10 206 126

Tesla vs. 11 суперкара. Кой е най-бърз?

Радослав Славчев

Американското издание Motor Trend публикува седма част от поредицата "Най-великите драг надпревари", която се провежда всяка година. Този път в надпреварата взимат участие дванайсет автомобила. Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio, Aston Martin DB11, Chevrolet Camaro ZL1 1LE, Chevrolet Corvette Grand Sport, Ferrari 488 GTB, Lexus LC500, McLaren 570GT, Mercedes Benz AMG GT R, Nissan GT-R Nismo, Porsche 718 Cayman S, Porsche 911 Turbo S, а така също и електромобилът Tesla Model S P100D. Най-бързата кола преодолява дистанцията от 402 метра за 10.5 секунди. Коя е тя? Вижте.



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 112
    Отговор
    1 10:53  22.09.17
    Електричката направо ги счупи.

    Коментиран от #4

  • Гост
    Отговор
    2 11:03  22.09.17
    Електричката е силна на един старт, след това ускорението спада значително...
  • Ричи
    Отговор
    3 11:03  22.09.17
    1. Тоя смешен Лексус какво прави на пистата? 2. Порше Кайман финишира пред Алфата, нали много я хвалеха.. 3. GT-R за пореден път показа едно нищо, смешна японска техника. 4. Логично е Тесла да победи, все пак 100 % от 680 коня ги имаш от първата стотна на състезанието.

    Коментиран от #6, #10, #45, #62, #63

  • гост
    Отговор
    4 11:04  22.09.17

    До коментар #1 от "112":

    И това е при положение , че е съвсем друг клас автомобил и почти два пъти по-тежка от останалите . Представи си след две години като излезе новия Roadster , който всъщност трябва да е в това състезание

  • GL OPA CI
    Отговор
    5 11:14  22.09.17
    АХАААХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХХАХАХАХАХАХАХХАХАХАХАХХАХАХАХАХАХАХХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХХАХХАХАХХАХАХХАХАХАХАХАХАХАХХАХАА.................................................... Поредният нагласен клип от АДСКИ ПРОСТАТА НАЦИЯ американци! Само пуснете клипа на 05:39 и се замислете дали поршето намаля точно тогава, когато е най-силно или пък теслата ИЗЛИТА точно тогава,когато е най-слаба..Пиша слаба ,защото теслата като цяло е силна само на старта задади 4х4 и теглото ,след тва с нищо не се различава от повечето суперкарс...Не казвам,че е бавна просто на тва видео изглежда нереална..

    Коментиран от #22

  • гост
    Отговор
    6 11:18  22.09.17

    До коментар #3 от "Ричи":

    Малко обърка конете с въртящия момент , ама крайния резултат е същия . По-скоро е важно , че това е съвсем друг клас кола , спортния модел ще излезе след 2 години и тогава разликите ще са много по-размазващи за петролните .
  • Хмм
    Отговор
    7 11:20  22.09.17
    Интересно, че нямаше Бугати ?

    Коментиран от #11

  • Патриот
    Отговор
    8 11:22  22.09.17
    А със коя от тези ще мога ми тръгна от София до морето без да спирам за 2 часа презареждане? В тоя сайт като няма новини се коментират клипове от тубата. Няма ли нещо ново идейно, журналистическо разследване, нещо по-така?
  • Бум
    Отговор
    9 11:29  22.09.17
    Пълни американски глупости. Когато в Европа е имало електро автомобили те не са знаели кво е туй кола. Лошото е, че Европа не се научи да не им върви по г.за. Автомобилостроенето с ДВГ е в каменната ера при тях. Направиха една простотия със супер елементарна техника и откраднаха идеята за издръжливи батерии. Как може тая фъшкия да струва колкото S класа??? Където купуваш една кошница стил, оборудване, механика, име, история, труда на стотици инженери и т.н. Пак ония палячовци да са номер едно щото масифицират нещо, както форд Т преди 100г. Пак историята ще се повтори и в Европа или Япония щеше се усъвършенстват електромобилите, за жалост. Защото тъкмо се бяха насочили към дълеч по добри технологий- вода, слънчеви колектори, газ от боклуци и т.н. Сега се вързаха на ония на глупостите и ще се чудят от де толкоз ток после. Махат АЕЦ слага ЛЕД крушки а правят глупави електромобили. И все пак и аз ги харесвам, но не мисля, че сега е времето за тях а преди 100г. Време е за нещо по-ново.
  • 10 11:40  22.09.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • гост
    Отговор
    11 11:52  22.09.17

    До коментар #7 от "Хмм":

    Не , интересното е защо Теслата не се състезаваше с S class , BMW 7 , Porsche Panamera и Audi 8 , щото тогава разликата щеше да е просто размазваща !
  • CL500
    Отговор
    12 12:02  22.09.17
    Като цяло тъпо сравнение. С толкова големи разлики в мощности, някои са само със задно, други 4 х 4 и т.н. И има нещо гнило - Мерца тръгва, после след 15 метра рязко забавя и пак тръгва??? И разбира се да не забравя да спомена - миксерът никога не може да има място сред спортистите, защото това са коли, проектирани като такива. А това не е само ускорение, ами спирането??? Както се казва шофьор е не тоя който може да кара бързо, а тоя който знае как да спира! На писта със завои ко прайм?!? Там Поршето ще изкърти всичко наоколо. Важни са център на тежестта, общо тегло, аеродинамика, гуми, настройки, окачване и т.н. Освен, че малко беше нагласен теста, за да може накрая да се каже изречението, че АМЕРИКА е на върха, като цяло си беше и безсмислен.

    Коментиран от #15, #32

  • 112
    Отговор
    13 12:12  22.09.17
    Много пишете ама все оправдания. Миксера просто ги издуха.
  • Тъпи тролове
    Отговор
    14 12:23  22.09.17
    някой от вас да е карал поне една от тези коли???
  • гост
    Отговор
    15 12:35  22.09.17

    До коментар #12 от "CL500":

    Ко прайм на писта ще видиш много скоро , обаче нещо по-важно за "състезателите " е съвсем на прага : "След въвеждането на толсистема държавата планира вариант камерите по магистралите да отчитат средната скорост, с която се движат автомобилите. Това става ясно от изказване на министъра на регионалното развитие и благоустройството Николай Нанков пред БНТ. „Това е абсолютно възможно и трябва да бъде направено“, каза Нанков. Той допълва, че контролът на средната скорост е възможен и в момента, но само по тунелите на АМ „Люлин“, където има съответната апаратура. Припомняме, че от този месец Сърбия въведе система за електронно отчитане на средната скорост по аутобаните. „Честитките“ за глоби (от 50 до 2000 лева) се получават от нарушителите директно на пунктовете за плащане. " А честито ! И това е за всички пътища където реално можеш да вдигнеш повече от 50
  • Бум
    Отговор
    16 12:36  22.09.17
    Казах Мерцедес просто за пример, можеше много други примери да дам. Нямам предубеждения.
  • копеле
    Отговор
    17 12:46  22.09.17
    Хахаха, а бе вие да не сте дрогирани, не виждате ли рекламата на Теслата като я сравняват дори с железните Хамъри(Америка над всичко). Ясно си личи че някои от другите не подават газ както трябва, особено Мерца и за да не си личи че е нагласено накараха Корвета и той да поизостане. Нагласено видео, ще е честно само тогава когато зад всеки автомобил седне пилот- представител на марката а не взели някой идиот да кара.

    Коментиран от #21

  • некойси
    Отговор
    18 13:06  22.09.17
    Само да припомня, че тука драгват електрически седан (макар и с екстрата лудакрис режим) срещу топ колите с ДВГ. Ако драгват срещу елетрически спортен автомобил равностоен на конските сили на ДВГ-тата ... просто нямат шанс. Двете неща са от различна ера, така както парната машина е в далечното минало, така и ДВГ-тата ще отминат като спомен.

