9 333 13

Porsche иска €200 млн. от Audi

Радослав Славчев

Компанията Porsche, влизаща в състава на концерна Volkswagen, отправи иск към Audi в размер на €200 млн. за компенсация по скандала Дизелгейт. На толкова пари от марката изчисляват новото програмно обезпечение на автомобилите, юридическите услуги и овъзмездяването на клиентите.

Ще припомним, че през ноември 2015-а Audi си призна, че е използвала програма, която крие истинските вредни емисии, изхвърляни от двигателите. По-конкретно става дума за трилитровите V6 мотори на Audi, които се монтират и на част от автомобилите Porsche Cayenne.

През лятото на 2017-а властите на Германия заставиха Porsche да отзове в сервизите си 22 000 всъдехода Porsche Cayenne, оборудвани с въпросните трилитрови дизелови агрегати и да ги препрограмира. Екологичната организация Deutsche Umwelthilfe (DUH), пък поиска от марката €110 млн. компенсации.



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • гост (гост)
    Отговор
    1 13:34  10.10.17
    Дааа , после Ауди ще поиска същото от Фолксваген , само че по две , а Шкода и Сеат ще се обвиняват взаимно , после Фолксваген ще затвори фабриките в Германия и ще ги изнесе в Чехия , Словакия , Унгария и Испания , след което пък на Германия ще спре да и пука за него и накрая здравееей Тойота , искаш ли европейски клон за купуване !!!
  • Всичко (гост)
    Отговор
    2 13:57  10.10.17
    Всичко немско е леш пълен леш.

    Коментиран от #3

  • 1.9TDi (гост)
    Отговор
    3 14:13  10.10.17

    До коментар #2 от "Всичко":

    Абсолютно съгласен.
    Туран 2008, 1.9TDI на реални 140 000км- маховик и съединител, турбо, актуатор и сега за капак на всичко-проблем с газове в картера.
    Да им е*а и имиджа на тея немци.

    Коментиран от #5

  • Къртев (гост)
    Отговор
    4 15:02  10.10.17
    Единия джоб, казал на другия.
  • 123 (гост)
    Отговор
    5 15:04  10.10.17

    До коментар #3 от "1.9TDi":

    А кой е казал че трябва да е вечно!? Или в България кола която не може да си изкара 500/600 000 за нищо не става! Или преди тези километри не трябва нищо да се сменя? Всеки модел има лоши бройки, ти си попаднал на такава. Кой знае как е карана за да хвърли тези агрегати, особено 1.9 който има славата на доста корав двигател.

    Коментиран от #6

  • 1.9TDi (гост)
    Отговор
    6 15:12  10.10.17

    До коментар #5 от "123":

    Карана е нормално, поддържана е по книжка...
    И не съм казал че трябва да изкара 500 000км,ама поне 200-300 000 да беше преди да хвърли турбина и да пуска газове в картера.

    Коментиран от #7, #13

  • 123 (гост)
    Отговор
    7 15:23  10.10.17

    До коментар #6 от "1.9TDi":

    Тоя Туран 2008 от Горубляне ли го купи, че да е само на 140 000 хил. км. Защото даже в БГ подобен тип семейна кола при минимално каране и се въртят минимум едни 20 000 на година.

    Коментиран от #8, #9

  • User (гост)
    Отговор
    8 16:55  10.10.17

    До коментар #7 от "123":

    Не е мой, на баща ми е.
    Върнат от лизинг, имаше лепенки на Райфайзен ЛИЗИНГ.
  • User (гост)
    Отговор
    9 17:21  10.10.17

    До коментар #7 от "123":

    Взе го 2010 на малко километри.

    Обърках си ника, бях от телефона, минах на компютъра.

    Коментиран от #10

  • Японеца (гост)
    Отговор
    10 21:14  10.10.17

    До коментар #9 от "User":

    Да си го кара баща ти, ама ако може да го продаде на някой завалия мераклия за немско, най-добре ще направи
  • propov (гост)
    Отговор
    11 03:10  11.10.17
    абе тия що си вадят очите един на друг? нали са все Ваген груп. Таткото няма ли да ги смъмри. нали в една каца бъркат и от една паница сърбат.
  • Чавдар войвода (гост)
    Отговор
    12 14:00  11.10.17
    След по-малко от 5/пет/ години, въджайна-груп няма да съществува.
  • Иван (гост)
    Отговор
    13 19:22  12.10.17

    До коментар #6 от "1.9TDi":

    Киломитрите ти ни никак не са толкова, стига си се плюнчил. Заслужил си си съдбата напълно!
    Че и къде 2008 1.9 те бяха до 2006 или 2007 след това е 2.0......

Напиши коментар:


Публикувай