Преди няколко дни ви показахме една внушителна драг битка включваща много именити конкуренти. В нея се включи и електрически автомобил и то много бърз Tesla Model S и победи. Там обаче, не присъстваше една английска машина, която видяхме, че е конкурент в ускорението на хипер автомобилите - McLaren 720S. В този клип ще видим това епично съревнование и резултата от битката на класическо задно предаване и 3.8-литров V8 битурбо и електрическо задвижване на четирите колела с 680 конски сили и огромен въртящ момент от 0 оборота..
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Тони
Да сравнявае такова недоразумение с mclaren е нелепе.
И защо всеки път едно и също - тръгване от място. Закарайте я на писта , да видите как значително по-бавни коли ще я разкатаят кирката. Един автомобил не може да се оценява единствено по ускорение до 100
Коментиран от #4
07:51 29.09.2017
2 некойси
Коментиран от #3, #35
08:00 29.09.2017
3 Еми точно
До коментар #2 от "некойси":
Еми да , разликата се видя в размер на десетки метри изоставена на теслата.Като е семеен седан къде се бута при големите! Да си стои при семейните седани.
08:07 29.09.2017
4 гост
До коментар #1 от "Тони":
Нямаспор в това, но да се сравнява огромен седан, при това електрически с екзотични спортни автомобили изглежда абсурдно. Точно за това подобни клипове са такава гавра.08:08 29.09.2017
5 Физика
И накрая тука не е виновна Тесла, но защо винаги се набляга на това ускорение на Тесла, нима не са други предимствата на тази кола и не е създадена за друга цел?
08:28 29.09.2017
6 Гост
Но си видя прехвалената Тесла колко е жалка като се изправи до истински хиперкар.
Те дори във Формула Е ускоряват колкото Тесла P100D, така че това е максимумът на електричките за сега!
Интересно ми е новото Порше RS2 с 700 к.с. как ще разплаче този миксер - да видим кой е по-бърз ако са с еднаква мощност !
Коментиран от #7
08:34 29.09.2017
7 Гост
До коментар #6 от "Гост":
Усещаш ли колко смешно звучи "срещу изтински хиперкар"?? Model S хиперкар ли е?? Не бе, срещу някой "Top Fuel" драгстер я пусняте другия път, и той ще я бие...09:18 29.09.2017
8 Антон
Всъщност къде е позиционирана теслата: сравняват я със спортни коли, но там ускорението до 100 е само една малка част от цялата идея на колата. По тази причина няма тестове на тесла на писта,където да върти обиколки.Срама ще бъде голям за нея.
От друга страна ни се казва че това е семеен седан. Бързата тесла с голям капацит е към 150 хил.евро. За тези при има рс6, е63 амгс, м5, новата панамера.може да се вземе и луксозна лимузина ес класа, седмица,ауди 8. Лексус лс.Сравнено с тях пак не е нишо особено тъй като цитираните предлагат лукс и екстри недостижими за теслата. И пак отново за плюс се показва ускорението. Нека има масова конкуренция на електрички, да видим какво ще се случи с теслата. До тогава мъск да зарибява шаранчетата.
09:23 29.09.2017
9 хаха
09:59 29.09.2017
10 Този коментар е премахнат от модератор.
11 Огнян Асенов
Коментиран от #25
10:09 29.09.2017
12 гост
10:30 29.09.2017
13 До огнянчо
До коментар #10 от "Огнян Асенов":
А замислял ли си се че ако всички коли са на ток, цената на ел.енергията няма да е като сега. Така че версията ти със скъпия петрол отива по дяволите.На тоз с теслата са му сменили частта защото е гаранционна. Ако на стандартна кола нещо в гаранция се прецака отново се сменя гаранционно.
Като гледам хич не им е бръкнал никъде, защото големите въобще не са се трогнали, продължават да си правят дизели и бензин. А един такъв съвременен двигател е като произведения на изкуството, спрямо един електромотор, вързан към батерия, и облечен с ламарина.