    Коментиран от #26, #109

  • Kim Bu
    Отговор
    19 13:15  22.09.17
    Защо няма AUDI ? И аз имам тесла, ама не такава - от другите , абе сигурен съм че всички имате . . .
  • Бай Тошо
    Отговор
    20 13:17  22.09.17
    На 24 часа на Льо Ман как ще е

    Коментиран от #25

  • гост
    Отговор
    21 13:22  22.09.17

    До коментар #17 от "копеле":

    Нали , то викаш поне мечтите са безплатни и там резултатите са само такива , каквито на теб ти се иска , нали ? Обаче има една дребна подробност , ЗАЩО бе , джанъм , тия световни компании , дето са толкова "чувствителни" на тема имидж , НИКОГА и НИКЪДЕ не са оспорили тези резултати с които е пълно в нета ??? И никоя от тях НЕ оспорва резултатите на Тесла ??? И що не се намери един "ненагласен" техен клип , дето да се види тяхното "превъзходство" ??? А да си чул , че тези които са направили клипа и които са мноооого лесно откриваеми (не че се крият) , носят наказателна отговорност за подправени резултати ???? Ама ти си мечтай , поне ти е евтинко , нали ?
  • smeh
    Отговор
    22 13:22  22.09.17

    До коментар #5 от "GL OPA CI":

    Абсолютно си прав. За хората които разбират по малко ще разясня - Теслата минава през финала със 125 мили = 201km/h. Бърза справка в Youtube на един и същи канал в който мерят времена - https://www.youtube.com/watch?v=coreoKfvDXk Вижда се, че теслата прави 200км/ч за точно 11 секунди, т.е са си свалили 0.5 секунди, което не е никак малко, но ОК, да приемем, че е в рамките на статистическата грешка. Нека видим сега Поршето от същия канал, в което дори в отражението на таблото се вижда, че вътре са 2ма души !!! - https://www.youtube.com/watch?v=w_KkBqpumbU Резултата - 0-200 под 10 секунди. Да кажем, че съвпада с резултата от клипа 10.6 - 129.6 мили(209км/ч), отново в ущърб на поршето и в рамките на статистическата грешка :D И сега идва въпроса, както за кацането на американците на Луната как кола с по висока терминална скорост(Поршето) изостава точно преди финала от кола с по ниска такава(Теслата) и това е чисто документирано. Отговора го оставям на вас...и още едно жокерче 100-200км/ч - Теслата ускорява за над 7 секунди, а Поршето под 6, ако двете коли са почти на равно при достигане до 100, кой ще е първи на 200?
  • Гост
    Отговор
    23 13:26  22.09.17
    Че Тесла ускорява уникално бързо, е ясно. Обаче толкова нагласено състезание, аз лично не вярвах, че може да направят тъпите американци! Искам на всички тесладжии да обърна внимание на 5:04 минута, когато се вижда как Тесла излита на старта и изпреварва дори Porsche 911 Turbo S. Обаче на 5:08 минута се вижда как именно Porsche 911 Turbo S изпреварва теслата на старта. Същото изпреварване се вижда и на 5:12 минута! Няма по-голяма и грозна идиотщина!!! Да не говорим за милитъри съдията - тъпо, тъпо, та чак вдлъбнато! Но в нета е пълно с РЕАЛНИ надпревари с прехвалената Тесла. Ето РЕАЛНО как едно стоково Порше бие Тесла100D в реална драг надпревара: https://www.youtube.com/watch?v=VHKs_A0teQ4 Пък да се пише, че Тесла не била в класа на тези коли, защото е седан е толкова правилно, колкото е правилно да се сравнява с коли, които са 250 к.с. по-малко от нея - каквито бяха повечето набедени за суперкари. Обаче да се плюнчат как Тесла разбивала, е именно целта на този идиотски и лъжлив клип! Очаквам електрофилите да ми се разяснят нещата и времената за които писах, както и клипове на "остарели" ДВГ-та, размазващи Тесла!

    Коментиран от #30

  • ХХХ
    Отговор
    24 13:26  22.09.17
    Американците винаги са си падали по светофарните гонки - най-тъпата възможна "състезателна" дисциплина. Натискаш за няколко секунди педала на газта до дъно и това е всичко. Обаче в живота има и завои и спиране, а и ускоренията са повече от едно-две. Преди две години се гонкахме с един хибриден Лексус по нагорното към тунела преди Ихтиман на "Тракия" (в посока към София). Налагаше се да се спира и ускорява когато настигнеш някой в лявата лента докато ти даде път. Лексуса вървеше много добре докъм средата на баира, когато се изтощи батерията и каталяса....... Колкото до Теслата - батерията стига точно за 5-6 такива ускорения на четвърт миля, след което тихо и кротко се носи до най-близката зарядна станция. За разлика от ВСИЧКИ останали, които след това могат да изминат още 200-300-400 км и да заредят за 3 минути за още толкова драга и километри. Бъдещето наистина принадлежи на електромобилите, ама още не е настъпило..........
  • гост
    Отговор
    25 13:28  22.09.17

    До коментар #20 от "Бай Тошо":

    На Льо Ман ще видиш след две-три години , а засега можеш да погледнеш Формула Е , дето за две години история почти настигна 60 годишната Формула 1 и скоро ще я надмине отвсякъде

    Коментиран от #27

  • Гост
    Отговор
    26 13:29  22.09.17

    До коментар #18 от "некойси":

    Я се събуди! Аман от неуки папагали, които дори не си правят труда да прочетат и разберат, че именно електричките са половин век по-стара технология от ДВГ! И да, трябва да се сравняват с ЕДНАКВИ конски сили, а не Тесла над 700 к.с. с Порше 500 к.с. Ама всичките привърженици на електричките сте толкова фанатично болни, че дори не се замисляте какви простотии пишете!

    Коментиран от #46

  • Гост
    Отговор
    27 13:33  22.09.17

    До коментар #25 от "гост":

    Нострадамусе, хайде спри с пророчествата си, че вече ставаш смешен! То няма твое мнение, в което да не се плюнчиш какво щяло да стане след няколко години! Пък глупостите ти за Формула 1, ги задръж за някой неук! Там има ОГРАНИЧЕНИЯ в кубатура и мощност, а в електрическата НЯМА! Спри се вече!
  • сдадса
    Отговор
    28 13:37  22.09.17
    Тука пълно с дечковци.....
  • Физика
    Отговор
    29 13:51  22.09.17
    Клипът е нагласе но ще ви кажа в каква посока! Вземат най-мощната тесла 680кс/791Нм и я противопоставят със средняшки коли като казват ама Тесла и тя не е спортист. Еми браво на Тесла обаче ако на драга бяха топ играчите нямаше да има шанс а ако беше на писта дори и с тези средняци щеше да изостане. Така че клипът не е нагласен в смисъл че не е верен а подбора на колите е нагласен!!!!!
  • Чичу Ади
    Отговор
    30 14:10  22.09.17

    До коментар #23 от "Гост":

    Гледам научил си как се пише Тесла и Порше на английски, та си намерил клипче в тубата. Да беше понаучил още малко, та да разбереш, че Порша от клипа който си посочил е тунинговано. Както и да е. Естествено клипа който гледаме тук е леко поамериканчен. Но лично за мен резултатите са напълно закономерни. Още 50 метра и Ферарито беше напред, след 100 метра и Поршето щеше да е оставило Тесла назад. Клипа не сравнява най-най колите с ДВГ срещу Тесла. Корвета е фатмашки, Макларъна също. Кайман е тук, Алфа Джулия... Ако искаха да оставят Тесла последна, щяха да вземат Мак 720, Авентадор SV, Регера, Чирон, Р8... Тази 15000 фута писта(близо 4,6км) ако я бяха пробягали цялата, Тесла пак щеше да е последна. Просто са искали да изкарат силната й страна, а именно 1/4 миля. 4х4 и пълен въртящ момент, без загуба на тяга от превключване на скорости. Колкото до представянето на електричките на писта със завои, то е добре да погледнете времената на Ринга и да замълчите. От София до Бургас по магистралата няма да отидеш без зареждане по магостралата, но по подбалканския път ще успееш. Целта на тези коли не е да правиш презокеански пътешествия, а просто в града въздуха който дишаш да не е отровен. Освен това една малка електричка в града ще отпъне на светофара твоята S8/760Li/S63AMG без проблем. После на следващия светофар ще повтори гаврата.... Ел. колите не могат да заменят на 100% ДВГ, но в града го правят на 110%! Ако пък не си горд столичанин, а обикновена майна, то то
  • Гост
    Отговор
    31 14:11  22.09.17
    А защо никъде не пише че Тесла има проблеми с охлаждането? Тая кола освен на един драг не е способна на нищо друго, просто защото при продължително агресивно каране загрява. Затова няма време на обиколки на писта с нея, затова и не се препоръчва по-агресивно каране с нея. Не можете да сравнявате автомобилни легенди с нещо което е на гребена на вълната и не е все още добре тествано и сравнително непознато. Разработката на една Тесла е по-скоро разработка на Iphone от колкото разработка на спортен автомобил, имаш един педал за ускорение и една спирачка и тва е. Освен това е изключително грозна.
  • Tesla
    Отговор
    32 14:15  22.09.17

    До коментар #12 от "CL500":

    "И разбира се да не забравя да спомена - миксерът никога не може да има място сред спортистите, защото това са коли, проектирани като такива. А това не е само ускорение, ами спирането??? Както се казва шофьор е не тоя който може да кара бързо, а тоя който знае как да спира! " Хубаво би било преди да изказваш такива категорични мнения, да вземеш да се информираш малко, защото само с омраза не става! Мнението ти е мнение, а фактите са си факти. Ето как се нарежда Tesla при ускорение до 160 км/ч и спиране до нула в сравнение с останалите. Order Year Make Model 0-100-0 MPH, SEC Curb Weight, LB 1 2016 McLaren 675LT 9.3 2,993 2 2017 Porsche 911 Turbo S 9.7 3,557 3 2017 Audi R8 V10 Plus 10 3,642 4 2016 McLaren 570S 10.1 3,188 5 2017 Tesla Model S P100D 10.2 4,891 6 2017 Acura NSX 10.9 3,876 7 2016 Mercedes-AMG GT S 10.9 3,698 8 2017 Chevrolet Camaro ZL1 11.1 3,926 9 2016 Dodge Viper ACR 11.1 3,379 10 2017 Nissan GT-R (Premium) 11.3 3,936 11 2017 Porsche 911 Carrera S 11.7 3,353 12 2017 Aston Martin DB11 12.1 4,194 13 2017 Chevrolet Corvette Grand Sport (8A) 12.2 3,479 14 2017 Jaguar F-Type SVR 12.2 3980 15 2017 Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio 12.3 3,749 16 2017 Chevrolet Corvette Grand Sport (7M) 12.4 3,464 17 2016 BMW M4 GTS 12.5 3,605 18 2016 Ford Mustang Shelby GT350R 12.5 3,711 19 2016 BMW M3 (Competition pack) 12.9 3,646 20 2017 Chevrolet Camaro SS 1LE 13.1 3,735 21 2017 Porsche 718 Boxster S 13.1 3,160 22 2017 Aston Martin V12 Va

