova
    Отговор
    72 23:36  20.09.17
    гледайте АУДИТО НЯМА ДА СБЪРКАТЕ А ТЕЗИ КОРЕЙЦИ НЕМЦИ ЩЕ УЧАТ ТЪПАЦИ ПЪЛНИ НЕМЦИТЕ СА ИСТОРИЯ И ЛЕГЕНДА В АВТОМОБИЛОСТРОЕНЕТО КОЙТО НЯМА ЛЕВ ДА СИ ВЗИМА ХЮНДАЙ НА ЦЕНАТА НА ЧАСОВНИК
  • Пазарен Либерализатор™
    Отговор
    73 23:47  20.09.17
    Пак некаква гавра... то хюндай хич нямат електроника и изобщо не са тъпкани с излишни глупости. Да, хубав среден клас, доста здрави и надеждни, може да е много сериозен конкурент на всичко немско, освен ауди, бмв, мерседес и порше. Част от електрониката е за сигурност, друга за комфорт, трета за динамика, накрая електроника за снобария, но това продава. Принципно нов автомобил изкарва 100 000 без съществени проблеми. При нормална употреба това са 7-8 години. Премиум усещане се създава от габарити, междуосие, шумоизолация, ускорение, возия, материали.
  • ьаьа
    Отговор
    74 23:59  20.09.17
    Каква долна реклама си прави но ще му се получи
  • Msux
    Отговор
    75 00:35  21.09.17
    Много негативни коментари за немците, като съберете пари забравяте как сте плюли с години и веднага скачате на немското. Колите по пътищата показват нагледно. А до тогава продължавайте да храчите , ако ударите ненадейно 6тца от тото ще се видим в СилвърСтар или КаморАуто. Нещата са прости, имаш пари караш каквото искаш, нямаш достатъчно пари - избираш си марка която е постна и надежна. Карам Фокус и фиеста - ремонт 0, е, не ми е кеф стъклата да са тънки като хартия и да чувам всичко от вънка, колонките в 2006та година автомобил сигурно струват 20 лева и качеството на звука е под всякаква критика. Гледам си парите и ми е по-важно да нямам проблеми с колата. Имам ли много пари веднага скачам на премиум:)
  • Брао
    Отговор
    76 00:40  21.09.17

    До коментар #4 от "HF Integrale":

    Браво! Немското е боклук, за сега. Като имам пари друго ще говоря... БМВ мрази този, който го няма...

    Коментиран от #79, #83

  • РАЗБИРАЧ
    Отговор
    77 00:43  21.09.17
    Колко са здрави може да се съди по теглото - погледнете колко тежи една соната - куха консервна кутия с добър външен дизайн на колела.Казва го като притежател на ново ауди и шофирал доста време соната 2.4(изпълнение за северноамериканския пазар).Да не говорим че корейката е 2013 и вече има ръжда по бомбетата отпред
  • Хф интеграле
    Отговор
    78 00:49  21.09.17
    Германеца е като богаташа, всеки иска да е като него, ама докато не стане го плюе...
  • БМВ - Български Мутро Вагон
    Отговор
    79 00:51  21.09.17

    До коментар #76 от "Брао":

    Който мрази чалгата - мрази и БМВ! Марката е компрометирана, поради афинитета на мутро-чалгари и турбо-простаци да си купуват БМВта. Справка в МВР ще ти покаже, че най-честите катастрофи стават именно с тази марка! Разбери ме правилно - БМВ са чудесни автомобили, но в БЪЛГАРИЯ се купуват само от чалгари и т@п@ци!!! Има една статистика за предпочитаните марки коли по интелигентност - Волво и Субару са признак за интелект, поради най-балансираният си характер, БМВ си е в групата на показността дори "навънка"...
  • Борис
    Отговор
    80 02:59  21.09.17

    До коментар #5 от "onq s konq":

    Е тогава ние къде сме?
  • Dark fen
    Отговор
    81 07:19  21.09.17
    То дачията май ще излезе по надеждна от повечето немски
  • Гост
    Отговор
    82 09:18  21.09.17
    Разберете, че новите Мерцедеси не са направени за средния български скъсаняк който да си ги човърка пред блока и да ги дава на гаражния майстор. Това са коли за заможни хора, които никога няма да си губят времето да отварят капака и да се цапат, а при проблем изписан на дисплея закарват колата на оторизиран сервиз, там диагностиката на колата си казва всички проблеми и се оправят, без да се пита колко струва. Като говорите за ненужни екстри, знайте, че в луксозните коли дори "задължителните" екстри като фарове, чистачки и климатик се управляват от електронни блокове за да бъдат по-умни и и колата да може да ги диагностицира при проблем.
  • HF Integrale
    Отговор
    83 09:27  21.09.17

