19 Ноември, 2017 09:00, обновена 19 Ноември, 2017 20:44 58 055 134

3 отлични леки коли на старо за зимата

  • автомобили-
  • 4х4-
  • зима-
  • сняг
3 отлични леки коли на старо за зимата - 1

Зимата чука на вратата ни, повечето от нас са оборудвали автомобилите си със зимни гуми и чакат снега да падне. Има и такива обаче, които точно в този момент се чудят каква кола да си купят. Сега няма да спираме вниманието ви на популярните SUV-та. Те са отличен вариант за зимни условия, но не всички от нас ги предпочитат. За почитателите на леки автомобили предлагаме нашето виждане за три автомобила, които са отлични за зимата - един от D-сегмента, един от "Голфовия клас" и един субкомпактен мъник. Всички те могат да се намерят на старо в най-големия сайт за автомобили у нас mobile.bg. Ето и нашите три предложения.

Subaru Legacy

3 отлични леки коли на старо за зимата

Симетричната AWD система е почти толкова легендарна, колкото и Quattro задвижването на Audi. Заради нея марката Subaru е любима в северните щати на САЩ и Канада, както и във всички планински райони на Европа. Legacy е непретенциозен и в същото време изключително надежден автомобил, който има страхотна комби модификация. Топ версиите разчитат на 6-цилиндрови боксерни двигатели, а от няколко години насам в Европа се предлагат и с дизелов боксер. Outback изпълнението предпазва каросерията с допълнителни пластмасови протектори, а клиренсът на окачването е увеличен.

Audi A3 Quattro

3 отлични леки коли на старо за зимата

А3 без Quattro е по-скоро добре тапициран Golf, отколкото истинско Audi. Комбинирайте с 1,8 литров турбобензинов двигател или с двулитровия TDI, за да имате кола, която ще бъде като залепена за пътя. Интелигентната система за двойно предаване на Quattro кара ентусиастите да полудяват през зимата, а нормалните хора просто са сигурни, че ще стигнат там закъдето са тръгнали. Стига да има път. Освен това А3 радва с добро качество на интериора и относително лесно обслужване. Второто поколение предлага огромен избор от модификации, включително 4-вратата версия Sportback, която изглежда още по-добре.

Fiat Panda 4×4

3 отлични леки коли на старо за зимата

Не се заблуждавайте от компактните размери на тази кола. Тя е учудващо способна извън пътя, а (относително) тънките гуми й дават голямо предимство в дълбокия сняг. Второто поколение на Panda бе избрано за Автомобил на годината в Европа за 2004 г. и нетипично за италиански автомобил, е машина с добра надеждност. Освен това частите й са истински евтини. При употребяваните Panda трябва да се преглежда масления картер, тъй като заради ударите от камъчета ръждясва лесно. 4х4 версията разчита на електроника, която включва задния мост само при нужда. През останалото време Panda 4×4 се движи само чрез предните колела.


Поставете оценка:
Оценка 1 от 1 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 юююююююююю

    93 66 Отговор
    Разбира се че Субарото..
  • 2 Някой

    108 59 Отговор
    Определено Субару. Но не трябва да давате на пишман майстори да пипат боксера:)

    Коментиран от #131

  • 3 Некой

    91 9 Отговор
    А къде има не пишманчета ? То в БГ има ли ?
  • 4 Ккк

    61 192 Отговор
    Ауди.
    Другото е обидно за собствениците дори.
  • 5 deutschland uber alles

    63 194 Отговор
    махайте го тоя японски кашон... срам и резил!
  • 6 Педераска работа)

    117 110 Отговор
    В Швейцария има едно златно правило!
    Вземеш ли си Субару дизел, все едно си се оженил за ... Мъж!
    Тотално скапана бангия, рядко изкарва 100 000 км, Фиат е толков гнусна каруца, че не се нуждае от коментар. Ауди не е зле, но е прехвалено и надценено. Мазда или Хонда бензин е истината, 500 000км минимум безаварийно шофиране! Айде със здраве!

