7 015 56

Клиент ще вземе Tesla Roadster без пари

Георги Касабов

Американецът Бил Сълинс получи отстъпка в размер на 100% за следващия Roadster на Tesla, след като успя да вербува 55 купувачи за компанията. По този начин мъжът се възползва от функция в мобилното приложение на производителя, която намалява цената с всеки доведен нов клиент.

Бил Сълинс е първият, който успява да се възползва от опцията. Той не само ще получи новия Roadster без пари, а и още редица други награди като възможност да покара тунелопробивна машина и покана за премиерата на камиона на Tesla.

Илон Мъск потвърди второто поколение на Roadster в края на 2016 г., без да разкрива никакви подробности за електромобила. Първата генерация на модела се произвеждаше между 2008 и 2012 г. на шаси от Lotus Elise.



Още по темата

  • Tesla раздава новия Roadster без пари

    Мобилното приложение на Tesla дава възможност на най-лоялните клиенти на компанията да получат огромни отстъпки до 100% от цената на следващото ...
    14.07.2017
    15 949
    23

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Driving pleasure (гост)
    Отговор
    1 12:53  31.10.17
    Ахахахахах ще вземе на дедо си цървулите, на Свети Мъск обещанията равни нямат :) Те още Т'сла с размер 3ти не могат да подкарат ма вече следващия Роудстър раздават... може ако е жив Бил Сълунс около 2163та година ще вземе нещо ;)

    Коментиран от #3

  • Гост (гост)
    Отговор
    2 12:53  31.10.17
    Доста хитра рекламна стратегия. Плаща (при това не реални пари, а отстъпка при следваща покупка) само при реална покупка, а не като телевизионните реклами, от които всяка минута излъчване струва хиляди долари, без никаква гаранция за реална продажба.
  • Да, ама не! (гост)
    Отговор
    3 12:56  31.10.17

    До коментар #1 от "Driving pleasure":

    По твоята логика, Фолксваген ще произведат електромобил 3016 година, защото Тесла поне има фабрика и са започнали да произвеждат нещо, а от Фолксваген произвеждат само картинки. Много картинки с гръмки обещания!

    Коментиран от #5, #6

  • скепсис (гост)
    Отговор
    4 13:03  31.10.17
    Пирамидални маркетингови трикове използват тия ??? Такива неща карат човек да се замисли сериозно... Не говря за луди екоактивисти и вегани, щот у тях мисъл няма те и без пари, ще набутат 55 тесли на приятели в пряк и преносен смисъл !
  • Driving pleasure (гост)
    Отговор
    5 13:03  31.10.17

    До коментар #3 от "Да, ама не!":

    Да ама да :) Фау Ве-то произвежда електромобил от доста време Е-Голф чудесен градски електроавтомобил в пъти по-добър от коя да е т'сла :) За тях 3016 е дошла но за Свети Мъск 2163 може и да не дойде - пак греда :)
  • Знайко (гост)
    Отговор
    6 13:26  31.10.17

    До коментар #3 от "Да, ама не!":

    Хората от село които се пиша истински автомобилни фенове да бяха си мръднали ду..то и да посетят авто шоуто във София да видят Е-голфа и пасата хибрид.
    Между другото къде бяха тесла да не ги е страх от конкуренцията, срамота при положние че дори и Лада се престрашиха.
  • Да, ама не! (гост)
    Отговор
    7 13:33  31.10.17
    Не думай!
    Ами като са толкова хубави фолксвагените, имат сервизни центрове, имат представителства в почти всеки голям град, сумати пари дадоха за реклами, защо не щат да ги купуват, ами си купуват Тесла?

    Половин милион будали, плюс 1800 новозаписани всеки ден, защо не си купиха наличния електромобил Фолксваген, ами ще чакат две-три години за Тесла?


    Можеш ли да ми отговориш на тези въпроси?

    Фолксваген си помислиха, че ще изхвърлят двигателя на един Голф, ще сложат под пасажерската седалка малко батерии на мястото на резервоара и са направили електромобил.

    Е да ама не! Не е толкова просто колкото в главите на някои пишещи тук!

    Коментиран от #8, #9, #14

  • Знайко (гост)
    Отговор
    8 13:49  31.10.17

    До коментар #7 от "Да, ама не!":

    Абе недумай всеки втори студент вече прави ел. автомобил и ходи по състезания ама иначе е много трудно.
    Та това си е като смартфон купуваш частите асемблираш ги и кой съм аз.
    Малко е странно да го разбереш ама всички големи компании мислят най-вече за печалбата(включително и Тесла). Та при положение че VW продават милярд и отгоре ДВГта ти как мислиш защо не вземат насериозно още ел. колите????
    Немците и Японците са практични хора не искат да се харчат за зарядни станции и си траят. Когато му дойде времето ще изкарат също толкова добър автомобил като Тесла но по-луксозен и на по-добра цена и GAME OVER за Тесла.

