15 Октомври, 2017 23:10 9 804 42

Tesla уволнява стотици служители?

Стартът на производството на бюджетния автомобил на компанията на Илон Мъск, бе предходен от голям бум около поръчките му, но явно не върви според плановете. За третото тримесечие на годината те са успели да произведат само 220 автомобила от обещаните 1500, като до края на годината се говореше за 5000 автомобила на седмица.

Не се знае дали причината идва от намалените поръчки или от трудната синхронизация на производствения процес, но компанията освобождава служители и то не малко. Според слуховете става въпрос за няколко стотин човека, които включват мениджъри, инженери и хора на много други длъжности. Това разбира се, се смята за много малък процент от 33-те хиляди човека работещи в Tesla, но определено изглежда странно.

Ще видим как ще продължат продажбите на Model 3, но ние не смятаме, че ще върви толкова добре за колкото говореше първоначалната истерия.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Мартин

    33 16 Отговор
    Tesla са пълна скръб от-до. Това са може би най-ЛОШО сглобените автомобили през 21 век и нямам предвид само в луксозния клас. Това са автомобили, на които им липсват години R&D и Debugging. За iЛън Джобс клиентите са един вид бета тестери, демек бонаци. Добре, че са тъпички и не им прави впечатление, че компактните коли с ДВГ за 20К $ са по-солидно сглобени, имат много по-надеждна и изчистена от проблеми техника, а отгоре на това имат и по-луксозни материали в интериора, в сравнение с евтините пластмаси на Теслите им за 150К $. Но резултатът не закъснява - 10 години след появата си, Тесла все така не успява да убеди клиентите, че количките им за голф имат някакви предимства пред конвенционалните автомобили. Затова вместо да наемат още служители, за да смогнат със "стотиците хиляди" поръчки на Модел 3, те започнаха гонят служители. Ясен признак за успешно развиваща се компания.

    Коментиран от #2, #9

  • 2 ГОСТ

    14 16 Отговор

    До коментар #1 от "Мартин":

    на новото не се гледа с добро око
    преди теб
    бая хора с твърдели че земята е плоска
    и са гонели астрономи (джордано бруно)
    и са се кълнели че не може човек да лети

    Коментиран от #4, #8

  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 Антиелектрика

    20 7 Отговор

    До коментар #2 от "ГОСТ":

    Папагалчо, новото е ДВГ-то, пък електричките са половин век по-стари от него!
    Толкова ли си глупав, че не може да го проумееш?
    А първия, който е доказал, че земята е кръгла и е изчислил обиколката и, се казва Ератостен. Живял е преди 2300 години - много преди Джордано Бруно.
    За сетен път показваш изключително невежество, а си тръгнал да ръсиш акъл!!!

    Коментиран от #10

  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 вижся

    8 13 Отговор
    Просто наемат роботи... а за сглобяването и качеството му, частите идват (за интериора) предимно от МЕРЦЕДЕС. Аз не вярвам МЕРЦЕДЕС да е марка, която да прави неща с лошо качество... много ясно, че НЕ. Айде малко да прочетете и може би да се повозите в такава кола, преди да хейтвате.

    Винаги когато някой се опитва да направи прогрес на тоя свят, цялата ситуация бива изкривявана отвсякъде... жалка работа... убийството на прогреса е тва ващо.

    Коментиран от #7

  • 7 Антиелектрика

    12 5 Отговор

    До коментар #6 от "вижся":

    Поредния който бърка прогрес с регрес!
    Като се научиш да пишеш, може и да има по-голяма тежест написаното от теб, но така изглеждаш още по-гротескно!
  • 8 Зорлем

    22 1 Отговор

    До коментар #2 от "ГОСТ":

    Е, по едно време и дирижаблите например са били това "ново", което е щяло да направи поредната революция, но знаем какво е станало с тях, така че по-полека с прекланянето пред всичко "ново".
  • 9 Трифонов

    18 3 Отговор

    До коментар #1 от "Мартин":

