4 918 25

Какво ново в новите BMW-та

Радослав Славчев

Успоредно със старта на най-голямата моделна офанзива в историята на марката от есента на 2017 г. BMW повишава и атрактивността и разнообразието на съществуващите моделни семейства с множество новости. От ноември 2017 г. ще се предлагат новото BMW M550d xDrive Туринг (среден разход на гориво: 6.7 – 6.4 л/ 100 км; CO2 емисии: 176 – 168 г/ км) и новото BMW 640d xDrive Гран Туризмо (среден разход на гориво: 6.2 – 5.8 л/ 100 км; CO2 емисии: 163 – 153 г/ км), за новото BMW X3 от декември 2017 г. на разположение ще бъдат два нови варианта с бензинови двигатели.

При BMW X1 xDrive20d (среден разход на гориво: 4.8 – 4.7 л/ 100 км; CO2 емисии: 127 – 123 г/ км) осемстепенната трансмисия Steptronic вече е част от серийното оборудване. Освен това от ноември 2017 г. гамата от опционални алуминиеви джанти за компактния Sports Activity Vehicle (SAV) ще бъде допълнена с пет нови варианта. Допълнителен напредък в областта на интелигентната свързаност, освен въвеждането на BMW ConnectedDrive Services Microsoft Office 365 със Skype for Business осигурява и разширението на BMW Connected+ с нови персонализирани дигитални мобилни услуги. От есента на 2017 г. допълнително се увеличава и броят на градовете, в които може да се ползва дигиталната услуга за търсене на паркоместа On-Street Parking Information.

Нов BMW M Performance модел: BMW M 550 d xDrive Туринг с най-мощния шестцилиндров дизелов двигател на света

От ноември 2017 г. гамата на подчертано спортните BMW M Performance автомобили ще бъде разширена с един впечатляващо мощен и в същото време забележително ефективен вариант на новото BMW Серия 5 Туринг. На новото BMW M550d xDrive Туринг се монтира най-мощният в света автомобилен шестцилиндров дизелов двигател. Технологията M Performance TwinPower Turbo на трилитровия редови шестцилиндров агрегат включва каскадно свръхпълнене с четири турбокомпресора и директно впръскване Common Rail, което работи при максимални налягания до над 2 500 бара. С максималната мощност от 294 кВт/ 400 к.с. и максимален въртящ момент от 760 Нм, който е на разположение между 2 000 и 3 000 об/ мин, се осигуряват спонтанни реакции и равномерно разгръщане на мощността до високи оборотни режими.

BMW M550d xDrive пренася до пътя изключителната тяга на своя двигател чрез осемстепенна трансмисия Steptronic Sport и интелигентна система за задвижване на четирите колела, подаваща по-висока мощност към задните колела, и ускорява от 0 до 100 км/ ч за 4.6 сек. Освен с темпераментната си характеристика на мощността този спортен дизелов двигател впечатлява и с ефективността си. Средният разход на гориво на новото BMW M550d xDrive Туринг е между 6.7 и 6.4 л/ 100 км, СО2 емисиите са между 176 и 168 гр/ км (данни при тестовия цикъл на ЕС, в зависимост от избрания размер гуми).

Серийното оборудване на новото BMW M550d xDrive Туринг включва и М спортно окачване, Интегрално активно кормилно управление, както и специфично за модела оформление на екстериора и интериора. Динамичният характер на новия BMW M Performance модел се подчертава и от 19-инчовите М алуминиеви джанти и М спортната изпускателна система.

BMW 640 d xDrive Гран Туризмо

От ноември 2017 г. изборът на модели на новото BMW Серия 6 Гран Туризмо се разширява със старта на производството на втория дизелов вариант на модела. Новото BMW 640d xDrive Гран Туризмо комбинира спортните характеристики при шофиране и уверените възможности при дълги пътувания с висока ефективност. Неговият трилитров редови шестцилиндров двигател с технология BMW TwinPower Turbo се оборудва с каскадно свръхпълнене с променлива геометрия на турбокомпресора за ниско и за високо налягане, както и директно впръскване Common Rail. Той развива 235 кВт/ 320 к.с. и разгръща максимален въртящ момент от 680 Нм.

В съчетание с осемстепенната трансмисия и интелигентното задвижване на четирите колела xDrive мощният дизелов двигател ускорява новото BMW 640d xDrive Гран Туризмо за 5.3 сек. от 0 до 100 км/ ч. Средният му разход на гориво е от 6.2 до 5.8 л/ 100 км, съответните стойности на СО2 емисиите са 163 до 153 гр/ км (данни при тестовия цикъл на ЕС, в зависимост от избрания размер гуми).

