Автомобилите тип седан са на почит в Китай и Русия, например, но бяха широко разпространени и в Европа. Днес обаче на Стария континент все повече се налагат колите тип хечбек и SUV, а привилегията да правят истински седани остана само за премиум марките BMW, Audi и Mercedes-Benz и по-конкретно за техните флагмани. Сега ще ви покажем нагледно как биха изглеждали седани, направени от други премиум марки. За съжаление или пък не, подобни реални автомобили най-вероятно няма да видим никога.
Mini
Появата на Mini с пет врати, както и тази на BMW с предно предаване станаха повод за много размисли по темата за Mini седан. Още повече, че Китай, който е ключов пазар за баварците предпочита автомобили тип седан. Към момента обаче от производителя няма признаци за подобно извращение.
Range Rover
Неотдавна от компанията заявиха, че с интерес разглеждат възможността за направата на седан с повишена проходимост и да направят конкуренция на Volvo S60 Cross Country. Впоследствие обаче от Range Rover се отказаха от идеята. Дизайнерът Силва Клебер обаче ни показва как би изглеждал такъв седан.
Ferrari
В историята на Ferrari има два седана - 456 GT Venice и концептуалният Pinin от 1980 година. Те обаче не се възприемат от публиката и така и не стават масови. Що се отнася до по-новите Ferrari-та, то според художника X-Tomi Ferrari FF спокойно може да се трансформира и в седан.
Porsche
При появата на първото поколение Panamera, мнозина предположиха, че рано или късно ще бъде пусната и модификация седан, която да се противопостави на A8, 7er и S-Klasse. От Porsche обаче нямат никакво намерение да правят седан. Те насочиха усилията си към спортно комби на базата на Panamera.
Bugatti
В довоенния период компанията има няколко седана, но след Войната няма нито един. Пет прототипа на EB112, както и концепцията 16С Galibier на практика бяха хечбекове подобни на Panamera. От марката неведнъж са заявявали, че въобще не са се замисляли за Bugatti седан.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Ицака
11:45 24.10.2017
2 Светльо Чернев
15:28 26.10.2017