    Коментиран от #35

  • Rimac
    Отговор
    33 14:32  22.09.17
    Като видите Rimac concept One как мачка 918-ка и laFerrari тогава можем да си говорим за честен тест...а там електричката ги убива на драг :) тесла си е седан и то от големите ;) не спортна кола и все пак е похвално постигнатото !
  • 333
    Отговор
    34 14:36  22.09.17
    Най-бързата кола е най-бърза само при сравнително ниски скорости, освен това е бърза само направо, освен това при по-сериозно каране става бавна, защото и прегряват батериите.
  • Физика
    Отговор
    35 14:37  22.09.17

    До коментар #32 от "Tesla":

    Отново не че не е вярно а просто е манипулативно. 1.Ако вземеш само спиране без ускорение резултата ще се промени. 2.На никоя писта няма да тръгнеш да спираш до 0 и да ускоряваш от 0. 3.Няма писта без завои а там страничното ускорение при голяма маса и скорост е убииствено. 4.Тези гуми при това спиране на 2.5 тона автомобил знаеш ли на какво ще заприличат?До 5 обиколка ще са спукани. 5.Много вероятно е да не съм прав затова е крайно време някой да вземе заводска тесла и да се пусне на ринга за да видим резултата.
  • Пазарен Либерализатор™
    Отговор
    36 14:58  22.09.17
    И Теслата колко км. ще изкара на макс ръчка?
  • Dido
    Отговор
    37 15:02  22.09.17
    Типично по холивудски нагласено да няма и къде! Реклама от самото начало! А и ясно се вижда как поршето намаля преди финала! 1000 съм казвал - такива "тестове" мога да приема за достоверни, само когато зад волана на всяка кола седи тестов пилот на конкретната марка - всичко друго са празни приказки, шоу и гаргара!
  • ццц
    Отговор
    38 15:16  22.09.17
    Толко ли сте зле, че не виждате колко нагласено е това състезание... нямам думи. Много ми се иска руснаците от Moscow unlim да направят подобен драг и да съпоставят Теслата с останалите коли на 1/4 миля. Искам да видя как тая електричка ще бие ГТР Нисмо, Макларън и Порше ГТ3 РС в неманипулиран драг.
  • 656
    Отговор
    39 15:38  22.09.17
    Попитали на пресконференция всички сегашни пилоти във Formula Е дали биха преминали във Formula 1 и отговора бил "не ставайте смешни, естествено че ДА, няма по голяма тръпка от мощен и ревящ двигател".......другото е просто прахосмукачка да добавя аз.
  • Хайдутин
    Отговор
    40 15:40  22.09.17
    Харесвам Тесла много, но за съжаление на американците не може да им се вярва и в последно време доста лъжат и аз разобличих, че кадрите са манипулирани! Обърнете внимание на 6:05мин. и 6:11мин вижте колко различно тръгва Поршето спрямо Теслата което доказва сигурна манипулация и не достоверност!!!
  • 2399
    Отговор
    41 15:42  22.09.17
    Тъпи хамерикански краварски електрожени
  • XAXAXA
    Отговор
    42 16:00  22.09.17
    https://www.youtube.com/watch?v=yDqyo9z86zc https://www.youtube.com/watch?v=_nQDU7HOStc Айде да запушим устите на фенчетата всякакви Тесли, Брадви, Кирки и пр. Първите два драга които ми попаднаха в Ютуб. Стоков ГТР (дори не е НИСМО, като този от клипа в статията) и стоково Ферари Ф12. До тук с прехвалената Тесла.
  • milcho
    Отговор
    43 16:05  22.09.17
    https://www.youtube.com/watch?v=99ozeVChNI4 Едно видео и от TopGear Телса vs GTR
  • 44 16:09  22.09.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 45 16:26  22.09.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • некойси
    Отговор
    46 18:08  22.09.17

    До коментар #26 от "Гост":

    Съдейки по стила ти наизказване вероятно си тийнеджър който или се друса или е в депресия. Отговаряш в пост на диломиран иформатик, а освен това в момента в гаража ми тече проект за електомобил и след известно време може и да е готов, дали аджеба ти разбираш повече от електрически машини? Дали можеш в спор да изразиш правилно себе си и да защитиш тезата си без поведението ти да излъчва обида?

    Коментиран от #47, #48

  • Драйвър
    Отговор
    47 19:16  22.09.17

    До коментар #46 от "некойси":

    Какъв информатик си не те знам,след като си неграмотен,ДИЛОМИРАН информатик бил,не те знам какъв проект имаш в "гаража" си само да ти напомня,че количките с дистанционно управление не са електромобили,като те гледам май само от такива "електромобили" разбираш информатико!Иначе няма база за сравнение с Теслата караш бързо ама 60 км с едно зареждане,а с другите малко по "бавно" но 1200 км с едно зареждане!Не е нужно да си ДИЛОМИРАН информатик за да си направиш сметката!
  • Гост
    Отговор
    48 19:46  22.09.17

    До коментар #46 от "некойси":

    Хахахахахаха Ох, ще ме умориш от смях :)))))))))) Чудя се изобщо дали има смисъл да ти отговарям, но нали се напъваш да показваш простотията си, какво да те правя - ще ти отговоря! Аз ако съдя по стила ти на писане, или си абсолютно неграмотен или си психично болен! Да ми кажеш, че на 40 години съм друсан пубер, защото ти казвам истината, че електромобила е половин век по-стар от ДВГ, показва мозъчна импотентност! Значи ти може да ме наричаш депресиран наркоман, но аз теб не мога да те обиждам, така ли, смешник слабоумен? Как може да имаш претенции за каквото и да било, след като в пост от 8 реда, имаш 5 ФРАПИРАЩИ правописни грешки? И всъщност какво има повече да се коментира особа, написала за себе си, че е ДИЛОМИРАН ИФОРМАТИК??? Течал проект за ЕЛЕКТОМОБИЛ в гаража му - хахахахаха Лекувай се, моля те!
  • 121
    Отговор
    49 20:42  22.09.17
    Нагласена работа!!!
  • ssssssssss
    Отговор
    50 20:54  22.09.17
    koenigsegg agera r да пробват с това следващия път А не с някакви боклуци

    Коментиран от #51

  • гост
    Отговор
    51 21:23  22.09.17

    До коментар #50 от "ssssssssss":

    Ами да , направо болид от Формула 1 да вземат срещу семеен седан със 7 места , само и само да изкарат някакси , че ДВГ-то още "става" , комплексари нещастни !

    Коментиран от #53

  • зло
    Отговор
    52 21:31  22.09.17
    Трябва ми жълта, за такси
  • Гост
    Отговор
    53 21:37  22.09.17

    До коментар #51 от "гост":

    Нещастния комплексар си единствено ти! Нервичките ли не ти издържат вече? Хората проумяха какъв балон е това с електричките и не е нужно да падаш толкова ниско, че да ни обиждаш по най-идиотския начин! Човекът ти казва, че пилотите предпочиташ Формула 1, ти си тръгнал да ни наричаш комплексари нещастни? Вече не никой не ти се връзва на тъпотии за онеправданите съпоставки на 7 местна Тесла с Формула 1, защото формулите имат по "чудовищните" 1,6 литрови мотори и куп ограничения!

    Коментиран от #54

  • гост
    Отговор
    54 21:48  22.09.17

    До коментар #53 от "Гост":

    На теб мисля че няколко пъти ти обясних колко време ти остава с любимия пърделник , така че не го губи за глупости по форумите , отивай да му се радваш , щото после нямаааа , мандалото лопна !

    Коментиран от #55

  • Гост
    Отговор
    55 21:54  22.09.17

    До коментар #54 от "гост":

    Я ходи събирай етер в буркани и не се прави на диктатор, че си станал отдавна смешен! Ще ми определя той аз какво да карам, след като си поддържам колата по всички правила!

