12 928 77

Тест на най-мощната Kia

Радослав Славчев

Палма де Майорка, Испания. Наш екип от мястото на събитието.

Когато през януари тази година Kia представи новия си модел Stinger в Детройт, повечето от специалистите бяха изненадани, но и силно впечатлени. Всъщност Kia разработва този модел повече от седем години, като началото му беше поставено още през 2011, когато беше демонстриран прототипът GT Concept. По-късно тази година серийният модел беше показан и в Европа, а сега корейците проведоха първите динамични тестове на Stinger. Те се състояха в Испания, наш екип бе на мястото на събитието и изпробвахме автомобила както по "цивилната" пътна мрежа (градско/извънградско), така и на писта. Ето и впечатленията ни.

Екстериор

Преди да се докоснем до автомобила си мислехме, че името Stinger (заимствано от американска зенитна ракета от клас "земя-въздух") е леко пресилено. Още с външния си вид обаче колата подсказва, че става дума за истински наземен изтребител. Stinger е чистокръвно GT (Grand Tourer - високоскоростен автомобил, създаден за пътуване на големи разстояния), като в същото време впечатлява с фастбек каросерията си с четири врати, къси надвеси и с голямото си междуосие (2905 мм). Всъщност моделът е разработен в Европа, а идеята му е да се противопостави на алтернативите от "голямата германска тройка". Външността на колата е стилна, съвременна, агресивна и определено изпъква на фона на доста уеднаквените алтернативи.

Като цяло пропорциите на автомобила наподобяват тези на Audi A7 Sportback, но всъщност Stinger има доста по-различно и индивидуално лице. Силуетът привлича внимание с плавните си форми, показващи отличната аеродинамика (Cx = 0.30). Той започва от издължения моторен отсек и куполообразния таван, за да достигне до компактната задница. Външният вид наистина е впечатляващ, доста различен от този на преките конкуренти и в същото време - фирмено разпознаваем. Последното се дължи най-вече на новата запазена марка на корейците - "тигровата" радиаторната решетка. В заключение можем да кажем, че специалистите от Kia са успели да направят една доста различна и впечатляваща визия.

Интериор

Изненадата ни продължи и когато се настанихме в салона на Stinger. Тук не се забелязват евтини материали и некачествена сглобка. Корейците са се постарали доста и без преувеличение може да се каже, че салонът не отстъпва на тези в утвърдените премиум марки. Изключително качествени и меки материали, изобилие от естествена кожа и алуминий и модерни, но същевременно не авангардни прибори. Седалките са снабдени с всички необходими ел. регулировки, със силно изразена странична поддръжка, но същевременно са удобни, ергономични и комфортни. Отзад те също предлагат много добър комфорт, като един от малкото минуси е свързан с по-късото разстояние за краката на пътниците на втория ред. Това обаче може да се усети само от ръстови пасажери и при положение, че предните кресла са силно изтеглени назад.

Уредите са компилация от аналогови циферблати и електронни дисплеи и се характеризират с много добра информативност. Head up-дисплей дублира най-важната информация точно пред погледа на водача, а интересното е, че подобно на този при BMW, се проектира директно на ветроупорното стъкло. Мултимедийният комплекс пък разполага с огромен екран и с отличната навигация на Tom Tom. Аудиосистемата, която е част от него, е дело на корифеите от Harman Kardon, има 15 високоговорителя в купето, кристалночист и същевременно много силен звук. С други думи спокойно можем да кажем, че интериорът ще допадне и на най-големите автомобилни маниаци, защото вниманието към детайла определено е налице.

Двигатели

Първата версия на Stinger, която попадна в ръцете ни, беше оборудвана с дизелов двигател (моделът се предлага с два бензинови и един дизелов агрегати) и честно да си признаем, бяхме леко разочаровани. Предвид външността на колата очакванията ни бяха доста по-големи. Иначе дизелът е икономичен (среден разход под 6/100), но определено му липсва динамика. Моторът 2.2 CRDi е с мощност 200 конски сили и предава момента на четирите колела през фирмената осемстепенна автоматична скоростна кутия. Явно обаче, трансмисията е предназначена и настроена основно за мощната бензинова версия и при дизела се усеща "леко замисляне".

