Най-мощната модификация на BMW M3 завърта обиколка на "Нюрбургринг" за 7 мин. и 38 сек. - точно колкото Porsche Panamera Turbo с 550 к.с., става ясно от рекламен клип в YouTube профила на немския производител. Седанът е само секунда по-бавен от купето M4 CS, но изостава с доста от Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio.
Италианката, която се смята за най-бързия автомобил с четири врати на Северната дъга, изпреварва M3 CS с цели 6 секунди. Може би точно затова от BMW не бързат да публикуват видео от борда на баварката по време на опита.
M3 CS има форсиран до 460 к.с. редови шестак с обем 3.0 литра, съчетан със седемстепенна роботизирана трансмисия, олекотена каросерия и пренастроено пистово окачване. Седанът ускорява до 100 за 3.9 секунди и вдига 280 км/ч.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Веселин
Коментиран от #2, #6, #21, #43
11:36 11.11.2017
2 ggg
До коментар #1 от "Веселин":
Интересно мнение имаш за двигателите на Ферари значи :)Коментиран от #3, #29
11:45 11.11.2017
3 CL500
До коментар #2 от "ggg":
Защо, ти какво мнение имаш за Ферари? Не знам дали си наясно, че на 20 хил. км трябва да правиш основен ремонт на двигателя и куп неща.От спортните коли, най-надеждни и с най-малка поддръжка е Порше. За острото им поведение и характеристики за завиване е друга тема.
Коментиран от #10, #16, #38
11:51 11.11.2017
4 Ивооо
Коментиран от #23
11:58 11.11.2017
5 Гост
12:06 11.11.2017
6 Гост
До коментар #1 от "Веселин":
Смешко, карал ли си Алфа Ромео че пишеш простотии.12:08 11.11.2017
7 Mustafov
Коментиран от #30
12:41 11.11.2017
8 Антон
Коментиран от #9, #35
12:46 11.11.2017
9 Веселин
До коментар #8 от "Антон":
Пичове, вие сте поредното доказателство за 80-те % ;)12:54 11.11.2017
10 Веселин
До коментар #3 от "CL500":
Няма смисъл да им обяснаваш, това са бай ганьо разбирачи, няма как да им се обясни дори и с аргументи.12:56 11.11.2017
11 Лука
13:14 11.11.2017
12 Гост
Коментиран от #24, #33
13:15 11.11.2017
13 Собственик на Алфа Ромео
П.П. Втори модел Алфа Ромео притежавам, като девета година го карам безаварийно ;)
Коментиран от #20
13:24 11.11.2017
14 JAPAN
13:28 11.11.2017
15 Алфа
13:37 11.11.2017
16 Tinom
До коментар #3 от "CL500":
Да бе разбрахме те. Поредния промит Българин който знае само немско и не се е качвал и на една италианска кола. Говори си пич.13:43 11.11.2017
17 Стюард
13:58 11.11.2017
18 садасдасд
14:06 11.11.2017
19 Гост
14:47 11.11.2017
20 MSux
До коментар #13 от "Собственик на Алфа Ромео":
Тука нещо много почнахте да се правите. Имам една камара познати дето реват със сълзи от Алфа Ромео. Някой седнал да обеснява за возията на Алфа - каква возия бе братче, всеки знае че Алфа вози мега твърдо. Другия мит е , че е много красиво , ами НЕ е, обикновената Gulia която беше на изложението беше всичко друго, но не и красива. Като представиха Gulia и я дадоха на журналистите и 3те се върнаха със сериозни проблеми - това е факт и всички световни медии го отразиха. Дори Мориконе беше казал - "Е какво искате - те са бъкани с екстри" , това му беше оправданието. С тая Gulia почвате да ми звучите като тия с GTR-a.Коментиран от #44
14:50 11.11.2017
21 Този коментар е премахнат от модератор.
22 BMW
14:55 11.11.2017
23 Ferrari от някъде чух че случайно били
До коментар #4 от "Ивооо":
Ferrari от някъде чух че случайно били италиански. Барабар lamborghini и maserati15:36 11.11.2017
24 ггг
До коментар #12 от "Гост":
А панамерата не е ли с 40 повече от Джулиата? И пак е по-бавно.Айде стига глупости моля теКоментиран от #25, #26
16:37 11.11.2017
25 Гост
До коментар #24 от "ггг":
Ти нормален ли си да сравняваш Панамера с Джулия? Поршето е 2100 кг, а Алфата 1600!!!Другия път се хвали, че Алфата е по-бърза от МАН, който е с 200 к.с. повече!