    Коментиран от #10

  • гост (гост)
    Отговор
    9 13:51  31.10.17

    До коментар #7 от "Да, ама не!":

    Да, според коментарите всички са прости и тъпи вегани с излишни 35-40х.долара за електричка, но никой не купува голф, защо ли? Купуват е Нисан Лийф - Рено Зое, БМВ и3 и дъъъълга опашка за Тесла. Може да имат проблеми да подкарат линиите както трябва, защото имат проблем с доставчиците на части, но имат готова кола и вече има достатъчно записи на нейни тестове. Не е перфектна, но за тези пари ще завоюва пазара.
  • Да, ама не! (гост)
    Отговор
    10 14:06  31.10.17

    До коментар #8 от "Знайко":

    Като те слушам как говориш става ясно, че си имам чел обещанията и си гледал картинките за да им вярваш!

    Като каза за зарядни станции, нали в началото на годината, всички европейски автомобилни концерни, се бяха съюзили за да направят 400 зарядни станции в Европа до края на годината? Знаеш ли колко са направили досега общо?

    НУЛА, един голям геврек! А ти ми говориш за няколко месеца закъснение при Тесла? Илон Мъск също обеща, че ще удвои петте хиляди зарядни станции до края на годината, като ги закръгли на 10 000 виждаш ли мащабите на обещанията на едните и на другите?

    Засега Илон Мъск е излъгал с 2500 зарядни станции, автомобилните производители само с 400. Кой според теб е по-големият лъжец? За измамник и дума не отварям, то е публична тайна и не искам да бъркам в раната.

    Коментиран от #11, #22

  • Знайко (гост)
    Отговор
    11 14:17  31.10.17

    До коментар #10 от "Да, ама не!":

    Нали и аз това казах, разликата е в зарядните станции, да това безспорно е преднина за Тесла пред другите особенно в щатите. На ГПСа както при бензиностанциите излиза къде може да заредиш колко ще се бавиш ако не чакаш други коли и т.н.

    Тук големият въпрос е дали производителят на коли не трябва да е само производител на коли????
    Защо трябва да се мъчи да прави страничен бизнес, къде са бизнесмените които да направят зарядните станции и да печелят от препродажба на ток?
    А може ли Тесла да се справи сама в целият свят и да направи гъста мрежа от ел. станции??
    Мъск има зор и напира, другите обаче все още имат пазар за ДВГта и голяма печалба от тях и си траят. Скоро ще дойде и тяхното време, но те ще се появят на готово такава е ситуацията не че са лоши, просто имат преднина и са в по удобна позиция.
  • Да, ама не! (гост)
    Отговор
    12 15:37  31.10.17
    Когато задаваш погрешните въпроси, няма как да получиш правилен отговор.

    Да тръгнеш от гледната точка, че Илон Мъск е автомобилен производител, е най-голямата ти грешка. Илон Мъск е производител на батерии и търговец на електроенергия, произведена от фотоволтаични панели, които са отдадени на лизинг от неговата компания върху къщите на американците. Solar city, която е притежание на Тесла, е втория по големина производител и доставчик на фотоволтаични панели в Щатите.

    Тесла е най-големият в света производител на батерии. По план, догодина (вероятно ще закъснее и с този срок) вече ще произвежда половината батерии в световен мащаб.

    Когато (ако въобще) Volkswagen 2022 година започна масово производство на електромобили, откъде ще вземе батериите? Сега няма зарядни за да се продават електромобили, 2022 година няма да има батерии за да се произвеждат, после пък печалбите няма да им стигат, защото от дизелите печелили повече...

    Когато човек иска да направи нещо, намира решения, когато не иска да го направи, намира оправдания.


    Като утре ще дойде 2030 година, и Фолксваген пак ще идат да плачкат :" Лельо Меркел Лельо Меркел, а пък Тесла и китайците ни взеха пазарите, сложи някакво мито да не фалираме!"

    Защото Tesla може и да не са сериозна конкуренция, но китайците повярвай, въобще няма да си поплюват! Вече започнаха да правят копия на Тесла, а всеки може да прави понеже патентите на Тесла са свободни. Илон Мъск не държи само да си прави
  • Да, ама не! (гост)
    Отговор
    13 15:38  31.10.17
    Илон Мъск не държи само да си прави електромобилите, достатъчно е да продава батерии за тях и да ги зарежда. При вече изградена зарядна инфраструктура и безплатна енергия, почти всичкия оборот е печалба.

    Коментиран от #15

  • Driving pleasure (гост)
    Отговор
    14 16:00  31.10.17

    До коментар #7 от "Да, ама не!":

    А би ли обяснил какво е различното в техническото решение на Т'слата спрямо Е-гоуфу? Освен, че Голфа има 3 пъти по-качествена сглобка, истинска сервизна мрежа и струва 3 пъти по-малко от Тесла S и X тройката не я смятам щото още се чудят как да я произвеждат.

    Европейските продажби показват, че Тесла продава 2500 модела S месечдо докато Фолсфаген продава малко над 2000 Е-голфа, Т'слата тепърва ще се изпраи пред конкуренция като Ауди и Мерцедес и тогава не знам илончо как ще надува балона :)
  • Знайко (гост)
    Отговор
    15 16:08  31.10.17

    До коментар #13 от "Да, ама не!":

    ХаХа ти така както го описа сякаш много скоро ще зареже страничната си забежка да прави автомобили и ще се насочи към основният си бизнес производсво и дистрибуция на електрическа енергия.
    А хората които разбират от направа на автомобили ще продължат да вършат това което най много си могат.