    До коментар #76 от "Брао":

    Ами не всъщност този, който няма пари е избрал Ланчия, защото харесва колите а не домашните потреби. Не може да парадираш с най-скъпия аеродинамичен тунел в света (260 млн. евро) и колите ти да са пълни легени, както те е коментирал №77 най-много катастрофи има с вашата премиум марка БНВ. А пък аз Ланчия Капа 2.4 JTD не можах с ръчна на лед да я завъртя. (с нови зимни гуми) Карай си скъпите БНВ-та щом имаш много пари а на мен остажи да карам колите.

    Коментиран от #85, #86

  • Ивам
    Отговор
    84 09:47  21.09.17

    До коментар #20 от "Стар Мерцедес милионник без ръжда":

    Ама и БМВ са правили тенджери. Това феновете на немските коли не си познават историята. Парвенюшка работа. Значи невежество и простотия в едно.
  • 123
    Отговор
    85 09:57  21.09.17

    До коментар #83 от "HF Integrale":

    А причината за катастрофите, е? Каква? А иначе Ланчията не ти се е завъртяла щот не и работи ръчната. Ти си дърпаш, ама нъцки.
  • Гост
    Отговор
    86 10:18  21.09.17

    До коментар #83 от "HF Integrale":

    Я ми напомни коя Ланчия след средата на 90-те не е "домашна потреба"? Марката има 3-4 славни модела от 70-те и 80-те, а всичките им сегашни Крайслерови коли са пълен леш и дори не се продават извън Италия. Значи вместо сравнително ново БМВ, истинските ентусиасти трябва да карат Интеграле на 25 години?
  • Fil
    Отговор
    87 10:35  21.09.17
    И това го казва човек дето се е хранил учил и копирал през последните 30 години от немски пройзводител... явно са преценили че е некадърен вече и са го махнали... после корейците който копират всичко от другите пройзводители включително и с телефоните са го взели защото нямат кадри способни да правят мислят нещо ново каквото и да било ... самсунг копират от ябълката. Вземете един мерцедес или бмв на 15 години и на 400-хиляди пробег, после вземете един тостер хиундай на 3 години с пробег 100-хиляди и вище кое как вози и как изглежда.... Просто човека си има лични причини и ги е споделил с някой репортер с пробен периот на стаж в някой квартален весник.
  • HF Integrale
    Отговор
    88 10:44  21.09.17
    До колегите от №85 и №86. Първо като ви чета глупостите едва ли сте се докосвали до италианска кола някога. Второ всички ланчии на 25 години са чудесни автомобили. И трето аз пиша за ланчиа а не за ланчиа-крайслер, последните аз също не ги признавам, но за съжаление пазарната икономика ги създаде. А и още нещо всъщност не само ръчната а и всичко останало си работеше по нея на 8 години и 250000 км.

    Коментиран от #89

  • 123
    Отговор
    89 11:00  21.09.17

    До коментар #88 от "HF Integrale":

    Споко. И ние сме карали коли. И да ти кажа, ако не.можеш да си завъртиш варела с ръчна значи нещо не е наред. Ти сигурно като любител на старата школа си още с Нокиа 3310, а? Айде моля те!

    Коментиран от #90

  • HF Integrale
    Отговор
    90 11:39  21.09.17

    До коментар #89 от "123":

    Абе oт всякъде ти личи че не си чувал за центробежни сили както и център на тежестта и въобще и ти най-вероятно като колата ти си далеч от науката Физика. Вие с тия легени наистина не можете да повярвате, че има хора, които мислят когато правят коли.

    Коментиран от #91

  • 123
    Отговор
    91 12:00  21.09.17

    До коментар #90 от "HF Integrale":

    Мунке, от твоя коментар разбирам няколко неща: - ти си физик, браво - физиката не важи за Ланчиа - центъра на тежеста на твоята кола е по добре разпределен от всички коли във вселената - сам не можеш да си обясниш защо на лед не се въртиш - ESP- то ти работи прекрасно - ти си нарцис, ненавиждам и непризнаващ нищо по различно от твоя курник

    Коментиран от #92

  • HF Integrale
    Отговор
    92 12:47  21.09.17

    До коментар #91 от "123":

    Нещо се изнерви! Ами да няма по-добра кола за мен. Само още нещо никъде досега не съм написал, че не харесвам БНВ. Ама ти ми се скарай няма проблем!
  • Темида
    Отговор
    93 13:19  21.09.17

    До коментар #28 от "Алфа Ромео":

    Карам Миата (NB) спира доста по-бързо от повечето коли (разбира се с хубави 4 еднакви гуми) Както е писал колегата в отговор до теб прост в сняг и дъжд си карасх с 20 на 10м дистанция зад предната кола и си ти :) Шегата на страна просто изисква доста повече концентрация.