    Коментиран от #9, #130

  • 7 гощо

    80 117 Отговор
    Разбира се,че НЕ Субаро!!! Не ми се виси по сервизи и да плащам части като за Бентли!!! Най разумното е Аудито!

    Коментиран от #10, #27

  • 8 Сафрид

    83 21 Отговор
    Първо научи името на марката.Няма марка СубарО!!!
  • 9 Гост

    85 20 Отговор

    До коментар #6 от "Педераска работа)":

    То защото Субару нямат бензин, нали? Особено турбобензините им са класика и са доказано здрави.
    Пък Хонда и Мазда са с толкова смотани 4х4, че не е истина:
    https://www.youtube.com/watch?v=2OzK-oRPCbs

    И моля хора, които не са обслужвали Субару, да не пишат тъпотии, че все били по сервизи и частите били като за Бентли! Адски комплексарско и идиотско е да кажеш, че 100 лева смяна на масла е скъпо!!!

    Коментиран от #12, #23, #48, #66

  • 10 Гост

    115 25 Отговор

    До коментар #7 от "гощо":

    Няма такава простотия - да кажеш, че АУДИ е по-здраво и евтино за поддръжка от Субару! За АУДИ 80 ли говориш - бухахахахахахахахаа

    Коментиран от #16, #132

  • 11 Маниск

    88 53 Отговор
    Заблудените Ауди фенове да не коментират автомобили. Карайте си талигите и си мълчете! Дизелови боксери както всеки нов проект имаше проблем при пускането. След 2010 са много по надеждни и мощни от тези на фолксваген груп! А simetrical AWD на Субару е в пъти по добро от куатро!

    Коментиран от #17

  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 СУБАРО

    74 34 Отговор
    СУБАРО Е КОЛА ЗА ВСЯКАКВИ ПЪТИЩА И ВСЯКАКВИ МЕТЕРИЛОГИЧНИ УСЛОВИЯ
  • 15 Някой

    78 25 Отговор
    Ае стига от разбирачи. СубарУ-то ми е с 2.0 бензин 150 конски сили, имам майстори - двама, знам за още два сервиза, където също са добри. 2.0 i е двигател на годината за 2008 - може да си проверите. Маслото е само енеос, разбира се, че струва повече, само скоростната кутия и диференциала побират 5 л. Да не говорим, че мога и сам да си го ремонтирам, но нямам сервиз и инструменти. А в сервизите съм виждал как се прави обикновено обслужване на ауди-няма автомобил по -сложен за обслужване от ауди. Това е колеги - шофирайте внимателно:)

    Коментиран от #28

  • 16 Лимонад

    39 34 Отговор

    До коментар #10 от "Гост":

    Със сигурност аудито е по евтино за поддръжка от Субару-то. Части и нови и 2ра употреба има на път и без път. Ходи намери така за Субару .... евентуално с поръчки след седмици при майстори единици дори в София .... за аудито и врата да ти потрябва - има шанс същия цвят да намериш дори

    Коментиран от #22, #134

  • 17 Vladi

    56 37 Отговор

    До коментар #11 от "Маниск":

    Интересно е че тия със немските кочини Ауди и wv винаги плюят по японските марки, за тях по добра и здрава от тяхната няма 😁

    Коментиран от #67, #68

  • 18 Будала

    3 3 Отговор
    https://m.youtube.com/watch?t=51s&v=l_xGLOA3bj0
    https://m.youtube.com/watch?v=pmLFsaUmJhI
    https://m.youtube.com/watch?v=djTBG8pGvGQ

    Коментиран от #37

  • 19 Нафарфорий

    25 14 Отговор
    Абе вземете си един стар джип/кола дето палят къде къде по-добре от тези горе на снимката и не му мислете, кви са тез пластмасови трошки??????????????????????????
  • 20 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 21 Ввв

    43 27 Отговор
    АлУди ли,я марш в сервиза с тая гробница...
  • 22 Гост

    56 4 Отговор

    До коментар #16 от "Лимонад":

