2 998 19

Неквалифицирани проверявали колите Subaru

Радослав Славчев

Оказва се, че що се касае до един от заводите на Subaru, финалните проверки, преди колата да напусне завода не се правят от квалифицирани лица. Информацията беше широко тиражирана от японските специализирани медии и предизвика доста голям скандал с известната със своята надеждност японска марка.

Принципно, по японските закони, след като един автомобил е напълно готов, то той трябва да премине през заключителна проверка. Тя обаче трябва да се извършва само от сътрудници на компанията, които притежават съответния лиценз. А както стана ясно, в завода на Subaru в префектура Гума, такива не са били налични.

Subaru има около 250 обучени сътрудници, които преминават през специален шестмесечен курс, но за съжаление във въпросния завод в Гума не е имало квалифицирани за въпросните финални тестове. Тази грешка най-вероятно ще доведе до отзоваването на 300 000 автомобила. Към момента от Subaru не са излезли с официално становище по темата.



Още по темата

  • Бъдещето на Subaru е застрашено

    Около компанията Subaru се разгоря нов скандал. Регулаторни органи са я заподозрели в измами, свързани с отчитането на разход на гориво. Това се ...
    21.12.2017
    12 977
    35

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 11:55  27.10.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Петко (гост)
    Отговор
    2 12:06  27.10.17
    Жалко е да се коментира марка с три/четири модела в производство.
    Ако някой не ги купи до 5 години може да ги закриват.

    Коментиран от #7, #12

  • 3 13:07  27.10.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Жалко (гост)
    Отговор
    4 14:00  27.10.17
    Жалко е да се коментира марка която с "3/4" модела в производство прави смешни всички други известни за Вас марки....

    Коментиран от #14

  • Стоян (гост)
    Отговор
    5 14:34  27.10.17
    Петко поинтересувай се преди да пишеш.Субару има над 10 модела които са напълно достатъчни според нуждите на хората.Аутбек,Легаси,Импреза,Форестер,Трибека,Джъсти,ХВ,Леворг,Баха,БРЗ и др
  • Gu74 (гост)
    Отговор
    6 16:59  27.10.17
    Чета ви коментарите,и са много жалки и смешни.Явно сте доста неинформирани,Чичко Гугъл знае всичко.
    Но дори и за това е трудно някой от вас да се сетят.
    Колкото до Субару,

    Уникални коли.
    Имам 11 години такава,и оше не съм закъсвал в лоши метеорологични пътни условия.
  • VAG (гост)
    Отговор
    7 21:41  27.10.17

    До коментар #2 от "Петко":

    Ти си просветен като тъмница на новолуние. Дано и от работата си да не разбираш толкова.
  • гост (гост)
    Отговор
    8 23:55  27.10.17
    Публикувано във факти.бг: Ще закъсат ли Mazda и Subaru?
    Двете компании са твърде малки, за да посрещнат сами цената на задаващата се революция, коментира Bloomberg
    Бързо променящият се автомобилен сектор крие много рискове за по-малките играчи като Mazda и Subaru, коментира Bloomberg. По-рано в петък Nikkei Asian Review съобщи, че и двете японски компании няма да постигнат очакваните резултати през тази година и ще отчетат сериозен спад в приходите.Високата ефективност обаче не може да компенсира липсата на достатъчно развойни средства. Единият вариант е двете компании да потърсят партньорства от типа на това между Nissan и Renault (и, съвсем отскоро, Mitsubishi).

    Най-логично би било дори да го потърсят помежду си - умението на Mazda да прави достъпни компактни коли и спортни машини би било отлично допълнение към семейните комбита и SUV на Subaru. Но има няколко пречки. Първо, японските компании по начало са твърде ревниви към независимостта си. Второ, дори и заедно Mazda и Subaru пак биха останали твърде малки, с годишен капацитет 2.3 милиона автомобила - по-малко от Peugeot и четири пъти под мащабите на Toyota. Даже и обединени, развойните бюджети на двете компании едва им отреждат десета позиция в света.Третият и най-сериозен проблем е самата Toyota, която в момента притежава 17-процентов дял във Fuji Heavy Industries. Това участие на глобалния лидер би разубедило другите кандидати за Subaru, а пък самата Toyota все още е твърде заета с интегриране