    Коментиран от #96

  • МРТ
    Отговор
    94 15:08  21.09.17
    И все пак, ако имам възможност ще си взема най новото S63 или 760. Пък нека ми разправят каквото си искат. В крайна сметка хората с възможности не карат Хюндай. Говоря наистина с възможности, а не средната класа, които работят и изкарват по 3000лв. заплата в най-добрия случай.
  • Иван
    Отговор
    95 15:10  21.09.17
    какви хора има само......като не могат да имат премиум автомобил на всяко четиво що не ласкае по скъпите марки и започва едно кефене. На кое се радвате бе....този прави някакви "лускозни" хюндаи/нещо като нищо но както и да е/..даже не става дума за вашите таратайки. ми какво искате да каже..сменил е господаря много ясно ще се подмазва и ще защитава това дето прави щото инак отде ще дойдат парите му...ей как не мислят поне 90% от хората четат нещо и почват да плюят или да се радват на нещо дето нито ще ги нахрани нито ще ги стопли.....
  • Алфа Ромео
    Отговор
    96 15:21  21.09.17

    До коментар #93 от "Темида":

    Съгласен съм че ако се кара съобразително може и да не ти трябва ABS, но има изненадващи ситуации в които помага. Системата държи колата ти в правилна траектория и помага да не се завъртиш докато натискаш спирачките, примерно ако ти изскочи нещо в завои без видимост и натиснеш рязко спирачки е трудно да удържиш колата да не се завърти, особено ако има дъжд или сняг.
  • БЕНЦА
    Отговор
    97 16:04  21.09.17
    Ами след това изказване, и като чета постовете, да взема да си продам Мерцедеса и да си купя Хюндай. Сериозно се замислям. Друго си е да си вдигнеш капака пред блока, да си поровиш в коша или с ръчките да си включваш чистачките, фаровете или уредбата. Да забравя за данчиците които ми показват всякакво инфо свързано с поведението и агрегатите на колата. Да не говориме за другите екстри. Ужас!!! То се повреждат, страдам, скубя си косата. Ми то нищо не работи в тези коли, по дяволите. Виж корейското чудо е друга бира. Ставам им ФЕН!!!

    Коментиран от #99

  • Гост читател
    Отговор
    98 17:11  21.09.17
    Тоя бай х.й що не го говореше тия работи ,като беше на работа в БМВ? Мишката долна си прибираше заплатката и си мълчеше като пу.ка.Сега знае да лае. Каквото и да лае,едно БМВ винаги е било и ще бъде на много години пред хюндай. Ако не говорим за пари- който предпочита хюндай пред БМВ не е добре с главата

  • Дас ист айне гросе шайзе
    Отговор
    99 19:29  21.09.17

    До коментар #97 от "БЕНЦА":

    Разкарай го, а ако не можеш директно за 'Надин'. Ще си отдъхнеш и доволен ще останеш.
  • СА57ззс
    Отговор
    100 23:59  21.09.17
    Това че нямате или не ви се дават повече пари за немски премиум ,Не прави хуйдай по добър автомобил ,не че е лош но просто са в различни писти.Не всеки вижда(оправдава) разликата между i30(за 30К) и BMW серия 3 (за 70К) но ако ви ги подаряват и трябва да си изберете една от двете ,никой няма да вземе корееца
  • Кольо Камиона
    Отговор
    101 20:58  23.09.17
    Хюндай са сиромашки автомобили, който казва че ги предпочита пред Порше, БМВ, Ауди или Мерцедес е лъжец или нищо не разбира от коли.

    Коментиран от #102

  • Колев
    Отговор
    102 22:33  28.09.17

    До коментар #101 от "Кольо Камиона":

    Или може би ти не разбираш, след като не осъзнаваш предимствата при шофирането и поддръжката и спестените пари при избора на по-опростен автомобил с по-малко екстри и системи, за по-малко пари.

Напиши коментар:


Публикувай