10 870 14

3500 коня и 12 000 оборота за Gallardo по гръцки

Ангел Харизанов

Стойностите, които ще чуете в следващите няколко реда ще ви се сторят за измислица, но те са истина и са дело на гръцкото тунинг студио, занимаващо се с автомобили за драг - Extreme Tuners. Първо ще започнем от двигателя - 5.2-литровия V10 агрегат е с изцяло подменени части, които са довели до увеличаване на обема, компресия от 14.8:1 и скандалната граница от 12 хиляди оборота в минута - колянов вал, биели, бутала, разпределителни валове, клапани, пружини, както и обработка на главите, които дори не сме сигурни, че са стандартните. Турбокомпресорите също са огромни, като размерът на перките достига 91 милиметра. Вариантите за мощност ще са общо три - 2500 конски сили, 3500 конски сили и 5000 конски сили за състезателни цели и състезателно гориво. Пакетите ще бъдат разкрити през следващия месец, а звукът на двигателя можете да чуете под текста.



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • асд (гост)
    Отговор
    1 23:10  25.10.17
    тва ако се беше откачило щеше да литне :D
  • Ауди сектант (гост)
    Отговор
    2 23:29  25.10.17
    Ми то... тоз мотор го има и в старото s6... някое пакетче за нефо нещо да нагласят...

    Коментиран от #3

  • Random (гост)
    Отговор
    3 23:52  25.10.17

    До коментар #2 от "Ауди сектант":

    Някой друг път.
    Само обемът е близък.

    Коментиран от #5

  • Vasik Atanasova (потребител)
    Отговор
    4 04:18  26.10.17
    НАПРАВО Е ЛУДНИЦА
  • Vasik Atanasova (потребител)
    Отговор
    5 04:21  26.10.17

    До коментар #3 от "Random":

    МОТОРА Е СЪЩИЯ 5.2 V10 НА S6
    МОЩНОСТТА Е 435 КОНЯ
    КАРАХ ГО ПОЛОВИН ГОДИНА

    Коментиран от #9, #11

  • Romeo (гост)
    Отговор
    6 08:41  26.10.17
    Тази гръцка компания е известна по интернационалните авто форуми с това, че лъжат и мамят, преди време имаше едно Ево, което според тях имаше 2000 коня и се оказа тотална измама, убеден съм, че с това Ламбо е същото.
  • Julieta (гост)
    Отговор
    7 10:06  26.10.17
    14,8:1 и 12000 пък с турбокомпресор!
    А да не би степента на сгъстяване и компресия да са ясни на автора?

    Коментиран от #12

  • 8 10:08  26.10.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • сдадса (гост)
    Отговор
    9 10:09  26.10.17

    До коментар #5 от "Vasik Atanasova":

    Да съм те питАл?
  • Nikata (гост)
    Отговор
    10 10:52  26.10.17
    Мале... на тва тр му сложиш най-скъпата газова, да върви :/
  • ВМОРО (гост)
    Отговор
    11 11:02  26.10.17

    До коментар #5 от "Vasik Atanasova":

    Този път с теб сме на едно мнение. V10 двигателите при Гаярдо, Р8 и С6 са идентични.
  • Ангел Харизанов (гост)
    Отговор
    12 12:25  26.10.17

    До коментар #7 от "Julieta":

    Пределно ясна ми е разликата, за това споделих, че цифрите ще се сторят като измислица. Притежавам два атмосферни агрегата с компресия 10.2 и 11.3 и за това също се фрапирах от написаното, но само по този начин може да се генерира такава мощност.
  • бегачка (гост)
    Отговор
    13 13:37  27.10.17
    Лъжа ! Липсва ДИНО ГРАФИКА ! Категорично тук няма повече от 1000-1200 кс максимум ! То без графика спокойно можеше да напишете че колата е 20000 кс !
  • 10 лв (гост)
    Отговор
    14 14:31  27.10.17
    ох гръмнаха ми колонките на компа

Напиши коментар:


Публикувай