    От повече от три години не съм спрял да повтарям, че освен, че е вярно по същество това, което си написал, то не може да е иначе, понеже цялата концепция "Илон Мъск и бъдещето на човечеството", представлява една измамна схема, замислена и изпълнявана с единствената цел - благоразположен на други основания корумпиран президент и подкрепящо го на същото основание мнозинство в Конгеса, да му позволяват да усвоява милиарди долари държавни субсидии. За последните 5 години, Мъск е усвоил над 5 млрд. долара такива пари, уж за развитието на екологични и космически технологии. Единственото, което имаме срещу тези пари, са една компания, чието представяне и технически достижения представляват гавра с името на един гений, както и един "научно"-популярен филм за това как този обикновен, макар и изключително хитър измамник, щял да "колонизира" Марс.
    Единствената колонизация, която успешно реализира, е тази спрямо умовете на духовните и ителектуални бедняци, които си внушават, че между смартфон и автомобил, няма разлика...
  • 10 Да, ама не!

    5 7 Отговор

    До коментар #4 от "Антиелектрика":

    Никой не ти казва, че Илон Мъск е измислил електромобила.

    Нито телефона, нито радиото нито която и да е вещ от ежедневието ни, не е измислена от тези за които ни казват. Били са измислени много преди това, докато не идва ден в който 'изобретателите" за които сме учили, не намират ПРАКТИЧЕСКО ПРИЛОЖЕНИЕ на дадената вещ.
    Илон Мъск нееднократно е доказал, че може да направи неща, за които "експерти" на индустрии с над 100 годишен опит казват, че са невъзможни.

    Вероятно се отървал от точно такива "експерти с опит", които са се опитали да кажат, че целите му са нереални.

    ДА, ТОЧНО ТАКИВА КАТО ВАС!

    Ерата на дирижабъла ДВГ, прекалено много се задържа. Време е да го смени самолетът, в случая електромобил. По-късно може да е нещо друго, по-добро от електромобила.

    Коментиран от #13, #15

  • 11 браво

    2 0 Отговор
    https://fakti.bg/world/265202-tesla-uvolni-stotici-slujiteli-za-sedmica Някой спинка и си папка заплатата ...
  • 12 гост

    3 4 Отговор
    Това, че освобождават хора не значи, че тези хора биха допринесли за доавената стойност и увеличаването на капацитета. Тук се говори за под половин процент от заетите, преструктуриране за по-добра ефективност. Те може да уволнят 100-200 човека, а след месец да назначат 500 човека, които да имат необходимите качества за търсената посока на развитие. Чисто манипулативно-списана статия против марката Тесла, каквито напоследък постоянно четем. Никой друг не дръзва да пусне такива продукти, Мъск го прави, аз го уважавам и се радвам на Тесла модел С, някой ден ще я покарам.
  • 13 123

    3 1 Отговор

    До коментар #10 от "Да, ама не!":

    Нещо си си объркал, ама така става като добиваш информация само от фейсбук.
    Мъск е много добър в едно нещо - ползване на фондове - финансиране от държавата за развиване на дейности, които няма как организира на търговски принцип. Вече е получил от САЩ около 5 млрд. долара и без тях, вероятно още щеше да е стартъп от гаражно ниво.
    Другото, което добре прави е да манипулира наивници като теб, чрез електронните медии.
    И тъй като се касае за изкуствено финансиран търговски субект, краят му ще бъде също толкова бърз, като началото му. В най-добрия случай ще остане под формата производител на екзотичен спортен автомобил в малки серии или ще бъде купен от китайски компании, които ще запазят само името.
  • 14 Никой