BMW X 3: стартира с два допълнителни двигателя и специално оборудване на BMW Individual

Само няколко седмици след въвеждането на пазара на новото BMW X3 през декември 2017 г. портфолиото от задвижвания ще бъде разширено с два четирицилиндрови бензинови двигателя. Тези агрегати с работен обем 2 л освен с технология BMW TwinPower Turbo с Twin-Scroll турбокомпресор, директно впръскване на бензина High Precision Injection, напълно променливо управление на клапаните VALVETRONIC и променливо управление на разпределителните валове двоен VANOS се отличават и с конструкцията си с оптимизирано тегло и ново капсулиране на двигателя за оптимизиране на акустичните качества и поведението при загряване. Серийно се комбинират с осемстепенна трансмисия Steptronic и интелигентно задвижване на четирите колела BMW xDrive.

Двигателят на новото BMW X3 xDrive20i развива максимална мощност от 135 кВт/ 184 к.с. и максимален въртящ момент от 290 Нм. Неговият спортен темперамент проличава и от ускорението от 0 до 100 км/ ч за 8.3 сек, а високата му ефективност – от средния разход на гориво от 7.3 до 7.1 л/ 100 км и СО2 емисиите между 168 и 163 гр/ км. Вторият бензинов двигател развива мощност от 185 кВт/ 252 к.с. и максимален въртящ момент от 350 Нм и ускорява новото BMW X3 xDrive30i за 6.3 сек от 0 до 100 км/ ч. Средният му разход на гориво е от 7.3 до 7.2 л/ 100 км, СО2 емисиите са между 168 и 164 гр/ км (данни при тестовия цикъл на ЕС, в зависимост от избрания размер гуми).

Повишението на лукса и ексклузивността в характера на новото BMW X3 проличава и от всеобхватната гама на продуктовата програма на BMW Individual. Лаковото покритие на BMW Individual във варианта Sun Stone металик подчертава по особено впечатляващ начин мощно моделираните повърхности на Sports Activity Vehicle. Стилната атмосфера в интериора се гарантира от разширеното кожено оборудване BMW Individual Merino в цветовите комбинации Fiona Red/Black, Ivory White и Tartufo, лайстните на праговете с надпис BMW Individual и BMW Individual интериорните лайстни в изпълнение черен пианолак.

BMW X 1 xDrive 20 d вече серийно с осемстепенна трансмисия Steptronic , нови алуминиеви джанти за компактния SAV

От ноември 2017 г. четирицилиндровият дизелов двигател на BMW X1 xDrive20d с мощност 140 кВт/ 190 к.с. серийно ще се комбинира с осемстепенна трансмисия Steptronic. С него компактният SAV ускорява от 0 до 100 км/ ч за 7.9 сек. Средният разход на гориво на BMW X1 xDrive20d е от 4.8 до 4.7 л/ 100 км, СО2 емисиите са от 127 до 123 гр/ км (данни при тестовия цикъл на ЕС, в зависимост от избрания размер гуми).

Освен това се обновява и гамата от опционални алуминиеви джанти за BMW X1. Тя включва пет нови варианта и се простира от 17-инчови джанти с аеродинамично оптимизиран дизайн до 19-инчови М алуминиеви джанти с двойни спици и двуцветна визия.



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Driving pleasure
    Отговор
    1 16:36  16.10.17
    Нищо ново при новите БМВта - даже и дизайна си е все същия... вече и корейците ги бият под дизайн! А и по надеждност!

    Коментиран от #3

  • вижся
    Отговор
    2 16:51  16.10.17
    Страхотни автомобили, никакъв компромис откъм качество, но често го карат кифли по моловете.. тъжно. И с тия щее "Очаквайте скоро в мола до вас..."
  • Ганчо
    Отговор
    3 16:57  16.10.17

    До коментар #1 от "Driving pleasure":

    Ти не се изказвай неподготвен. Дай конкретни примери клас, екстри, ефективност, дизайн, цена на вторичен пазар и др. Марка с традиции и производство, което не може да ти асимилира мозъчето. Корейците от колко години правят коли, кои са им доставчиците на части и агрегати та да ми говориш за корейско??? Добре, че заложиха на европейско производство и визия, че бяха гола вода!

    Коментиран от #4, #5

  • Driving pleasure
    Отговор
    4 17:09  16.10.17

    До коментар #3 от "Ганчо":

    Анджък де, корейците започнаха да бият европейците в собствената им игра със собствените им играчи!