    Коментиран от #56

  • гост
    Отговор
    56 22:09  22.09.17

    До коментар #55 от "Гост":

    Помниш ли , че ти обещах до края на годината да има голяяяма изненада за такива като тебе , еми съжалявам ама не можаха да изчакат и края на годината , ще имаш "радост" предсрочно : Ще осигурим "няколко димомери и газомери, които ще ги слагаме в техническия пункт на КАТ, и при първоначална регистрация на автомобилите тези, които са с наднормени газове, ще бъдат спирани от движения и няма да бъдат допускани изобщо до регистрация самите автомобили", каза Тенев. "За тези, които са регистрирани, ще имаме и мобилни апарати, които ще са на пътя и ще бъдат използвани от нашите автомобили. При спиране на такъв автомобил за проверка, ако бъде засечен, че има превишена норма на изгорели газове, автомобилът ще бъде спиран от движение", допълни той. http://www.investor.bg/novini/444/a/kat-v-sofiia-shte-spira-ot-dvijenie-avtomobilite-s-vredni-gazove-nad-normata-247131/

    Коментиран от #59

  • Гост
    Отговор
    57 22:15  22.09.17
    И за да приключим с лъжите за бързината на електричките над ДВГ, ще постна реални преки сравнения между Формула 1 и Формула Е: https://www.team-sport.co.uk/bruces-blog/formula-1-vs-formula-e/ https://www.youtube.com/watch?v=Q3Olj6auKC8 ДВГ с едва 1,6 литра мотор, ограничен до 11 000 об/мин, СМАЗВА електричките с 200 kW батерии. Това е "изпятата" песен на ДВГ - по-бързи, по-мобилни, по-леки, ПО-ДОБРИ!!!

    Коментиран от #68

  • 58 22:21  22.09.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Гост
    Отговор
    59 22:22  22.09.17

    До коментар #56 от "гост":

    Май не бъркаш с някого или пък така ти изнася?! Аз съм с две ръце ЗА тези мерки! Писнало ми е от пушещи нафтови печки, чиито егоистични шофьори смятат здравето на околните, за по-маловажно от това да си закарат дебелия гъз до някъде! Колко пъти да ти повтарям, че моя автомобил е ТУРБО БЕНЗИНОВ, с КАТАЛИЗАТОР и е напълно изряден??? Това, че не харесвам електричките, не означава, че ще замърсявам въздуха като егоцентричен селяндур!

    Коментиран от #61

  • Вик
    Отговор
    60 22:34  22.09.17
    По компетенти от българите които още карат съветски коли няма никаде .аферим специалисти вие ще оправите нещата
  • гост
    Отговор
    61 23:12  22.09.17

    До коментар #59 от "Гост":

    Супер , значи чакаме мнението на КАТ , късмет !
  • АЛФА 159 ТИ
    Отговор
    62 23:46  22.09.17

    До коментар #3 от "Ричи":

    Ако не си забелязал освен Теслата, която рекламират в клипа, Алфата е другият седан с 4 врати, чието място изобщо не е в това състезание със спортни двуврати купета. Ако се разровиш малко в нета ще разбереш кой е най бързият сериен седан в света.
  • АЛФА 159 ТИ
    Отговор
    63 00:05  23.09.17

    До коментар #3 от "Ричи":

    https://www.youtube.com/watch?v=4-4c6E77obs&t=464s Като го изгледаш ше разбереш как всеки може да си прави реклама. А пък тая Тесла дет я хвалят ко ще и 1 сек. да прави до 100 пак са я дялкали с тислата, прилича на г.з можеби затова се казва Тесла

    Коментиран от #64

  • Алфа пръдня
    Отговор
    64 01:06  23.09.17

    До коментар #63 от "АЛФА 159 ТИ":

    Алфата изглежда така,мой човек!
  • Toni
    Отговор
    65 09:40  23.09.17
    Хехе, скрийте се с тези тесли.самото сравнение на тесла с доказали се спортни автомобили е меко казано нелепо ! Какво има въпросната тесла - едно единствено ускорение до 100, при условие че батерията е заредена на 100% и въпросното ускорение не може да се изпълни ако има малко ток. Направете едно сравнение на писта, с обиколки, спиране, стабилност, максимална средна скорост и т.н. Единственото добро на теслата е маркетинга им!

    Коментиран от #66, #69

  • Seka4
    Отговор
    66 10:45  23.09.17

    До коментар #65 от "Toni":

    Грешиш колега.Наскоро го видях с очите си десетина пъти за 1 час.Тази тесла е изруд.....
  • Цецо
    Отговор
    67 10:48  23.09.17
    Кога сте виждали Вие писта и кога ще карате на нея? Кога сте карали с повече от 200 и кога ще карате? И на двата въпроса отговорът е: вероятно НИКОГА! Кога сте си тествали колите за ускорение и колко често карате под 100? Вероятно постоянно! Всеки ден! Така и ще бъде! Айде сега си помислете коя кола е за вас!

    Коментиран от #72

  • 68 12:47  23.09.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Гост
    Отговор
    69 13:14  23.09.17

    До коментар #65 от "Toni":

    С първата част от коментара няма как да не се съглася. Самият факт, че са сложили 7 местен семеен седан, който има полезен обем повече от едно комби и тежи 2,5 тона до всички тези спортни непрактични автомобили, е нелепо! Чак толкова ли изостанаха бензиновите технологии, че да изглеждат нелепо до един семеен електромобил? Точно това е целта на клипа и смятам, че я постигна! В градски условия, почти всеки електромобил е по-бърз от всички тези уж спортни автомобили! Представяш ли си някоя 70 годишна бабичка, натоварила внуците си, да тръгне преди тебе На светофара, при положение че караш двуместен спортен автомобил за милиони долари? Ако целта беше просто сравнение на технологии, щяха да ги пуснат на nurburgring да им видим сеира на писта! Но вместо Тесла, щяха да пуснат един прост китайски пистов електромобил, на който да дишат праха. После пак ми обяснявай как електромобилите не ставали за писта.

    Коментиран от #70

  • Гост
    Отговор
    70 13:42  23.09.17

    До коментар #69 от "Гост":

    Колко ника ще смениш, за да пишеш едни и същи лъжи и простотии? Първо, този 7 местен електромобил е с 250 к.с. повече от някои от набедените за суперкари на клипа! Второ, никой от тях не струва милиони долари. Ако беше така, дори 10 годишен Вейрон, би финиширал половин секунда по-бързо от новата "велика" Тесла! http://www.telegraph.co.uk/motoring/motoringvideo/11518955/Bugatti-Veyron-tested-in-14-mile-drag-race.html Пък това за китайска електрическа състезателна кола, как щяла да размаже ДВГ, наистина показва, че или не може да четеш или просто се правиш на разсеян! Много ясно съм дал РЕАЛНА съпоставка между най-мощните електромобили във Формула Е и скопения 1,6 литров мотор във Формула 1, който РАЗМАЗВА миксерите! Електромобилите са пълна скръб драги ми смехурко в автомобилните спортове и то с 200 кW батерии!
  • Електрика
    Отговор
    71 14:39  23.09.17
    А ти колко трябва да си залюхан, че все още да не си разбрал, че се аргументирам ВИНАГИ с факти, а не нечий мнения от Интернет? Най-големия тест на писта в световен мащаб е пистата "зеленият ад" на Нюрбургринг ако не знаеш! Нещо да кажеш за този факт: https://m.fakti.bg/avto/237529-nai-barzata-seriina-kola-na-ringa-veche-e-kitaiska Кой сега е смехурко и на кого ще се смеят? Колкото и да не ти се иска, бъдещето е на електромобилите и не може да го промениш, дори да игнорираш всеизвестни официални ФАКТИ! Живей си в измисления си свят обърнат към миналото, но не ни занимавай и нас в настоящето, които гледаме в бъдещето!

    Коментиран от #73

  • гост
    Отговор
    72 15:01  23.09.17

    До коментар #67 от "Цецо":

    Много правилно! Като изтърси някой, че колата не ускорявала над 100 и нещо като бензиновивите аналози... Кой кара с над 200 бе?? Ама колата не била бърза на писта... кога ще стъпиш да караш на писта бе?? Ускорението до сто, сто и нещо, на прав път е единственото, за което мощните автомобили се ползват реално!
  • Гост
    Отговор
    73 15:05  23.09.17

    До коментар #71 от "Електрика":

    Факти викаш, а? Пък и бъдеще, а? Имаш сериозен мозъчен дефицит, драги ми смехурко! Ти чете ли статията, която постна или капацитетът не ти стига за повече от заглавието? "EP9 е с мощност от 1 360 к.с. и въртящ момент от 1 380 Нм. Китайският електромобил, създаден с участието от инженери от отбора на NextEV във Formula E". Така, ето какво пише в уики-то за Нюрбургринг: https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_N%C3%BCrburgring_Nordschleife_lap_times О май год, има една кола със "старо" ДВГ, с под 1000 к.с., която е 3 секунди по-бърза от китайския миксер и се казва McLaren P1. Я да видим тези стари ДВГ-та в състезания какви времена дават? О чудо, на 28-ми май 1983 година, Porsche 956 прави обиколка с 35 секунди по-бърза от "уникалната" китайска електричка. Я да видим пък във Формула 1 как вървят времената? Майко мила, през 2006 г. БМВ-Заубер прави обиколка за 5:15, което с МИНУТА И ПОЛОВИНА по-бързо от най-бързата електричка създавана някога! Ето това са факти, драги ми смехурко!!! Пий си хапчетата и се лекувай, защото имаш сериозни проблеми със светоусещането и възприемането на реалността!