    6 3 Отговор
    Коментарите в този сайт нагледно показват защо не се развиваме като държава и какви индивиди има в обществото ни. Очевидно всички тука са експерти и инженери, имат основани няколко признати в цял свят фирми и са сменили няколко Тесли. Истината е че сте хейтъри, които са готови да скочат на всичко ново, недоказано и да плюят по хора, които се опитват да мислят за бъдещето. Хора без работа, които живеят в миналото, чули недочули някой мит в полза на 20 годишната им печка и чакат само да излезе статия за Тесла и да започнат да ръсят небивалици.
    Говорят за субсидии, които не разбират, че са отдавна изплатени, за разлика от милиардите нужни на правителството да спаси ГМ и Крайслер през кризата.
    Говорят за R&D сякаш знаят какво означава, в същото време сравняват двг с електрички по цена и сглобка.
    Говорят, че ел колите са по-стари, без да съзнават, че до преди началото на компютърната революция разработка и усъвършенстване на батерии изобщо не е имало, за разлика от двг, които се пласира на пазара вече над 100 години.
    Новата технология е скъпа и недодялана в началото. Умните хора с поглед към бъдещето инвестират в нея и рискуват, за да я направят конкурентноспособна и разпространена. Това е прогреса и е нещо, което явно вие не можете да разберете.

    Коментиран от #17, #20

  • 15 Зорлем

    3 0 Отговор

    До коментар #10 от "Да, ама не!":

    Хм, щом ще се придържаме към авио-аналогиите, аз мисля, че Теслите са по-скоро като Кондкордите. И те бяха много по-хубави, по-бързи и "по-революционни" от традиционните самолети, но в крайна сметка непрактични, и знаем докъде стигнаха.

    Коментиран от #16, #19

  • 16 Някой

    0 3 Отговор

    До коментар #15 от "Зорлем":

    Това можеш да го кажеш за буквално всяко ново изобретение и нов продукт.
  • 17 Зорлем

    2 0 Отговор

    До коментар #14 от "Никой":

    Никой не е против новото и по-хубавото. Някои от нас просто сме против сляпото вряваве, че щом е ново, значи автоматично е по-хубаво. Историята е пълна с примери за технологии тип "падащи звезди", т.е. много ярки и ефекти, ама за кратко.

    Коментиран от #22

  • 18 ЕКСПЕРТ

    3 1 Отговор
    Тесла, няма бъдеще:

    Сложни автомобили;
    Изключително висока цена;
    Трудна подръжка и сервиз;
    Батерията струва 50% от автомобила;
    Автомобилът не е автономен, трябва ел. енергия, която се произвежда от ТЕЦ, ВЕЦ АЕЦ и др.
    Това ще си остане екзотика, като Ванкеловият ДВГ, който тако и не се наложи!

    Въпрос на време е да се приключи с това недоразумение ТЕСЛА.

    Истината е във ВОДОРОДНИТЕ ДВИГАТЕЛИ!!!
  • 19 Да, ама не!

    2 0 Отговор

    До коментар #15 от "Зорлем":

    Колко е разумният пробег на един електромобил според тебе, ако може да го заредиш за 15 минути, за да стане електромобила практичен избор?

    Смяташ ли, че това въобще някога може да бъде постигнато? Ако отговора е положителен, след колко години смяташ че ще се случи?
  • 20 Антиелектрика

    1 1 Отговор

    До коментар #14 от "Никой":

    Викаш ние сме хейтърите, а ти си иноваторът плюейки по хората в цялата си държава и смятайки 150 годишна технология за нова?!
    Адски си неук, адски!
    Питаш кои сме та не харесваме електричките - ами аз съм инженер, РЕАЛЕН!. Сега ти ни кажи кой си, но едва ли ще излезеш от средата си на комфорт на анонимен електрофил!
    А сравнението на електричка със самолет, е апотеоз на глупостта, защото реактивния двигател е ДВГ - ставате жалки с невежеството си!!!

    Коментиран от #24, #26

  • 21 Да, ама не!

    3 1 Отговор
    Господин инженер историк, би ли ми казал на колко години е батерията с плътност 400wh/кг , способна да се зарежда за 5 минути, необходима за масовизирането на електрическия транспорт?

    100 години? 150 години? Може би още преди да е изобретен ДВГ?

    Хайде престани да пишеш глупости! Това че нещо е изобретено, не значи че е намерило ПРАКТИЧЕСКО ПРИЛОЖЕНИЕ.

    Електромобили е имало и преди, но не е имало НАДЕЖДЕН ЕНЕРГИЕН ИЗТОЧНИК ЗА ЗАХРАНВАНЕТО ИМ.


