6 Ноември, 2017 14:01, обновена 6 Ноември, 2017 14:16 12 087 25

Най-продаваните коли в Европа за 2017-а

  • jato-
  • нови автомобили-
  • продажби-
  • европа

Компанията JATO Dynamics състави традиционния списък, показващ кои автомобили се продават най-добре на Стария континент. Статистиката е за периода януари - септември 2017-а, а впечатление прави факта, че европейците предпочитат компактни коли от типа хечбек.

Единственият премиум модел в топ 20 е Mercedes-Benz C-Klasse, а кросоувърите, с изключение на Qashqai и Tiguan, са от най-малкия клас. Лидер продължава да е вездесъщият Golf, следван от набиращото все по-голяма популярност Renault Clio. Ето и 20-те най-продавани коли в Европа от началото на годината.


Марка/модел Бр. продадени Динамика в %

Volkswagen Golf 356 562 -6,4

Renault Clio 249 059 +7,2

Volkswagen Polo 227 878 -4,1

Ford Fiesta 195 979 -15,1

Nissan Qashqai 195 060 +8,3

Opel Corsa 191 015 -9,2

Peugeot 208 182 140 -5,9

Volkswagen Tiguan 179 874 +45,5

Opel Astra 176 762 -6,9

Skoda Octavia 174 362 +1,2

Ford Focus 165 515 +1,6

Citroen C3 159 312 +62,3

Renault Captur 155 673 -4,7

Fiat 500 154 156 +6

Toyota Yaris 152 024 +1,4

Dacia Sandero 151 805 +13,6

Fiat Panda 146 270 -0,3

Mercedes-Benz C-Klasse 141 523 +4,8

Peugeot 2008 139 282 +3,2

Opel Mokka 138 645 +8,9


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Миро

    34 37 Отговор
    Голф си е Голф, кой каквото ще да ми разказва.

    Коментиран от #16

  • 2 Германеца

    9 6 Отговор
    Какво означава премиум модел?

    Коментиран от #4, #6, #12

  • 3 фау ве

    25 26 Отговор
    Кво стана ве, японските фиенови?
    Къде сте уе?

    Коментиран от #5, #15

  • 4 Радко

    24 1 Отговор

    До коментар #2 от "Германеца":

    Като осъзнаеш защо базовата и цена е 40000 Евро ще ти стане ясно..
  • 5 Трифон

    24 10 Отговор

    До коментар #3 от "фау ве":

    Играят на Плейстейшън и си мечтаят за Хонда Сивик със сини крушки.. хахаха
  • 6 Ввв

    19 13 Отговор

    До коментар #2 от "Германеца":

    Означава Фолсквагенче,но наречено АлУди,но малко по-лъскаво

    Коментиран от #7, #9

  • 7 Чичко

    17 16 Отговор

    До коментар #6 от "Ввв":

    Когато седнеш в RS6 и го КАРАШ ще осъзнаеш, че си много прост с смешното и нелепо сравнение. От трамвая може всички да ти изглеждат еднакви.

    Коментиран от #22

  • 8 Александър Петков

    21 13 Отговор
    Аз продължавам да ги чакам VAG да фалират след дизелгейт а те пак първи !?? Жив да не бях ...
  • 9 до Ввв

    24 6 Отговор

    До коментар #6 от "Ввв":

    Много ги разбираш нещата - желязна логика ! А я кажи за Bentley , Bugatti и Lambo сега ? По лъскави голфове ли са или А3-ки ?

    Коментиран от #21

  • 10 Германеца

    4 7 Отговор
    Като гледам тука никой не е на ясно какво е "премиум" модел

    Коментиран от #11

  • 11 леля ви Гинче

    7 4 Отговор

    До коментар #10 от "Германеца":

    Знам - Мерцедес
  • 12 Авто

    18 2 Отговор

    До коментар #2 от "Германеца":

    Премиум е нещо, което е по- добро от масовката, но не е луксозна стока. Например Audi А1/А3/А4 на ВАГ; Mini на БМВ, Alfa Romeo на Fiat. Колички, които изглеждат добре и са гъзарски, но са по джоба на обикновените хора. Не са ширпотреба като Renault, VW, Skoda, Opel и т.н. но иса далеч от лукса на Rolls Royce, Jaguar, Maserati, Porsche и т.н.
  • 13 гост

    1 4 Отговор
    Брюксел иска да противопостави конкуренцията от Азия и САЩ на обединение от европейски производители на акумулатори за електромобили, което може да бъде създадено по модел на компанията за самолетостроене Airbus.Тази ситуация е недопустима, смятат от Европейската комисия (ЕК). “Аз не съм склонен да отстъпим на конкурентите си този привлекателен пазар“, заявява заместник-председателя на ЕК по въпросите на енергийния съюз Марош Шефчович. Той се позовава на прогнозите, според които ежегодните обеми на пазара за батерии (акумулаторни батерии) за електромобили през 2025 г. ще е от порядъка на 250 млрд. евро, а производството им ще създаде от 4 до 5 млн. нови работни места.