    Коментиран от #76, #77, #78

  • 74 15:33  23.09.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Електрика
    Отговор
    75 15:33  23.09.17
    Моя грешка извинявам се! (Нещо което ти никога не би направил дори да те помолят) Вече има един-единствен автомобил, който може да се движи по пътищата, и е бил рекорда на "миксера" който е стъпвал точно два пъти на тази писта. Първия път на мокри условия е бил на трето място в толкова годишна история, а след 5 месеца е направил обиколката с 20 секунди по-малко от първия път. А другите се борят за една-две секунди! Пропуснал съм в факта, че след два месеца някой е поставил нов рекорд. Представяш ли си като стъпи Китаеца за трети път на пистата и свали още 20 секунди? А това е само Зората на електромобилите! Представяш ли си 2 годишно бебе да те бие на спринт, А ти обясняваш, че като порасне ще си по-бърз от него? Погледни от кога са рекордите в таблиците И оттогава ЗАСТОЙ, ГОЛЯМ ЗАСТОЙ! Нали разправяш че се развивали? Къде са резултатите? Май нямаш факти а? Не ми говори за Формула 1. Никой не кара по улиците такива автомобили и не може да си позволи да хвърля двигател след няколко часа употреба!
  • гост
    Отговор
    76 16:07  23.09.17

    До коментар #73 от "Гост":

    От много бързане си пропуснал една "малка" подробност . Макларъна е поставил време на 232(двеста тридесет и два) метра по-къс вариант ! Пише го черно на бяло в първата колона . Демек е постигнал скорост 51,088 м/с . Преизчислено на варианта на "електричката" 20832 м става 6,47,77 м , демек близо две секунди ПОВЕЧЕ за твое съжаление . Така че тоя отпада . И какво остана , от 1983 г , демек 34 години ДВГ не може да подобри времето , а "вчерашните" китайци свалят по двайсетина секунди на излизане !!! Стискай палци скоро да не излязат за трети път , че отиде и Поршето та се не видя !!! Хахахаха , толкова си заблуден
  • гост
    Отговор
    77 17:24  23.09.17

    До коментар #73 от "Гост":

    А ето ти и последния пирон в ковчега на таралясниците . Чети и реви ! http://www.roadandtrack.com/car-culture/classic-cars/news/a32791/nurburgring-record-stefan-belof-porsche-956/ През 1983 година (и само тогава) състезанието е било на скъсения (12,9 мили) вариант на трасето , което за твое съжаление в "уикито" малко са го объркали , кво да правиш , не са знаели хората , че ще ти закопаят "убедителните" доводи и цялата стратегия за "великото" ДВГ ! Нали няма да ме караш да преизчислявам за по-дългия вариант , че "митичното" Порше ще вземе да излезе ПО-БАВНО от някой сериен автомобил и голям срам ще падне , а?
  • гост
    Отговор
    78 17:29  23.09.17

    До коментар #73 от "Гост":

    И кво стана бе , "пич" ?? Китайчето ВЕЧЕ е най-бързата кола която НЯКОГА е виждал Нюрбургринг и то от две излизания !!! Направо не ми се мисли след 20 какво ще е , малееее , мъка , мъка !!!!

    Коментиран от #79, #83

  • Гост
    Отговор
    79 18:09  23.09.17

    До коментар #78 от "гост":

    Китайчето е състезателен автомобил и като го съпоставиш с 5:15 ПРИ СЪЩАТА ДЪЛЖИНА НА ПИСТАТА, какво излиза? Пирони, ковчези, но 1350 к.с. на миксер не са достатъчни да бият 1000 к.с. на "стар" ДВГ! Аз ли съм заблуден, аз ли съм ревящ, аз ли не боравя с факти, не знам, обаче ми се струва, че сте такива точно вие двамата - ти и онзи с многото никове! Пък на клиповете се вижда много добре какво може Формула 1 и Формула Е! И да, няма как да се карат формули по улиците, но има как да се кара ДВГ с 700 к.с. и тогава да се съпоставя с Тесла. Какво ми сравнявате коли с по 400-500 к.с. с Тесла с 762 к.с.? Това ли е коректното сравнение - само и само да спинкате спокойно? И престани с идиотските лъжи, че електромобилите били нови - НЕ СА!!! Жалка картина сте!

    Коментиран от #84

  • Електрика
    Отговор
    80 20:41  23.09.17
    Всички тези на клипа покрай Тесла бяха състезателни автомобили също! След като ДВГ има такъв потенциал, ЗАЩО ПЪК НИКОЙ НЕ ИСКА ДА ГО ПРОИЗВЕДЕ от толкова години? Бугати са по 1500кс , вдигат 400+ км/ч и в момента са най, най-най в технологиите. По твоите критерии би трябвало да са по-добри от китайчето. Да ги виждаш някъде в челните места на таблицата? И пак да ти напомня, че могат да направят ДВГ и за петминутна обиколка, но двигателя я изкара обиколката до края, я не може. Със сигурност след тази обиколка ще трябва да го изхвърлят. А струват милиони! Електродвигателите изкарват стотици хиляди, а дори и милиони километри без нужда от ремонт. И не само че нямат нужда от ремонт, а нямат нужда дори от поддръжка, като смяна на масла филтри, ремъци, турбо, маховици съединители и тем подобни. Имат смяна на антифриз от време на време. На всичко отгоре са почти най-евтината част от колата! Дори най-мощната електричка, тежаща тонове, гори градско по-малко от най-икономичния ДВГ, произведен специално за градско каране. Виждаш ли разликата? След като са толкова стари електромобилите, би ли ми изброил 5 модела електромобили, произведени между 1900-та и 2000-та година, аз мога да ти изброя поне 150 автомобили, без дори да се консултирам с интернет. Самият аз съм карал повече модели автомобили, отколкото марки електромобили са произвеждани последния век! Сега се произвеждат защото им е дошло времето. Точно както изтича времето на ДВГ. Технолог

    Коментиран от #81

  • Гост
    Отговор
    81 20:54  23.09.17

    До коментар #80 от "Електрика":

    А да усещаш, че сам си противоречиш? Не виждаш Бугати в таблицата на ринга, странно - а да не би да виждаш Тесла в таблицата? Електричките са пряко свързани с батериите - от тях зависи и мощността и пробега. При ДВГ не е така, колкото и гориво да сложиш, няма да стане по-мощна. Там може да направи колата и 4000 к.с. с мощно турбо и ковани бутала. Драгстерите са точно такива, а електричките никога няма да го могат това!!! Хайде спрете да се излагате вече!
  • TSLA
    Отговор
    82 22:37  23.09.17
    СЕМЕЙНИЯТ СЕДАН С ТЕГЛО 2 ТОНА ГИ АНИХИЛИРА! Екзотиките ги нямаше на картата : D Не успяха да го стигнат да му се оплачат за гаврата. Какво каза Вин Дизел някога - победата си е победа, без значение с инч или миля! Да обобщим - новият ЦАР и ШАМПИОН на четвърт миля е ЕДИН и той е старата Tesla S P100D без скорости, за разлика от Rimac Concept One: https://youtu.be/lFBhNEuqRVg?t=9m18s https://youtu.be/lFBhNEuqRVg?t=10m37s https://youtu.be/lFBhNEuqRVg?t=12m24s
  • Физика
    Отговор
    83 22:54  23.09.17

    До коментар #78 от "гост":

    Нюрбургринг е станала еталон, нооооо за тестване на СЕРИИНИ автомобили!!!!! За всички останали си има F1, WRC, DTM, INDYCAR, UNLIM 500+ и др. Та докато от това твое китайче не се появят поне 100 бройки по улиците няма как да го сравняваш с останалите защото не е честно. Нека да се пробва на някое от изброените състезания като автомобил създаден за състезание и тогава ще говорим. По странното е рекламната стратегия на Тесла която трябваше да бъде чист, безшумен, икономичен и надежден автомобил а се изроди до искаме ви толкова много пари ама знаете ли как ускорява като състезателен автомобил. Мисля че объркаха таргета и всичко се изроди та как екологичен, икономичен и надежден се вързва със спортен?
  • Nurburgring
    Отговор
    84 22:54  23.09.17

    До коментар #79 от "Гост":

    Жалка картинка са бръщолевенията на поредния заблуден, незапознат форумен професор! Най-жалко е, че заблудите стигат и до други хора и започват да се излагат и злепоставят и те! Ф.А.К.Т.И.Т.Е. относно рекорда на Nurburgring 1. McLaren прави "рекорд" от 6:43 мин, АМА на дистанция 20.6 км! 2. Китайската електричка минава 20.8 км за 6:45. ТЯ е абсолютният рекордьор до момента като минава границата от 20.6 (колкото Макларъна) за 6:41 мин. Защо се мишкува с разстоянията и РЕАЛНИТЕ ФАКТИ? За да могат умчовци като вас да си дават паричките за п.рдялници, е за тва! Никое масовизирано задвижване не може да се сравнява с електромагнитното по ред показатели. Набийте си го в главите занапред!

