2 443 47

Tesla Model S P100D срещу McLaren 720S

Ангел Харизанов

Преди няколко дни ви показахме една внушителна драг битка включваща много именити конкуренти. В нея се включи и електрически автомобил и то много бърз Tesla Model S и победи. Там обаче, не присъстваше една английска машина, която видяхме, че е конкурент в ускорението на хипер автомобилите - McLaren 720S. В този клип ще видим това епично съревнование и резултата от битката на класическо задно предаване и 3.8-литров V8 битурбо и електрическо задвижване на четирите колела с 680 конски сили и огромен въртящ момент от 0 оборота..



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Тони
    Отговор
    1 07:51  29.09.17
    Скрийте се с тези тесли! Да сравнявае такова недоразумение с mclaren е нелепе. И защо всеки път едно и също - тръгване от място. Закарайте я на писта , да видите как значително по-бавни коли ще я разкатаят кирката. Един автомобил не може да се оценява единствено по ускорение до 100

    Коментиран от #4

  • некойси
    Отговор
    2 08:00  29.09.17
    Пак да напомня, сравнението е между семеен електрически седан срещу топ ДВГ автомобил.

    Коментиран от #3, #35

  • Еми точно
    Отговор
    3 08:07  29.09.17

    До коментар #2 от "некойси":

    Еми да , разликата се видя в размер на десетки метри изоставена на теслата. Като е семеен седан къде се бута при големите! Да си стои при семейните седани.
  • гост
    Отговор
    4 08:08  29.09.17

    До коментар #1 от "Тони":

    Нямаспор в това, но да се сравнява огромен седан, при това електрически с екзотични спортни автомобили изглежда абсурдно. Точно за това подобни клипове са такава гавра.

  • Физика
    Отговор
    5 08:28  29.09.17
    ХаХа нагледен пример как законите на физиката важат за всички. Малко по-мощна кола и много по-лека и резултата е налице. Единственото предимство незабавен момент което помага само да се дърпаш на светофара, ама трябва да си луд в населено място да правиш глупости. А разликата в теглото ще направи разликата на пистата умопомрачаваща. И накрая тука не е виновна Тесла, но защо винаги се набляга на това ускорение на Тесла, нима не са други предимствата на тази кола и не е създадена за друга цел?
  • Гост
    Отговор
    6 08:34  29.09.17
    То пък едно сравнение. 3 от 3, а няма нито едно крайно време за финиширане на 400 метра, както се полага за драг състезание! Но си видя прехвалената Тесла колко е жалка като се изправи до истински хиперкар. Те дори във Формула Е ускоряват колкото Тесла P100D, така че това е максимумът на електричките за сега! Интересно ми е новото Порше RS2 с 700 к.с. как ще разплаче този миксер - да видим кой е по-бърз ако са с еднаква мощност !

    Коментиран от #7

  • Гост
    Отговор
    7 09:18  29.09.17

    До коментар #6 от "Гост":

