Last news in Fakti

27 Септември, 2017 12:17 3 802 28

Porsche GT2 RS, Нюрбургринг, 6:47 - без думи

Всички автомобилни производители се хвърлиха в създаването на покъртително мощни и скъпи автомобили, с които да преследват рекордни постижения на Нюрбургринг, но в крайна сметка всичко опря до стари и доказани рецепти. Първо бе постижението от 6:52 на атмосферния Huracan Performante с неговите незначителни на фона на останалите 640 конски сили, но сега имаме нов рекордьор и то с масивна разлика. Той не разчита на хваленото 4х4 задвижване, а на класическо задно предаване и 3.8-литров турбодвигател с мощност от 700 конски сили - GT2 RS. Разбира се има много специфични настойки, но ако трябва да го сравним с "картингът" Radical SR8 LM или чудовищния McLaren P1 LMс 1000 конски сили, то това е нормално суперспортно купе, а постижението - него го оставяме на вас, да му се насладите в пълния му блясък.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Спас

    19 0 Отговор
    Най-сетне Радикалът беше свален!

    Коментиран от #2

  • 2 незнайко

    2 14 Отговор

    До коментар #1 от "Спас":

    Остава им, Next EV Nio EP9 с време 6:45.90 !

    Коментиран от #3

  • 3 Знайко

    23 0 Отговор

    До коментар #2 от "незнайко":

    Next EV е далеч от масов и готов автомобил, а GT2-ките вече се разхождат по европейските пътища.
  • 4 Ричи

    22 12 Отговор
    Хайде сега някой горд собственик на Тойота Ярис да седне и да ми обясни как японските легени превъзхождат немското автомобилостроене и били 50 години напред. Чакам с нетърпение..
    Колко правеше тъпотията ГТ-Р на ринга, че не помня??

    Коментиран от #5, #23

  • 5 някойситам

    29 2 Отговор

    До коментар #4 от "Ричи":

    Незнам, защо повечето хора заемат крайни позиции: немско е най добро, японско е л*.но, или пък обратно... Включвайки малко мисъл, не трябва да си голям познавач, за да видиш: да, немски автомобили исключително технологични, докато японски нямат тази технологичност, и за сметка на това, са с по-прости агрегати, които нямат толкова електроника и финни части, и съответно са по-надежни. Няма японски автомобил, който може да стигне до най добрите германски коли в технологичност или възможности, но пък няма германски коли (вече ги няма), които могат да се похвалят с голяма надежност... Аз харессвам и германски и японски и италиански коли, но на мен много ми е сложно да ги сравнявам... камо ли да казвам категорично крайни изречения.

    Коментиран от #10, #11

  • 6 коки

    25 4 Отговор
    Аз се чудя що е толкова влажно вънка ,а то GTR-NISMO феновете ревът безутешно вече 2 дни:))))
  • 7 Илия

    5 1 Отговор
    Май не само колата, а и шофьора в важен... важно е във всеки завой да се влиза с точната предавка. Това порше явно е автомат
    http://www.caranddriver.com/news/2018-porsche-911-gt2-rs-photos-and-info-news
    Също и атмосферните условия са от значение.

    Коментиран от #9

  • 8 Ярослав Станчев

    16 2 Отговор
    PORSCHE!!!
  • 9 Никой

    8 0 Отговор

    До коментар #7 от "Илия":

    Вижда се как пилота сменя предавки с перата.
  • 10 Ричи

    12 2 Отговор

    До коментар #5 от "някойситам":

    Нещата в общи линии са такива каквито си ги описал, но някой да ми обяснява как японското е мега/ултра/топ на фона на немското няма как да стане. Имам Ярис 2013г поради ред причини, който не карам естествено.. по-тъпо и евтино направено превозно средство не съм виждал, със година на производство 2013!!!
    Да здрава е, засега нямам ядове, но е мъка за каране. Немците и преди 15 години не са произвеждали такива гълъбарници.
    Няма какво повече да обяснявам, японски автомобил по собствена воля не бих карал.
  • 11 Никой там

    4 4 Отговор

    До коментар #5 от "някойситам":

    Няма да се вслушам в съвета ти и ще заема ясна и категорична позиция. По критериите които си изброил, електродвигателя заема челната позиция.
    Проста агрегат който има една-единствена движеща се част - ротора. Цялата останала трансмисия, представлява 7 постоянно зацепени зъбни колела за редуктор и диференциал всичко в едно.

    Някакви идеи за по-прост и надежден агрегат?

    Коментиран от #12, #16

  • 12 някойситам

    5 4 Отговор

    До коментар #11 от "Никой там":

    Не съм толкова на вътре с работата на роторния двигател, но японци, Mazda в частност са правили прекрасни роторни двигатели, лошото е при тях, че веднъж ли се счупи, няма оправяне.

    Всеки си има глава, какво да мисли за тази или онази кола/марка, но електро-автомобили се появиха още преди коли с ДВГ, но бум на ел. мобили се появи след появата на Tesla, което лично на мен ми се струва малко искуственно. Има естественно много плюсове да имаш кола на електричество, но в момента, поне в България няма подходящи условия за експлотация на такъв автомобил.
  • 13 Никой там

    4 3 Отговор
    Не само в България, а почти никъде по света няма кой знае какви условия за шофиране на електрически автомобил. Никъде няма достатъчно зарядни станции, че да си спокоен, поне толкова колкото да докараш бензинов автомобил.

    Малко е пресилено да говорим и за бум на електрическите автомобили. Да, вече има батерии, които да задоволят 90% от нуждите на един шофьор, но заради останалите 10% той трябва да има втори автомобил.