    Затова сега в Брюксел тече разработка на „индустриална стратегия“ с цел създаване на европейско обединение за създаване на акумулаторни батерии за електромобили.
    Конкретният план трябва да бъде готов до февруари 2018 година. Това обяви Марош Шефчович след състоялото се на 18 октомври в Брюксел съвещание с представители на 40 европейски автомобилни, химически и технологични компании, сред които Renault, Daimler, BASF, Total, Siemens.
    http://3e-news.net/%D1%82%D0%B5%D1%85%D0%BD%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D0%B8%D0%B8/%D0%B5%D0%B2%D1%80%D0%BE%D0%BF%D0%B0-%D1%81%D0%B5-%D0%B3%D0%BE%D1%82%D0%B2%D0%B8-%D0%B7%D0%B0-%D0%B1%D1%83%D0%BC%D0%B0-%D0%BD%D0%B0-%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%BC%D0%BE%D0%B1%D0%B8%D0%BB%D0%B8-%D0%BF%D0%BE%D0%B4%D0%B3%D0%BE%D1%82%D0%B2%D1%8F_57476
  • 14 Jack Bauer

    14 5 Отговор
    Аз като ви говоря че френското е най-добро като цена/качество не ми вярвате! А иначе друго прави впечатление - в първите 6 има 5 малолитражки и един SUV.
  • 15 gost

    19 5 Отговор

    До коментар #3 от "фау ве":

    Тоя пъ... виж колите от класацията, най-евтините боклуци на пазара, естествено бедният европеец може да си позволи само това. Ти да виждаш една истинска кола измежду тия

    Коментиран от #17

  • 16 радо секса от комплекса

    7 7 Отговор

    До коментар #1 от "Миро":

    Ако си нямаш голф,нямаш нищо!!!АХАХАХАХХАХАХА
  • 17 Тони

    25 2 Отговор

    До коментар #15 от "gost":

    Нещо да отбележа. За теб истинска кола е премиум модел средно на около 15 год нов внос с върнат километраж?
    Освен това цитираните коли в тази класация са изкарани от магазина, ще бъдат експлоатирани няколко години и ще ни ги пратят при нас. И тука вие с истинските коли ще започнете да лъскате с носна кърпичка и ще очаквате да ви надживеят. А европееца ще изкара следващата от магазина и пак ще си кара чисто нова кола в гаранция - а ти богатия българин обикаляй търси свещи, филтри, ремъци, газифицирай , и викай новите коли са боклуци.

    Коментиран от #25

  • 18 Vasik Atanasova

    4 2 Отговор
    НЯМАТ ПАРИ ХОРАТА
    ЗА ПРЕМИУМ МАРКИ
    И ЗА КАКВО МУ Е ЧИСТО НОВА ОТ МАГАЗИНА
  • 19 onq s konq

    9 3 Отговор
    Това е ТЪЖНА КЛАСАЦИЯ.Откакто свят светува има бедни и богати,като бедните са неизмеримо повече.Не че всички не го знаем,но не е необходимо настоящата класация допълнително да ни напомня с какво се задоволява "работническата класа"!
  • 20 123

    5 2 Отговор
    Toyota Yaris, Dacia Sandero, разлика има няма 300 бройки! WTF? Явно европейците отдавна са хвърлили розовите очила на идолопоклонничеството към стандартните грандове. Ха ха. Направо ще се пръсна. Докато ние си спорим кой е дъ бест, хората купуват това което ги кефи и им е най-изгодно. Даам, знаят как да си харчат парите и им дреме на пуловера за хорското мнение. Иначе първите три въшки никога, ама никога, няма да бъдат детронирани от челните места. Просто са си бестселъри.....
  • 21 Ввв

    4 6 Отговор

    До коментар #9 от "до Ввв":

    Виж сега пич,продължавай да си стоиш с розовите очила и си карай "яката" щайга,остави на другите да карат по-така марките,ако ме разбираш,ама надали...

    Коментиран от #24

  • 22 Ввв

    3 7 Отговор

    До коментар #7 от "Чичко":

    Ти първо влез пак обратно в час и се научи да пишеш селяко,пък тогава коментирай ВАГ-.новите конфекции
  • 23 Не търсете

    8 3 Отговор
    Не търсете в класацията читави автомобили, няма да намерите такива в класация за най-продавани модели. В тази извадка са най-посредствените и модерни сред простото общество колички. Рекламата върши чудеса със елементарния ум.
  • 24 до Ввв

    5 2 Отговор

    До коментар #21 от "Ввв":

    Не изобщо не те разбирам и няма как някой да те разбере освен хората на които смисъла на живота е да хейтят . Ти си "изтъкан" от злоба и хейт и то към неща които дори бегло не познаваш и не са ти ясни. Това доказва че си ограничен човек и "малка" душица - нищо повече. Най-големия ти проблем е че не можеш да се видиш от страни и да се осъзнаеш ...
  • 25 gost

    5 1 Отговор

    До коментар #17 от "Тони":

    Свещи филтри, масла и ремъци са консумативи - ма ти отде да знаеш, нали караш нов фиат или корса, а на тях ниюо не им се пипа понеее 120-220 хил. км. Аз говоря за пазар където хората карат каквото искат, а не само каквото могат да си позволят - та там се карат японски и корейски коли, четете новини от света преди да плямпате глупости. А аз каквото карам, ти не можеш да си го позволиш.