    Усещаш ли колко смешно звучи "срещу изтински хиперкар"?? Model S хиперкар ли е?? Не бе, срещу някой "Top Fuel" драгстер я пусняте другия път, и той ще я бие...
  • Антон
    Отговор
    8 09:23  29.09.17
    Теслата е автомобил, който представлява глухо разклонение на тази авто индустрията.Някога няма да има двг, но няма и технологията на електричките да буде такава - бавно зареждане, неясен пробег, който дори производителя не може да каже.за справка сайта на тесла и симулатора им на разход. Всъщност къде е позиционирана теслата: сравняват я със спортни коли, но там ускорението до 100 е само една малка част от цялата идея на колата. По тази причина няма тестове на тесла на писта,където да върти обиколки.Срама ще бъде голям за нея. От друга страна ни се казва че това е семеен седан. Бързата тесла с голям капацит е към 150 хил.евро. За тези при има рс6, е63 амгс, м5, новата панамера.може да се вземе и луксозна лимузина ес класа, седмица,ауди 8. Лексус лс.Сравнено с тях пак не е нишо особено тъй като цитираните предлагат лукс и екстри недостижими за теслата. И пак отново за плюс се показва ускорението. Нека има масова конкуренция на електрички, да видим какво ще се случи с теслата. До тогава мъск да зарибява шаранчетата.
  • хаха
    Отговор
    9 09:59  29.09.17
    Електрическите автомобили има много да се доработват. Примерно и на тях им трябва скоростна кутия, която в момента не се слага. Необходимо е и намаляване на теглото на батврията.
  • 10 10:01  29.09.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Огнян Асенов
    Отговор
    11 10:09  29.09.17
    Вие сте КОМУНИСТИ по душа и начин на мислене. Не искате да приемете по-добрата и качествена алтернатива, а си драпате за все същите боклуци, които са все по-скъпи, все по-трошливи и все по-отвратителни за ползване. Вие заслужавате да си тровите нервите с ремонтиране на EGR, DPF, турбо, горене на масло, регулиране на клапани и доливане на антифриз. Вие заслужавате да дишате канцерогенните сажди на икарус-а и психически да се побъркате от шумовото замърсяване на двигателя с вътрешно горене. Вие заслужавате да си тънете в л..ната и петролните производител да ви продават литър бензин/дизел на безбожно ненормална цена (скоро по-скъпа от литър човешка кръв). Заслужавате си го !

    Коментиран от #25

  • гост
    Отговор
    12 10:30  29.09.17
    Надявам се админите няма да направят глупостта да изтрият последните два коментара , просто защото някои хора ТРЯБВА да ги прочетат , пък колко ще им влезе в главите , отделен въпрос
  • До огнянчо
    Отговор
    13 10:40  29.09.17

    До коментар #10 от "Огнян Асенов":

    А замислял ли си се че ако всички коли са на ток, цената на ел.енергията няма да е като сега. Така че версията ти със скъпия петрол отива по дяволите. На тоз с теслата са му сменили частта защото е гаранционна. Ако на стандартна кола нещо в гаранция се прецака отново се сменя гаранционно. Като гледам хич не им е бръкнал никъде, защото големите въобще не са се трогнали, продължават да си правят дизели и бензин. А един такъв съвременен двигател е като произведения на изкуството, спрямо един електромотор, вързан към батерия, и облечен с ламарина. И нали знаеш до какво води липсата на конкуренция -до тъп неусъвършенстван продукт. Когато всички производители се включат в ел.колите, тогава ще има скок. А засега само мъсков маркетинг - как не видяхме тази тесла с 4 човека вътре , два куфара в багажника, минус 10 или плюс 35 градуса температура и движение със 140 км/ч. Нали все пак е семеен автомобил.Дали ще й стигне тока за 250-300км. Как мислиш, че като гледам какви глупости си писал, май не можеш много много да мислиш.
  • От огнянчо
    Отговор
    14 11:12  29.09.17
    И какво искаш да кажеш приятелю от предишен пост? Че по-добре Мъск да не беше направил революция с колите си ? Че трябва да продължаваме да караме автомобили с допотопни двигатели, които са вече на около 130 години разработки с минимално КПД ? Това ли искаш да кажеш ? Как Мъск да не е бръкнал в аналните отверстия на авто производителите, като всички тия гнусни мегакорпорации вече подготвят конкурентни на него електрички. Мъск диктува правилата и модата, така както (въпреки, че не харесвам iphone като телефон, не мога да не призная), apple диктуват при мобилните телефоните. Ти драги ми приятелю звучиш като бабичка биеща с калъчката катъра впрегнат на каруца, докато покрай теб е минавал Карл Бенц с триколката си и си казвал "такова животно нема". Следиш ли ми мисълта или да ти го кажа в прав текст - ти си консервативния, със старото назадничаво мислене, ти си човека който няма развитие. Карл Бенц и Илън Мъск за пионерите, революционерите ! Хората на утрешния ден, които прокарват основите на бъдещето.
  • Огнян Асенов
    Отговор
    15 11:20  29.09.17
    ....и понеже си консерва, косуматор без да имаш желанието за нещо ново, иновативно и градивно, ти и останалите платени тролове (с които е пълен този сайт) плюете по НОВОТО (в случая Тесла). Да, не е перфектна, но тя ще се развива. Това е нова разработка, едва първи самостоятелен опит за създаване на изцяло негова кола на Илън Мъск. Дайте му шанс на този човек да се докаже. Недейте драпате за старото, което някога е била добра алтернатива (на волската каруца), но вече трябва да бъде заменено, вече няма на къде да се развива. Двг. с вътрешно горене е достигнал вече капацитета си. Трябва нещо ново, различно. Дали Тесла-та е най-правилния избор аз не знам, само времето ще покаже. Но тези непрекъснати ругатни и плюене по адрес на тази марка, просто простеете. Излагате се. Замислете се бе хора - сравнявате кола (тесла) която се движи почти без пари с кола (макларен), която с този начин на каране (динамичен, безпорно БРАВО за което) гори 40 - 50 литра бензин. Сравнявате нещо, което се движи с жълти стотинки с нещо, с което минава 100км на стойността на месечната пенсия на баба ви ! Вие осъзнавате ли какво сравнявате ?