    Е, вече има. За всички които все още не са прозрели, бизнесът на Tesla не е електромобилите, а ПРОИЗВОДСТВОТО НА БАТЕРИИ.

    Фотоволтаичните панели и електрическия транспорт са им просто вариантът да продават повече батерии. Неслучайно са направили всичките си патенти публични, за да се увеличи производството на електромобили за да могат да си продават батериите.

    Завода за батерии които построиха, вече произвежда повече от всеки един завод в света, а до края на следващата година ще произвежда повече от половината батерии в световен мащаб.

    Електромобилите са само малка брънка, в един доста по глобален план за децентрализация на производство и ползване на енергия.

    Коментиран от #23

  • 22 цоко

    2 2 Отговор

    До коментар #17 от "Зорлем":

    зорлем се закопаваш в акита и показа че си от сляпо невярващите защото кога точна си карал тесла и имаш пряко наблюдение върхо колата че вече взе да я оплюваш или просто си от тези пенсии на които всичко им е криво дори и ракетите на Мъск
  • 23 Антиелектрика

    1 0 Отговор

    До коментар #21 от "Да, ама не!":

    Я първо научи значението на думата "нова технология" и тогава виж, кой пише глупости!
    Това, че батериите повишават капацитет си, прави ли ги по-различни като принцип на действие от тази на Алесанро Волта преди няколко века? Или викаш ако някой автопроизводител пусне кола с по-голям резервоар ще е нова технология?
    Ама ти си просто една огромна мида, бълваща бисер след бисер!
    Чакам да ни осветлиш за проблемите с батериите на Note 7 и iPhone 8, както и да ни обясниш как реактивния двигател е отживелица, защото е ДВГ!
  • 24 цоко

    4 2 Отговор

    До коментар #20 от "Антиелектрика":

    на такива инженери като теб редовно им ям попарата защото такива като теб където минат и трева не никне и все трябва да има някой който да ти забърше дупето защото често яко се у..ирате.Слагате си някакви титли инж. Бай Онзи а сте учили преди 20 години за технологии от педи 50 и след това в главичките виняма повече никакво развитие защото продължавате да се лежите на кетапчето от университета и си мрънкате против новото защото ви идва сложно да го разберете и си хвалите старото което май пак не разбирате но пък трябва да се ХЕЙТВА.

    Коментиран от #29

  • 25 Да, ама не!

    2 2 Отговор
    Много по-лесно ще ти е да обясниш какво значи технологична компания?

    И защо пък тези технологични компании се занимават с производството на батерии по нови технологии?

    Ти правиш ли разлика между Технология и Концепция?

    Той и хляба е измислен преди хиляди години, защо ли има технолози за производство на хляб?

    За какво ли са въобще инженери? Нали това за което си учил, е измислено преди стотици години.

    Така и не ми отговори, Кога са били произведени тези батерии за които питах? Щели да бъдат произведени след няколко години, значи и електрическият транспорт ще е по-добра технология след няколко години и ще продължи да се развива.

    Децата родени тази година, ще има да разправят на техните деца за ДВГ, както ние разказваме на нашите за парните локомотиви.

    Как е трябвало да купуваш енергийни източници, при положение, че енергията е навсякъде около нас и може да си я събереш за по-късно ползване.

    Коментиран от #27, #31

  • 26 Никой

    2 3 Отговор

    До коментар #20 от "Антиелектрика":

    Не те знам какъв инженер си ти, обаче както казаха и други хора, много от нещата, които използваме и разработваме днес са базирани на открития преди стотици години. Това не означава, че няма никакъв напредък. Как може да сравниш батерия от модерен смартфон с батерия отпреди 100 години? Или да сравняваш ново Ферари с модел Т. Работят на един принцип, следователно няма накъде да се развива и е безсмислено да се занимаваме с тая остаряла технология. Сега виждаш ли колко абсурно звучиш?

    Коментиран от #30

  • 27 Тесла0

    1 0 Отговор

    До коментар #25 от "Да, ама не!":

    Абе къде ги тези технологични компании дай да ги видим???

