Дрифтът е най-новия моторен спорт, но автомобилите в него еволюираха значително от началото на световния му бум. Само преди 5 години мощност от над 500 конски сили бе смятана за достатъчна за участие в най-добрите шампионати, но сега минималния праг е над 800 коня. Причината е, че в търсенето на максимално сцепление и скорост се слагат най-лепкавите и широки спортни гуми, а те изискват мощност, за да превъртат свободно независимо от километрите в час. Цели се и максимално опростяване на конструкцията, която да бъде лесна за поправка при евентуален контакт, както и най-добрия възможен баланс между двете оси. Гореизброените неща са най-малкото, което е изпълнено в този наистина покъртителен автомобил дело на HGK Motorsports, който след няколко часа ще участва във финалите на Formula Drift с латвиеца Кристапс Блис, който е и главното действащо лице в HGK - 900 атмосферни коня, кевларени външни панели и най-добрата изработка и елементи в света. Ние останахме безмълвни.
Коментари
Коментиран от #2
До коментар #1 от "Антон":
ХАХАХАХА.боже човек преди да ти прочета коментара щях да напиша същото.Това верно е на коня бавареца :D:D:D:DКоментиран от #12
Коментиран от #4
До коментар #3 от "mediator37":
Естествено ,че могат. Но ще имат проблеми с неговата пазарна реализация. Пазара на автомобили е едно от най-консервативните неща. Всяка марка и модел е свързвала името си с определени и целенасочено налагани, в своите автомобили, характерни особености. Благодарение на това има и толкова марки и модели със своите верни почитатели.До коментар #2 от "оня с ролс ройса":
не е мойта мойта е червена дизел на гас