    Коментиран от #16, #24

  • гост
    Отговор
    16 11:29  29.09.17

    До коментар #15 от "Огнян Асенов":

    Най-малкото това ще бъде края на всички "петролни войни" и краят на един куп диктатори , съществуващи благодарение на петрола , да не говорим , че държавите ще трябва да мислят за развитие на истински икономики , а не да разчитат на изкопани от земята пари

    Коментиран от #17

  • гост
    Отговор
    17 11:35  29.09.17

    До коментар #16 от "гост":

    и началото на литиево-кобалтовите
  • Ulavia
    Отговор
    18 11:49  29.09.17
    Батерии, материи,ел ,мел, въртящи моменти и т.н. Ето истината разпори я като обезценена басма.
  • Да Но
    Отговор
    19 11:50  29.09.17
    Абе хубави са теслите, няма спор, но за момента просто няма толкова голяма инфраструктура за масово ползване и технологията е в начален стадии. Според мен за момента хибридите са варианта за всеки, иммено защото предлагат най-доброто и от двата свята. Сега, относно поддръжката си зависи от много неща.
  • Хоооай
    Отговор
    20 11:55  29.09.17
    Ми дайте да сравняваме макларъна с това щом ще слагаме под общ знаменател... https://youtu.be/zp8_0EwNaV4?t=414

    Коментиран от #21

  • Тони
    Отговор
    21 12:07  29.09.17

    До коментар #20 от "Хоооай":

    Ехх смешко смешко..... Макларъна е кола която сипваш бензин и караш. Ако искаш всеки ден до офиса, ако искаш на писта.Това което го показваш прилича ли на нещо, което има право да се движи по улиците. Така ако разсъждаваме да вземем отнонкя коли които минават звуковата бариета изгарящи керосин или някакво подобно на него течно гориво

    Коментиран от #34

  • начинаещ
    Отговор
    22 13:15  29.09.17
    Искам само да попитам баш майсторите тука - На колко хиляди се сменя маслото,ангренажния ремък,въздушния и горивен филтър,както и накладките и дисковете на тая Тесла? През колко хиляди трябва да влиза в сервиз!?

