3 136 28

Електрическият камион на Tesla идва

Радослав Славчев

От Tesla показаха нов тийзър на своя електрически камион, публичната премиера на който е насрочена за 16 ноември тази година. Както и на предишното изображение (снимката долу) се виждат основните стилистични елементи на камиона - аеродинамичната кабина, диодните светлини, габаритните фарове и панорамното остъкление.

И този път от Tesla не изнесоха информация, касаеща ТТ данните на модела. Единственото, което се знае, е, че автономният пробег на електрическия камион ще е в диапазона от 321 до 482 километра, като това ще зависи от натовареността и от скоростта на машината. Илон Мъск обеща и, че камионът ще се управлява като спортен автомобил.

Първоначално, за разработката на електрически камион Мъск съобщи през пролетта на тази година, като премиерата му бе насрочена за 26 октомври 2017-а. Заради проблеми с производството на бюджетната Tesla Model 3 обаче, премиерата беше отложена с 20 дни.



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Ghost (гост)
    Отговор
    1 13:59  07.11.17
    .аси маитапа на всяка кирмидка спирка...
    А ако катериш чукари тия батерии значи и 300км може да не изкарат.
    За сега по добро от дизеловия мотор маи няма и няма да има скоро поне за камиони и автобуси.
  • Бъдещето (гост)
    Отговор
    2 14:11  07.11.17
    То и за кола е смешно 400 км ,дизел или бензин извън града са над 1000 реални км с релна скорост не 99.5 за да минеш 501 км както р по книшка и без радиоа и парно и по възможност да не влючваш чистачките. Дизела си го закрепвал на 130-140 и минаваш над 1000.

    Коментиран от #3, #23

  • Бъдещето (гост)
    Отговор
    3 14:13  07.11.17

    До коментар #2 от "Бъдещето":

    Извинявам се за правописа мн ми е лоша клавиетурата
  • гост (гост)
    Отговор
    4 14:16  07.11.17
    Този камион няма да е за дълги разстояния просто. Дори и да зарежда на суперчарджър пак ще трябва да виси поне 1-1,5 за 80% от капацитета. Ако се планира с почивките на шофьора ще е по-добре. Но не забравяйте, че този камион може да влиза в центровете на градовете и ще намаля емисиите на бизнеса, който го използва. Добавете и ниските разходи за ток и може да стане рентабилен.

    Коментиран от #12, #27

  • 321 (гост)
    Отговор
    5 14:23  07.11.17
    Очаквайте скоро електрически кораб и електрически самолет от Тесла. Пробегът им ще е между 300 и 500 км, зареждането ще става от ултра супер чарджър - светкавици при буря, ако има. Ако няма ще черпят от етера, ако могат...
  • Електрика (гост)
    Отговор
    6 14:24  07.11.17
    Пак фалшиви новини. От Тесла никога не са потвърдили такъв пробег! Освен предположение, за пробегът нищо не се знае. По-точно нищо не се знае за каквото и да било.

    За влиянието на радиото и чистачките върху пробегът на електрически автомобил, въобще не смятам да коментирам. Само пълен идиот може да вярва в такива митове. На теория е вярно, но на практика няма никакво значение.

    Със същия успех мога да кажа че като се кача на един стол ще ида по близо до луната. На теория е така, но на практика не!

    Дори фаровете да си включиш, батерията ще падне за 1000 часа. Иначе казано 41 денонощия.

    Коментиран от #8, #14

  • Тока (гост)
    Отговор
    7 14:27  07.11.17
    Хора спрете да говорите за ниски разходи за ток,ниски са днес ,като всичко стане на ток ще ревете за нафтичка или бензинче, колко било евтино и бързо и колко км.се минават без зареждане.Сега е евтин като си стане с нормални данаци и тока стане безобразно скъп няма да искате да си свтнете лампата в къщи,защото теднденцията на тока е да поскъпва напрекъснато ,от както аз се помня всяка година е нагоре цената.

    Коментиран от #10

  • Шок (гост)
    Отговор
    8 14:30  07.11.17

    До коментар #6 от "Електрика":

    Пич много си наивен,извинявай че ти го казвам така .

    Коментиран от #9

  • Антиелектрика (гост)
    Отговор
    9 14:50  07.11.17

    До коментар #8 от "Шок":

    Едно време имаше секта на Мун, сега има секта на Мъск.
    То това са "нормални" неща.
  • Електрика (гост)
    Отговор
    10 14:57  07.11.17

    До коментар #7 от "Тока":

    Всички знаят, че когато при една стока има излишъци, цената и пад, а а не се вдига.

    В днешно време, само за пет години, се изграждат повече ВЕИ мощности, отколкото ще са необходими след 50-100 години, когато всички автомобили станат електрически.

    Тази година износът на ток от България е спаднал с 15%, заради ниските цени на електроенергията от вятър. Цената на тока може да се вдигне само с политически причини. Вече е вятърът и слънцето предлагат по-ниски пазарни цени от въглищата без субсидии.

    Цената на тока може да се вдигне само заради услугата пренос и разпределение или заради някой данък или акциз.

    Коментиран от #11, #20

  • някой (гост)
    Отговор
    11 15:04  07.11.17

    До коментар #10 от "Електрика":

    Важното е че всяка година се вдига,а камоли ако всичко стане на ток ;)
  • Знайко (гост)
    Отговор
    12 15:14  07.11.17

    До коментар #4 от "гост":

    То само това остана в центровете на градовете камиони, каква идилия ще настане тогава.