    Коментиран от #86, #88

  • Електрика
    Отговор
    85 23:11  23.09.17
    Ама толкова си зле с тока! Чул ли си за автомобил с 2 броя ДВГ? Електромобилите могат да са с по един или повече двигателя на всяко колело. 4000 к.с. са смешна мощност, когато става въпрос за електродвигатели, защото можеш да ги претоварваш с пъти над мощността им за кратко. Колко ток, от батериите вече е разумен въпрос и именно там се развиват технологиите. За момента има графенови батерии, позволяващи ток до 130 пъти капацитета за кратко и 65 пъти за продължително време. Което ще рече че позволява да и източиш всичкия ток за под една минута без никакви негативни последствия. Следователно една 40 киловатчаса батерия, може да осигури над 4000 конски сили , а за кратко при старта, дори 8000. И това днес!Просто са скъпи и имат малко цикли! Изгледай един клип от преди три години, когато батериите бяха много зле. https://youtu.be/apoeGMWF17c 1,8 секунди до 100 км/ч от един изгнил Датсун, сглобен в гараж с батерии за дрон! Това може да си го направи всеки механик в къщи от готови продукти. Ти можеш ли да си сглобиш такъв автомобил с ДВГ? Аз Сещаш ли се на какво ще е способен Роудстъра на Тесла, когато излезе след няколко години?

    Коментиран от #87, #91

  • Физика
    Отговор
    86 23:11  23.09.17

    До коментар #84 от "Nurburgring":

    Абе сигурно е така, очакваме ги на пистата и по-пътищата(WRC) рамо до рамо с останалит а не да мишкуват и да се състезават САМИ. Като са спортисти нека да се състезават рамо до рамо с такива. Нека една титла да вземат и тогава всички ще ги вземат насериозно за спорта. Друг е въпроса че автомобилите се налагат по друга причина а техният флагман стана ускорение и бързина?????
  • Физика
    Отговор
    87 23:27  23.09.17

    До коментар #85 от "Електрика":

    ХаХа ти не можа да разбереш че за драг каквото го можеш с ел. двигателят го можеш и с ДВГ, ограничението идва от сцеплението. До 2с/ 0-100км го може както ДВГ така и електричка с нормални гуми ама надолу не е шега работа и трябва много труд за да може цялата енергия да се оползотвори, като гумите не са професионални а са СПЕЦИАЛНИ!!! Има драгстери дето свалят и под 1сек. За ПИСТА или шосе обаче....... виж там е магия в която сериозно е намесено и теглото което за електричките засега остава утопия.

    Коментиран от #90

  • Гост
    Отговор
    88 23:39  23.09.17

    До коментар #84 от "Nurburgring":

    Хо-хо-хо и бутилка ром! Алоууууу, мишкуваш и се излагаш ти. Не осъзнаваш ли колко си жалък да пишеш с различни никове, смешко? Абсолютния рекорд е на ДВГ от БМВ-Заубер и е 5:15 минути! Това са фактите, г-н лъжец! А ти си набий в празната глава, че с реактивното задвижване нищо не може да се сравни!
  • Anton
    Отговор
    89 23:46  23.09.17
    Какво точно ви впечатлява теслата? Нали знаете че с тази си технология на зареждане и съмнителен пробег с товар, бързо шофиране, много топло или студено време, теслата няма бъдеще. Вижте че вътре изглежда като правена по трудово и този таблет е сложен тсм с цел икономия от бутони и превключватели. Представете си че след време когато се появат наистина големите играчи с техните ел.коли - бмв, мерц,ауди,порше,лексус и всички останали теслата минава в небитието и ще си остане да я шофират разни гмо дебелаци из щатите. А и ако сега е евтино на ток, то като станат масово електричките , цената на тока ще отиде нагоре. Абе пълно безумие, само ако полислите за инфраструктурата при масово навлизане на ел. Коли и ще ви стане лошо - зарядни станции, магистрални далекопроводи, трафове, представете си само колко мощност трябва на една сграда, за да може на 30-40 паркоместа на живущите нощем да точат ток в киловати. А колко нови мощности за производство на ел.енергия ще трябват...ама вие кълвете чули ел.кола и гането повтаря екзалтирано колко уникалко било това. На мъск само маркетинга струва, останалотоже балон. А на международното изложение от онзи ден гледам все готини дизели и бензини а тесла ги няма.
  • Електрика
    Отговор
    90 00:12  24.09.17

    До коментар #87 от "Физика":

    Героят от тази статия, без никаква модификация, със стандартни гуми, постига 2,3 секунди на всеки светофар. Напълно стандартен семеен автомобил, а не претендиращ за спортен, както струващите милиони, които не могат да постигнат такъв резултат. Ускорението е страничен ефект. С нетърпение чакам Роудстъра, който ще ускорява под две секунди със стандартните си гуми пак на всеки светофар! Поне такава заявка даде Илон Мъск.

    Коментиран от #92, #95

  • Гост
    Отговор
    91 00:19  24.09.17

    До коментар #85 от "Електрика":

    И на този ник ще ти отговоря, защото явно нямаш спирка с глупостите! Аз за разлика от теб разбирам и от ток и от напрежение! А това за 8000 к.с. от 40 kW батерия, беше апотеозът на глупостта! Ти явно не може да направиш разлика между електрическа мощност (произведението на тока и напрежението) и двигателна мощност, която е функция на скоростта?! "Мощността по дефиниция е отношението на извършената работа към времето за нейното извършване." - https://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D0%B0%D1%82 И за завършек, пак пророчества какво щяло да стане след 3 години - много научно, няма що!
  • Гост
    Отговор
    92 00:24  24.09.17

    До коментар #90 от "Електрика":

    Папагалска работа. Много глупости изписа. Всъщност не са много, но много пъти ги повтори! Ама какво да те питам коя точно НОВА кола с ДВГ струва милиони и ускорява за повече от 2,5 секунди до 100 км/ч? Няма да ми отговориш, защото си лъжец и си повтарящ едно и също! Да, сънувай как новата кола на Тесла щяла да ускорява за под 2 секунди, то друго едва ли има в живота, което да те радва! Хайде легай, че ще да има ток за зареждане!

    Коментиран от #93, #96

  • Електрика
    Отговор
    93 00:42  24.09.17

    До коментар #92 от "Гост":

    Я по-добре ти ми кажи, коя кола струваща милиони МОЖЕ да го направя за под 2,3 секунди, че аз не се сещам!

    Коментиран от #94

  • Гост
    Отговор
    94 00:51  24.09.17

    До коментар #93 от "Електрика":

    Porsche 918 Spyder и Bugatti Chiron: https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_fastest_production_cars_by_acceleration Виж какво става обаче на 1/4 миля - Тесла от 2-ра, става 9-та. Това е прагът, защото дори във Формула Е, болидите ускоряват по-бавно, а ти сънувай колко щяла да е бърза новата Тесла - хахахахаха Хайде със здраве!
  • Anton
    Отговор
    95 00:55  24.09.17

    До коментар #90 от "Електрика":

    Човече луд ли си? Какви спортни коли струващи милиони? Порешето турбо ес бъкано с екстри е 210 хил. Евро, нисмото 180 хил.евро, лексуа макър и последен е 100 хил евро. За какво сравняваш две различни технологии, и що за автомобил е това който освен едно ускорение до 100 поради спецификата на задвижване , няма нищо друго? Нека тесла и мъск се пробат да направят конвенционален автомобил с подобни качества и тогава да говорим. Но няма да направят защото не могат!!!! Доката тези всичките които ги гледаш когато му дойде времето за масово производство на ел.коли ще направят такива, до които теслата ще изглежда нелепо и ще замине в небитието. Дори в момента бмв i3 и i8 като интериор са в пъти по-ергономично от това недоразумейие тесла. И дай да се уточним - теслата спортна кола ли е и ако е такава да отива на писта и тогава да се пробва с тези от видеото. А ако е семеен седан,защо се набляга единствено на ускорението, що за безумие струвсщо 150 хил евро, защото варианта p100d е баш толкова.
  • Електрика
    Отговор
    96 00:58  24.09.17

    До коментар #92 от "Гост":

    "Ти явно не може да направиш разлика между електрическа мощност (произведението на тока и напрежението) и двигателна мощност, която е функция на скоростта?! "Мощността по дефиниция е отношението на извършената работа към времето за нейното извършване." - https://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D0%B0%D1%82" Ето го направо ме разсмя! Киловата си е киловат , Независимо дали става въпрос за реотан или двигател, а нали електрическата мощност я трансформираш в механична като захраниш с нея електродвигателя! По-добре не пиши за неща които не разбираш! Колкото до писането от другия ти ник, вече влиза наредба, която задължава всички паркоместа в жилищни сгради да бъдат окабелени за зарядни станции, плюс всяко десето обществено паркомясто. Това ще влезе със закон за цяла Европа!