    Напротив всичко хубаво и напредничево се случва в университетите и други държавни институции финансирани от държавата.

    Примерно Тесла няма научен капацитет да измисли каквото и да било просто взема нещо наготово и го прилага. Знаеш ли колко патента има Тесла в областа на батериите?
  • 28 Да, ама не!

    0 1 Отговор
    Много си далеч от истината. Правиш ли разлика между батерийна клетка и батериен пакет за електромобил?

    Знаеш ли колко електроника има между всички тези батерии, за да могат да продължат да работят, когато една от седемте хиляди батерии дефектира ?

    Знаеш ли колко сложен е процесът за зареждане на батериите? Tesla освен електромобил и произвежда и зарядни станции. То ако беше толкова лесно, и останалите автомобилни производители щяха да могат да постигат поне толкова добри параметри колкото Тесла, но уви.

    Батериите на Toshiba са най-добрите на пазара, Ти чу ли си досега добра дума за електромобилите които ги ползват? Знаеш ли по някои са тези електромобили? Защо никой автомобилен производител не казва че те са им Конкурент, а на всички в устите им е Тесла, въпреки че ползват не толкова добри батерии?

    Само преди седмица от BMW официално признаха, че нямат технологичния потенциал на Тесла. Това дали е достатъчно доказателство за тебе?

    Питаше за патенти:

    http://www.ipwatchdog.com/2017/05/11/tesla-battery-patents-elon-musks-duplicitous/id=81839/

    Коментиран от #32

  • 29 Антиелектрика

    0 0 Отговор

    До коментар #24 от "цоко":

    Първо се научи да пишеш!
    А такива квалификации, без да ме познаваш, показват колко си елементарен!
    Хейтъра вика, дръжте хейтъра - пълна трагедия си!
    Представи ни се какъв си, кой си, какво съм произвел за теб, че да ми даваш квалификации!
    Но как ли ще си признаеш, че си просто един неграмотен хейтър, който не може да напише 5 реда правилно?!

    Коментиран от #38

  • 30 Антиелектрика

    0 0 Отговор

    До коментар #26 от "Никой":

    Хайде де, чакам да ни се представиш!
    После разтягай локуми кое кога било изобретено, защото това с бъдеще със стара технология, вече всички го разбраха каква простотия е!
    След това може да водим дискусия кога е направен първия самолет, кога е направен първия транзистор, кога е направен първи кинескоп, кога е направен първия компютър - все неща далече по-нови от електрокара!
    Писна ми от празнодумства и анонимни фанатици без никакви познания, напъващи се да плещят глупости!
  • 31 Антиелектрика

    2 0 Отговор

    До коментар #25 от "Да, ама не!":

    Поредния ти бисер!
    Дано децата ни никога не научават само от нашите разкази за ДВГ, защото това означава, че ще сме се върнали в каменната ера!
    Реактивния и ракетния двигател искат да изчезнат ли? С какво ще летиш бе умнико? С какво ще се изстрелват спътници в космоса бе мидо бисерна?

    Коментиран от #33

  • 32 Тесла0

    2 0 Отговор

    До коментар #28 от "Да, ама не!":

    ХаХа ти прочете ли за какво са тези патенти, най общо казано софтуерен метод да предпазват батерията ако я зареждаш при екстремни условия или се получи дефект.

    Това ми напомня на патентите на Апъл за заоблените ръбове. И как мислиш че това ще предвижи нещата напред и ще се изпълнят твоите прогнози които ръсиш всеки ден?

    Има истински учени които експерементират с нови електролити и вещества за аноди и катоди, които правят истинска революция която после ще се подеме от такива знамена като Мъск.
    Щото всеки може да прави софтуер и даже изкуствен интелект вземи Гугъл, Феисбук, Майкрософт ама тука се иска хардуерна стъпка. Иска се неви вещества които ще доведат да революцията.
  • 33 Да, ама не!