17:02 11.11.2017
26 Чичу Ади
До коментар #24 от "ггг":
Панамерата е метър по-дълга и педя по-широка. Изобщо са коли от различен сегмент. Панамерата е направена да вози задниците на богаташите, а не да ги раздрусва като Алфата. БМВ никога не са имали за цел да направят от М3 супер кар. Това е седан, предназначен за ежедневна употреба. Не само Алфа го бие, но и почти всички премиум точилки, като Лексъс, Инфинити, Акура, Мерцедес, Ауди. Въпреки това, само Мерцедес бият по продажби М3. Когато Алфа продадат Куадрифолио в съотношение 1/10 спрямо М3, тогава можем да говорим за грандиозен успех. А иначе рекламните трикове с двигателя от Ферари или обиколка на Ринга, да си ги задържат за себе си. Когато един производител сам си тества колата на Ринга, никой не може да каже какво е имало променено... Нали се сещате, че ако турбините са били надути, мощността става лесно 800+ к.с. за кратко време. Олекотяването от премахването на резервната гума и замяната на акумулатора със сух кондензатор, премахването на въздушния филтър, изпразването на казанчето за чистачките и куп други дребни предмети ще доведат до олекотяването от 50-60 кг. Имам доверие само на независимите тестове от различните авто издания.П.с. Джулия е по-красива от всички БМВ, които съм виждал.
17:16 11.11.2017
27 вижся
17:41 11.11.2017
28 Giuseppe Busso
18:04 11.11.2017
29 Shmeker
До коментар #2 от "ggg":
По принцип си прав. Обаче от друга страна аз Ферари на 1 милион км. не съм виждал. Но пък БМВ-та - много. 50% от тия дето са по пътищата на БГ са го направили.. а останалите са близо.19:10 11.11.2017
30 Shmeker
До коментар #7 от "Mustafov":
Карах Алфа 75 преди. Беше 8 годишна тогава. Както си вървеше угасна... въртя ключа - всякви лампи почнаха да мигат като коледна елха... пуснах аварийките защото зад мен стана колона. Почнах да се потя от яд... но накрая запали и продължих стигнах до вкъщи. Наснимах я и я пуснах за продаване.19:18 11.11.2017
31 Алфа Ромео
19:45 11.11.2017
32 Алфа Ромео
19:48 11.11.2017
33 Алфа Ромео
До коментар #12 от "Гост":
Забравяш килата, килата майка.19:56 11.11.2017
34 Кибик
20:23 11.11.2017
35 Лъчо
До коментар #8 от "Антон":
Не знам дали причисляваш Порше към барутниците, но е сигурно че на Ринга наукундерчените италианки му гълтат прахта20:33 11.11.2017
36 Този коментар е премахнат от модератор.
37 Алфата
21:09 11.11.2017
38 Гостенчето
До коментар #3 от "CL500":
Ти па колко Ферари-та си сменил,че се изказваш така..@хта в експерта.21:19 11.11.2017
39 Пурко
22:26 11.11.2017
40 123
23:44 11.11.2017
41 Дедо Ви Я
10:24 12.11.2017
42 Този коментар е премахнат от модератор.
43 Племенник
До коментар #1 от "Веселин":
Братчет - ти имал ли си. карал ли си Алфа?Недей ,че вече ти се смеят 116 души.Изтискания двигател е точно на БМВ– никакъв запас по-прегряване,охладителната им система е изчислена на ръба!Когато Алфа Ромео са печелили Ф1,не съм сигурен дали БМВ са превели вече мотоциклети!Колко опит имат жабарите с мотори само за мръсна газ и високи обороти ,само джапонезетата им подгласят.23:42 12.11.2017
44 Ввв
До коментар #20 от "MSux":
Къде пък си тръгнал да споменаваш GTR-a,нищо общо пак23:53 12.11.2017
45 АЛОООООО
Коментиран от #46
18:45 13.11.2017
46 Алфа Ромео
До коментар #45 от "АЛОООООО":
Не са на един кантар, Алфа е по-добрата кола, БМВ е конфекция.Коментиран от #47
20:16 13.11.2017
47 Този коментар е премахнат от модератор.
48 Veli
Скоро я дадох на приятел , фен на BMW и прочутото задно предаване за дрифт - след десетина минути ме изпогледа странно и вика , че това е първото предно , което е виждал да върти по тоя начин - drift - а е мега кеф , особено в спортен режим с изкл. Traction Control (ABS,ASR). Положението е ненормално здраво и ако искаш drift с предно - това е марката, изобщо това е кефа от спортното каране.
Недоизпипани неща има, но не и мотора.
Просто Alfa не е Golf и не е като да сложиш прочутите 5 лв. И да искаш да си хоцкал цял ден, иска си своето , иска си качественото масло , поддръжката и така. С грижа и правилна поддръжка колата е уникат. Вярно, не е евтино като Golf, но и возията е друга.
А, че возели твърдо - това са спортни коли, как точно да возят? Като искаш меко , просторно и луксозно си има S класи и темподобни.
23:47 15.11.2017