    Не е баш така. Ако сравняваш Allroad с Outback, нещо с моргите нещата няма да ти се получат. Ако сравняваш Q3 с Forester, пак забрави за части от морга.
    А като отидеш в Порше Запад за части, тогава ще установиш, колко по-евтино е Subaru за поддръжка.
    Естествено, че AUDI е хубава кола, но да е нова, а тук говорим за стари автомобили!
  • 23 Алфата

    22 19 Отговор

    До коментар #9 от "Гост":

    Приста ли му слагаш за тези 100 лв.?! Или М10Д...

    Коментиран от #25, #123

  • 24 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 25 Гост

    15 8 Отговор

    До коментар #23 от "Алфата":

    Ravenol му слагам, че е с турбо.
  • 26 Shmeker

    35 5 Отговор
    Audi Quattro разбира се, но не и A3, тук сте в голяма грешка, заради халдекса.
    Естествено, че всички аудита, които идват тук са 15-та употреба, щото още на запад хората чакат да ги вземат секънд хенд и докато дойдат в БГ се получава, че трябва да подмениш половината кола. За Субару - естествено, че може да се намери по-запазен екземпляр спрямо Ауди
  • 27 Милен Веселинов

    39 13 Отговор

    До коментар #7 от "гощо":

    Ти колко автомобила субару счупи до момента,и колко вися по сервизи та така компетентно говориш? Защото аз съвсем случайно за 6 години не съм ходил нито веднъж.

    Коментиран от #112

  • 28 V6ТDI

    16 26 Отговор

    До коментар #15 от "Някой":

    Това 2.0 е умряло от гъдел.
    Веднъж карах такова супер смях .
  • 29 Пабло

    40 0 Отговор
    Ауди А3 реално не е с quattro (торсен диференциал), а с 4 motion( халдекс).Не е с постоянно задвижване на четирите колела.Така е при други модели с напречен двигател.
  • 30 Аааа

    13 1 Отговор
    Всички луди , карат ...
  • 31 някойситам

    37 5 Отговор
    До сега имах 4-ри различни СубарУ: трибека, 2-те импрези, и сега карам един аутбек.

    Харесвам марката заради възможностите й и алтернативи, които тя дава на автомобилен свят. Единствен SUV с опозитен двигател е на субару, как то и единствен Дизел боксер пак е на субару. Дори Porsche не искат да се занимават с такива сложни технологии. Но от 3-те автомобила тук, субару е с най-скъпа подръжка, най малко защото частите и в 80% от случаите са само оригинални, и за сметка на това, само аутбек е автомобила от тези 3-те... защото голф с друг дизайн, и тази "италианка" не са това, на което са способни самите марки, по-скоро най евтиното, което продава марката. Докато СУбару аутбек - е възможно един от най скъпите субару излизащи от завода на Субару.

    Коментиран от #33, #133

  • 32 Баш Майстора

    58 3 Отговор
    Жалко че никой не е карал панда.:).Незнам през коя година Българина стана такъв комплексар ама ще да е последните 20-на години.И все с едни големи кратуни на раменете...

    Коментиран от #63

  • 33 бръмм

    30 13 Отговор

    До коментар #31 от "някойситам":

    субару определено е по добрия избор от ауди и фиат, за три години само масло и филтри съм сменял, авера дето я купи след мен също,така ,че германките не са толкова здрави и качествени, но пък всеки сам си избира колата
  • 34 Тодор

    20 16 Отговор
    Проблемът немско-японско при мен не стои. Преди няколко години се сдобих с Опел 2.2-147кс и Микра К11 - 54кс. Намерих майстор, който кара същите(късмет). Той ги стегна, като за себе си. Всяка година с япончето из града навъртам 16-17000, а с Астричката, повече извън -7-8000 км. Масла, само от фирмен магазин(на Ситроен, че моторите им са капризни и го докарват от добри масла). Свещи от фирмен на Форд. 5-6 години ги сравнявам, но само ги карам. Гуми - само зимни и лятото. Така не давам пари за смяна и не ми заемат място 8 гуми в мазата. Като се позатъркат - нови. Казаното е в смисъл, че лоши коли няма! Може на някой да му е от полза...
  • 35 Чакаланко

