5 758 12

Всички обичат Toyota Supra

Ангел Харизанов

Всички знаем за вездесъщия GT-R - Годзила, но знаем и за още един японски автомобил, който има потенциал за чудовищна мощност - Toyota Supra. Идеята за него тръгва от нещо наречено Celica Supra, като с времето тя се изчиства и общо три поколения обикалят света, за да радват собствениците си. Пробива обаче, идва от последното поколение, в което в началото се помещава редовия шестцилиндров 2.5-литров турбо 1.5jz, той предоставя огромни възможности за модификации, като това е подплатено и със завидна здравина. След това идва наред усъвършенствания 3.0-литров битурбо 2JZ, който тотално превръща Supra в легенда, независимо дали става въпрос за улични, драг, дрифт и тайм атак машини. Освен двигателя и изчистената и същевременно предизвикателна външност на автомобила допринася за световната му слава. В този клип ще видим един екземпляр с повече от впечатляващите 930 конски сили измерени на колелата или над 1000 при коляновия вал, но това означава наистина много модификации.



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Реално
    Отговор
    1 09:04  07.10.17
    Наистина добро..
  • Алфа Ромео
    Отговор
    2 13:47  07.10.17
    Супрата е легендарна, невероятна машина!
  • Джигит
    Отговор
    3 13:52  07.10.17
    Колегите с БМВ-тата да не са посмяли да кажат нещо лошо!

    Коментиран от #6, #9

  • Bmw
    Отговор
    4 15:56  07.10.17
    Какво да кажем бмв и след 20 години пак няма да има толкова откачена кола.Супрата е легенда надминала много времето си.

  • гощо
    Отговор
    5 17:09  07.10.17
    Винаги съм я харесвал! Сега обаче когато марките си мешат капите вече няма никакво значение! Този 3,0литров деигател с две турбини е редови на BMW,същият слагат и в Лексус!

    Коментиран от #8

  • Учителят ти
    Отговор
    6 21:36  07.10.17

    До коментар #3 от "Джигит":

    Няма дума "посмяли". Правилното е "посмели".
  • Гост
    Отговор
    7 22:28  07.10.17
    Само като видях какъв пъпчив хлапак кара колата и то с шапка на кратуната, изведнъж целия проект ми стана противен!

    Коментиран от #10, #12

  • Random
    Отговор
    8 22:52  07.10.17

    До коментар #5 от "гощо":

    Между GE и GTE разликите са повече от двете турбини.
  • John Doe
    Отговор
    9 00:05  08.10.17

    До коментар #3 от "Джигит":

    Върл фен съм на БМВ, но за супрата не мога да кажа нищо лошо, напротив! Винаги е била за мен един от най-култовите автомобили с можеби най-култовият двигател. И в интерес на истината е доста сходна като концепция с баварките. Абе легендарна си е!

    Коментиран от #11

  • bam bam
    Отговор
    10 03:56  08.10.17

    До коментар #7 от "Гост":

    в повечето случаи тея коли са в неподходящи ръце
  • Хаш
    Отговор
    11 20:59  08.10.17

    До коментар #9 от "John Doe":

    По скоро с ауди бмр кога имаха турбо агрегат?
  • Confirm
    Отговор
    12 16:22  09.10.17

    До коментар #7 от "Гост":

    Във всяко нещо има недостатък.

Напиши коментар:


Публикувай