    Коментиран от #14


  • Driving pleasure
    Отговор
    5 17:29  16.10.17

    До коментар #3 от "Ганчо":

    И конкретно ти казвам - първото попаднало ми проучване на Ауто експрес за задоволството на собствениците от автомобилите им за 2017 - Кия има 2 автомобил в топ 12, най добре представилото се БМВ е извън топ 20 :) Същото е и с надежността, годишната класация на Автобилд ако помня право Хюндай е на 2ро място след като беше на 1во, но тойота си върна лидерството а БМВ крета някъде назад в опашката
  • ДО DRIVING MADE IN KOREA
    Отговор
    6 18:03  16.10.17
    В момента който се впускаш в дискусия К IA СРЕЩУ BMW си ГОЛЕМИЯ ГУБЕЩ С 7 ГОДИШНА ГАРАНЦИЯ!!!!!!!!!!!!!!
  • Хостели
    Отговор
    7 19:13  16.10.17
    Най-яката конфекция!
  • Тони
    Отговор
    8 19:40  16.10.17
    Както винаги бмв са едни от най-големите и добри. Сравнение с киа и подобни жълти еднодневки сс безмислени. Всъщност карайте си киа и други подобни. Единствено искам да обърнете внимание че киа, хюндай, шкода, деу или вече както се казва, дачия и други подобни на повече от 5год няма, по простата причина че са са се превърнали в брак, изгнили са, разпаднали са се, претопени са. В същото време бмв-та на повече от 20 год. все още се движат! Изводите на вас! А изкецаната гаранция от 7 год. Какво покрива, кои възли и агрегати, за колко км . се отнася. Смешна жалка картинка.

    Коментиран от #15

  • Хаха
    Отговор
    9 19:48  16.10.17
    Колко трябва да не разбираш от коли за да сравняваш премиум автомобилите на БМВ с корубите на КИА и то пък като изтъкваш некфи знаини и незнаини класацийки и статистики вземи се качи в някое ново БМВ покарай после се качи в некой връшник на КИА покарай и ако си реалист сам ще забележиш разликата. Единствения плюс на КИА-та пред БМВ-то е тоя на клемата на акумулатора другото са празни приказки!

    Коментиран от #10

  • filo
    Отговор
    10 20:47  16.10.17

    До коментар #9 от "Хаха":

    Подкрепям с две ръце. Корейските коли са хубави, но да ги сравняваш с БМВ е смешно и нелепо.
  • софийски пич
    Отговор
    11 21:41  16.10.17
    Щом няма къде да пъхна CD -то на Азис не ми го хвали
  • Не мерси
    Отговор
    12 02:00  17.10.17
    Как какво ново от БМВ? Естествено все същите проблеми с валвтрониците, чупливите скорости и висок разход на масло, а сега и два пъти повече проблемна електроника. Честито на бъдещите клиенти на сервиз БМВ!
  • Гочо
    Отговор
    13 09:07  17.10.17
    Гаранцията на Киа покрива само боята.....
  • Ганчо
    Отговор
    14 09:38  17.10.17

    До коментар #4 от "Driving pleasure":

    Не ми говори глупости, такива като тебе се оправдават с всевъзможни щуротии затова, че са избрали да карат курник вместо кола. 7 годишната гаранция е единствено за да те цоцат за по-дълъг период и сакън да смениш една крушка сам ти отпада. Много заблудени момченца има, жал ми е за вас!
  • Чавдар войвода
    Отговор
    15 12:14  17.10.17

    До коментар #8 от "Тони":

    Смешна и жалка картинка, са клетите собственици на проблемните и трошливи БМВ-та.

    Коментиран от #18

  • вижся
    Отговор
    16 12:39  17.10.17
    То коя кола не се чупи. Всичко е до експлоатацията и :) Материалите ползвани при БМВ обаче са с повече проверки на качеството и с нормално ползване издържат в пъти повече. Как няма да гори масло ако го караш като избягал от затвора... За справка: Миналата година попаднах на е39 530д фейслифта, колата беше гаражна и се продаде за 5000 лева. Дори не пушеше ауспуха отзад. Никакви проблеми с масло, абе с нищо. Нямаше лампичка която да не свети по нея. Така, че това което съм го видял не ми го обяснявайте, моля ви. С новите е същата работа, единственото усложнение е цялата електроника която се натиква в тях. Ама ти ако имаш електроника в Кията, тя няма да е вечна и тя, нали се сещаш. Не казвам, че Кия са лоши коли, напротив.. перфектния автомобил относно качеството за цената.. но да ги сравнявате е наистина нелепо. В тази петица по отгоре, няма никъде да намерите по интериора евтини пластмаси ако се качите, гарантирам ви го... всичко е изпипано до милиметъра и проверено поне 6 пъти преди да са я пуснали. За това хората ги купуват. А не като заводите на Кия, където самата кола за да я боядисат просто я потапят в един басейн, изглаждат дефектите и да заминава...
  • БМВ
    Отговор
    17 14:23  17.10.17
    Вече се крадат за 30 секунди, не за 1 минута както беше до сега! Немските марки = най-бързо изоставащите в целия свят. Разберете едно, когато един автопроизводител не може да произведе добър автомобил, гледа да го набъка с безмислени простотии, защото иначе не би могъл да го продаде. Ясно е кой са слабите автопроизводители, нали!