    Коментиран от #16

  • Да, ама не! (гост)
    Отговор
    16 16:40  31.10.17

    До коментар #15 от "Знайко":

    Точно това имам предвид. Целта му беше да инициира електрическата мобилност. Целта му никога не е била да печели директно от продажба на електромобили. Още в началото, освободи всички патенти и позволи на всеки който желае да произвежда копия на неговите електромобили. Още като започна, каза че ще се оттегли от този бизнес в момента в който електромобилите се наложат в световен мащаб.

    Никога не е крил, че всички тези бизнеси, са просто визията му как трябва да изглежда света в бъдеще за да бъде устойчив. Никога не е крил, че всички спечелени пари ще влага в мисия до Марс, която е негова мечта и мания.

    Да си чул някога да обещава печалби на акционерите си? Поне в краткосрочен план?

    Коментиран от #17

  • Знайко (гост)
    Отговор
    17 16:56  31.10.17

    До коментар #16 от "Да, ама не!":

    Какви патенти бе човек, какво може да измисли Мъск как да опакова батериите да се охлаждат по добре ли?
    И когато почваш нещо не може да казваш аз само ви показвам пътеводната светлина вие после се оправяйте. Няма как да се захванеш с 100 неща и после каквото стане защо не се фокусира върху нещо конкретно и да изтиска максимума от него??

    Как може да поддържа изследователски екип за безброй неща???

    Да се фокусира в соларните панели и батериите а космоса и колите да ги остави настрана.
  • Да, ама не! (гост)
    Отговор
    18 17:06  31.10.17
    Такава беше първоначалната му идея. Вече три години патентите са свободни.

    Да виждаш някой да е направил автомобил с поне близки до техническите параметри на Тесла?

    Занимава се с производство на електромобили, ЗАЩОТО ДРУГ НИКОЙ НЕ ИСКА ДА ГО ПРАВИ.
    Ако не се лъжа с Мерцедес и Toyota бяха подписали договори, Тесла да произвежда батериите и задвижващите системи на техните електромобили, защото имат опит с производството на автомобили и поточни линии.


    Да виждаш някакво развитие при Мерцедес и Тойота? Имат възможност, но НЯМАТ ЖЕЛАНИЕ!

    Неведнъж е казвал, че ще брои за успех едва, когато накара големите автомобилни производители да произвеждат електромобили. Въпреки провокациите, засега май няма изгледи за успех. Тази година поне си по размърдаха малко задниците.

    Само накрая да не се окаже, че е пораснал толкова, че няма кой да му купи производството, защото няма толкова пари.

    Да не стане точно обратното от първоначалния план. Вместо да продаде производството на електромобили за да финансира мисията си до Марс, накрая да вземе да купи производствените линии на вече фалиралите производители на ДВГ, които тъпо и упорито отказват да правят електромобили.

    Коментиран от #20

  • Зорлем (гост)
    Отговор
    19 17:47  31.10.17
    Хм, това доста прилича на прийомите от т.нар. "мултилевъл маркетинг" (да ви ... и префърцунените термини!), да не кажем от тези на "пирамидите", което ме кара и аз да продължавам да съм в лагера на скептиците относно намеренията и бъдещето на Тесла (и електричките като цяло, но това е друга тема).
  • Знайко (гост)
    Отговор
    20 18:19  31.10.17

    До коментар #18 от "Да, ама не!":

    Както ти казах направата на ел. автообил е по скоро асемблиране, така че всички имат еднакви тех. параметри!!!
    Разликата е в стратегията и таргет групата:

    Тесла- Голяма батерия, като плюс изминава големи разстояния но е много тежка тоест направена за голяма Америка.

    Е-Голф - Малка батерия затова изминава малко километри но е лека идеална за града и къси междуградски растояния.

    Аз лично за жената бих взел един Е-ъп стига да струва до 25000лв. За съжеление е двоино повече.

    Коментиран от #24, #29

  • некойси (гост)
    Отговор
    21 18:29  31.10.17
    Много е красив новия роудстър.
    Спомням си на времето като обявиха че ще правят първия роудстър си помислих дали няма да се окаже поредния от многото проекти?
    Роудстъра на Тесла беше събран от агрегата и електрониката на тогавашния T-Zero на Алън Къкони, който и тогава си мачкаше ферарита и поршета и купе на Лотус Елис.
    Благодарение на роудстъра успяха да пробият, излязоха на борсата и реализираха седанът Model-S.
    Сега нищо не може да ги спре. Другите производители, които се уповаваха на "модерните дизели" сбъркаха и сега са в позиция на догонващи.
  • Гост (гост)
    Отговор
    22 18:41  31.10.17

    До коментар #10 от "Да, ама не!":

    Много си прост,пред всеки магазин в Европа им зарядна станция за ел. коли.Мръдни малко от село та да видиш свят. Ако не можеш ще ти пратя снимки.

    Коментиран от #23, #28

  • Да, ама не! (гост)
    Отговор
    23 18:51  31.10.17

    До коментар #22 от "Гост":

    Ами прати ми снимка на някоя 135 киловата зарядна станция, колкото са на Тесла, пред някой магазин?