И нали знаеш до какво води липсата на конкуренция -до тъп неусъвършенстван продукт. Когато всички производители се включат в ел.колите, тогава ще има скок. А засега само мъсков маркетинг - как не видяхме тази тесла с 4 човека вътре , два куфара в багажника, минус 10 или плюс 35 градуса температура и движение със 140 км/ч. Нали все пак е семеен автомобил.Дали ще й стигне тока за 250-300км. Как мислиш, че като гледам какви глупости си писал, май не можеш много много да мислиш.
10:40 29.09.2017
14 От огнянчо
11:12 29.09.2017
15 Огнян Асенов
Коментиран от #16, #24
11:20 29.09.2017
16 гост
До коментар #15 от "Огнян Асенов":
Най-малкото това ще бъде края на всички "петролни войни" и краят на един куп диктатори , съществуващи благодарение на петрола , да не говорим , че държавите ще трябва да мислят за развитие на истински икономики , а не да разчитат на изкопани от земята париКоментиран от #17
11:29 29.09.2017
17 гост
До коментар #16 от "гост":
и началото на литиево-кобалтовите11:35 29.09.2017
18 Ulavia
11:49 29.09.2017
19 Да Но
11:50 29.09.2017
20 Хоооай
https://youtu.be/zp8_0EwNaV4?t=414
Коментиран от #21
11:55 29.09.2017
21 Тони
До коментар #20 от "Хоооай":
Ехх смешко смешко.....Макларъна е кола която сипваш бензин и караш. Ако искаш всеки ден до офиса, ако искаш на писта.Това което го показваш прилича ли на нещо, което има право да се движи по улиците.
Така ако разсъждаваме да вземем отнонкя коли които минават звуковата бариета изгарящи керосин или някакво подобно на него течно гориво
Коментиран от #34
12:07 29.09.2017
22 начинаещ
Коментиран от #23
13:15 29.09.2017
23 Знайко
До коментар #22 от "начинаещ":
Попитай в официалният сервиз на Тесла в Софив. Знсеш къде се намира нали?13:46 29.09.2017
24 Знайко
До коментар #15 от "Огнян Асенов":
Огнянчо, ценатана кВч и литър бензин е конюктурна. Утре може да стане точно обратнто като колите спрат да се движат на петрол Така че не спекулирай с цената защото само едно прехвърляне на акциза от петрола към тока ще промени съотношението13:52 29.09.2017
25 Гост
До коментар #11 от "Огнян Асенов":
Абе електорфильо, недей да кълнеш като дърта циганка, че ставаш за смях!Ако ти падна на нивото, трябва да ти пожелая да ти се самозапали батерията или да се облъчиш с електромагнитното поле на 100 kW мотор, та да хванеш всички видове тумори! Но то е въпрос на възпитание и мозъчен капацитет!
Ако за теб е комунист всеки дръзнал да отстоява свободата си и правото си на избор, то явно колко ти е мозъчето!
Пък за това, че ДВГ бил по-стар от електромотора, пак показва, че всичките еврогейци сте долни лъжци и за вас Гьобелс е кумир. ДА АМА НЕ - ДВГ Е ПОЛОВИН ВЕК ПО-НОВА ТЕХНОЛОГИЯ!!!
Не знам ние какво заслужаваме, но ти заслужаваш един здрав пердах за кълненето на обикновените хора!
Ти си онзи с многото никове, който не може да направи разлика между ток и напрежение и който не може да проумее какво е преходен процес и защо има отрицателно съпротивление в една бобина. Вместо това пише идиотщини от типа на това, че Тесла вадела 10 000 к.с.
Намразвам електричките заради такива болни фанатици!
Тролове сме били - боже каква наглост!