    51 6 Отговор
    Пандата е УНИКАЛЕН автомобил!
    Пандата не е за комплексари.
    Пандата е за хора които могат да бъдат откровени със себе си и да оценят продукта обективно и ОБОСНОВАНО.
    Без да искам да обидя или засегна никой от писалите тук...:))
    Поздрави...:)))
    p.s.:Въпреки, че Фиат не е от любимите ми фирми...:)))))
  • 36 PlimP

    32 7 Отговор
    Пандю е ефтин и достатъчно добър и прост, другите са си скъпи коли за гледане и запоменте, че субару не е МПС за офф-роуд, нищо общо с джипките

    Коментиран от #38, #45

  • 37 Shmeker

    17 8 Отговор

    До коментар #18 от "Будала":

    Да в тези клипове се вижда превъзходството на техниката на Ауди Vorsprung durch Technik.

    Нормално, Аудитата са с Торсен, докато субаруто е с вградена муфа - по-евтин вариант, но пак става.

    И все пак по-добре запазено Субару от колкото Ауди 15-та ръка.
  • 38 Shmeker

    10 4 Отговор

    До коментар #36 от "PlimP":

    Пандата е прекалено малка. В класа на Игнис
  • 39 Данаил

    20 2 Отговор
    Аз съм с голф тди синхро със старата виско муфа.На 260000 засега няма проблем с нищо.Назад не работи,но разход на гориво е като на кола с предно.Доволен съм,не закъсва лесно.А иначе всяка кола е хубава,стига през годините да е гледана съвестно.
  • 40 Empty

    27 1 Отговор
    https://youtu.be/cgn2AG3WY-8

    Щото сте от професор нагоре, та да ви проокирам с едно видео.
    Приятно гледане.
    Много мразя някой цъвуланко, като се изкаже за някой автомобилен гигант /а Фиат са точно такива/ или за производител като Субару негативно. Щото той бил имал някакъв ВАГ-скрап и друго не е виждал и в близките поне 10 години няма да види и той критерий. Знае всичко т.е всичко различно от неговия скрап е боклук.
    - Най-добрата кола е Опел!
    - Ми ти какви други коли си карал?
    - Ми....само Опел!....

    Та...и трите коли са добри. Зависи какви са потребностите на човек. Субару е супер за семейна кола. Първите дизелови боксери имат болежка/чупят колянов вал/, която по-късно отсраняват.
    Ауди-компактна кола за двойка да си шетат по планини, море и т.н.
    Фиат- нищо по различно от аудито. Може би пространството е по-оскъдно. Повече клиренс и предполагам по проходимо.

    От нататък е въпрос но вкус и бюджет
  • 41 SubaruVarna

    25 9 Отговор
    Когато се говори за 13-14 годишни щайги на по 430 000 реални км. - е пълно безумие да са дизел и автоматик! - Без значение марка и модел за възрастни 13-14 годишни щайги задължително бензин и ръчка!!! За чисто нови или до 4 години и до 50 000 км. задължително дизел! Ауди А4-6-8 Пасат - Супърб с мултитроник 2.5 тди 150 коня 2000-2004г. е само за тези които искат да се саоубият ритуално!
  • 42 Empty

    11 2 Отговор
    П. С. За панда да допълня, че количеството на материалите няма да са на нивото на Ауди,но...там вече се търси цена.
  • 43 Empty

    7 2 Отговор
    П. С. За панда да допълня, че качеството на материалите няма да са на нивото на Ауди,но...там вече се търси цена.
  • 44 Луд с калашник

