Един от големите япоски производители на черни и цветни метали Kobe Steel призна за фалшифицирани от компанията данни за качеството на продукцията. Става дума за вътрешен одит, последвала проверка на който показва, че част от администрацията на Kobe Steel умишлено е лъгала за резултатите от изпитанията на металите.
По този начин от компанията са искали да съкратят сроковете за доставка. Другото, което е любопитно в случая е, че Kobe Steel е предал несъответстващата на качествените стандарти продукция на автомобилни компании като Toyota Motor, Mitsubishi, Subaru и Mazda. Toyota е един от най-големите клиенти на Kobe Steel.
След разкритието от компанията обявиха, че нямат информация за изменени показатели за безопасност в автомобилите, сглобявани с техни метали. Производителят твърди, че вече всички продукти са в норми и продължава да работи с всеки от клиентите си, като се надява скандалът да не ескалира. Проблемът обаче поставя под въпрос качеството на металите в голяма част от японските автомобили.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 AMG
15:29 09.10.2017
2 123
15:30 09.10.2017
3 Гост
Коментиран от #16
15:35 09.10.2017
4 Дикембе Мутомбо
Още като видях заглавието се сетих, че ще са намесени Мацуда вътре. Щото не всички японки гният ;-)
15:47 09.10.2017
5 тадд
15:59 09.10.2017
6 Гост
Едните лъгаха за дизелите, другите са еърбезите и ламарините!
И като започнат някои да ги възхваляват, а да плюят по българите, най-много ме хваща яд!
Всички хора по света са еднакви - лъжат и мамят в името на печалбата!
Коментиран от #13
16:26 09.10.2017
7 ккк
Но това съвсем не винаги е значело нещо лошо. Напротив. Така се спестяват ценни суровини, труд и време, а и се минимизират вредните за климата отпадъци - търсят се все повече рециклируеми и безвредни компоненти с минимален компромис , а понякога и по-добри от оригинала. Та това е и част от автомобилната, не, световната - вече "глобална индустрия". Но.
Ако въобще има нещо за укор, то по-скоро е в това- да се намалява броя на продадените автомобили, като се увеличава степента на технологизирането им /вкл. с добри дизайнерски политики/. Давам пример. АБС е създадена от преди много години но навлиза бавно срещу доплащане през дълги периоди до масовото им вграждане- първо на премиум моделите, чак след години -като базово оборудване за всички автомобили. После Traction Control,ESP, ESC, сега AEB и ще чакаме след 10 г., да е в базовото оборудване на всички. А това може да стане и сега. НАЛИ?! Но сами разбирате.
Излишно е да Ви давам пример за двигателите, от кога те се разработват и какви добри образци остават за "премиумите" и за "шир" потребата, както и ВЪОБЩЕ има ли смисъл от двигател с повече от 130+160 к.с.ВЪОБЩЕ?! А за технологиите с водоро
19:08 09.10.2017
8 ккк
19:09 09.10.2017
9 Крушка v-tak
19:10 09.10.2017
10 Ярослав Станчев
Коментиран от #11, #14
19:24 09.10.2017
11 Гост
До коментар #10 от "Ярослав Станчев":
Само, че тук изобщо не става дума колко ще изкара една нова кола, а това, че в новата има материали с неверни данни за качество. Едното е маркетинг, другото е престъпление!20:01 09.10.2017
12 Hmm
20:35 09.10.2017
13 Този коментар е премахнат от модератор.
14 Данаил
До коментар #10 от "Ярослав Станчев":
Познавам богат човек с Тойота Ленд Крузер 3.0 дизел-2013 г.модел.В момента е на 920000 км.На 450000 км.само е сменил 3 от нафтовите дюзи,друго нищо.Автоматика е безупречен също.Така,че не съм сигурен за новите,че са по- скапани от старите.Доста повишиха качеството в последните години.Ауто Билд правиха тест с Мерцедес 1.8 бензин.На 400000 на финалното разглобяване ДВГ не показва износване(а там са много педантични в Германия).Вярно,че старите са железни,не го отричам,но мисля новите за много по-добри.Коментиран от #17, #21, #23
21:17 09.10.2017
15 Този коментар е премахнат от модератор.