14:35 29.09.2017
26 Jiko
14:42 29.09.2017
27 Електрика
"
Авто
27 Септември, 2017 12:172 53628
Porsche GT2 RS, Нюрбургринг, 6:47 - без думи
Ангел Харизанов
Всички автомобилни производители се хвърлиха в създаването на покъртително мощни и скъпи автомобили, с които да преследват рекордни постижения на Нюрбургринг, но в крайна сметка всичко опря до стари и доказани рецепти. Първо бе постижението от 6:52 на атмосферния Huracan Performante с неговите незначителни на фона на останалите 640 конски сили, но сега имаме нов рекордьор и то с масивна разлика. Той не разчита на хваленото 4х4 задвижване, а на класическо задно предаване и 3.8-литров турбодвигател с мощност от 700 конски сили - GT2 RS. Разбира се има много специфични настойки, но ако трябва да го сравним с "картингът" Radical SR8 LM или чудовищния McLaren P1 LMс 1000 конски сили, то това е нормално суперспортно купе, а постижението - него го оставяме на вас, да му се насладите в пълния му блясък.
Коментари
Коментарите са сортирани от старти към нови
019 Спас
(гост)
ОТГОВОР1 12:25 27.09.17
Най-сетне Радикалът беше свален!
Коментиран от #2
142 незнайко
(гост)
ОТГОВОР2 12:38 27.09.17
До коментар #1 от "Спас":
Остава им, Next EV Nio EP9 с време 6:45.90 !
Коментиран от #3
022 Знайко
(гост)
ОТГОВОР3 12:40 27.09.17
До коментар #2 от "незнайко":
Next EV е далеч от масов и готов автомобил, а GT2-ките ве
16:15 29.09.2017
28 Електрика
"Като те слушам какви глупости приказваш господин инженер по електротехника, чак ме е страх да отида на доктор.
Нивото ти на познания е от средата на миналия век. И електрическите и механичните преходни процеси за които говориш, в голямата си част се решават от най-прост софтстартер в предприятията, а управлението на електродвигателя при електромобилите става с доста по-сложна и интелигентна електроника наречена честотен инвертор.
Той има възможност да следи с датчици десетки параметри и да променя поведението на електродвигателя стотици пъти в секунда.
За разлика от промишлените предприятия, влизането в генераторен режим на електродвигателя на автомобил не само че НЕ е нежелано, а дори е търсен ефект, защото се зарежда батерията. Това всъщност е единственият начин с който се зареждат батериите на по-голямата част от хибридите.
От неграмотност, вместо да извадиш очи изписваш вежди, защото това не е недостатък, а предимство!"
16:19 29.09.2017
29 Гост
КПД на електромотор > 90%
На кого принадлежи бъдещете е ясно!
Каква батерия ще ползва бъдещето - днес никой не може да каже. Има доста място за подобрение там.
Коментиран от #30
17:55 29.09.2017
30 Гост
До коментар #29 от "Гост":
Те и сегашните батерии вършат работа в 80% от случаите. Остава само да им направят по-добро охлаждане, за да могат да се зареждат за десетина минути без да прегряват.По-големият проблем е че няма къде да се зареждат. Тогава пробегът с едно зареждане няма да има голямо значение. По-голямата част от тези които реват колко е малък пробегът на електромобилите, сипват през ден по 20 лв гориво, с което изминават не повече от 150 км. По бензиностанциите по-скоро е изключение някой да напълни резервоара догоре, когато е празен.