    Според мен бума ще е след няколко години, чак когато се изградят достатъчно зарядни станции. Чак и ако въобще, цените на електромобилите се изравнят с тези на класическите автомобили.

    Дори и по-евтини да станат и да има зарядни станции, консервативното мислене на повечето потребители няма да се промени поне 10 години, преди да видят предимствата на електромобилите, дори когато бият конкурентите си на тяхна територия, като ускорение до 100, 1/4 миля, nurburgring и т.н. ще продължават да обясняват че такова животно нема, заровили глава в пясъка!

    И преди да ме питате, карам дизелов автомобил и съм скаран с екологията!
  • 14 Гост

    21 1 Отговор
    Как няма вече нито една статия за спортни автомобили, без да се изходи някой електрофил?!
    Това Порше показва, че с 700 к.с. може да постигне с 2 секунди по-слабо време на Ринга от миксер с почти 1500 к.с.
    А все още най-добрия резултат на Ринга си е на пак на Порше и то от 80-те години, което е с половин минута по-добро от това на китайския миксер ЕР9.
    Браво на Порше, това е уникален автомобил, който тепърва ще чупи рекорди!

    Коментиран от #20

  • 15 63838

    12 5 Отговор
    NISSAN GTR. === PORSCHE ЗА БЕДНЯЦИ!!!!
  • 16 Муха

    10 0 Отговор

    До коментар #11 от "Никой там":

    Абе то и стартера и алтернатора са ротор и статор, ма не е като да не се рзвалят и то доста по често от ДВГ-то...
  • 17 Питанка

    2 1 Отговор
    Абе да питам този двигател на Тесла има ли четки щото ако има лошо!!!
  • 18 Кольо Камиона

    20 0 Отговор
    Истинска спортна кола, не като разните прасета с 1000+ к.с. които уж са с по-висока максимална скорост и ускорение, но нито могат да завиват, нито да спират, нито са сигурни че резервоара ще им стигне за една обиколка.
  • 19 копеле

    2 0 Отговор
    Предното стъкло спукано ли е или така ми се струва? Ще си гледам видеото в къщи на 55 инчовия ми тв да се изкефя максимално, видеото ще кърти на 1080p
  • 20 Гост

    0 6 Отговор

    До коментар #14 от "Гост":

    Това е така защото миксера само два пъти е стъпвал на ринга. Вторият път е направил 20 секунди подобрение. Като иде още веднъж да направи 20 секунди подобрение, Porsche могат да се откажат да правят 2 секундни подобрение въобще!

    Китайска му работа! Представи си, ако от Порше или Макларън бяха направили този миксер, щяха да смъкнат минута поне!

    Проблемът е именно, защото всеки китаец ще почне да ги прави, за разлика от сегашните автомобили със сложни и скъпи двигатели и да им подбиват цените, а продажбата на електромобили, ще канибализира огромните печалби от бензинови двигатели.

    Коментиран от #21

  • 21 Гост

    7 0 Отговор

    До коментар #20 от "Гост":

    Абе не ви ли писна да пишете едни и същи тъпотии?
    То бива фанатици, но вашето е болестно състояние!
    Единственото, което си представям е, че те отвличат извънземни и повече не се връщаш!
  • 22 СЪРП И ЧУКундур

    2 1 Отговор
    измислил го е руснака бреей
  • 23 Random

    0 0 Отговор

    До коментар #4 от "Ричи":

    Пропускаш разликата в годините.
  • 24 М да

    0 1 Отговор
    Питанката ти е подсказвал. Двигателят на Тесла е асинхронен и няма четки.

    Освен това е с водно охлаждане, и не може да изгори от прегряване. Датчици следят температурата и подаваната мощност намалява, при загряване.

    Коментиран от #25

  • 25 Питанка

    0 0 Отговор

    До коментар #24 от "М да":

    Асинхронният двигател има много проста и надежна конструкция като е почти вечен. Обаче като всяко нещо и той има недостатък и то е не в самият него а в управлението му, което е много по сложно от постоянно токовият. Щом е предпочетен от Тесла и Нисан при положение че имат батерия(DC) значи има защо.

    Коментиран от #27

  • 26 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 27 Гост

    2 0 Отговор

    До коментар #25 от "Питанка":

    Моля ти се, сега ще се появи оня с многото никове да ти обяснява идиотщините, че електричките вадели няколко милиона к.с.
    Ама така е, като ниога не е чувал за преходни процеси и реактивно съпротивление на бобина!
  • 28 Електрика

    0 0 Отговор
    Няма какво да му обяснявам на питанка, той много добре ме е разбрал. Като те слушам какви глупости приказваш господин инженер по електротехника, чак ме е страх да отида на доктор.

    Нивото ти на познания е от средата на миналия век. И електрическите и механичните преходни процеси за които говориш, в голямата си част се решават от най-прост софтстартер в предприятията, а управлението на електродвигателя при електромобилите става с доста по-сложна и интелигентна електроника наречена честотен инвертор.

    Той има възможност да следи с датчици десетки параметри и да променя поведението на електродвигателя стотици пъти в секунда.

    За разлика от промишлените предприятия, влизането в генераторен режим на електродвигателя на автомобил не само че НЕ е нежелано, а дори е търсен ефект, защото се зарежда батерията. Това всъщност е единственият начин с който се зареждат батериите на по-голямата част от хибридите.

    От неграмотност, вместо да извадиш очи изписваш вежди, защото това не е недостатък, а предимство!