15 053 14

"Червено знаме" срещу C-Klasse

Георги Касабов

Производителят на луксозни автомобили за партийната и държавна върхушка на Китай Hongqi ("Червено знаме") пуска в продажба нов седан със задно предаване от D сегмент, който ще конкурира Audi A4, BMW 3 и Mercedes-Benz C-Klasse. L3 ще бъде доста по-голям от немските си съперници.

Премиум марката на автомобилния гигант FAW пази в тайна техническите данни на новия модел. По предварителна информация Hongqi L3 ще се оборудва с 4.0-литров V8 с два турбокомпресора, мощност 375 к.с. и максимален въртящ момент 530 Нм.

От снимките на автомобила, публикувани от сайта Soho, става ясно, че дизайнът ще бъде доста самобитен и същевременно сдържан. Новият седан ще запази традиционната за Hongqi радиаторна решетка, но ще има модерни светодиодни фарове.



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Ко е туй нящо
    Отговор
    1 13:43  09.11.17
    Изродията е пълна
  • Антон
    Отговор
    2 13:56  09.11.17
    Защо китайските и корейските коли стоят някак си безлично, маломощно, отвсякъде смърди на икономия а цените им гонят преките немски конкуренти.

    Коментиран от #3

  • вижся
    Отговор
    3 14:01  09.11.17

    До коментар #2 от "Антон":

    за всичко си прав освен за цените

    Коментиран от #12

  • BERAL
    Отговор
    4 14:03  09.11.17
    За корейските не съм съгласен, защото те са основно по лицензи на японски автомобилни гиганти, а прехвалените премиум немски возила за доста минуси пред японските.

    Коментиран от #9


  • до BERAL
    Отговор
    5 14:13  09.11.17
    И кои точно са тези минуси? Какъв е минуса на Golf 7, че беше избран за автомобил на годината в половината свят, включително и в Япония и че продава милиони бройки всяка година? Какъв е минусът на Mercedes S class, BMW 7 и Audi A8, че Тойота и Нисан основаха отделни марки като Лексус и Инфинити, за да ги конкурират поне малко? Хайде стига глупости...
  • Цар Навуходоносор
    Отговор
    6 16:55  09.11.17
    Тъй, погледнете Kia Stinger, после Genesis 70/80/90 , елате и ми пейте после ,че корейците били еди си какви. Факт е ,че японците произвеждат не толкова луксозни, колкото надеждни коли, докато (както започва да се случва и при оризарите) швабите намалят качеството и стоят на стари лаври комбинирани с добър маркетинг и картел.
  • инженер по транспортна техника
    Отговор
    7 18:13  09.11.17
    Извинявайте, ама с тези характеристики това китайско изчадие конкурира не А3, С-класа и БМВ3, ами направо А6, Е-класа и БМВ5. Може и да го бива звера, нищо не се знае. Но това, което прави добро впечатление е, че хората си правят големите мощни мотори и не ги е грижа за никаква екология, а на нас тука ни пробутват свръхфорсирани двигателчета от по 2000см3 и 260 коня, които работят като прахосмукачки и скоростните им кутии от по 7-8 предавки се скъсват от бачкане и на по 150000 км се трошат безнадеждно....

    Коментиран от #10, #13

  • Shmeker
    Отговор
    8 18:36  09.11.17
    И да не би да е 30 000 лв. цената? Какво го класифицира в Д-сегмент?
  • Геро
    Отговор
    9 18:38  09.11.17

    До коментар #4 от "BERAL":

    Всъщност, развойните студия на корейските производители се намират в Европа и дизайна на моделите, предназначени за Европа се прави от европейци.
  • Shmeker
    Отговор
    10 18:43  09.11.17

    До коментар #7 от "инженер по транспортна техника":

    В Китай екологията е много силно засегната, има квоти за фабриките дори. А този модел ще е за малцина.
  • д гочев
    Отговор
    11 22:26  09.11.17
    Истината е в японското
  • Антон
    Отговор
    12 22:54  09.11.17

    До коментар #3 от "вижся":

    Виж в нета цените на нов хюндай или киа.Добре оборудвани , с хубави екстри, цените стават безумни за такава марка. Говоря за цени на официални български дилъри качени на сайтовете им.
  • Никой
    Отговор
    13 10:38  10.11.17

    До коментар #7 от "инженер по транспортна техника":

    Какво ти пробутват на теб? В съвременното автомобилостроене се гони ефективност, па ти ако искаш си карай V8maка, който върви с цистерна отзад. Нищо ще съвременен 6так ще го направи на смешен този.
  • Фен на Китай
    Отговор
    14 20:28  14.11.17
    Супер, това е пътя на технологиите към обикновения човек. Нека да има повече китайски разработки, за да може да се натрие на носа на западните корпорации с безумните си надценки! Единственият съществен минус на китайците са лошите оценки на краш тестовете. И не мога да разбера как 1,5 милиарда могат да си карат китайските коли, без проблем, пък тука са .аси предразсъдъците..

Напиши коментар:


Публикувай