Двулитровият 2.0 T-GDI бензинов двигател, също както дизела, е четирицилиндров, но динамиката му е значително по-добра. Той е с мощност 255 коня, развърта се лесно и тъй като тази модификация е само със задно предаване, е отличен вариант за любителите на дрифта. Този мотор показва оптимален баланс между икономичност и удоволствие от шофирането, но в никакъв случай не можем да го определим като най-добрия. Най-много ни допадна 3.3-литровият V-образен шестцилиндров мотор, предаващ въртящия си момент и на четирите колела през гореспоменатата осемстепенна автоматична скоростна кутия. Този двигател разполага с мощност от 370 конски сили, които направо спират дъха.

Ходови характеристики

Ще започнем с факта, че колата стои като "залепена за асфалта". Причина за това са ниският център на тежестта, както и многото асистиращи възли и агрегати. За версията със задно предаване корейците са избрали диференциал с повишено триене, а за пълноприводната е налична система контролираща т.нар. векторна тяга, включваща при нужда спирачките на колелата с по-малко сцепление. "Електронни спасители" от сорта на система за екстремно спиране, адаптивно окачване и други допринасят за безопасността, комфорта и сигурното привеждане на колата в покой.

Що се отнася до возията, тя може да бъде както много твърда, така и доста комфортна. За това се грижи пневматика, разполагаща с електронна система, променяща настройките на окачването на автомобила. Последната има пет режима на работа - Smart, Eco, Comfort, Sport и Sport+. Истинското удоволствие от ездата на Stinger може да се усети на режим Sport+, използван в най-мощната GT-версия с 370 конски сили. Тогава ускорението до 100 км/ч става за 4.9 секунди, а за безпроблемното поведение в завоите се грижи 4х4 системата, която при нужда разпределя момента до 40% към предната ос.

Цена

И тук идваме до един от най-основните плюсове на автомобила, отличаващ го от моделите, с които иска да се конкурира. Новата спортно изглеждаща Kia с раздути калници, която не без основание е наричана "Корейската Panamera", е доста по-евтина от алтернативите от германската премиум тройка, както и от аналогичните предложения на Lexus и Infiniti. Цената стартира от 70 000 лв, а топ изпълнението е 115 000 лв.



Още по темата

  • Най-мощната Kia срещу Chevrolet SS

    Най-мощната Kia срещу Chevrolet SS

    Австралийското издание CarAdvice реши да разбере кой автомобил е по-динамичен - новата Kia Stinger или Chevrolet SS (в Австралия се продава под името ...
    11.10.2017
    2 533
    11

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Караиванов
    Отговор
    1 10:35  09.10.17
    колата просто кърти. Наистина има собстветно лице и се различава от германската премиум конфекция. Корейците прост дърпат здраво. А и не се уливат с цени.

    Коментиран от #13, #42

  • Никой
    Отговор
    2 10:36  09.10.17
    Супер е Киата. Определенено ще се продава.

    Коментиран от #3

  • Марто
    Отговор
    3 10:38  09.10.17

    До коментар #2 от "Никой":

    Стига на бг-ботагашите да им уври кратуната, че не всичко е мерцедеср бмв и ауди. Иначе, наистина, от това което чета и виждам, колата е превъзходна.
  • Вуте
    Отговор
    4 10:43  09.10.17
    Мощна - мощна ама като гледам как вървят нещата в София ще трябва да я караш с 20 така че кому е нужно ?

    Коментиран от #6


  • ГВШ
    Отговор
    5 10:48  09.10.17
    Вътре яко е крадено от дизайна на премиум германците
  • МаКаТа
    Отговор
    6 10:49  09.10.17

    До коментар #4 от "Вуте":

    Това, както пише в статията е "чистокръвно GT". Хората са ти обяснили какво означава. Не е точно за града. Това е кола за удоволствие и дълго шофиране. Много е добър Стингъра. Нямам търпение да го видя на живо.

    Коментиран от #21

  • незнайко
    Отговор
    7 10:51  09.10.17
    Едва ли можем да се хванем за недостатъци на тази кола. Корейците работят здраво и това е резултата. Ако има и вариант с ръчна скоростна кутия ще е още по добре.