    Коментиран от #10

  • гост (гост)
    Отговор
    9 23:57  27.10.17
    Както отбелязва Bloomberg, това е обратната страна при високата норма на печалба - често тя е резултат на по-малкия инвестиран капитал. Но за да не изостанат фатално в следващата автомобилна революция, Mazda и Subaru ще трябва да променят това.
  • Антиелектрика (гост)
    Отговор
    10 09:53  28.10.17

    До коментар #8 от "гост":

    Поредната ти простотия!
    "Малката компания Subaru продължава стремително да набира сила. Ако преди 10 години продажбите на нейни автомобили не превишаваха 600 000 бройки на година и практически се задържаха на едно ниво, от 2012 г. насам се забелязва значителен ръст. През финансовата 2016 г. (по японските стандарти тя се сменя през април) са били продадени 958 000 коли, то през следващата година, данните от която бяха публикувани сега, резултатът е 1,65 млн. нови автомобили. Това прави Subaru световен лидер при колите със задвижване 4х4."

    Прочети още : https://www.actualno.com/cars/subaru-e-svetoven-lider-po-prodajbi-pri-4h4-news_617383.html
    © Actualno.com

    А смешната ти Тесла с 1/10 на това производство, дори не може да се доближи по надеждност до "фалиралите'" според теб Субару!
    Когато фактите говорят, само електрофилите продължават да бръщолевят простотии!
  • Obay (гост)
    Отговор
    11 15:12  28.10.17
    Бекове Субару няма какво да ги мислим...
    Огледайте се около вас...За каква пагубна история си говорим...
  • Боляр (гост)
    Отговор
    12 21:16  28.10.17

    До коментар #2 от "Петко":

    Петко, започне да четеш малко литература преди да се изказваш неподготвен.
  • Иван Господинов (потребител)
    Отговор
    13 22:06  28.10.17
    Тука цялата държава се управлява от неквалифицирани шматки и дума не сме обелили по въпроса. Да ги пускат насам тия Субарута ще ги караме без проблем. Ние сме свикнали
  • Shmeker (псевдоним)
    Отговор
    14 00:40  29.10.17

    До коментар #4 от "Жалко":

    Кои коли прави смешни?? Субару са доста тромави коли с 4х4, което не е толкова здраво като това на повечето аудита. Просто защото е със съединители, които се износват.

    Коментиран от #15, #16

  • запознат (гост)
    Отговор
    15 01:02  29.10.17

    До коментар #14 от "Shmeker":

    абе шмекер ти какво ти стана от студа ли е или?къв съединител кви аудита бе брато едното е кола за магистрала а другото е страшно здраво и послушно добиче ако искаш кажи на едно синичко WRX-че ,че тромаво пък заложете ключ за ключ и да видим
  • Антиелектрика (гост)
    Отговор
    16 10:19  29.10.17

    До коментар #14 от "Shmeker":

    Аха, не знаех, че Субару нямат автоматици на моделите с по над 300 к.с.
    Трябва да те разочаровам обаче - имат.
    Нямат обаче модели с по 400-500 к.с. - ФАКТ
  • оризов курник (гост)
    Отговор
    17 22:22  29.10.17
    Мани ги тея оризови курници - сервизите пълни с тях ,майстор виде ли ги и плаче а ремонтите им често струват повече от колата ! Една я гледах в сервиза дълго време седя чакаха там некви части да им доставят.. форестър 2007-2008 нещо такова ремонта по мотора му само бил 4500 лева а собственика отстрани си скубе косите и се чуди да се беси или да се застреля !

    Коментиран от #18

  • Антиелектрика (гост)
    Отговор
    18 08:08  30.10.17

    До коментар #17 от "оризов курник":

    Толкова глупав коментар, отдавна не бях чел!

    Коментиран от #19

  • джими (гост)
    Отговор
    19 11:03  30.10.17

    До коментар #18 от "Антиелектрика":

    остави ги, нека си приказват. Нека са тромави и чупещи се. Дано само да издържи и тая зима да изтегля от преспите на отворковците бързите и здрави лимузини, че вече 6-та година не съм пипал нищо по него, а нали били трошливи...

Напиши коментар:


Публикувай