18:09 29.09.2017
31 Jiko
19:37 29.09.2017
32 Гост
20:41 29.09.2017
33 Гост
20:59 29.09.2017
34 Хооаай
До коментар #21 от "Тони":
Именно, еми тогава какво ми скимтите с тоя макларън. И аз мога да кажа, теслата не е създадена за хиперкола ами за 4местна семейна кола седан... глупакКоментиран от #37
21:13 29.09.2017
35 333
До коментар #2 от "некойси":
Ми дай да видим! Да вземем едно мондео, например с двигател не по-мощен от 200 коня. И една тесла. Качваме се в София и отиваме до Бургас и обратно. Кой ще стигне първи? На теслата със 140км/ч постоянна скорост няма да и стигне заряда до Бургас. Щатските разчети не ги гледайте, там ограничението е доста по-ниско, съответно и консумацията. Дори да има суперчарджъри, пак ще си по-бавен. Какъв е тоя семеен луксозен седан, който не може да мине 500км с магистрална скорост? Той и 400 не минава, всъщност. Бързият заряд е на 80% и после минава дори по-малко.Leaf, Zoe и прочие автомобили са много по-смислени от Тесла. За какво ти е голям луксозен седан, с който не можеш да пътуваш на големи дистанции? За какво ти е 2.4 ускорение до 100 като тая кола на висока скорост е по-зле от най-бавните коли в класа си? Говоря за пълноразмерните луксозни седани на MB, BMW и Audi. На това му викат ни риба, ни рак. И струва колкото S500 минимум, който е в пъти по-добра кола.
Коментиран от #38
00:23 30.09.2017
36 alex
00:51 30.09.2017
37 Toni
До коментар #34 от "Хооаай":
Смешко, той мъск си плаща да в сравняват с некви расови коли.А ти ми показваш някакви ел. драгстери , мозък нямате.
Я кажи къв е тоя семеен седан с неизвестен пробег, като си натовариш жената, двете деца и двата куфара.
01:21 30.09.2017
38 Гост
До коментар #35 от "333":
Вие си приказвайте хейтъри мразещи всичко и всички, а хората си пътуват спокойно по 3100 километра с четиридетните си семейства за 5лв. За 60 часа с преспиванията и зареждането.Ти къде ще събереш жената и четирите си деца в мондеото?
Знам че вашите семейства ще издържат всичките три хиляди километра без да ходите до тоалетна и ще спрете само три пъти да напълните резервоара за по пет минути. Може да спестите писането!
https://m.youtube.com/watch?v=GWRvM2T_QHk&feature=youtu.be
3100KM's driven, 60 hours traveling, 16 superchargers visited, 5 family meals, $3.40 in electricity costs for the drive, 2 Motel Stays, 1 Mass attended and my family of six arrives at Disneyland to continue the adventure.
Някой беше казал нещо за фактите и мълчанието на Боговете.
Мненията от друга страна са като задниците - всеки ги има!
Коментиран от #39, #40
09:29 30.09.2017
39 smeh
До коментар #38 от "Гост":
И предполагам това трябва да е похвално ? Че те турските гастари от Германия това разстояние го взимат за ден и половина-два.Отделно ще те цитирам - "3100KM's driven, 60 hours traveling, 16 superchargers visited". Това говори достатъчно - при по високи скорости, защото този тип е искал да докаже, че Теслата на дълги разстояния може да се конкурира с ДВГ е спирал зарежда през по малко то 200км !!! Дори за малка държава като България разстоянието е смешно. Тръгваш от София за да търсиш Supercharger в Пловдив, след което някъде преди Бургас се озърташ за репатрак, че около Карнобат могат да ти налеят само ракия, но не и мозък.
14:18 30.09.2017
40 Гост
До коментар #38 от "Гост":
Няма по-голяма селяния от това да дадеш 200 000 лева за кола и после да се биеш в гърдите, че пътуваш за 5 лева!!!Ама какво да очакваш от същество, ползващо други никове?!
14:19 30.09.2017
41 Гост
Пътувал ли си с деца? А с 4 деца?
Спирали са на ВСЯКА зарядна станция по пътя, дори когато не е било необходимо.
Забелязали ли и монтирания на тавана багажник, качващ разхода с поне 20-30%
Забеляза ли средните скорости и разход на енергия за всяка отсечка?
Да, пътували са половин ден повече, но са спестили поне 1000 лева. Вероятно биха спирали толкова често и с бензинов автомобил. Може и по-често, защото бензиностанциите са навсякъде.