    Коментиран от #97

  • Гост
    Отговор
    97 01:07  24.09.17

    До коментар #96 от "Електрика":

    Наистина си прав, то бива да си тъпо парче, но дори не го разбираш, че тъпото парче си ти!!! Да си беше направил труда да прочете статията до край в уикито: "В електрическата индустрия електрически мегават е термин, който се отнася до електрическа мощност, докато топлинният мегават се отнася до произведена топлинна мощност." И имаш наглостта да ми говориш, че киловатът си е киловат, а "разбирачо"? 8000 к.с. от 40 kW батерия - ето това ще влезе в златния фонд на идиотщината ти!!!

    Коментиран от #99, #100

  • Алонсо
    Отговор
    98 01:10  24.09.17
    Здравейте! Спорът все още е ожесточен. Към момента автомибилите с ел. Двигател са по- скъпи, но със сигурност са по- опростени, което е предимство, но не и за производителя :). Намесвам се в разговора, основно заради този, който сравнява Формула 1 срещу формула Е. Самото сравнение е меко казано неуместно, но основната му опорна точка е пълен провал, защото към момента болидите от ф1 имат ел. Двигател със 120 киловата, освен този 1.6 турбо двг.
  • Електрика
    Отговор
    99 01:35  24.09.17

    До коментар #97 от "Гост":

    И какво точно според теб е разликата между топлинен, електрически, хладилен, "двигателен" както го нарече киловат? С какви коефициенти се превръщат едни в други? Няма какво да чета Уикипедия, Това са фундаментални неща които се учат в началното училище. Мощността може да се преобразува от един вид в друг, но Според закона за запазване на енергията, нито се губиш нито се увеличава. Един киловат си е един киловат, независимо какво! Един киловат електрическа мощност, след като я вкараш в двигателя, се преобразува в механична и топлинна мощност в съотношение зависещо от КПД на електродвигателя. КПД е много високо, защото само 1% загуби при 500 киловата мощност, са 5 киловата топлинна мощност, която трябва да се отведе от двигателя. А за батерията надали ще ме разбереш, защото не правиш разлика между мощност и енергия. Едното се измерва в киловати,а другото в киловатчаса. Хайде върни се на мнението за батерията и виж какво съм писал. И вземи напиши за колко ускоряват до 100 избраните от тебе автомобили струващи милиони, Стига си ми пращал да чета в тази Уикипедия заради две цифрички. Ти нали си ги прочел? Или не си?
  • гост
    Отговор
    100 01:50  24.09.17

    До коментар #97 от "Гост":

    Я ако обичаш да покажеш кога точно 2006 г този Заубер е направил "рекорд" и на кой точно вариант на "ринга" и защо го няма в официалната листа за състезания ? Само да не се окаже , че е карал на вариянта за Ф1 , че направо ще те кръстим вече Андрешко !

    Коментиран от #101

  • Гост
    Отговор
    101 11:23  24.09.17

    До коментар #100 от "гост":

    Знаеш ли, вече няма смисъл да се коментира каквото и да било с такъв шизофреник като теб! 100% е ясно, че ти пишеш с различни никове, което разкрива какъв нещастник си! Няколко пъти се опитах да се аргументирам с ОФИЦИАЛНИ факти. Не ми се занимаваше повече с теб (вас), но ти продължаваш да пишеш тъпотии. Ако не може да четеш, това си е твой проблем: https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_N%C3%BCrburgring_Nordschleife_lap_times И Поршето и китайския миксер са поставили рекорди на пистата с дължина 20 832 метра, пише го черно на бяло! А пистата за Формула 1 е с дължина 24 километра! Както и да е, с неграмотник няма вариЯнт да се разбера! Андрешко съм бил, майко мила колко зле може да стане човек, който не се лекува!
  • Електрика
    Отговор
    102 11:56  24.09.17
    А на мен поне няма ли да ми отговориш? Плащаш милиони за Супер кар, а накрая Трябва да караш само по писта, защото по улиците и някакви в пъти по-евтини електрически ти взимат старта, а ти не можеш да ги стигнеш, защото имаш ограничения на скоростта, а те с всяко тръгване и изпреварване , са с няколко десетки метра напред. И за какво си броил милионите, Уж за инженерната мисъл която тракала под капака, а се оказва, че инженерите са избрали грешна технология! Научи ли се вече Да различаваш киловат от киловатчас и колко киловата/конски сили може да ти осигури всеки един киловатчас батерия? Сега като се замисля, затова не можа да ме разбереш, когато те попитах как ще извадиш 200 ампера от акумулатор с капацитет 1 амперчас и започна да плещиш, че не зачитам закона на Ом, господин инженер, образоващ се от Уикипедия!
  • 103 13:19  24.09.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 104 13:20  24.09.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 105 13:21  24.09.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 106 13:22  24.09.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 107 13:37  24.09.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Електрика
    Отговор
    108 14:07  24.09.17
    Това не е отговор на въпроса ми. На четвъртмилия има по-добри резултати. Въпросът ми беше за ускорение до 60 мили под 2,3 секунди! Всичко тук стои черно на бяло, може да се върнете да проверите Какъв е въпроса! Въпроси има отговори няма! Защото са конкретни въпроси, на които лесно може да се отговори с 2 цифри, но е много по-лесно да се отговори с 200 думи обиди, без да се каже нищо по същество. След като лъжа, че няма такива автомобили посочи ми ги! Дори не съм сигурен че наистина няма, но поне аз не знам да има. По вторият ми въпрос, също не виждам отговор! Каква мощност може да отдаде всеки един киловатчас от батерията? Може би Въпросът ми не е достатъчно конкретен? Нека тогава батерията да е изградена от тези елементи: https://hobbyking.com/en_us/turnigy-nano-tech-3300mah-3s-65-130c-lipo-pack-xt-90.html Capacity: 3300mAh Voltage: 3S1P / 3S Cell / 11.1V Discharge: 65C Constant / 130C Burst Weight: 346g (including wire, plug & case) Dimensions: 136x45x27mm Колко киловатчаса е тази батерия? Колко киловата мощност може да осигури? Колко ампера ток могат да се черпят от нея? За колко време може да се зареди? Напълно елементарни въпроси, за някой който разбира МАЛКО от електротехника. Искрено се съмнявам да може да им отговориш, защото дори не можеш да разбереш въпросите, за да знаеш какво да търсиш в Уикипедия!
  • физик
    Отговор
    109 14:10  24.09.17

    До коментар #18 от "некойси":

    Напълно споделям мнението Ви! Но навсякъде е пълно с противници на прогреса. Е, може и да го забавят, но няма да го спрат.
  • 110 18:28  24.09.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Патриот
    Отговор
    111 20:17  24.09.17
    Хубаво сравняме тези автомобили, ама на практика Тесла е като суперкар с 10 литров резервоар. Ако Не може да ме закара от Софено до морето с едно зареждане. Сега спор няма, че електромобилите са бъдещето, но в насотящето не струва. Какъв е разхода на електроенергия на автомобила?

    Коментиран от #112

  • 2 kWh
    Отговор
    112 21:54  24.09.17

    До коментар #111 от "Патриот":

    Приблизително около 2 kWh при 100 kWh капацитет.

    Коментиран от #113

  • 2kWh
    Отговор
    113 21:58  24.09.17

    До коментар #112 от "2 kWh":

    Да поясня че може и да не съм се изразил правилно 2 kWh за гонката на клипа.
  • Логично
    Отговор
    114 22:24  24.09.17
    Сега само за миг си представете че батериите станат с 30 % по-леки и с 10 процента по-мощни. Освен това вземат че се зареждат за 15 минути,време което всеки прекарва на бензиностанцията (тоалетна,зареждане,хапване,покупки) Каква трагедия ще е това за ДВГ?

    Коментиран от #123

  • Електрика
    Отговор
    115 09:33  25.09.17
    Пропуснал си най-важното! Трагедията за ДВГ ще настане, когато ЦЕНАТА на електромобилите се изравни с тази на един аналогичен фосилен автомобил. Това засега е единствения недостатък на електромобилите. Всичко останало е недостатък на зарядната инфраструктура, а не на самият електромобил като такъв. Теглото не е толкова важно за един електромобил. Тази догма е създадена заради характеристиките на ДВГ, при които динамичните показатели на автомобилите рязко се влошават с всеки допълнителен килограм. Заради високия въртящ момент още при нула оборота, динамиката на електромобила много по-малко се влияе от теглото. По-големият разход при всяко ускорение, се възстановява овратно в батерията, при всяко намаляване на скоростта. Така че по-голямото тегло не влияе толкова и на разхода. Мощност въобще не им трябва. Въпросите ми е в предишното мнение не бяха случайно подбрани, само за да тествам уменията на колегата да смята. Аз знаех че той не е способен. Дадената за пример батерия по-горе, тежаща колкото два смартфона и с приблизително толкова обем има капацитет само 36,6Wh (0,0366kWh) Въпреки това може да отдаде ток 200А за продължително време и 400А 10 секунди. Следователно имаш джобен акумулатор с който можеш да запалиш всеки един автомобил през зимата. В следващата фаспочивка, продължение...

