21 226 12

Сбогом, G-Klasse!

Георги Касабов

Mercedes-Benz пуска специална версия на най-могъщата G-Klasse, с която ще изпрати серията W463 в заслужена пенсия. От модификацията G 65 AMG Final Edition ще бъдат произведени само 65 екземпляра.

Прощалната G-Klasse ще се отличава с 21-цолови колела, боядисани в бронзов цвят, сребристи спирачни апарати и лепенки над праговете. По предната броня, радиаторната решетка, страничните огледала и кожуха на резервната гума също ще има декорации в бронз.

Интериорът на G 65 Final Edition ще бъде тапициран с черна кожа с шевове в светлокафяво и декорации от въглеродни нишки.

Двигателят на финалното издание няма да се различава от мотора на "стандартния" G 65. Шестлитровият V12 с два турбокомпресора развива 630 к.с. и 1 000 Нм. Съчетан е със седемстепенна предавателна кутия и катапултира всъдехода до 100 км/ч за 5.3 секунди. Максималната скорост е ограничена на 230 км/ч.

Дебютът на следващото поколение G-Klasse се очаква до края на годината. Каросерията на новия Geländewagen ще се изработва от алуминий, което ще намали теглото му с поне 200 кг в сравнение с W463.



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • G777
    Отговор
    1 15:36  20.10.17
    АКО СПРЪТ 463 ТОВА ЩЕ Е МЕКА КАЗАНО ПРОСТОТИЯ. КОЙ ЩЕ СИ КУПИ НОВАТА Г КЛАСА КОЯТО Е СУВ ВЪВ ФОРМАТА НА 463? НИКОЙ НИ ИСКА МЛ В РЪБАТА ФОРМА И НОВАТА Г КЛАСА ЩЕ Е ПРОВАЛ.

    Коментиран от #3, #11

  • Гошо
    Отговор
    2 15:54  20.10.17
    УАЗ-ката обаче продължава да се произвежда - същия дизайн и качество,много по-добра проходимост на 100кратно по-ниска цена
  • гост
    Отговор
    3 16:04  20.10.17

    До коментар #1 от "G777":

    Те си знаят какво ще се продава. Не се притеснявай за продажбите и печалбата им.
  • Пешо
    Отговор
    4 16:10  20.10.17
    Ето това е в пъти по-добре от прехвалената G-класа http://autorustun.ucoz.com/_ph/6/563499748.jpg

    Коментиран от #5, #12


  • Пазарен Либерализатор
    Отговор
    5 16:21  20.10.17

    До коментар #4 от "Пешо":

    Руски курник.

    Коментиран от #10

  • Кобрата
    Отговор
    6 21:54  20.10.17
    Уникална машина, ако имах възможност, бих си купил една такава от G 65 AMG Final Edition, ама няма да е в тоя живот. Иначе колата е страхотна, от доста места чувам и чета, че новата (W464) няма да е толкова проходима колкото тази (W463).
  • Driving pleasure
    Отговор
    7 02:30  21.10.17
    Те отдавна го убиха Кубчето! От G55 насам никой не го ползва за офроуд, а за позорска кола на мутри и фльорци. Човек ако си намери добре запазена от 90те е най-добре, но цените вече са космически дори на най-изпрегналите.
  • mediator37
    Отговор
    8 08:18  21.10.17
    Така или иначе Ж-е класата е резултат на военен проект, обаче се харесва на определена категория цивилни купувачи с пари. Ако новата серия запази милитер- дизайна пак ще се търси. Ако я бронират отвън, а отвътре кевлар против осколки още повече ще се продава. Има всякакви мющерии милитаристи, дето им се играе на война, те са пазарния сегмент на Ж-класа.
  • гощо
    Отговор
    9 09:05  21.10.17
    ЖАЛКО!!! Бях почнал да събирам мангизи за такава те пА ще я спрЪт!
  • Ффффррръъъъъ
    Отговор
    10 09:38  21.10.17

    До коментар #5 от "Пазарен Либерализатор":

    Виждам всички коментатори, пазарни, маркетинг и дизайн специалисти!
  • BGman
    Отговор
    11 11:42  21.10.17

    До коментар #1 от "G777":

    Ти първо се научи да пишеш и тогава се притеснявай за Г-класата ..
  • стоян георгиев
    Отговор
    12 00:52  23.10.17

    До коментар #4 от "Пешо":

    ха,ха,ха...хо,хо...тва е по-добро за теб ,но с г то няма как да го мериш.в нито една област.дори не бих могъл да го нарека кола ,щото е нормално една кола да може да измине по асвалт 500 км без ремонт. това дето си снимал не би могло.затова и струва два и педесет и феновете му са такива като теб.

Напиши коментар:


Публикувай