9 507 15

Старото BMW M5 срещу новото M550i xDrive

Ангел Харизанов

Ето един нагледен пример за еволюция и отговор на въпроса, защо M5 преминава към опция за задвижване и на четирите колела. Новото поколение на автомобила е с близо 100 килограма по-леко според различните конфигурации, а версията M550i разполага с 465 конски сили от същия 4.4-литров V8, но и задвижване на четирите колела, което допринася за 3.8 секунди от 0 до 100. Старата M5-ца е с близо 100 коня повече - 560, но те се изпращат само към задните колела и това води до ускорение от 0 до 100 за 4.4 по заводски данни. Разликата, която ще видите в ускорението е потресаваща, но на писта настройките на М5 си казват своята дума.



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Работник
    Отговор
    1 19:33  12.10.17
    пфф на това ли викате старо м5 бре... тъкмо ми стана интересно как ще се справи м5 е39 срещу новото м5 ама тия ми пробутват извънземни модели тука
  • Косачката
    Отговор
    2 20:05  12.10.17
    Стоково Е39 няма шанс да бие стоково F10
  • Бай Тошо
    Отговор
    3 20:51  12.10.17
    Само със задно при тая мощ няма никакъв шанс на старта срещу двойното
  • Fenasi Kerim
    Отговор
    4 21:00  12.10.17
    M5 F10 e 4.4 до 100км само в "лабораторни условия".На бул. България на "стъкления" асфалт е по-скоро нещо от рода на 6.5 или 7 сек.

    Коментиран от #5


  • 5 22:35  12.10.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Driving pleasure
    Отговор
    6 00:14  13.10.17
    Идеята на М5 е давърви с вратите напред кощунство е да ми говорите за ЕксДрайв. Драг и без това е дисциплина за маймуняци с тежък десен крак - умения не се изискват!
  • асдасд
    Отговор
    7 02:00  13.10.17
    На старта няма шанс, но на по-високи скорости например на магистрала, новата 5ца няма шанс
  • гост
    Отговор
    8 10:05  13.10.17
    Късно им увре главата на BMW че без двойно предаване не става . В това отношение имат много да се учат от Инголщат ... Но както се казва по-добре късно от колкото никога.
  • Бай Санде
    Отговор
    9 11:55  13.10.17
    На пистата си пролича кой е по-добрия автомобил. Не всичко е ускорение от 0 до 100. М5-цата направи разлика от 6сек. само за една обиколка. Ае със здраве:)
  • Opaaa
    Отговор
    10 17:37  13.10.17
    Момчета само да ви кажа че по нагласен драг не съм виждал. Това са пълни измишлйотини.
  • БМВ привърженик
    Отговор
    11 18:37  13.10.17
    Кеф ти да ги дърпаш на драг, кеф ти да си влизаш напред с вратите по завоите... И двете машини са уникални, няма смисъл от спорове!
  • 330d
    Отговор
    12 21:02  13.10.17
    Не всичко е драг мили деца, на шосето има и завои....
  • вижся
    Отговор
    13 23:55  13.10.17
    дошло им е на ум, тъй като в новите модели позволяват да го изключиш (най-новата м5 например) : )
  • BMW фен
    Отговор
    14 08:23  14.10.17
    Този драг ми се струва доста нагласен , М5 със спортни гуми и 3 човека направи 0-100 за под 4 сек, та не знам тия кво тестват бабината си. И ДА за писта задното е НАЙ-ДОБРОТО !!!
  • Shmeker
    Отговор
    15 20:15  14.10.17
    E60 M5 сменяш лагери на коляновия вал на всеки 2 смени на маслото. Ако и F10 M5 са така предпочитам 550и, че дори и да е с ХъДрайфа.

Напиши коментар:


Публикувай