    В Европа бързи зарядни се водят 50 киловатовите, а тези пред магазините масово в най-добрия случай са 22кв.
  • Електрика (потребител)
    Отговор
    24 19:30  31.10.17

    До коментар #20 от "Знайко":

    Кликни на картинката и виж, че за миля пробег, цената на Голфа е по-висока дори от Model S и Х, а Модел 3 предлага два пъти по-евтин пробег.



    Дотук си приказвате празни приказки. С това трябваше да почнете!

    Как да се продават? Купуват ги само заблудени ВАГ фенове или хора, които не могат да си направят елементарна сметка.

    Коментиран от #25

  • Знайко (гост)
    Отговор
    25 20:05  31.10.17

    До коментар #24 от "Електрика":

    В моят пост коментирах тех данни:

    E-golf 35,8 kWh/125 miles = 3.5 мили за киловат
    Tesla 3 standart 50 kWh / 220 miles = 4.4 мили за киловат

    Малко по-добро е за модел 3 но пък модел S е по лошо освен това са данни на производителят така че не се знае.

    Що се отнася до цената Model 3 e модел на това как не трябва да се прави кола. Тотална икономия от всичко само и само в такива таблички като тази да се окаже на върха.
  • кольо (гост)
    Отговор
    26 22:48  31.10.17
    айм ноу ляйк.токинг бифор да гейм. ....нямат душа тея ел. коли
  • Любопитен (гост)
    Отговор
    27 00:36  01.11.17
    Като шофьор на Тесла Модел Х е удоволствие да се четат коментарите под статията :D
  • Хомофоб (гост)
    Отговор
    28 02:59  01.11.17

    До коментар #22 от "Гост":

    Хората малко трудно ще ти хванат иронията.
    За да са догонващи от Мерцедес, Ауди и Тойота все пак трябва да има съревнование. Аз такова не веждам.
    Да се премине към електрически автомабили трябват огромни инвестици н компаниите производители. С оглед на качеството им на прозведени автомобили последните години, където се спестява от всичко в името на печалбата не виждам как ще инвестират в нови поточни линии.
    Ако една стока е хубава и се търгува няма нужда от политика на МЛМ за да се продава.
  • Да, ама не! (гост)
    Отговор
    29 09:40  01.11.17

    До коментар #20 от "Знайко":

    "
    Тесла- Голяма батерия, като плюс изминава големи разстояния но е много тежка тоест направена за голяма Америка.

    Е-Голф - Малка батерия затова изминава малко километри но е лека идеална за града и къси междуградски растояния."


    "Капацитетът на батерията на стандартния Tesla Model 3 (тегло 1610 кг) осигурява пробег от 354 км. Ускорението от 0 до 97 км/ч (60 мили по американските стандарти) отнема 5,4 секунди. По-мощната модификация (Long Rage) тежи 1780 кг, изминава 498 км с едно зареждане и ускорява от 0 до 100 км/ч за 5,1 секунди.

    Базовият Model 3 може да бъде зареден на станция Supercharger с енергия, достатъчна за пробег от 208 км, само за 30 минути. При версията Long Rage зарядът стига за 272 км. Ако се използва стандартна електропреносна мрежа, пробегът е съответно 48 км и 60 км.

    Volkswagen e-Golf
    Синхронен електрически двигател
    1-степенна автоматична трансмисия
    115 к.с. макс. мощност при 3000-12000 об/мин
    270 Нм въртящ момент при 0-3000 об/мин
    10,4 секунди ускорение от 0-100 км/ч
    140 км/ч максимална скорост
    12,7 кВт/ч на 100 км комбиниран разход на енергия
    190 км максимален пробег със заредена батерия
    0 г/км емисии на СО2
    71 815 лева цена на модела
    Зареждането на батерията от 220-волтова мрежа става за 13 часа, а с помощта на опционален адаптер – за 8 часа.


    Мислиш ли, че тези 100 килограма правят разликата?
    А после казват че поклонниците на Илон Мъск били облъчени? Да сравняваш Тесла модел 3 с еГолф е като да сравняв

    Коментиран от #31

  • Да, ама не! (гост)
    Отговор
    30 09:47  01.11.17
    Мислиш ли, че тези 100 килограма правят разликата?
    А после казват че поклонниците на Илон Мъск били облъчени? Да сравняваш Тесла модел 3 с еГолф е като да сравняваш Nokia с фенерче с iPhone и да изтъкваш, че предимствата са копчетата и фенерчето.

    Тези два телефона поне са с много различни цени, докато голфа струва почти колкото модел 3 с разлика около 10% в цената. Заради такива "електрички" са тръгнали митовете за малкия пробег и бавното зареждане! Определено не е само асемблиране, и акъл си трябва! Само батерията на Голфа тежи над 300 килограма, а е едва 35 киловатчаса.

    Освен това, модел 3 е много по-голям автомобил отколкото голфа и е напълно оборудван за автономно шофиране. Въобще не са в една категория.
  • Знайко (гост)
    Отговор
    31 12:58  01.11.17

    До коментар #29 от "Да, ама не!":

    В момента се излагаш понеже на децата е ясно че даваш някакви данни коита са за ДВГ а не за асинхронен двигател.

    Цената на голфа е около 35000 колкото модел 3.
    Има си парк асистент,ACC,Driver асистнт а тесла 3 няма автономно шофиране стига лъга.