    Коментиран от #23

  • Знайко
    Отговор
    23 13:46  29.09.17

    До коментар #22 от "начинаещ":

    Попитай в официалният сервиз на Тесла в Софив. Знсеш къде се намира нали?
  • Знайко
    Отговор
    24 13:52  29.09.17

    До коментар #15 от "Огнян Асенов":

    Огнянчо, ценатана кВч и литър бензин е конюктурна. Утре може да стане точно обратнто като колите спрат да се движат на петрол Така че не спекулирай с цената защото само едно прехвърляне на акциза от петрола към тока ще промени съотношението
  • Гост
    Отговор
    25 14:35  29.09.17

    До коментар #11 от "Огнян Асенов":

    Абе електорфильо, недей да кълнеш като дърта циганка, че ставаш за смях! Ако ти падна на нивото, трябва да ти пожелая да ти се самозапали батерията или да се облъчиш с електромагнитното поле на 100 kW мотор, та да хванеш всички видове тумори! Но то е въпрос на възпитание и мозъчен капацитет! Ако за теб е комунист всеки дръзнал да отстоява свободата си и правото си на избор, то явно колко ти е мозъчето! Пък за това, че ДВГ бил по-стар от електромотора, пак показва, че всичките еврогейци сте долни лъжци и за вас Гьобелс е кумир. ДА АМА НЕ - ДВГ Е ПОЛОВИН ВЕК ПО-НОВА ТЕХНОЛОГИЯ!!! Не знам ние какво заслужаваме, но ти заслужаваш един здрав пердах за кълненето на обикновените хора! Ти си онзи с многото никове, който не може да направи разлика между ток и напрежение и който не може да проумее какво е преходен процес и защо има отрицателно съпротивление в една бобина. Вместо това пише идиотщини от типа на това, че Тесла вадела 10 000 к.с. Намразвам електричките заради такива болни фанатици! Тролове сме били - боже каква наглост!
  • Jiko
    Отговор
    26 14:42  29.09.17
    Към ония пич с пестенето на стотинки от Тесла-приятелю,виж няма лошо,не насаждай мнението си и не отхвърляй ДВГ-то,защото до сега (а и най-вероятно все още)си тътриш г_ _а в кола с ДВГ,на тея елчета тепърва ще им излизат косурите колкото се увеличават,а и не си мисли,че ще се возиш за "жълти стотинки",онея от НЕК,ЧЕЗ,ЕОН и ЕВН само протриват ръце да вдигнат цените с оправданието за високата консумация,ако имаш възможност си купувай елче,но не натрапвай мнението си,защото ако имам възможност бих си купил Макларъна,защото са го казали-кеф цена няма
  • Електрика
    Отговор
    27 16:15  29.09.17
    Отговорих ти в другата тема, тук пиша за първи път. Ще си копирам поста, защото отново говориш глупости: " Авто 27 Септември, 2017 12:172 53628 Porsche GT2 RS, Нюрбургринг, 6:47 - без думи Ангел Харизанов Всички автомобилни производители се хвърлиха в създаването на покъртително мощни и скъпи автомобили, с които да преследват рекордни постижения на Нюрбургринг, но в крайна сметка всичко опря до стари и доказани рецепти. Първо бе постижението от 6:52 на атмосферния Huracan Performante с неговите незначителни на фона на останалите 640 конски сили, но сега имаме нов рекордьор и то с масивна разлика. Той не разчита на хваленото 4х4 задвижване, а на класическо задно предаване и 3.8-литров турбодвигател с мощност от 700 конски сили - GT2 RS. Разбира се има много специфични настойки, но ако трябва да го сравним с "картингът" Radical SR8 LM или чудовищния McLaren P1 LMс 1000 конски сили, то това е нормално суперспортно купе, а постижението - него го оставяме на вас, да му се насладите в пълния му блясък. Коментари Коментарите са сортирани от старти към нови 019 Спас (гост) ОТГОВОР1 12:25 27.09.17 Най-сетне Радикалът беше свален! Коментиран от #2 142 незнайко (гост) ОТГОВОР2 12:38 27.09.17 До коментар #1 от "Спас": Остава им, Next EV Nio EP9 с време 6:45.90 ! Коментиран от #3 022 Знайко (гост) ОТГОВОР3 12:40 27.09.17 До коментар #2 от "незнайко": Next EV е далеч от масов и готов автомобил, а GT2-ките ве
  • Електрика
    Отговор
    28 16:19  29.09.17
    Без да искам съм маркирал всичко, Ето правилното: "Като те слушам какви глупости приказваш господин инженер по електротехника, чак ме е страх да отида на доктор. Нивото ти на познания е от средата на миналия век. И електрическите и механичните преходни процеси за които говориш, в голямата си част се решават от най-прост софтстартер в предприятията, а управлението на електродвигателя при електромобилите става с доста по-сложна и интелигентна електроника наречена честотен инвертор. Той има възможност да следи с датчици десетки параметри и да променя поведението на електродвигателя стотици пъти в секунда. За разлика от промишлените предприятия, влизането в генераторен режим на електродвигателя на автомобил не само че НЕ е нежелано, а дори е търсен ефект, защото се зарежда батерията. Това всъщност е единственият начин с който се зареждат батериите на по-голямата част от хибридите. От неграмотност, вместо да извадиш очи изписваш вежди, защото това не е недостатък, а предимство!"
  • Гост
    Отговор
    29 17:55  29.09.17
    КПД на ДВГ < 40% КПД на електромотор > 90% На кого принадлежи бъдещете е ясно! Каква батерия ще ползва бъдещето - днес никой не може да каже. Има доста място за подобрение там.