    1 2 Отговор

    До коментар #31 от "Антиелектрика":

    И за какво им е да летят на нашите деца? Ако искат да се почувстват като птици, спокойно могат да летят с парапланер. Чувството е неописуемо, летял съм без помощта на реактивен или какъвто и да е двигател на разстояние над 60 километра, защото съм аматьор. Другите летят и по-далече. След няколко години ще науча и дъщеря ми.

    Ти карал ли си реактивен самолет? Смяташ ли да караш някога?

    Личи си колко си назад с новите технологии за транспорт! Самолетите са много стара технология, може да провериш и точната дата в Google както правиш обикновено.

    Може да провериш и коя е новата технология и от кого е измислена, а най важното кога, защото явно годината на измисляне за тебе означава колко е нова технологията.

    Даже атомните централи са измислени от изобретателя на парната турбина, защото електричеството се произвежда с пара, само начина на задвижване е различен.

    Също както електромобилите се задвижват с електромотор и са технология на 150 години, много по-стари от ДВГ.

    Коментиран от #36

  • 34 терористи

    4 2 Отговор
    балона се надува и скоро пффф
  • 35 Да, ама не!

    3 2 Отговор
    Интересно доста балони започнаха да се надуват. В Европа също щяли да правят фабрика за батерии.

    Един фотоволтаичен балон се надува вече десетина години, токът се изкупуваше на 50 цента за киловатчас, а само за последните четири години, мощността му задмина тази на въглищните централи градени 80 години.

    В следващите четири години, дори произвежданата енергия ще стане повече. Последните 4 години има бум не защото има субсидии, както преди това, а защото вече е много по-евтино да изградиш фотоволтаична централа отколкото въглищна, а за разлика от въглищната, фотоволтаичната не се нуждае от гориво след като веднъж бъде изградена. Следователно и цената на тока е много по-ниска.

    Точно така ще стане и с Този балон, електромобилния.
  • 36 Антиелектрика

    2 2 Отговор

    До коментар #33 от "Да, ама не!":

    Ама ти твоите деца ще ги направиш точно като теб - байганьовци каращи дизел и мечтаещи за електромобил с безплатен ток!
    Няма да им трябва да летят, няма да им даваш да ползват GPS и интернет, защото толкова ти е акъла!
    Ако искаш ги телепортирай, то е ясно, че си психично болен!
  • 37 Да, ама не!

    3 1 Отговор
    Дъщеря ми само със самолет сигурно е навъртяла повече километри отколкото ти ще навъртиш шофирайки през целия си живот, ако не броим пътуванията ти в Google и по Интернет!

    За съжаление ползва все по-стари технологии за комуникация. Ползва технологиите на Морз от 1832г, вместо къде по-модерната и 30 години по нова съвременна аналогова комуникация на Бел! Ама какво да правиш света върви към каменната ера според тебе, щом започнахме да си комуникираме отново с точки и тирета от двоичната система.

    Децата на дъщеря ми и те ще се върнат към влаковете, да пътуват сигурно с над 1200 км в час по земята с електрическо задвижване, вместо къде по-високотехнологичното по-бавно летене със самолет в небето като дядо им!

    Ама какво да правиш, всяко ново е добре забравено старо! Няма да го проумееш, но поне ми е забавно каква простотия ще изръсиш следващия път, за да защитиш налудничавите си теории.

    Коментиран от #39

  • 38 цоко

    1 2 Отговор

    До коментар #29 от "Антиелектрика":

    ами и аз не те видях де се представиш освен с "аз съм инженер" и какво точно си сътворил инженерчо ?виждам че единственото за което можеш да се хванеш е правописа ми и за нищо друго та кой е хейтъра тука се питам и знаеш ли поне какво значи хейтър инженерчо ,защото ако знаеше нямаше да се излагаш като кифладжия .когато се правиш на много умен е добре да дадеш и доводи а не само да пискаш кое е по добро,кое по лошо и всички останали да ти вярват на чесната дума защото видиш ли си писал че си инженер при това реален.така като ти гледам разсъжденията оставам с впечатлението че си инженер теоритик ,не практик ,работещ в селското стопанство ,знаещ много но разбиращ малко и неможещ нищо . хайде лека ти вечер и успех с хейтването . давам ти и тема за която да си похейтиш още малко .... защо ли започвам изреченията с малка буква. помисли,попиши и оплювай че то това ти остава .