    Също лъжа са 8 часа за зареждане на 400V цифрата е 0.8h,за теб 0та е все тая нали???

    Също и другите параметри за голфа са леко занижени.

    В края на краищата сам си избираш дали да получиш една добре обурувана кола с малко по слаби параметри за втора кола или да вземеш Тесла 3 която да я паркираш пред мола за гъзария.
  • Да, ама не! (гост)
    Отговор
    32 13:47  01.11.17
    За тебе лъжа За мене истина:

    http://www.monitor.bg/a/view/46312-volkswagen-egolf-зарежда-само-в-контакта/


    Тесла модел 3 и напълно оборудвани за автономно шофиране. Могат да ти го активират по всяко време по интернет, без да ходиш където и да било, срещу заплащане.

    Не знам защо включи и климатика в разговора, нов модел 3 разполага с двузонов климатик.
  • Знайко (гост)
    Отговор
    33 13:59  01.11.17
    1.Следващият път може да постнеш някой линк от ШОК сигурно те знаят по-добре от производителят. Толкова ли е трудно да черпиш информация от изворът?
    2. Покажи ми къде видя Тесла 3 със автономно шьофиране, собствениците се надяват на това но все още не е налично.
    3. ACC не е климатик a Adaptive Cruise Control.
  • Да, ама не! (гост)
    Отговор
    34 14:41  01.11.17
    1. Абсолютно прав си, подвел съм те без да искам. Цифрите в официалния източник наистина са различни.

    Ще ти дам линк, но те моля ТИ да цитираш

    Колко е теглото
    Колко е времето за зареждане което са дали в официалния документ
    Каква е цената.

    Не искам отново да ме обвиниш, че лъжа останалите. Държа ти да дадеш конкретните цифри и да ги коментираш.

    https://www.volkswagen.bg/noviyat-e-golf/noviyat-e-golf/informacionni-materiali

    Най-отдолу в страницата има линк за сваляне на ценова листа, в която има и технически данни за теглото и батерията. Има и цени на екстрите. Моля те накичи всички екстри които се предлагат в най-евтината базова модел 3.

    2. Не съм твърдял, че напълно автономното шофиране без нужда от водач въобще съществува все още.
    Казах, че хардуерът за автономно шофиране вече е инсталиран в модел 3, така че при излизане на софтуера, когато и да стане това, автомобилът може да стане автономен без никакви хардуерни допълнения. Този хардуер в момента се използва за функцията автопилот. Голфът има ли такъв хардуер като цената му е почти колкото на модел 3?

    3. Извинявам се, наистина не съм те разбрал правилно!
  • Знайко (гост)
    Отговор
    35 15:08  01.11.17
    Ха Ха ти ме бъркаш с някого аз да не съм ти секретарка?

    1. Много ясно е написано при бърз заряд 45 мин което е около 0.8 часа както ти казах даже 0.75.
    2.Цената е в левове това да ти говори нещо???
    Хайде ти сега ми изкарай оферта в ЛЕВОВЕ, ама не в долари и после обърнато по курса директна оферта за България в левове и после ще говорим.
    3. Сам признаваш че в момента не е налично автономно шьофиране дори като Тесла S аз няма да платя за нещо което може преди да продам колата да не е налично.
    4. Сам виждаш че си подвал за всички показатели макар и с малко.
  • Да, ама не! (гост)
    Отговор
    36 16:35  01.11.17
    А къде са ти цифрите?

    Да подвел съм и то не с малко!

    Съгласил съм се с лъжата ти че голфа е по-лек от модел 3.
    Голфа всъщност е по-тежък с тегло 1615 килограма въпреки по-голямата батерия на Тесла при двойно по-голям пробег.

    Зареждането от контакт не е за 8 и 13 както излъгах преди, а е за 17 часа и 10 часа с адаптор.

    "Бързото" зареждане на евентуални 160 километра по книжка реални по-малко, става за 45 минути. Срещу 272 километра за зареждане 30 минути при Тесла.

    Хайде сега калкулирай любимия в пример с ходене на море до Варна?

    Моля те този път не ми заобикаляй въпроса! За колко време минимално може да стигнеш до Варна с Голфа? Просто кажи някакви часове, а не един лист обяснения без нищо конкретно!

    С тесла модел 3, ще зареждаш максимум десетина минути, ако въобще ти се наложи да зареждаш.

    Ти на това малък компромис ли му казваш?
  • Знайко (гост)
    Отговор
    37 17:01  01.11.17
    1.Е-голф тежи 1553 кг Tesla 3 1610 kg, първа двойка в бележника 1553
  • Да, ама не! (гост)
    Отговор
    38 17:06  01.11.17
    Отвори официалния документ от Фолксваген от линка който ти дадох и прочети на седма страница какво пише срещу реда

    Тегло, празен, 4 врати (кг) 1)

    Двойка за първи клас по четене

    Коментиран от #39

  • Знайко (гост)
    Отговор
    39 18:04  01.11.17

    До коментар #38 от "Да, ама не!":

    Не мога да споря с човек който или не иска да мисли или просто толкова си може?!?!?
    Защо не си направи труда да прочетеш какво стои зад цифрите????
    За последен път ти преподавам как се четат числа!!!!