    Коментиран от #30

  • Гост
    Отговор
    30 18:09  29.09.17

    До коментар #29 от "Гост":

    Те и сегашните батерии вършат работа в 80% от случаите. Остава само да им направят по-добро охлаждане, за да могат да се зареждат за десетина минути без да прегряват. По-големият проблем е че няма къде да се зареждат. Тогава пробегът с едно зареждане няма да има голямо значение. По-голямата част от тези които реват колко е малък пробегът на електромобилите, сипват през ден по 20 лв гориво, с което изминават не повече от 150 км. По бензиностанциите по-скоро е изключение някой да напълни резервоара догоре, когато е празен.
  • Jiko
    Отговор
    31 19:37  29.09.17
    Кой ти гледа КПД-то като на Ринга съм N1(а с двойно по-ниско кпд),тея ги разправяйте на децата ,а имам ли кинти(да съм паралия) никога няма да взема елче за да спестя 10-20лв,кефа си има цена и той е в 40-те%!!!
  • Гост
    Отговор
    32 20:41  29.09.17
    Щом не караш по много километри, разхода е без значение. Виж, ако караше поне 30 хил. км годишно, щеше да се замислиш.
  • Гост
    Отговор
    33 20:59  29.09.17
    Що за мозъчна евнущина е да ползваш чужди никове, за да пишеш идиотщини?
  • Хооаай
    Отговор
    34 21:13  29.09.17

    До коментар #21 от "Тони":

    Именно, еми тогава какво ми скимтите с тоя макларън. И аз мога да кажа, теслата не е създадена за хиперкола ами за 4местна семейна кола седан... глупак

    Коментиран от #37

  • 333
    Отговор
    35 00:23  30.09.17

    До коментар #2 от "некойси":

    Ми дай да видим! Да вземем едно мондео, например с двигател не по-мощен от 200 коня. И една тесла. Качваме се в София и отиваме до Бургас и обратно. Кой ще стигне първи? На теслата със 140км/ч постоянна скорост няма да и стигне заряда до Бургас. Щатските разчети не ги гледайте, там ограничението е доста по-ниско, съответно и консумацията. Дори да има суперчарджъри, пак ще си по-бавен. Какъв е тоя семеен луксозен седан, който не може да мине 500км с магистрална скорост? Той и 400 не минава, всъщност. Бързият заряд е на 80% и после минава дори по-малко. Leaf, Zoe и прочие автомобили са много по-смислени от Тесла. За какво ти е голям луксозен седан, с който не можеш да пътуваш на големи дистанции? За какво ти е 2.4 ускорение до 100 като тая кола на висока скорост е по-зле от най-бавните коли в класа си? Говоря за пълноразмерните луксозни седани на MB, BMW и Audi. На това му викат ни риба, ни рак. И струва колкото S500 минимум, който е в пъти по-добра кола.