    41 4 Отговор
    Еееейййй много интересен това Бай Ганьо бре.
    Хората са Ви написали:Три автомобила от три класа.Три сегмента на пазара.
    Ма Бай Ганя е умник сравнява ръчен часовник със стенен часовник и такъв на градската кула.
  • 45 Гост

    12 7 Отговор

    До коментар #36 от "PlimP":

    Кое Субару не става за offroad? Да си чувал за Forester?
    Ето ти клипове за неставане:
    https://www.youtube.com/watch?v=qN_-TmYy0pQ
    https://www.youtube.com/watch?v=qnND_lDNwUQ
    https://www.youtube.com/watch?v=Q7dVFY5CxT0&t=401s

    Пък това с тегленето на две коли една с друга, показва само коя е по-тежка и с по-хубави гуми, не коя има по-добро 4х4. Все едно да я вържеш за бус и да кажеш, че е по-проходим, защото ще издърпа Аудито.

    Коментиран от #59, #71

  • 46 Jek

    11 8 Отговор
    Кефиш ме, НИЩО НЕ работи по Голфа, но харчи малко. От Субару по-добро 4х4 няма, единствено руските джипки, дето го включвам вътре ръчно, блокирам диф-а и там Субарото също губи. Един комшия има Легаси 3.0 и над 240 к.с. - много добро, много добре изпълнено всичко му е ток.
  • 47 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 48 икс

    16 7 Отговор

    До коментар #9 от "Гост":

    като бивш собственик на тирбека- бензин (закупена нова) ще ти кажа нещо - човека е адски прав

    за 100 лв само ми стигаха САМО за маслото, което доливах, ти за обслужване ми говориш...

    Коментиран от #51

  • 49 Shmeker

    5 2 Отговор

    До коментар #47 от "Лост":

    Точно. Но за лед по-добре са тънките.
  • 50 Пазарен Либерализатор

    17 10 Отговор
    За зимата нисан терано 2,7TDI, 3 или 5 врати, според нуждите. За града и лек офроуд е идеално, с хубави зимни гуми. Нечуплив здрав и устойчив проходим автомобил в диапазона 6-10 000лв. Събира повече хора и багаж от субару-то, особено версията с 5 врати.
    Друга алтернатива - сузуки витара.
    Препоръчвам лада нива да се избягва, защото е много трошлива и практически неудобна, проектирана и сделана от пияни ушанки.
  • 51 Гост

    10 3 Отговор

    До коментар #48 от "икс":

    А знаеш ли колко е поддръжката на аналога при AUDI - Q5?
    Винаги при новите автомобили, цените за смяна на масла и обслужване са в пъти по-скъпи от нормалното.
    Знаеш ли колко струва масло 5W30 Ford formula за Jaguar X-type в Мото-Пфое? Знаеш ли колко струва същото масло ако си го поръчаш от интернет?
    Минах през това и повече никога няма да стъпя в "официален" сервиз на която ще да е марка!

    Коментиран от #52, #60

  • 52 бегачка

    9 4 Отговор

    До коментар #51 от "Гост":

    Шматарок я ми кажи кой ходи в официален сервиз да сменя масло ? Нека ти помогна - в официален сервиз да сменя масло ходи този който си е закупил колата нова единствено с цел да не му отпадне ГАРАНЦИЯТА на автомобила ! След като вече автомобила не е гаранционен защо ти е да ходиш там да ти дерат кожата я ми кажи ? А сега да ти кажа как трябваше да започнеш да пишеш :
    Докато колата ми беше гаранционна плащах луди пари за смяна на масла и обслужване .Сега понеже вече колата ми НЕ Е гаранционна ДИШАМ защото мога да ползвам нормален сервиз с нормални цени !
    Минал си през това и повече никога няма да стъпиш защото на колата ти и е изтекла гаранцията ! Иди сега и си купи пак чисто нова и ела ми напиши ТОГАВА ,че няма да ползваш официален сервиз да ти се смееме задружно как ти отлита гаранцията на каляската ;)
  • 53 тойота

    19 7 Отговор
    Всемете си тойота ланд крузер и не се занимавайте с глупости.Карам немска ,но имам и 2 японски коли.Тойота е номер 1 ако искате здрава и надеждна кола.Неслучайно са номер 1 и по продажби от вече 15 години насам.
  • 54 Гост

    2 4 Отговор
    Шматарок си ти, че дори не си прочел какво съм написал!!!
    Като прочетеш и проумееш за какво коментираме, пак заповядай.