    Коментиран от #117

  • гост
    Отговор
    116 09:49  25.09.17
    Поршето турбо с един чип за 1000 евро ще ги остави в точка всичките. На Теслата още на 2ри 3ти рън батерията и кляка и ще даде поне плюс 2 секунди . А на писта мисля е е ясно и за маките деца че тоя 2-тонен шлеп няма никакъв шанс срещу Порше и Ферари.

    Коментиран от #118

  • Физика
    Отговор
    117 10:36  25.09.17

    До коментар #115 от "Електрика":

    Ти като можеш да смяташ що не ми сметнеш от София до Бургас колко kWh ще въстановиш в батерията бе отворко. Масата нямала значение е как да няма като тока се увеличава нали можеше да смяташ какво ще стане тогава а? И накрая ЩЕ ЩЕ ама не може по презумция едно нещо постоянно да се подобрява а друго постоянно да стои на едно място.

    Коментиран от #119

  • Гост
    Отговор
    118 10:54  25.09.17

    До коментар #116 от "гост":

    https://youtu.be/hOj54sRI65k
  • Електрика
    Отговор
    119 12:19  25.09.17

    До коментар #117 от "Физика":

    Цената на батериите за последните 10 години е паднала 5 пъти и продължава да пада не със същите, а с по-големи темпове. Енергийната им плътност, се е повишила три пъти, и продължава да пада със същите темпове. Би ли ми посочил с какво са се подобрили двигателите с вътрешно горене за същия период? Предполагам и сам можеш да си отговориш и на въпросите за теглото, като си отговориш на въпроса, какво повишава разхода на енергия при по-високо тегло и дали е възможно тази енергия да се регенерира обратно в батерията. Ако знаеш физичните закони, А ти все пак си физик. Всяко намаляване на скоростта и всяко спускане на баир връща енергия в батерията. Колкото е по-тежък автомобила, толкова повече енергия ще се върне в батерията. Точно така както при всяко ускорение и изкачване на баир, по-тежкият автомобил ще изразходва повече енергия. По този начин се балансира разхода на енергия. При бензинов автомобил, имаш повишаване на разхода на енергия за ускорение и по баир, нямаш другата част от уравнението - връщане на тази енергия в резервоара при спускане и намаляване на скоростта. Затова е догмата, че от тежкият автомобил гори повече.

    Коментиран от #120

  • Физика
    Отговор
    120 12:52  25.09.17

    До коментар #119 от "Електрика":

    1.Попитах те нещо София-Бургас колко приблизително kWh ще върнеш? 2.Колко е КПД-то в генераторен режим, и ако имаш за ориентир 0-200-0 км/ч колко процента ще се върне в батерията от изразходваната? 3.Отново манипулативен и хлъзгав първо говориш за подобрение в батерията...... а после ме питаш за подобрения в ДВГ. Ти си вземи бараката от преди 10 години аз ще взема мойта кола и ще разбереш какво, повече трябва да четеш просто.

    Коментиран от #121

  • Електрика
    Отговор
    121 16:33  25.09.17

    До коментар #120 от "Физика":

    1. Въпросът ти звучи приблизително така "Колко литра гориво ще изгори един автомобил от София до Бургас? Автомобили много, един гори повече друг по малко. Дори при един и същ автомобил, ми се е случвало да гори два пъти повече, в зависимост от това как карам. Колко ще върнеш, зависи от стила на каране. Колкото по-агресивно караш, толкова повече енергия ще изразходваш при ускорението, която след това да върнеш при намаляването до същата скорост. КПД в двигателен и генераторен режим е почти еднакво. Въпреки това има ограничения, защото генерираната енергия при спиране е същата, но при рязко намаляване на скоростта, времето за връщане на енергията е по-малко, което ще рече че мощността е по-голяма. Ако мощността е по-голяма от мощността на двигателя или токът който могат да поемат батериите, се налага да се ползва спирачка за останалата енергия. За 0-200-0 не знам колко се връща, но 0-250-0 се връща 0,8kWh. 3. Не аз, а ти подхвана темата че и двете технологии се развиват. Несъмнено е така, но едните се развиват с проценти, които оскъпяват технологията с два пъти повече проценти, а другите се развиват с пъти, Но въпреки това цената пада с още повече пъти. Автомобилът ми не е 10, а 12 годишен. Когато го купувах преди 7 години, се впечатлих че пътниците се разминават без травми, при челен сблъсък в старото Волво, което едно време беше символ за сигурност и чиито шофьор умира при теста. Сега погледнах средния разход му е 4,8 за каране градско
  • Електрика
    Отговор
    122 16:34  25.09.17
    Сега погледнах средния разход му е 4,8 за каране градско и каране по магистрала до морето. Цената на подобен автомобил, ако не се е качила, не е и паднала. Твоята с колко пъти по-малко гори? Да разбирам ли, че не си съгласен, че технологиите при електромобилите се развиват по-бързо в сравнение с ДВГ?

    Коментиран от #124


  • Електрика
    Отговор
    123 17:11  25.09.17

    До коментар #114 от "Логично":

    "Сега само за миг си представете че батериите станат с 30 % по-леки и с 10 процента по-мощни. Освен това вземат че се зареждат за 15 минути,време което всеки прекарва на бензиностанцията (тоалетна,зареждане,хапване,покупки) Каква трагедия ще е това за ДВГ?" Да си продължа мисълта, защото се е видяло че гост не може да направи сметките. Ако батерията на един електромобил е изградена от горните елементи, то всеки 1kWh от нея ще може : Да отдаде продължително 65kW мощност, което се равнява на мощността на средностатистически автомобил. Да отдаде за 10 секунди 130kW мощност. Да поеме при зареждане 15kW мощност, при която е пълното зареждане може да стане в рамките на 5 минути. Следователно дори малката батерия на Тесла модел 3, със своите 60kWh, може да отдаде 3900 kW мощност за дълъг период или пиково 7800kW за 10 секунди. Ако пренебрегнем КПД на двигателя, това са 5300 и съответно 10600 конски сили. Сами виждате че създаването на чак толкова мощен автомобил е абсурдна идея, следователно няма нужда от увеличаване на мощността на батериите. По-важно е да се увеличи енергийната плътност, за да е възможно при същият обем на батериите, да се увеличи капацитета, защото от него зависи пробегът. Бързото зареждане също е проблем на зарядната инфраструктура, а не на самият електромобил. Зареждане на 60 киловатчаса батерия за 5 минути, изисква мощност от 1200 киловата което е 1,2 мегават .

    Коментиран от #125

  • Физика
    Отговор
    124 17:14  25.09.17

    До коментар #122 от "Електрика":

    Разбирай че почти с нищо не съм съгласен: 1. 4,8 градско и по магистрала за 12 годишна кола ?????? Ти майтап си правиш с мене. Еми моята гори два пъти повече ама три доуточняващи въпроса: -Градско имаш предвин София нали а не Каспичан? -Магистрала имаш предвид истинска скорост нали не пенсионерска? -Имаш предвид истинска кола нали а не бирена кутия? 2.Отново се правиш на умен, София-Бургас къде спираш бе мен в Бургас пускаш темпомата на 150 и си ти, най-много да спреш до тоалетна и колко връщаш 2 kWh ти давам.Виж си само логиката тръгвам от София ускорявам и после отивам до Бургас спирам и всичко е на 0 е нали трябва да я поддържаш тази скорост как става тази логика.
  • Физика
    Отговор
    125 17:17  25.09.17

    До коментар #123 от "Електрика":

    Не не е трагедия, всяко нещо което се е родило ще умре. Повечето потребители не са фенове а прагматици, които гледат оферти. Аз като отида в шоурума не питам какво ще ми предложите след 10 години а питам какво ми предлагате сега.Мечтите съм ги оставил за децата си.
  • Електрика
    Отговор
    126 21:52  25.09.17
    1. Както виждаш, сравнявам един и същ клас автомобили. Провери модела на твоя автомобил от преди 10 години колко му е разходът? Какви са подобренията по двигателя? Коментираме само двигател и нищо друго. Не исках аз да го казвам, но с всяка година ми се струва, че двигателите стават по-сложни, по-скъпи за поддръжка, но много по не-надеждни от двигателите старо поколение. Това все пак си е лично мое мнение, както и мнение на много други, но мнението си е мнение, а не факт. Относно разходът, в София и Пловдив разходът ми е по-малък разходът ми е по-малък, отколкото в Каспичан. Карането със студен двигател за един-два километра в комбинация със спиране през 50 метра на всяка пресечка на нерегулирано кръстовище, има по-голям разход, отколкото каране на булевард с 50 километра в час и спиране на светофари, при положение че разходът на място ми е около 100 грама за половин час. Този път наистина карах с 120, защото не бях сам и се движихме в група. Когато не карам по магистрала обаче, извънградският разход е 4,2 на 100. Има ли нова кола, независимо от кой сегмент, да има драстично по-малък РЕАЛЕН разход след 15 години развитие?

Напиши коментар:


Публикувай