    Тесла 3: 1610kg Curb wieght (not loaded with either passengers or cargo)

    VW E-glof :1553kg Curb wieght на брошурата не случайно е написано 1) което включва 68 кг за водача и 7 кг за багаж тоест не е Curb wieght!!!!

    От мене толква като се научиш да не послъгваш и да четеш числата безпристрастно пак ми се обади.
  • Да, ама не! (гост)
    Отговор
    40 20:24  01.11.17
    Окей съгласен съм, не съм видял малкия шрифт.

    Предвид тези уточнения, все още ли държиш на мнението си:


    Тесла- Голяма батерия, като плюс изминава големи разстояния ( 350км), но е много тежка(1610кг) тоест направена за голяма Америка.

    Е-Голф - Малка батерия затова изминава малко километри(200км) но е лека(1553кг) идеална за града и къси междуградски растояния."

    Значи, за тебе е най-важно автомобила да е с 3,5% по-лек и без значение значение, че другият автомобил с който ги сравняваш изминава 175% повече километри с едно зареждане и за една и съща заредена сума голфът ще измине 100 километра, а Тесла 126км или 26% повече ефективност.

    26% по-голяма ефективност, освен във финансова стойност, означава и 26% по-малко висене по зарядни станции, ако зареждането е с една и съща скорост. Упс и тук греда!

    Получаваш също така 120 км. при най-бързия случай за зареждане на Голфа срещу 208км за същото време при Тесла. За 1000 километра, ти ще висиш 4 часа, срещу 2часа и 20 минути с малката/1:50ч за голямата батерия за Тесла

    За тебе са важни тези 57кг. разлика, въпреки че Тесла е доста по-голяма на размери и влиза в класа на BMW 3?

    Няма значение че Тесла вдига 210 километра в час, а голфа само 140, дори да пропуснем два пъти по-голямото ускорение?

    Ами парите са си твои хвърли си ги на вятъра!
    Половин милион човека чакащи модел 3 мислят различно.
  • Електрика (потребител)
    Отговор
    41 21:24  01.11.17
    А на това какво му казваш. В нормалния свят му се казва автономно шофиране и всяка една произведена Тесла, го може ако си платиш.
    https://youtube.com/watch?v=avr5MnhAzqE

    [youtube]https://youtube.com/watch?v=avr5MnhAzqE[/youtube]

    [youtube]http://youtube.com/watch?v=avr5MnhAzqE[/youtube]

    [youtube]youtube.com/watch?v=avr5MnhAzqE[/youtube]

    [youtube]avr5MnhAzqE[/youtube]

    Пробвам по няколко начина Дано да се вгради видеото.

    Коментиран от #42

  • Знайко (гост)
    Отговор
    42 23:09  01.11.17

    До коментар #41 от "Електрика":

    Гост ти си напълно неадекватен в постовете за автопилота става въпрос за Модел 3 а ти ми даваш някакъв линк за Модел S :)))

    Знаеш ли че Тесла имат различни модели или само си спамиш?

    Коментиран от #43

  • Електрика (потребител)
    Отговор
    43 00:33  02.11.17

    До коментар #42 от "Знайко":

    Изкарай си главата от ... голфа и погледни какво се случва в реалния свят.

    Full Self-Driving Hardware on All Cars
    All Tesla vehicles produced in our factory, including Model 3, have the hardware needed for full self-driving capability at a safety level substantially greater than that of a human driver.
    https://www.tesla.com/autopilot

    Автопилота на всички автомобили Tesla има едни и същи функции, без значение от модела, въпреки че реално са три различни софтуера, а вероятно и хардуера. Например дисплея на модел 3 е хоризонтален.

    Голфо това има ли го? Може ли да върши поне половината от тези неща? Не ставай смешен дори да ги сравняваш!


    https://www.google.bg/amp/s/electrek.co/2017/10/12/tesla-model-3-software-update-calibrate-autopilot-features/amp/

    Коментиран от #44, #48

  • Знайко (гост)
    Отговор
    44 07:55  02.11.17

    До коментар #43 от "Електрика":

    Ехее че и агресивен на всичкото отгоре нестига че е тъп.

    Гофа има парк асистент, ACC, Driver асистнт което не е малко.

    Не ми copy/paste някакви глупости а ми покажи реална Модел 3 със него!!!!!
    Искам да я видя на пътя или оферта от производителят че мога да си закупя Модел 3 със тази опция.

    И ти като предният ми цитирате някаква информация от вестник ШОК без дори да си направите труда да проверите информацията.

    И да в реалният свят на кола като Модел 3 му казват боклук. Кола която е по слабо оборудвана от едно Сандеро може да се боготвори само от зомбита като теб.
  • Пенсия (гост)
    Отговор
    45 11:33  02.11.17
    Всеки да кара каквото си ще и каквото може да си позволи. Аз понеже съм дърт и консервативен ще си остана с шестцилиндровия атмосферен бензин. Само те чудя, когато колата ме изостави, откъде ще си взема нещо различно от електрокар или миксер.