    Коментиран от #32

  • Morgoth
    Отговор
    8 11:12  09.10.17
    Радвам се да видя още една марка в този сегмент. Колата изглежда доста подобна като характеристики на Infinity Q50S, като цена също е там. Ще я видим като дойде на пазара и почнат да я карат. Интересно как ще е като разход, като издръжливост и поддръжка. От мен имат пожелание за успех.
  • Wishmaster
    Отговор
    9 11:24  09.10.17
    Скоро бях на едно малко изложение на автомобили, и от колите които се предлагаха това което си харесах беше на КИА и Нисан. Всичко друго не че е лошо ама като видиш цените и ти прилошава дори и на Пежо и Хонда!!!! Така че това са двете марки за България за нормално богат човек всичко друго е за Български богаташ(по стандарта на страната говоря).
  • борислав
    Отговор
    10 11:25  09.10.17
    Колата е красива,защото всичко в нея е взето от красиви коли.Изключение прави тъпата решетка отпред,собственост на КИА.
  • onq s konq
    Отговор
    11 11:41  09.10.17
    Ако сипа нафта на екото тоя леген нема апсолютно никакви шансове да ми се опре !

    Коментиран от #75

  • Kia
    Отговор
    12 11:58  09.10.17
    Всичко изглежда добре само цената е дебела са не може 115хилки за gt-то при положение че за тия пари си зимаш чисто нов туарег примерно
  • Крум
    Отговор
    13 12:01  09.10.17

    До коментар #1 от "Караиванов":

    Не лоша колата, но единствената причина е че централата им е в Кьолн и дръпнаха много кадри от конкуренцията та колите им придобиха европейска визия. 1. Задница изкопирана от Алфа Джулия на 100% 2. Мултимедия, волан и скоростен лост изкопирани от Ауди новите модели 3. Въздуховоди изкопирани от новите модели на Мерцедес 4. Автомата с 8 предавки почти съм сигурен, че е на ZF(Австрия) 5. Остава да разбереме и доставчика на двигателя??? Иначе викаш КИА са топ а?? Остана им само да сглобят колата, другото прекопирано и основните агрегати на европейски производители.. Много здраво дърпат корейците викаш? Хаха

    Коментиран от #15, #25

  • CL500
    Отговор
    14 12:13  09.10.17
    Много ме радват коментарите на някои тука, че тази КИА си имала идентичност... Много са взаимствали, да не кажа крали от други марки. Само на пръв поглед... Фарове - взети от Субару ЗРБ (или общия модел с Тойота); Стопове - взети от Ауди Интериор - централен дисплей и въздушни отвори (Мерцедес), конзола за обороти и скорост, волан, както и много други неща вътре (ВАГ) Оформлението и говорителите по вратите (Мерцедес); ..сигурно има и куп други неща, тези се набиват на очи веднага...
  • Аспарух
    Отговор
    15 12:21  09.10.17

    До коментар #13 от "Крум":

    Доколкото четох някъде,са взели един от дизайнерите на Ауди и от няколко години определено имат голям напредък. Това,че има прилики с други модели не е лошо,важен е крайният резултат,а той е доста добър особено на фона на цените на конкуренцията.
  • До Марто
    Отговор
    16 12:44  09.10.17
    Да, всичко е Мерцедес , БМВ и Ауди !!! Само ,че го разбираш след като ги притежаваш ! Имфинити -минфинити , пластмасария ! Само като затвориш вратата отвън и ти става ясно за какво става въпрос ! 115000 , виж каква В класа може да се купи за тия пари , иди в шоурума качи св , ако можеш я покарай / ако имаш база за сравнение / и после пак пиши ! Сменил съм 14 коли за 25 години и освен по евтината подръжка и липсата на удоволствие /за шир потребната /,друга разлика няма ! Турбото е консуматив вече , при всички !:):):). Никой ценител с пари не би купил това копи-пеист недуразумение ! Аз бих го купил за 40-50 к , комби за жената ! Само като си помисля колко е обезшумено /карам по 50 к на година / и не го поглеждам даже ! Щото като пристигна там , където отивам работа ме чака , а не почивка ! Айде лека !