    Коментиран от #19

  • Гост
    Отговор
    18 14:38  17.10.17

    До коментар #15 от "Чавдар войвода":

    Нека все така да е ти нас не ни мисли
  • Дано
    Отговор
    19 14:54  17.10.17

    До коментар #17 от "БМВ":

    Откровенно, ти си един от най-заблудените и ниско интелигентни хора коментирали автомобилната индустрия. Насочи се към други свери на живота да не ставаш жалък!

    Коментиран от #20

  • Бмв
    Отговор
    20 19:38  17.10.17

    До коментар #19 от "Дано":

    Въпреки безпочвените и неаргументирани опити да ме унижите, не се притеснявайте. Аз не съм злобен като вас. Като ви видя със закъсалото или затънало в канавка бмв ще ви изтегля. Жалки са хората, които карат безумно скъпи за закупуване и поддържане трошки(лесно чупливи) и се смятат за по-висши от останалите. За качеството на материалите използвани в бмв.... Не бъркайте качество на материалите на цялата кола със качество на материалите в интериора.

    Коментиран от #21

  • filo
    Отговор
    21 01:32  18.10.17

    До коментар #20 от "Бмв":

    Щом ми обясняваш, че БМВ не е добра кола, ми е ясно какъв мега разбирач си.

  • Да да
    Отговор
    22 09:19  18.10.17
    Аз имам предната перица f11 525 xd ! Купена е от представителен магазин в Германия . 169000 -малко турбо и EGR клапан ! Сега ще бъда максимално обективен ! Не ми харесва : 1. Как е обезшумена 2. Някой детайли в интериора при движение и усукване на купето пропукват 3. Моята няма опционалното адаптивно окачване :):) 4.Много екстри които са серийни при другите марки тук се доплащат ! Харесва ми : 1. Ниския център на твжестта и голямото междуосие ,/който разбира , знае за какво говоря /, при надлъжно разположен двигател дава неповторимо усещане за стабилност ! 2. Уникална 8 ZF кутия ! 3. Много нисък разход на гориво за почти два тона кола /4х4/ ! 4. Много балансирано серийно окачване / комбито е с нивомат отзад/ 5.Интериора сам по себе си е направен от много качествени и приятни материали / като изключим забележката по-горе/ 6. Подръжката след гаранцията в нормален сервиз е колкото на Пасат от същата година и параметри ! 7.Спитачките / който иска да види размера и вида на дисковете и ги сравни с тези на автомобил 4х4 ,автомат с тези размери / корейски , японски , френски и т.н / То не знам има ли , освен Пасат и новия Супурб , които също са хубави . Само да споделя ,че при абсолютно едни и същи параметри БМВ тежи близо 350-380 кг.повеч . Това по принцип не е добре , но БМВ са постигнали същия разход на гориво и по - добро ускорение , въпреки доста по-голямата маса / в проценти е около 20%/ Сега ако ме питате ,новата Супърб Laurin & Kle

    Коментиран от #25

  • Да да
    Отговор
    23 09:22  18.10.17
    е моного добра , ама сравнена с f11 , с новата перица няма как ! При пряко сравнение на използваните материали не само в купето ще видите за какво става въпрос при БМВ ! Пак казвам , сравнете само спирачните системи и пак ще говорим !
  • Да да
    Отговор
    24 09:46  18.10.17
    Между другото бях тази година във Франкфурт ! Шестицата Гран Туризмо е уникална . Беше една Бяла перла с кафява кожа ! Страхотен простор и комфорт ! Ама кисела !
  • Ервин
    Отговор
    25 10:45  18.10.17

    До коментар #22 от "Да да":

    Евала, обективно мнение на потребител. Всичко друго е злоба, комшията има, един приятел ми каза.. и други тъпизми на хора мразещи хубавото, естествено на висока цена. В България трябва да караш разпадаща се Нисан Примера, че да те харесват всички. В обратния случай гроздето е кисело, онова е гадно, това не ми харесва. Все професори с оправдания.

Напиши коментар:


Публикувай