    Коментиран от #46

  • Sky T'Hunter (гост)
    Отговор
    46 12:59  02.11.17

    До коментар #45 от "Пенсия":

    Не се коси, пенсийо! Когато на пазара останат само "миксери" и "тролейбуси"- бензина ще го продават само с рецепта и на десеторни цени 😆 А електричките ще изминават по 1000км

    Коментиран от #47

  • Антиелектрика (гост)
    Отговор
    47 18:25  02.11.17

    До коментар #46 от "Sky T'Hunter":

    Човека е спокоен, но такива като теб, едва ли може да са спокойни!
    Ето какво казват лекарите за силните електромагнитни полета:

    "В много изследвания се споменава, че продължителното излагане на стресови ситуации, високи температури, химикали, пестициди, радиация или силни електромагнитни или микровълнови емисии може да редуцира фертилността и на мъжете и на жените." - http://www.zachatie.org/2013-08-13-14-09-46/2013-08-13-14-11-56/718-%D0%BD%D0%B0%D0%B9-%D1%87%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%BE-%D0%B7%D0%B0%D0%B4%D0%B0%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D1%82%D0%B5-%D0%B2%D1%8A%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%81%D0%B8-%D0%B7%D0%B0-%D1%81%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B8%D0%BB%D0%B8%D1%82%D0%B5%D1%82%D0%B0
    https://problem.framar.bg/%D0%B1%D0%B5%D0%B7%D0%BF%D0%BB%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D0%B5/%D1%80%D0%B8%D1%81%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B8_%D1%84%D0%B0%D0%BA%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%B8_%D0%B1%D0%B5%D0%B7%D0%BF%D0%BB%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D0%B5.html

    Но то човек малко трябва да разбира, за да се замисли, че и електромобилите си имат своите минуси. Само глупака чака да си изпати или опари, че тогава да повярва в науката и медицината!

    Коментиран от #49

  • Електрика (потребител)
    Отговор
    48 18:34  02.11.17

    До коментар #43 от "Електрика":

    Не знам дали аз съм тъп, но ти Определено ми изглеждаш на невменяем!

    "Публикувано във факти.бг: Не ми copy/paste някакви глупости а ми покажи реална Модел 3 със него!!!!!"

    След като цитат от официалния сайт на Тесла плюс линк към него за тебе са глупости, колко по официална и достоверна информация искаш да ти доставя?

    След като ти пуснах линк в който се коментират проблемите с update на автопилота при модел 3 на реални собственици, в реални автомобили модел 3 и са описани конкретни проблеми, плюс видео със действащият автопилот на модел 3, колко по-реално искаш да ти го покажа? Да спра пред тебе и да те повозя?

    Интригантска и жалка история! Заяждаш се с хората, като дори не обръщаш внимание какво ти говорят и показват! Никой не те кара да си купуваш Tesla. Повече от Ясно е че ще си купиш Голф, само защото е Голф, защото по-хубаво от Голф няма, кой каквото и да ти говори и каквито и цифри да ти дава. Какъвто и друг автомобила, дори да е много по-хубав и качествен, чувството че ти караш Голф няма да го има!

    Без лоши чувства!
    Остани със здраве!

    Коментиран от #51

  • Електрика (потребител)
    Отговор
    49 18:45  02.11.17

    До коментар #47 от "Антиелектрика":

    Ползвате ли мобилен телефон? А микровълнова? Минавали сте близо покрай клетки на мобилни оператори?

    Е значи вероятността да сте стерилен от тях, е много по-голяма, отколкото от електрически автомобил. Това е научно доказано с измервания. Дори бяха публикували резултатите за разликата между бензинов и електрически автомобил. Магнитните излъчвания от високоволтовата бобина за свещите, създаваше много по-силни електромагнитни полета с много повече хармоници. Разбира се, дори те нямаха пряко влияние върху здравето на човек.

    Коментиран от #50

  • Антиелектрика (гост)
    Отговор
    50 19:11  02.11.17

    До коментар #49 от "Електрика":

    Само дилетант може да твърди, че електромагнитното поле на телефон или свещ на автомобил е по-мощно и опасно от такова на електромотор с мощност 100 kW или дори 500 kW на Тесла S!
    Бях дал линк на проучвания от 70-те на американски "учени", които твърдяха, че тютюнопушенето е полезно - та толкова с твоите проучвания!
  • Знайко (гост)
    Отговор
    51 20:08  02.11.17

    До коментар #48 от "Електрика":

    Какъв цитат бе смешко, ти изобщо можеш ли да го преведеш????
    За тъпаци като тебе ще ти го превида елементарно, казва ти че има някакви камери и датчици в колата.
    Тесла модел 3 за момента не може да се ПОРЪЧА със SELF-DRIVING !!!!
    Да в бъдеще може би ще бъде налична като си доплатиш 3000$ като ще се наложи само софтуерен ъпдейт но не и сега.

    Нито съм фен на VW нито на Тесла просто мразя като някой спекулира с цифри и факти. А ти си явно Да, ама не! защото той прави същото каже някоя истина увита в 100 неистини.
    Докато не ми покажеш как мога да си поръчам Тесла модел 3 с автопилот не ме занимавай повече с простотиите си.
  • Да, ама не! (гост)
    Отговор
    52 06:39  03.11.17
    МногоЗнайко, правиш ли елементарна разлика между

    1.Автопилот

    2. НАПЪЛНО АВТОНОМЕН автомобил

    За първото е нужен правоспособен водач, който да може във даден момент да поеме управлението. Имаше дело със смъртен случай, в който шофьор в лоши метеорологични условия със странични ветрове и завои беше "шофирал" над 40 минути с автопилот, като си беше сложил ръцете на волана само за 10 секунди, въпреки многобройните подканяния на автопилота.