    След Хамарите и Тунфрите сега и камиони по паветата искам да го видя това нещо:)
  • Driving pleasure (гост)
    Отговор
    13 15:25  07.11.17
    Очаквайте 2368ма година - Свети Мъск е спец на пропагандата :)
  • Driving pleasure (гост)
    Отговор
    14 15:37  07.11.17

    До коментар #6 от "Електрика":

    Електрика баце, ако отвориш сайта на Т'слата они са си казали по какъв начин влияе температурата на околната среда не си спомям точно но при минусови температури и със включено парно пробега падаше с около 100 км... и това е по официални данни - реално ти остава ток колкото да да не стоиш на тъмно докато дойде репатрака ;)
  • Електрика (гост)
    Отговор
    15 17:15  07.11.17
    Така се, Казали са си го хората и ти го повтаряш. Разхода се качва с максимум 20% през зимата . Твоята кола зиме и лете едно и също ли гори? Сметни го в проценти да видиш, че е повече!

    Всички автомобили които съм имал харчат поне два литра повече зимно време, без изключения.

    Коментиран от #17

  • гост (гост)
    Отговор
    16 17:38  07.11.17
    Първо: пробегът не се знае.
    Второ: Тесла няма да направят продукт, който няма да се купува. Не им е нужен акъл от българския форумен инженер, и българския форумен собственик на транспорта фирма.
  • Знайко (гост)
    Отговор
    17 18:04  07.11.17

    До коментар #15 от "Електрика":

    ХАХА ти в кой век живееш да не караш ЗИЛ???

    През зимата негатива от ниското КПД и загубата в топлина става ефект понеже тези загуби вече не са напълно загуби понежи ги ползваш да се топлиш. Освен това студен въздух е по-добре за двигателят от топъл не случайно има разни модификации на въздушният филтър.
    Виж лятото е друга работа.

    Коментиран от #18

  • Електрика (гост)
    Отговор
    18 19:33  07.11.17

    До коментар #17 от "Знайко":

    А ти въобще караш ли автомобил?

    Това което казваш може и да важи, ако ходиш до морето. Аз обаче карам градско през зимата, което ще рече че на всеки четири пет километра пробег, колата изстива и правя студен старт по няколко пъти на ден. Да не говорим за първото тръгване сутрин, когато трябва да изчистя скреж и т.н. , а двигателят работи за да стопли купето.

    Ако имах електромобил, сутрин щях да си включвам климатика от телефона без да излизам, като това нямаше да се отрази на пробегът, защото електромобила ще е закачен на зарядното пред къщи.

    Коментиран от #19, #28

  • Знайко (гост)
    Отговор
    19 21:11  07.11.17

    До коментар #18 от "Електрика":

    Да ти имам логиката и чудото.
    Щял да стой закачен за зарядното пред къщи.Еми ти ако си имаш гараж или паркомясто под блока какво ще размразяваш бе умник???
    И кой нормален човек с ДВГ се влияе от пробега който е мин 500км и се зарежда за 5 мин.:)))
    А знаеш ли че има и коли с ДВГ които се размразяват дист. умнико?
    И колко ти харчи автомобила да загрее ти изобщо знаеш ли, 2 литра му харчело за 5 мин. да ви имам и професорите и всичкото на черното бяло казвате, а ти знаеш ли как влияе студът на батериите ти???
    А знаеш ли как се включва Лудакрис мода и защо?

    Е затова много хора се дразнят щото трябва да се казват и плюсовете и минусите а не като някои сектанти да си блъскате главата в стената.
  • Зорлем (гост)
    Отговор
    20 21:29  07.11.17

    До коментар #10 от "Електрика":

    Бе, като чета, китайците продължават активно да си строят и ТЕЦ-ове. А и прословутата Германия продължава яко да копае въглища - ей, на, онзи ден някакви зелени протестираха в една мина там:

    http://www.dnevnik.bg/photos/2017/11/05/3072303_snimka_na_denia_protest_sreshtu_dobiva_na_kafiavi/
  • TSFH (гост)
    Отговор
    21 21:38  07.11.17
    'ич да не идва! Да си стой там дето е.
  • благодаря (гост)
    Отговор
    22 22:15  07.11.17
    Тук съм само за коментарите!
  • България (гост)
    Отговор
    23 23:10  07.11.17

    До коментар #2 от "Бъдещето":

    Аман от разбирачи!Малко ти са 400км. а?Я ни кажи ти по-колко км.минаваш на ден 5,10,15,30,100.Те ей такива като теб,дето се опитват да изминат 1000км.на ден се чистят на пътя и отнемат и животи на други.

    Коментиран от #24

  • Антиелектрика (гост)
    Отговор
    24 23:22  07.11.17

    До коментар #23 от "България":

    Ти видя ли, че става въпрос за камион? Това да не ти е кола да минаваш по 30 км на ден или да зареждаш на всеки 300 км?
    Да си се замислял защо ТИР-овете имат огромни резервоари и с каква цел са им такива?
  • Роман дизел (гост)
    Отговор
    25 00:13  08.11.17
    Що не направят един камион на педали че педалите не свършват никога на тоя свят.
  • Именно (гост)
    Отговор
    26 22:24  08.11.17
    ... а скоро след това и електрическия стол
  • В.И (гост)
    Отговор
    27 19:12  10.11.17

    До коментар #4 от "гост":

    И кому х*я ще дири тоя камион в центровете на градовете
  • В.И (гост)
    Отговор
    28 19:23  10.11.17

    До коментар #18 от "Електрика":

    Ами купи си де. Всички много знаете и плюете дизела , ама никой не си купува.

Напиши коментар:


Публикувай