    Коментиран от #69, #72

  • До Марто
    Отговор
    17 12:45  09.10.17
    Е -класа /редакция / на предния пост !!!
  • Малко плоско остроумие :)
    Отговор
    18 13:20  09.10.17
    Евтината кола била като собствената жена - върши работа ,но не доставя удоволствие !! Кия са надеждни коли , които нямат никакъв характер ,не доставят удоволствие и 115000 , тия луди ли са ! Демо -кола Е класа , 2017 , въздушно окачване , стъклопакет /споменавам екстри които “евтините “ марки въобще н предлагат / , 4х4 и т.н за тия пари , даже с още 24 месеца гаранция ! Тия луди ли са !
  • Фен
    Отговор
    19 13:30  09.10.17
    Я , тая малко по - евтина / разликата е едно ФВ Поло / , на заветните 12000 км . / какво да и има / , 24 месеца гаранция и за 80 000 лв ! За 115 000 лв. , ум да ви зайде , каква 5-ер или А6 може да купи човек в гаранция на 10 к. Км . ! Ако някой има търпение и му разбира , да прочете и екстрите !! Много поздрави на КИЯ!
  • Линк към предния пост !
    Отговор
    20 13:31  09.10.17
    https://www.autoscout24.com/offers/mercedes-benz-e-200-4m-avantgarde-firstclass-multibeam-comand-gasoline-black-30560ae9-2e68-45d8-b498-38823d1a49c5?cldtidx=10
  • Симеон Василев
    Отговор
    21 13:37  09.10.17

    До коментар #6 от "МаКаТа":

    Не знам какво gt е, но сигурно е доста срамно да те изпреварват като спрял дори и с тежка лимузина със среден по мощност двигател. Например при новия Мерцедес s class средния за гамата двигател е s560 (преди фейслифта s500), която набира за 4.6 секунди. И е много смешно карайки уж спортна кола с претенциозно име на бойна ракета да те подминават тежки лимузини, които даже не са в мощните си версии (s600, s63 amg и s65 amg). На премиум марките gt моделите са наистина мощни и макар да не са кръстени на ракети набират до 100 за много под 4 секунди и вдигат доста над 300 км/ч,
  • Капитана
    Отговор
    22 13:39  09.10.17
    Дебела е цената за тази корейска кошница.После бързо се обезценяват и нямат продаване корейските коли,вярно технически и откъм двигатели са изключително здрави,но цената на споменатия модел е доста висока.За в България съм сигурен,че продажбите ще са доста слаби за споменатия модел.Българинът винаги робува на максимата:Дарак да бъде но да е Немски или Японски.Със парите за тази нова Кия могат да се купят доста по добри Немски или Японски автомобили.
  • Лост
    Отговор
    23 13:40  09.10.17
    Задницата е на СЕАТ ТОЛЕДО.
  • Лост
    Отговор
    24 13:43  09.10.17
    370 коня на тази цена няма.
  • Ким
    Отговор
    25 13:58  09.10.17

    До коментар #13 от "Крум":

    Загледай такситата в най- големия български град! Основно- корейски автомобили. Защо??? Дори и да приемем, че са " копирани" те са в пъти по- здрави, по- евтини за поддръжка, по- ремонтопригодни, с по- евтини консумативи/!!!/ и много по- издържливи от немските! " Тико", с двигател колкото детска раничка, се кара по 1 000 000 км., че и отгоре. Освен 1.8 на " Пасат" немците нямат друг такъв двигател! А всичко корейско издържа на каране, дори съединител рядко се сменя под 350- 400 000 км! Защо бакшишите не карат " немци", разбра ли?

    Коментиран от #29

  • вижся
    Отговор
    26 14:38  09.10.17
    А дисковете на спирачките от къде са ги изкопирали, само ми кажете? Не ми пука кой от кого, колата е уникално добра и винаги бих я взел и си я карал с кеф...
  • Хахаха
    Отговор
    27 15:04  09.10.17
    До “Ким”. Карай си Тико-тата бе братчет ! Те пък в Германия са само Е класи ! Щот немците са непрактични и прости ! До “ вижся” ! Ти кога последно даде 100 000 за кола ? Щото ние обсъждаме и цената за това , което се предлага ! То ако е 40-50 и аз ще я купя !