    Тази първата екстра за Модел3 струва 5000$ и може да я поръчаш още днес.


    Втората опция е НАПЪЛНО автономно шофиране. Тогава автопилота трябва да притежава НИВО 5 на автономност, което означава самостоятелно движение на автомобила без нужда от шофьор. Може да пратиш колата сама да закара второкласника ти до училище и да се паркира някъде, а после да иде да го посрещне пред входа и да го прибере обратно в къщи.

    Това ниво 5 никой все още не го е направил. Няма и закони за него. Затова Тесла има само обявена цена от 3000$, но още не може да се поръча. Надяват се догодина да го постигнат, въпреки скептиците.

    Хайде сега отиди на източника си за проверка и пак кажи, че има един единствен заблуден, който пише с много никовете, за да обърква хората, а ти знаеш всичко!


    И аз имам съмнения, по точно ми се иска да си същия АНТИ, защото ще е жалко да има толкова хора, които могат да четат, но не разбират прочетеното.

    Коментиран от #54

  • Да, ама не! (гост)
    Отговор
    53 06:45  03.11.17
    Информация от жълт вестник за начало.

    Всички представители на Tesla Model 3 ще бъдат оборудвани със системи за безопасност, в това число за активно избягване на удар с превозно средство отпред и система за автоматично задействане на спирачната система.

    Ако собственикът пожелае неговата кола да бъде в състояние да следва пътното платно, автоматично да сменя лентите, да излиза от магистрала и да следва трафика на нея, ще трябва да задели допълнителни 5000 долара за пакета Enhanced Autopilot.

    Още 3000 долара ще трябва да бъдат доплатени за Full Self-Driving пакета (наличен само при поръчка на Enhanced Autopilot), ако клиентът пожелае да се възползва от функцията за напълно автономно движение, когато Tesla я лансира в бъдеще.
  • Знайко (гост)
    Отговор
    54 09:04  03.11.17

    До коментар #52 от "Да, ама не!":

    Ей не се сдържа да покажеш мизерните си подли номерца, ти да не си някой обратен?
    Вместо да се хващаш буквално за думите защо не видя това:

    Post 32: …автономно шофиране……
    Post 34: …. автономното шофиране…
    Post 35:....автономното шофиране……
    Post 41:....автономно шофиране…
    Post 43:.... Full Self-Driving….
    Post51: …SELF DRIVING
    Също линковите който дава другото ти аз са за Full Self-Driving.

    От там нататъка ти много услужливо са захващаш за думата автопилот защото има широк смисъл на думата за да правиш своите п...лски номера.

    Ама ако ще говорим за автопилот просто, усъвършенстван такъв имат всички Германски производители а обикновен или така нареченият Cruise Control има всеки нов автомобил.
  • Да, ама не! (гост)
    Отговор
    55 10:10  03.11.17
    Ти май наистина имаш функционална неграмотност?

    Четеш но не разбираш написаното!

    Върни се сега на 34-ти пост и прочети какво е написано. Нека те улесня:


    "2. Не съм твърдял, че напълно автономното шофиране без нужда от водач въобще съществува все още.
    Казах, че хардуерът за автономно шофиране вече е инсталиран в модел 3, така че при излизане на софтуера, когато и да стане това, автомобилът може да стане автономен без никакви хардуерни допълнения. Този хардуер в момента се използва за функцията автопилот. Голфът има ли такъв хардуер като цената му е почти колкото на модел 3? "


    Още тогава съм направил разграничението между круиз контрол, автопилот, автономно шофиране и НАПЪЛНО автономно шофиране. Това че ти не си разбрал си е твой проблем.


    Правиш ли ВЕЧЕ някаква разлика между круиз контрол и автопилот?

    При автопилота може да зададеш крайна точка на пътуването и той да кара до там. Можеш ли да направиш това с круиз контрола?


    Щом е автопилот, трябва да може да на управлява напълно автономно автомобила в определени ситуации. Автопилотите са разделени на отделни нива на автономност.

    Най-високото ниво на автономност е ниво 5, при което дори не са необходими волан и педали. Това е така нареченото full self driving за което ще се плащат 3000$ при тесла.

    Автопилота на Тесла е ниво 3 в момента. Монтира се на всички автомобили ключително модел 3. Дори хардуера на модел 3 е много по-съвременен и бърз.

    Къде тръгна да сравняваш
  • Да, ама не! (гост)
    Отговор
    56 10:11  03.11.17
    Къде тръгна да сравняваш някакво подаване на газ и удряне на спирачки за поддържане на скорост и дистанция (круиз контрол) с автопилот, който сам чете знаци и гледа какъв цвят свети светофара преди самостоятелно да премине през кръстовището следвайки зададения маршрут самостоятелно?

    Круиз контрола няма нищо общо нито с автопилот нито с автономното шофиране.

    Колкото копирната машина Канон е ксерокс, къртача Бош е хилти, толкова и круиз контрола е автопилот.

    Няма автопилот, който да не включва автономно шофиране в дадени ситуации без никаква намеса на човек.

Напиши коментар:


Публикувай