Ти би ли спирал да си починеш по 20мин. на всеки 200км, ако някой ти плащаше по 60 лв на всяко спиране?
Коментиран от #42
14:38 30.09.2017
42 smeh
До коментар #41 от "Гост":
Дай да не са 1000лв, а към 400. Приблизително толкова е разхода в лева за такова разстояние при 7л/100. Отделно +1 нощувка в мотел. А почивките си ги определям според инфраструктурата. Ако минавам 400км на магистрала за 3часа, мога и без почивка. Ако карам планинско с много завои и натоварващо трасе може и през 50км.Виждането ми за електричките е, че трябва да се развиват там където биха били най-приложими - за градски условия. Така хем ще намалим и без това замърсения въздух, хем ще се придвижваме по-евтино.
За извън града, особено на аутобана, нека хората си карат колите с ДВГ без да им се налагат изкуствени рестрикции, че замърсяват.
Коментиран от #43
15:05 30.09.2017
43 Гост
До коментар #42 от "smeh":
А ти само в едната посока ли ще пътуваш?Сигурен ли си че 7 на 100 са реален разход за пътуване на 6 човека с багаж и багажник на тавана?
Дори 7 да е, са 860лв. Не си сметнал, че 6200 километра са голяма част от пробега, след който трябва да сменяш масло, филтри, ремъци и т.н.
Допълнителна нощувка няма. Дори да бяха пристигнали 10 часа по-рано, а не през нощта , просто щяха да спят повече.
Коментиран от #44
16:54 30.09.2017
44 smeh
До коментар #43 от "Гост":
Добре, в какво се опитваш да ме убедиш в крайна сметка ? Че Теслата е евтина за придвижване и поддръжка или удобна за дълъг път? Щото 6 възрастни е едно, а 2 възрастни и 4 деца е съвсем друго. Имал съм възможността да се кача в електричката на Мъск и задните обърнати 2 седалки са абсолютно и само за деца! И защо си мислиш, че ван от класа на Галакси/Шаран и т.н не може да постигне 7/100 извънградско дори с багажник на покрива ? Само дето там 7 човека си се возят удобно и имат масички пред тях дори. Айде още един въпрос понеже гледам си им фен - А, знаеш ли ако ти се развали Теслата в БГ, до къде трябва да отиде за да бъде сервизирана ?19:32 30.09.2017
45 Гост
Засега основния проблем на електромобилите е цената. Когато цените се изравнят, всичко ще се промени лавинообразно. Включително инфраструктурата.
Коментиран от #46
10:31 01.10.2017
46 smeh
До коментар #45 от "Гост":
Съгласен съм, но това ще стане след време. Имаш + от мен. Но на този етап пробега не е достатъчен, цената е прекалено висока и пазара си казва думата. Хората недоволстват именно защото ги "заставят" да минат на ток без да са налице удобствата с които са свикнали при ДВГ.15:18 01.10.2017
47 Гост
Тези които искат гореизброените неща, имат възможност да си закупят електромобил, но доскоро автомобилните производители се подиграваха с клиентите си и предлагаха малки и грозни електромобили с малък пробег и двойни цени. Правителствата на някои държави, в прав текст им казаха, че ако не си променят отношението до 2030 2040 година, просто изхвърчат от пазара.
Повярвай ми, до няколко години, същите тези които произвеждаха грозните електрички, ще предложат на пазара електромобили, които всеки ще иска да закупи, защото иначе Тесла и китайците ще им вземат пазара. На практика не задължават потребителите да си купуват електромобили, а задължават производителите да предложат нещо, което потребителите ще пожелаят да закупят.
Ето Porsche например, вече изграждат мрежа от най-бързите зарядни станции на пазара, въпреки че все още няма какво да зареждат с тях. Тяхната 400kW зарядна станция може да зареди 80% от батерията(400km) само за 15 минути, което почти решава проблема с пробега.
22:23 01.10.2017