16 Ужас
До коментар #3 от "Гост":
И при Боинг !22:22 09.10.2017
17 123
До коментар #14 от "Данаил":
Пльос.22:32 09.10.2017
18 Един обикновен.
Коментиран от #20
23:04 09.10.2017
19 Смях
23:09 09.10.2017
20 Смях
До коментар #18 от "Един обикновен.":
Браво бе г-н инж. "Х" много ги разбираш, ще почакаме ти да измислиш идеалните ламарини и тогава да си купим японско чудо.23:13 09.10.2017
21 Не реално ми се вижда
До коментар #14 от "Данаил":
?! ако правилно съм разбрал 920 000 км, от 2013 за 4 години, прави по 230 000 км за година, което е 630 км за ден !?Като се има предвид, че колата е спирана за и обслужване.
Това реално ли е???
Коментиран от #26
23:13 09.10.2017
22 bibendum
23:20 09.10.2017
23 Рав4 за нови дюзи
До коментар #14 от "Данаил":
Мерцедеса на Ауто билд на 100 000км беше изгорил 13л масло(долято, без смените). На 200 000км 39л(с натрупване,значи нови 26л). На 300 000км 92 или 94л(което си е 50л+). На 400 000км данни за долято масло липсваха, а на автомобили от маратонски тест винаги го пишат. Иначе го хвалиха, че километрите не му личали и че бил много надежден.Двигателя е 1.8 компресор 156к.с. Интересно ми е до кога ще го карат(теста стартира 2007 или 2008 и обещаха да го карат до отказ) и колко масло ще е изгорил мотора.
01:22 10.10.2017
24 VIPER
04:31 10.10.2017
25 ИВАН
07:23 10.10.2017
26 123
До коментар #21 от "Не реално ми се вижда":
Естествено че не! Той колегата или нещо се е объркал или пуска фишеци да си пишем пръстите. При тези километри на ден и при средна скорост от 100 км., което си е доста, тоя пич е прекарвал в колата повече от 6 часа на ден, което е абсурдно ако не е някое супер оборотно такси:)А и да хвалеше кола, която на първата година е дала дефект м горивната си система е меко казано странно. Така го каза лежерно, три дюзи, сякаш антифриз са му сменили...
Коментиран от #27
08:44 10.10.2017
27 Радко
До коментар #26 от "123":
Не трябва много обяснения, това тойотаджии и хондаджии са болни хора. Превъзнасят някаква смешна продукция все едно кой знае какво се произведжа. Един тон ламарина 1.4 бензин с ръчни скорости, обаче рев до небето.09:44 10.10.2017
28 filo
16:51 10.10.2017
29 Антонн
Всички гният няма значение какви са,само периода е различен.
Ръждата тръгва от вътре,купето ако не е обработено и защитено се случва бързо.
Тук голямо значение има климата на държавата,където се кара колата.
Особено в БГ може да изгние и пластмасата,зимата сол и пясък до откат.
От Австрия също колите са изгнили,там химикалите явно са СОЛ.
Японките са със слаби ламарини но живеят дълго "не всички".
Нещата са криворазбрани,повечето карат стари коли с недостижим пробег и време за новите.
Това било за смяна,тука е изгнила а колата на 17г. е каква да е.
Другите не си признават,колата ужким нова но припадаме по сервизите.
Старите били кенефи,щайги,боклуци но много рядко ще те остави на път и можеш сам да импровизираш.
Обикновено по магистралата репатраците прибират все хубавите и нови коли,старите се прибират на ход.
Коментиран от #31
22:06 10.10.2017
30 Изпатил
12:03 14.10.2017
31 бръмм
До коментар #29 от "Антонн":
прав си.Първо вижте състава на металите и тогава пишете глупости.До 2011 метал за Япония не издържаше в Европа.Защо - защото заради по мекия климат там снега се топи много бързо,а пътищата се чистят незабавно и денонощно,което прави използването на сол ненужно.Затова и японците започнаха да правят колите с ламарини на цинкова основа-тия за износ,което и качи цената малко.13:38 22.11.2017