3 520 6

Toyota Supra изглежда готова за пътя

Ангел Харизанов

Един от най-обсъжданите прототипи на спортни автомобили в последно време е наследника на Toyota Supra. Вече знаете, че той използва една и съща платформа с новия роудстър на BMW, но според един от изпълнителните директори на германците - Марк Вернер, двата модела ще предлагат много различно усещане. Това ще бъде вследствие и на факта, че японският модел ще бъде само купе, а германският - само кабриолет.

Встрани от темата за разликите, Supra изглежда наистина готова като за това говорят фаровете на автомобила, предната броня с въздуховодите и радиаторните решетки, джантите, които вече имат типично японски дизайн, специфичните гърбици на тавана идващи от FT-1 както и стоповете на автомобила. Като цяло Supra използва почти всички дизайнерски елементи на изключително красивата FT-1 и разликите са много малки. В тъмнината обаче, остава двигателя и неговите характеристики.



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Скромнотел
    Отговор
    1 12:50  14.10.17
    Опаковайте ми две. Ще питате защо са ми две? Да си бибиткаме с брата! 😂😂😂😂😂
  • Алфа Ромео
    Отговор
    2 15:07  14.10.17
    Зачената в голям грях, втриса ги феновете на Супра, и с право.....

    Коментиран от #3

  • Никой
    Отговор
    3 15:26  14.10.17

    До коментар #2 от "Алфа Ромео":

    Зачената в голям грях? Ами тогава какво има да се каже за Митсубиши ГТО от 90те, и Додж Стелт, които са една и съща кола? Тук поне имаме два от най-големите производители обменящи опит. Трябва да си голям сектант, за да не го оцениш това.
  • гост
    Отговор
    4 10:17  15.10.17
    Заради пропорциите си супрата изглеждаше мъжка кола. Това прилича на женска количка.

    Коментиран от #5

  • Алфа Ромео
    Отговор
    5 12:15  15.10.17

    До коментар #4 от "гост":

    Така е, крачка назад си е тази "Супра", ако и боднат и мотор от ВМЗ ша е много зле работата откъм имидж, въпреки че тя вече е обречена на неуспех, изключително грешен ход на Тойота.

    Коментиран от #6

  • Трифонов
    Отговор
    6 07:58  16.10.17

    До коментар #5 от "Алфа Ромео":

    Е-е-е-е-е... щом като ти, от позицията си на специалист в областта на автомобилния маркетинг, го заявяваш това, значи вероятно си прав!!! Чудя се от време на време, като ви чета тъпотиите, всъщност как точно стигате до решението да ги напишете!? Дали просто това решение не минава изобщо през контрола на съзнанието ви, т.е. то не е решение, а просто едно немотивирано, безцелно движение... или го взимате, в резултат на едно предварително и задълбочено обмисляне на това как сега ще седнете зад клавиатурата и от позицията на един обикновен български мишок, ще изръсите поредната идиотщина!!! РS. И още нещо - ясно е, че си фен на Алфа, не защото ти е ясно какво представлява тази марка, а защото напълно случайно и поради крайно ограничен бюджет, си се сдобил с такъв дръгел на сто години и сега си внушаваш, че караш кола! Което те задължава да хейтиш BMW, защото това е производителят, който през 50-те и 60-те години на 20 век, успешно измести Алфа от пазарния сегмент на спортните премиум автомобили и се превърна в една от основните причини, от тогава насам, Алфа да не са видели бял ден и с все по-стабилни крачки да вървят към фалит. Но не се притеснявай, скоро след като купиш дръгел от друга марка, ще забравиш Алфа!!!

Напиши коментар:


Публикувай