    Коментиран от #38

  • alex
    Отговор
    36 00:51  30.09.17
    Тесла е бъдещето така че колкото и да плюете еволюцията продължава само сметнете данъка на над 700 кончета и годишното обслужване и ще получите аритмия
  • Toni
    Отговор
    37 01:21  30.09.17

    До коментар #34 от "Хооаай":

    Смешко, той мъск си плаща да в сравняват с некви расови коли. А ти ми показваш някакви ел. драгстери , мозък нямате. Я кажи къв е тоя семеен седан с неизвестен пробег, като си натовариш жената, двете деца и двата куфара.
  • Гост
    Отговор
    38 09:29  30.09.17

    До коментар #35 от "333":

    Вие си приказвайте хейтъри мразещи всичко и всички, а хората си пътуват спокойно по 3100 километра с четиридетните си семейства за 5лв. За 60 часа с преспиванията и зареждането. Ти къде ще събереш жената и четирите си деца в мондеото? Знам че вашите семейства ще издържат всичките три хиляди километра без да ходите до тоалетна и ще спрете само три пъти да напълните резервоара за по пет минути. Може да спестите писането! https://m.youtube.com/watch?v=GWRvM2T_QHk&feature=youtu.be 3100KM's driven, 60 hours traveling, 16 superchargers visited, 5 family meals, $3.40 in electricity costs for the drive, 2 Motel Stays, 1 Mass attended and my family of six arrives at Disneyland to continue the adventure. Някой беше казал нещо за фактите и мълчанието на Боговете. Мненията от друга страна са като задниците - всеки ги има!

    Коментиран от #39, #40

  • smeh
    Отговор
    39 14:18  30.09.17

    До коментар #38 от "Гост":

    И предполагам това трябва да е похвално ? Че те турските гастари от Германия това разстояние го взимат за ден и половина-два. Отделно ще те цитирам - "3100KM's driven, 60 hours traveling, 16 superchargers visited". Това говори достатъчно - при по високи скорости, защото този тип е искал да докаже, че Теслата на дълги разстояния може да се конкурира с ДВГ е спирал зарежда през по малко то 200км !!! Дори за малка държава като България разстоянието е смешно. Тръгваш от София за да търсиш Supercharger в Пловдив, след което някъде преди Бургас се озърташ за репатрак, че около Карнобат могат да ти налеят само ракия, но не и мозък.
  • Гост
    Отговор
    40 14:19  30.09.17

    До коментар #38 от "Гост":

    Няма по-голяма селяния от това да дадеш 200 000 лева за кола и после да се биеш в гърдите, че пътуваш за 5 лева!!! Ама какво да очакваш от същество, ползващо други никове?!
  • Гост
    Отговор
    41 14:38  30.09.17
    Ти въобще изледа ли клипа? Пътувал ли си с деца? А с 4 деца? Спирали са на ВСЯКА зарядна станция по пътя, дори когато не е било необходимо. Забелязали ли и монтирания на тавана багажник, качващ разхода с поне 20-30% Забеляза ли средните скорости и разход на енергия за всяка отсечка? Да, пътували са половин ден повече, но са спестили поне 1000 лева. Вероятно биха спирали толкова често и с бензинов автомобил. Може и по-често, защото бензиностанциите са навсякъде. Ти би ли спирал да си починеш по 20мин. на всеки 200км, ако някой ти плащаше по 60 лв на всяко спиране?

    Коментиран от #42

  • smeh
    Отговор
    42 15:05  30.09.17

    До коментар #41 от "Гост":

    Дай да не са 1000лв, а към 400. Приблизително толкова е разхода в лева за такова разстояние при 7л/100. Отделно +1 нощувка в мотел. А почивките си ги определям според инфраструктурата. Ако минавам 400км на магистрала за 3часа, мога и без почивка. Ако карам планинско с много завои и натоварващо трасе може и през 50км. Виждането ми за електричките е, че трябва да се развиват там където биха били най-приложими - за градски условия. Така хем ще намалим и без това замърсения въздух, хем ще се придвижваме по-евтино. За извън града, особено на аутобана, нека хората си карат колите с ДВГ без да им се налагат изкуствени рестрикции, че замърсяват.