    Коментиран от #48

  • 123
    Отговор
    28 15:40  09.10.17
    Хубав автомобил. Ама скъп беееее. Какви са тези цени? За какво са тези мощности? Къде да се използват? Като знам пътищата у нас, то тези 300 и кусур коня няма никога да ги ползвам.
  • Крум
    Отговор
    29 15:45  09.10.17

    До коментар #25 от "Ким":

    Ако аз съм рядко тъпо парче, но ти си много тъпо парче да правиш сравнение с Киа нещо си тип такси(ръчни скорости, най-тъпия и опростен двигател за да може да струва възможно най-евтино) за 30к лева с горната Киа за 115к лева. Няма нормален човек, който да вземе горното а не нещо много по-добро струващо около 115000 лв!!! Изброявам Алфа Джулия 510 коня, БМВ/Ауди/Бенц/Ягуар(възможностите са много за толкова пари), Форд Мустанг ГТ 2017 г, Порше Кайман С Всичко горе на снимките е изкопирано без капка срам от производители доказали се, произвеждащи спортни седани от десетилетия. Надеждността на Киа Стингер няма шанс да е по добра от някой от горните примери. Тя живее единствено и само в твоята проветриво-куха глава!

    Коментиран от #33

  • Моля ви
    Отговор
    30 15:57  09.10.17
    Моля ви , не ме купувайте! Аз съм само 200 КС , дизел ,автомат , 4х4 и то нова ! https://www.autoscout24.com/offers/mercedes-benz-e-220-d-4matic-auto-premium-diesel-black-fd4a5b58-e3ec-6e64-e053-e350040ad969?cldtidx=19 Моля ви ,аз съм немски боклук за 85000 лв ! Моля ви купете КИА / те нямат такава комбинация / ! Нищо че струва , малко повече ! Тя е много здрава и като се качиш усещаш че адаптивното окачване е настроено перфектно :):):):):):): ! Голям смях !

    Коментиран от #53

  • Вайвай
    Отговор
    31 15:59  09.10.17
    Какви немски премиум л..на може да се купят бедна ви е фантазията
  • hmhmhm
    Отговор
    32 16:09  09.10.17

    До коментар #7 от "незнайко":

    Едва ли ще можеш да сменяш скоростите по-добре от 8 степенния автомат. Тази твоя реплика беше валидна за миналия век сега сме 21в.
  • Лост
    Отговор
    33 16:28  09.10.17

    До коментар #29 от "Крум":