    Коментиран от #94

  • 55 Смешници

    10 4 Отговор
    Поне,като ще давате за пример Ауди,сложете читав модел с истинско куатро,не тая смешна А3 с халдекс куатро,дето 90% от времето караш все едно пак на предно...
  • 56 Цонев

    19 4 Отговор
    Здравейте, имам възможността да притежавам едни от най-култовите японски марки и ще споделя мнение което ще бъде оспорено и въпреки това ще рискувам. Имам Toyota celica turbo 4wd, Subaru impresa WRX, Subaru legacy 2.5 limited, Honda civic 1.7 ctdi и за цвят Аlfa 156 1.7 и един отличен УАЗ 452 бордови. Няма по-голяма пофта от това да управляваш всичко което е с постоянно задвижване а при зимни условия с по-висок клирънс (просвет). Разбрах, че 'японците' са здрави и при правилна поддръжка имат огромен ресурс, за бързината и стабилността им лично се убедих и мога да кажа само две думи: удоволствие и сигурност! Това са лични убеждения и нямат за цел провокация или реклама. МИР!!! :)

    Коментиран от #58, #74

  • 57 майна

    3 23 Отговор
    аз си предпочитам ML,тия ауди субару,някой каза и панда не са за мен,отдавна бях студент
  • 58 Пенев

    7 7 Отговор

    До коментар #56 от "Цонев":

    И като ги имаш тези всичките... признай че от алфата по-голям кеф няма... Поне лятото де :D

    Коментиран от #75

  • 59 Един друг

    11 8 Отговор

    До коментар #45 от "Гост":

    Кое субару не ставало за офроуд, ли? Абсолютно всички не става. Това са леки коли за мокро и за сняг. Имам Форестър турбо С - няма "ниски предавки", но поне е мощно и на пътя не е такава мъка, като атмосферния 2.0. Той пък уж има понижаващи предавки, ама те са за парлама, защото предавателното им число е много близко до "високите", та са безсмислени и са пазарен трик да си мислиш, че става да офроуд. С какво ги сравнявам ли? Имам мицубиши L-200, т.е. кола с рама, истинска раздатка, истински ниски предавки и 2 блокировки. Ако му закача някой форестър да се дърпаме, ще му отпоря куката с половината задница. Същият резултат ще се получи и с отсаналите им комбита, вкл. и подигравката трайбека, т.е. наджиджан outback.

    Запомнете две неща, за да не се излагате пред такива като мен, които карат из нивите и горите - офроуд и самоносеща конструкция, шосейни гуми и най-вече вискомуфа са несъвместими понятия.

    Коментиран от #73

  • 60 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 61 Станчо куфара

    3 11 Отговор
    и трите са пълна порнография
  • 62 onq s konq

    19 7 Отговор
    За зимата наи добре си е беенве щото е голем кеф като се врътка налево надесно даже при лек снек
  • 63 Т Живков

    2 0 Отговор

    До коментар #32 от "Баш Майстора":

    Големи и празни.
  • 64 TSFH

    3 10 Отговор
    Предпочитам е46 xdrive.
    Дизелото по възможност.
  • 65 Гост

    0 1 Отговор

    До коментар #60 от "Тотко ти може би":

    Шизофреник, с колко ника ще пишеш?
    Ще теглиш една, защото друго не можеш! Като няма какво да кажеш по темата, ходи се гръмни някъде!
  • 66 ХАХА

    1 1 Отговор

    До коментар #9 от "Гост":

    И какви "маслА" ще смениш за 100 лева, сладур! с Диона М10 ли ще си напълниш мотора и скоростите, че може би и хидравликата щом казващ "масла" - в множествено число. То хубавите "лонг лайф" са 30 лв. литъра?