    Коментиран от #40

  • 39 Антиелектрика

    0 1 Отговор

    До коментар #37 от "Да, ама не!":

    Днес чупиш тъпомера! Морз викаш е създал двоичната бройна система, която се ползва във всички ЕИМ - УНИКАЛНА ТЪПОТИЯ!!!
    Наистина си ужасно елементарен, нагъл и неук! Прочети кой е Лайбник, бе мидо бисерна!
    То колко пъти трябва да пиша, че полупроводниците са основа, а ти плямпаш глупости за влакове с 1200 км/ч и телепортиране!
    И после аз съм пишел простотии - не осъзнаваш ли как сам се охарактеризираш, празнодумецо неук?
    Повече нямам нерви да се занимавам с теб, Бай Ганьо, този който карайки дъртия си дизел, мечтае за електричка, за да му е по-евтинко!

    Коментиран от #42

  • 40 Антиелектрика

    0 1 Отговор

    До коментар #38 от "цоко":

    В цялата тази бълвоч от несвързани думи, показа, че си тук да издевателстваш над клавиатурата си!
    На теб точно няма какво да се представям, защото нито съм ти писал, нито съм те коментирал. Това, че ти реши да се включиш в чужд спор с това, че си ме знаел какъв инженер съм, беше толкова кретенско, малоумно и ХЕЙТЪРСКО, че само неграмотник като теб не го осъзна!
    Лошото е, че продължаваш да си позволяваш да ми приписваш идиотизми, без да ме познаваш!
    Селскостопански инженер може да е баща ти, защото се показваш като пълен селяндур! И не ми дреме защо започваш изречението с малка буква, защото си очевидно неграмотен, който си позволи да хейти без някога да съм ти писал!
    Аре бегай да блееш в обора!
  • 41 НЯМА ЛИ МОДЕРАТОРИ ТУК?

    1 1 Отговор
    ЗАЩО ПОЗВОЛЯВАТЕ НА ПОДОБНИ ИНДИВИДИ САМО ЗАЩОТО НЯМАТ АРГУМЕНТИ, ДА ОБИЖДАТ УЧАСТНИЦИТЕ В ДИСКУСИИТЕ?

    ИСКАТЕ ТЪК ДА СИ ПИШАТ САМО ТРОЛОВЕ?
  • 42 Да, ама не!

    0 0 Отговор

    До коментар #39 от "Антиелектрика":

    Разбира се, че морзовата азбука е двоична система. Точки и тирета, точно както нулите и единиците.

    Първата комуникация, която доскоро се ползваше и за телеграми, е била цифрова. Може да провериш кога е изобретен телеграфът. Чак след 30-тина години е бил изобретен телефона който вече е аналогова технология за комуникация. След това радиото, което е аналогово, аналоговата телевизия, аз сега тези лоши управници, ни върнаха в каменната ера според тебе, като това ни върнаха назад и технологиите и всичката комуникация вече е цифрова. Пак според тебе ни връщат назад с технологиите, като налагат електромобилите, които били стара и отречена технология.

    Само ако можеше да се видиш отстрани, колко абсурдно звучиш. Давай, чакаме следващия Бисер.

    Прочете ли статията за йонните двигатели? Нали твърдеше че няма как да има електрически ракетен двигател? Оказва се Не само че има, но има осем пъти по-добър потенциал, отколкото тези които се основават на горене.

    Освен това, може да прочетеш какво е хиперлууп, за каква скорост на движение става въпрос и най-интересното , чия е концепцията? След като бъде изграден, За какво им е на хората да летят по-бавно, отколкото просто да се качат на влакчето и да стигнат по-бързо.

    Ти си вярвай на технологиите на които те е учил дядо ти. По-бързо от самолето нема и по-евтино от АЕЦ нема! Мощните машини могат да бъдат само дизелови и други такива мантри от миналия век.