    Круме, алфа Джулия 510 коня струва 81 500 евро.
  • гост
    Отговор
    34 16:35  09.10.17
    120 бона за кореец .... !?! Айде нема нужда ...
  • гост
    Отговор
    35 16:40  09.10.17
    120 бона за кореец .... !?! Айде нема нужда ... Ford Mustang V8 GT 422hp струва 80 000лв .
  • гост
    Отговор
    36 16:44  09.10.17
    4.9сек 0-100км/ч може ама на хартия ... в реалността са 6.5сек ... http://www.zeperfs.com/en/fiche6729-kia-stinger-3-3-2wd.htm
  • 123
    Отговор
    37 16:48  09.10.17
    Като гледам с какви екстри са я наблъскани се сещам за статията за спортното поделение на Хюндай. Та в нея оня картоф ни обясняваше как корейците се стремят да правят прости, здрави и бързи коли без излишни екстри. Аха! Това като гледам с какви знайни и незнайни щуротии е наблъскано се сещам за тази статия и облъчените коментари за качеството и екстрите на корейците. Е, мили колеги, този красавец не е ли пълен с ненужни екстри? Или адаптивното окачване при Ауди е та....ак, ама видиш ли тук си е много на място. КИА се е опитала, направила, един абсолютно европейски автомобил със всичките му шукаритети вътре и вън. Това искат клиентите, това се предлага. Ама това грозде освен че е кисело е и безумно скъпо. Като за КИА, де. Примера с Мерцедеса на колегата по долу е красноречив.
  • асдфгхххх
    Отговор
    38 18:40  09.10.17
    Централната конзола прилича много на тази на Mercedes, заедно с отворите за въздух и екрана в средата. Таблото, заедно с волана, лоста и седалките изглеждат като тези на Audi/VAG.
  • Ангел
    Отговор
    39 19:16  09.10.17
    На драскачите и плювачите ще кажа , четенето на Ауто Билд е ВРЕДНО, там се пишат тези простотии, нямала фина настройка, спирала с 0, 70 см по късно , багажникът бил по малък и волана е нечувствителен, затова Голф ОТНОВО печели, печели ама в страни със ЗАКОНИ ги глобиха 20 милиарда, че и Ауди и Сеат и Шкода, сега за колата, главния дизайнер на Киа е немец и бивш такъв на Ауди, колата си е супер, а това че на някой това или онова му приличало на други коли , ами САМО Самсунг прави панелите за телевизорите , но хората си купуват и Сони и Филипс или някой немски телевизор.
  • ROFL
    Отговор
    40 19:19  09.10.17
    Глупаците хранят немците.... ало, дизайнера на тази кола е бивш дизайнер на Ауди, а бивш шеф на М-девизията е отговарял за "спортните качества". Корейците били направили нещо уникално... BMW M2 почва от 120 000 лева... успех това да се продава. Впрочем същата Kia струва 33,000 долара в щатите.
  • До Ангел
    Отговор
    41 19:21  09.10.17
    Какъв Ауто Билд . Вие дайте 100 к за тая КИА , аз ще си купя Е класа , като примерите по-долу! Не мисля че имат нещо общо !
  • 42 20:05  09.10.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 333
    Отговор
    43 20:29  09.10.17
    Ако тази кола има за цел да влезе в лигата на премиум седаните ще стане доста трудно с тази цена. Единствения двигател който си заслужава е големия бензин. Другото е конфекция и пълнеж. Но при такава цена не знам корейците какво очакват. Погледнах ценовата листа на VW Arteon. Ми за 90 бона получавам топ нивото, 4х4, новото DSG и 280 бензинови коня, което е повече от достатъчно за всякакво шофиране. И ще ми останат 25 хилки за гориво и мацки. Какво да иска повече човек. Това за престиж. Щото ако е за евридейка, то за 70 бона си взимам новия голф комби, R серията, 4х4 с DSG и хем ще си имам практична кола хем такива корейски бегачи и други измисленяци ще си ги разтягам когато ми скимне. И сега да не почнете да ми обяснявате, че това не е седан а спортно купе, че не е за всеки ден, и че е глупаво да го сравнявам с Голф, че немците не могат да правят коли, Дизелгейт, ваг....и и незнам си кво.Имало 7 години гаранция, не се чупели и дрън, дрън. Да ти пик....м на гаранцията, то остава и да няма за тези пари. Хубаво кола, но не предлага нищо революционно или извънземно за да има тази цена и продуктова позициониране, но понеже е с готин си дизайн и не е немска е супер трупер! Да, ама не!
  • Шльонск
    Отговор
    44 20:42  09.10.17
    Много ме кефи как някакви хора се радват, че виждат детайли от други 3-но по-скъпи коли в тази. И други хора са забавни с мнението, че за парите на чисто нова кола със 7 години гаранция могат да си купят по-хубава стара, без гаранция или с 2 години такава. Когато караш VW Bora 1.9 TDI 2002-ра дали една кола струва 20 или 200 хиляди ти се виждат еднакво много. Пък за обезценяването - било е бързо, вече не е. КИА, Хюндай и Шкода държат нелепи цени на втора ръка.

    Коментиран от #46, #51, #56

  • PlimP
    Отговор
    45 21:01  09.10.17
    0.30 ако е добра аеродинамика, в кой век живеете :D:D:D, вектра А 0.29, ауди СС(тоя безподобен параод) 0.28 и да не продължавам, че се излагат
  • 333
    Отговор
    46 21:04  09.10.17

    До коментар #44 от "Шльонск":

    Търсене и предлагане. На пазара има 1000 Голфа и 150 КИА Сийд....., това като пример. Виж за Шкодата, там на 100% има защо за държи цена. Това в момента е народната кола, макар че на цени вече много хвръкнаха...
  • СубаруЛеворгВарна
    Отговор
    47 21:05  09.10.17
    Ауди А8 4.2 тди фейслифт март 2015 год. новия 385 коня - 850 нм. комън рейл Евро 6 с АД Блу кадмиев резервоар с БИ ЛЕД Матрикс - 106 000 лв. с 18 мес. гаранция до март 2019г. - и ще изберете Стингър ГТ 370 коня бензин за 115 000 лев?
  • вижся
    Отговор
    48 21:07  09.10.17

    До коментар #27 от "Хахаха":

    Тебе к'во те бърка, нали не ги даваш ти тези пари?