    Коментиран от #70

  • 67 хаха

    7 11 Отговор

    До коментар #17 от "Vladi":

    Е,страхотно развитие, имал съм опели със 150 коня от двулитрови двигатели произведени 1988г.- 20 години преди това субару!
    Иначе са добри коли , като за японски - единствено Субару и Нисан стават за нещо. Нещо имам предвид не само придвижване, но и тръпка. Все пак тъй като доста време прекарваме в колите си желателно е те да не са "безлични и безхарактерни" каквито са повечето японски коли!
  • 68 ХАХА

    5 10 Отговор

    До коментар #17 от "Vladi":

    Ти по здравина ли избираш колите си! Скали ли ще разбиваш? Винаги европейските и по-точно немските са първенци в новаторството при колите!
  • 69 666666

    5 0 Отговор
    Не ги разбирам тези статистики.Но,от айдуци съм чувал,че по -вилните зони на София област зимно време се краде само със Subaru.Защо ли???
  • 70 Гост

    4 0 Отговор

    До коментар #66 от "ХАХА":

    Масло на двигател. Грешката е моя. Все пак на скорости и диференциал, не се сменят всяка година.
  • 71 Будала

    0 0 Отговор

    До коментар #45 от "Гост":

    А ти сигурен ли си, че Ауди а6 (с4) е по тежко от аутбек н6? Сигурен ли си, че S3 е по тежко от легаси? Не е ли обратно? После кой знаейки, че ще се тегли на сняг ще отиде с летни джапанки? Ако сложиш 3 тона МПС на лед като за хокей, а голф на асфалт, мислиш ли, че няма да го дръпне?
  • 72 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 73 Гост

    2 2 Отговор

    До коментар #59 от "Един друг":

    Върви се скрий некъде, като подкараш Субару ела да пишеш пак че не става за офроуд.

    Коментиран от #76, #77

  • 74 Empty

    12 1 Отговор

    До коментар #56 от "Цонев":

    Алфа Ромео 156 1.7 НЯМА!

    Коментиран от #86

  • 75 Empty

    2 0 Отговор

    До коментар #58 от "Пенев":

    Никога няма да признае😁
  • 76 Гост

    8 1 Отговор

    До коментар #73 от "Гост":

    Човека е прав, джиповете са с блокажи и рама. Обаче в нета е пълно с клипове как Форестър минава на места, къде тежките джипове не могат.
    https://www.youtube.com/watch?v=ls_SWHyUp9I
    https://www.youtube.com/watch?v=AffS8ZxYGHY
    Ако няма да теглиш ремаркета по ливадите, Форестер е идеален, а ако си 2,5 ХТ и на шосето може да разплачеш доста състезатели!

    Коментиран от #78, #82

  • 77 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 78 Един друг

    8 0 Отговор

    До коментар #76 от "Гост":

    На всеки такъв клип мога да ти противопоставя 100 други, където истински раменен офроудър минава през места, през които на кое да е субару ще му е за последно. Ако знаеш и Лада Нива колко почитатели има, щото "минавала през места, където G-тата закъсват". Които знаем за какво става дума сме наясно, че това са глупости и нивата даже концептулано не е офроудър, а кола за руската деревня. Тяхният офроудър е УАЗ и е правен да държи като командирска кола наравно с танковете - там вече нещата са коренно различни.

    Половината офроуд е от гумите, а субару с A/T още не съм видял. Няма и да видя, щото субаруджиите са все много бързи на асфалта и нямат калници, където да вкарат такива гуми.