    Коментиран от #43

  • Гост
    Отговор
    43 16:54  30.09.17

    До коментар #42 от "smeh":

    А ти само в едната посока ли ще пътуваш? Сигурен ли си че 7 на 100 са реален разход за пътуване на 6 човека с багаж и багажник на тавана? Дори 7 да е, са 860лв. Не си сметнал, че 6200 километра са голяма част от пробега, след който трябва да сменяш масло, филтри, ремъци и т.н. Допълнителна нощувка няма. Дори да бяха пристигнали 10 часа по-рано, а не през нощта , просто щяха да спят повече.

    Коментиран от #44


  • smeh
    Отговор
    44 19:32  30.09.17

    До коментар #43 от "Гост":

    Добре, в какво се опитваш да ме убедиш в крайна сметка ? Че Теслата е евтина за придвижване и поддръжка или удобна за дълъг път? Щото 6 възрастни е едно, а 2 възрастни и 4 деца е съвсем друго. Имал съм възможността да се кача в електричката на Мъск и задните обърнати 2 седалки са абсолютно и само за деца! И защо си мислиш, че ван от класа на Галакси/Шаран и т.н не може да постигне 7/100 извънградско дори с багажник на покрива ? Само дето там 7 човека си се возят удобно и имат масички пред тях дори. Айде още един въпрос понеже гледам си им фен - А, знаеш ли ако ти се развали Теслата в БГ, до къде трябва да отиде за да бъде сервизирана ?
  • Гост
    Отговор
    45 10:31  01.10.17
    Опитвам се да те убедя, че "недостатъците" на електромобилите са проблем на инфраструктурата, а не проблем на самия електромобил. При ДВГ е обратното. Засега основния проблем на електромобилите е цената. Когато цените се изравнят, всичко ще се промени лавинообразно. Включително инфраструктурата.

    Коментиран от #46

  • smeh
    Отговор
    46 15:18  01.10.17

    До коментар #45 от "Гост":

    Съгласен съм, но това ще стане след време. Имаш + от мен. Но на този етап пробега не е достатъчен, цената е прекалено висока и пазара си казва думата. Хората недоволстват именно защото ги "заставят" да минат на ток без да са налице удобствата с които са свикнали при ДВГ.
  • Гост
    Отговор
    47 22:23  01.10.17
    Никой не иска и не може да те застави да си закупиш електромобил. Никой не може да те накара да ползваш зелена или синя зона безплатно. Никой не може да те накара да ползваш безплатна енергия за да се придвижваш. Никой не може да те накара да избереш такъв автомобил със 700 коня, за който да не плащаш данъци. Това е въпрос на личен избор и така ще бъде минимум до 2040 година. Тези които искат гореизброените неща, имат възможност да си закупят електромобил, но доскоро автомобилните производители се подиграваха с клиентите си и предлагаха малки и грозни електромобили с малък пробег и двойни цени. Правителствата на някои държави, в прав текст им казаха, че ако не си променят отношението до 2030 2040 година, просто изхвърчат от пазара. Повярвай ми, до няколко години, същите тези които произвеждаха грозните електрички, ще предложат на пазара електромобили, които всеки ще иска да закупи, защото иначе Тесла и китайците ще им вземат пазара. На практика не задължават потребителите да си купуват електромобили, а задължават производителите да предложат нещо, което потребителите ще пожелаят да закупят. Ето Porsche например, вече изграждат мрежа от най-бързите зарядни станции на пазара, въпреки че все още няма какво да зареждат с тях. Тяхната 400kW зарядна станция може да зареди 80% от батерията(400km) само за 15 минути, което почти решава проблема с пробега.

Напиши коментар:


Публикувай