    Коментиран от #50

  • вижся
    Отговор
    49 21:11  09.10.17
    33 000 долара е (55000 BGN): https://www.caranddriver.com/kia/stinger
  • Хахахах
    Отговор
    50 21:12  09.10.17

    До коментар #48 от "вижся":

    Ами дай ги за КИА ! Ама първо ги спести или стани роб за 5 години на лизинга ! Тия работи ги пишат хора дето не са дали повече от 10 к за кола !

    Коментиран от #55

  • Много се смях
    Отговор
    51 21:15  09.10.17

    До коментар #44 от "Шльонск":

    Не от три по скъпи коли, а от три модела на малкия клас на премиум марки. Вътре например прилича на Мерцедес, но на малката А класа, а не на Е класата например. Е-класата е просто невероятна. С два 12 инчови дисплея, супер системи за пасивна и активна безопасност, невероятен интериор нямащ аналог в ценовата категория, в която се намира и много добра возия. P.S. Не знам защо се обясняваш за стари мерцедеси като единия линк, който е постнат е за чисто нова Е-класа с почти 200 коня и за 85 000 ЛЕВА. Пак повтарям НОВА от представителство на Мерцедес.

    Коментиран от #76

  • ВАГ
    Отговор
    52 21:17  09.10.17
    Публикувано във факти.бг: Всъщност моделът е разработен в Европа 80% от колите се разработват в Европа другите 20% в САЩ . Като гледам тази Киа ,май са платили на ВАГ.
  • Моля те
    Отговор
    53 21:18  09.10.17

    До коментар #30 от "Моля ви":

    Варианта на Кията с 200 к.с. е на същата цена. Дет се вика избор има. всеки квото го кефи

    Коментиран от #58, #59

  • 54 21:22  09.10.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • вижся
    Отговор
    55 21:25  09.10.17

    До коментар #50 от "Хахахах":

    така е, прав си. но не можеш да не се съгласиш, че всеки има право да си прави с парите квото си иска и ако някой си купи, не е защото ги е чел тия коменти. хората ги боли лявото м*до кво мислят другите

    Коментиран от #57

  • Хахаха
    Отговор
    56 21:39  09.10.17

    До коментар #44 от "Шльонск":

    15-18 месеца и 18-20 к км с гранция от две години било “стари”! Евала на стандарта ви младежо ! Аз на тоя принцип от Германия от представителство съм си купил 8 коли за последните 22 години на 60 % от цената ! С разликата , яко екскурзии и круизи . Като знам как ме е боляла главата за да ги спестя ! Но винаги новото си е ново , колко да в ново след 12 месеца и няколко ходения до Гърция тая КИА ще е много по- нова от 24 месечната ми Е класа , дето е по евтина с един Сиид ! п.п. С най - добри чувства е коментара !
  • Хахаха
    Отговор
    57 21:43  09.10.17

    До коментар #55 от "вижся":

    Съгласен !
  • Моля ви
    Отговор
    58 21:48  09.10.17

    До коментар #53 от "Моля те":

    Съгласен
  • А така
    Отговор
    59 21:49  09.10.17

    До коментар #53 от "Моля те":

    Ама със същите параметри ли ?
  • Пример
    Отговор
    60 01:32  10.10.17
    Ето ви един стар автомобил от юни 2017 на 4000 км ! Вижте екстрите и цената ! Тия от КИА малко са се надценили !
  • Пример
    Отговор
    61 01:33  10.10.17
    https://m.auto.bg/details/11502522403088781
  • Гост
    Отговор
    62 02:09  10.10.17
    Колата е хубава, но не и за толкова пари.

    Коментиран от #64

  • onq s konq
    Отговор
    63 03:01  10.10.17
    Лошото е че няма противорадиационно покритие.А ще й трябва!
  • Гъзар
    Отговор
    64 08:11  10.10.17

    До коментар #62 от "Гост":

    ХаХа 100 000 за употребяван автомобил тея наред ли са па макар и Мерцедес па макар и само на няколко месеца, тази кола няма никога да се продаде. Това е все едно за да спестиш няколко хиляди да си купиш от автосалона тестово муле, ти трябва да си ненормален гъзар да направиш такава глупост.

    Коментиран от #65

  • Ами да
    Отговор
    65 08:30  10.10.17

    До коментар #64 от "Гъзар":

    Ами то по- долу имаше линк на нов Мерцедес с много добри параметри за около 85000!
  • Бай Благой
    Отговор
    66 08:38  10.10.17
    90бинки за тази кола? Нещо не виждам да пише някъде VOLVO, Mercedes, AUDI, BMW...? А тази измислица със 7-те години гаранция е пълна смехория! Вземете напишете какво включва тази гаранция - да не се окаже, че е само за волана!! Айде стига хейт :) - който е фен и го кефи му пожелавам да си я вземе...ама с тази цена.... :) Успех :)
  • Гост
    Отговор
    67 09:44  10.10.17
    На това ако му махнеш емблемата и грозната решетка, никой никога няма да разбере каква марка е.

    Коментиран от #68

  • ХоХо
    Отговор
    68 09:50  10.10.17

    До коментар #67 от "Гост":

    A na BMW 7Series ако му махнем емблемата и грозната решетка ти ще разбереш ли? Това е кола всеки взема най-новото в модните тенденции и го прилага затова и всички изглеждат еднакво. Само Мерцедес като че ли се опази от това но пък при тях е другият проблем че всичко изглежда еднакво че и Майбах даже.
  • Тестис
    Отговор
    69 10:03  10.10.17

    До коментар #16 от "До Марто":

    Ти от 50к на година, освен някой Икарус от градския транспорт да караш. Как ти остана време да пишеш и четеш теми направо....Карал ми бил, аман от разбирачи....

    Коментиран от #71

  • гост
    Отговор
    70 10:06  10.10.17
    СЛАГАМЕ ЕМБЛЕМИ НА ,,АУДИ,, И ГОТОВО! Личи си дизайнера откъде е дошъл.
  • Смешко
    Отговор
    71 12:08  10.10.17

    До коментар #69 от "Тестис":

    Това са 140 на ден , умнико ! Има дни в който шофирам по 1000 км ! Шумен -Бургас—София - Бургас -Шумен ! Разбирач съм щото съм имал и боклуци и свестни коли . От Е класа -1995 до f11 -2013 в момента ! Работя за себе си , колите си ги купувам сам и затова няма никога да дам такива пари за шир потреба ! Между другото това е темата , а не аз колко шофирам и кога имам време да пиша , умнико ! С добри пожелания за здраве !
  • Язе
    Отговор
    72 15:10  10.10.17

    До коментар #16 от "До Марто":

    Защо си мислиш,че всичко е мерцедес?Моята за близо две години 178хил.км.и до ден днешен слизам отпочинал.Да те питам кога ти остава време да правиш аирматика?

    Коментиран от #73

  • Не понимаю!
    Отговор
    73 15:58  10.10.17

    До коментар #72 от "Язе":

    Темата е за КИА-та или аз как разполагам с времето си ? Какво време ми трябва , за каква аритметика ми говориш , да разбера , че слизам по отпочинал от f11 -ми , от колкото от Пежо-то ми 307 SW -2007 преди 8 години ! Имал голяма база за сравнение от Форт сиера 1992 г. , през Голф 2 , Ауди 100 , две 124 и т.н ! Не хваля колата която имам в момента , това показва ,че се стремя да бъда обективен . Самата смяна на толкова коли за това време говори , че съм достатъчно претенциозен към автомобила си , в моя случай основния ми инструмент за работа ! Айде спорна и който е спестил 100 000 със здраве да ги даде за тази КИА , въпрос на вкус !

  • Не понимаю:):):)
    Отговор
    74 16:00  10.10.17
    Форд ! Извинявам се !
  • Дидо
    Отговор
    75 00:01  22.12.17

    До коментар #11 от "onq s konq":

    Имаш да вземаш... Не само ще ти се опре, ами ще видиш само точка след това!!!! А ти си хвали твоя кош... Няма лошо!!! Иди тествай Стингера пък тогава пиши глупости!!!
  • Лъчо
    Отговор
    76 00:22  22.12.17

    До коментар #51 от "Много се смях":

    А ти случайно да знаеш, че за 85 бона получаваш Да-нова Е класа, а къде е завода а? Е класа за тия пари само от завода в Турция!!!! Има защо да е на тази цена!
  • Калин
    Отговор
    77 01:29  27.12.17
    Стингера е доста бърз... Тествах го! Тези, които не са го карали.. Тихо, моля! Първо карай, после говори! Ето линк къде е в класацията: http://www.autosnout.com/0-100kph-Times-List.php

Напиши коментар:


Публикувай