    За какво изобще се спори, не мога да разбера. Субарутата са за път с лошо сцепление и толкова. Те самите не претендират да се ръгат из чукарите, защото нито това им е пазарът, нито им е проектът. Примерно, G-тата са проектирани за къра, но почти всички се карат само по асфалт, защото влизането в гората или ръгането по разораните ниви не прощава на екстериора.
  • 79 Mulder

    2 1 Отговор
    Тия маркетингови препоръки са по-онтосителни за по-заможните зпадни европейци. В БГ едно ревю за най-добрите консервирани храни за зимата би било по-уместно.
    Или, задръж за малко, мисля, че ако спечеля някой лев от тия скрач билетчета, мога и да се замисля по тоя въпрос...
  • 80 Shmeker

    6 4 Отговор
    За БГ най-добре е Аудито, както и алтернативните VW-та, защото ги има по моргите и обслужването е по-евтино от субаруто.
    Но ако се вземе Ауди първата година е само сменяне на части и обикаляне на морги. Ако е Пасат, има шанс да е по-запазен.
    Октавиите и те така.
  • 81 волен сидеров

    1 5 Отговор
    на цените на една от тези коли ще си взема МЛ 4х4 постоянно задвижване и бавни ще има....
    трябва не само да се яде ами и акъл да има...и да се пробва а не само чули и казали

    Коментиран от #83

  • 82 Един друг

    15 1 Отговор

    До коментар #76 от "Гост":

    Понеже се държиш културно, погледнах ти клиповете. Вторият е без значение, защото там се сравнява със SUV-че като витарата. В пърия клип е очевидно, че шофьорът на мицубишито е келеш. Вижда се, че задният мост буксува с високи обороти, което значи, че този изобощо не е наясно с предназначението на втория лост в колата. Освен това, гумите му са със ситен грайфер, т.е. не са агресивни и според мен даже не са зимни, защото по зимните снегът полепва по по-друг начин. Лично аз съм присъствал на напълно закономерната ситуация как TLC150 започва да буксува и с 4-те колела в 5-10 см рядка глинеста кал отстрани на асфалта, защото е със шосейни гуми, пълни грайфера и е дотам. Е, изводът е, че крузърите не ставата и "Субару е върхът", ли?

    За капак, този с ХТ-то изобщо няма работа да се вре по такива места, защото на турбо мотора ще му се разкаже играта в режимите, необходими за пресечена местност на 1-ва предавка. Даже гледам глупаците в коментарите пишат, че L200-тата нямал достатъчно мощност. Като чуя някой да ми говори за мощност, вместо за въртящ момент, при това минал през редукторите до колелата, лошо ми става. Един трактор 100 к.с. ако закачи някое субару не 215 к.с., ами ако ще някой STI над 300 к.с. ще го влачи по нивите като плуг докато му отпори купето.

    Коментиран от #84

  • 83 Shmeker

    7 1 Отговор

    До коментар #81 от "волен сидеров":

    МЛ се слави като пълен боклук, трошлив и т.н. Освен тва е друг клас - т.е. гори като танк, а цената на гумите е 1000-1500 лв. за хубавите.
    Не знам дали си струва да го коментираме.
  • 84 Гост

    3 1 Отговор

    До коментар #82 от "Един друг":

    Ами нали това казвам?
    Форестър не е джип, а кросоувър, който обаче не може да отречеш, че най-проходим в класа си и на 100% задоволява нуждите на обикновените хора.
    За offroad състезания, нещата са различни, като освен специални offroad гуми, има промени в окачването, клиренсът и почти всичко, като най-важната промяна е тази, че не стават да се карат с повече от 80 км/ч - дори на самите гуми за offroad си го пише.
    Пак казвам, че ако искаш автомобил хем за лек offroad, хем за магистрала, Форестър е чудесен избор. И изобщо не си прав за ХТ, защото си има специален режим на автомата за пресечена местност, който точно това прави - държи необходимите обороти.
    И нали знаеш кой закъсва? Така, че винаги си трябва едно на ум.

    Коментиран от #87

  • 85 ВАГ

    8 8 Отговор
    В цял свят куатрото е признато и се предпочита , но в БГ средите има по-големи "професори" .
  • 86 Цонев

    1 6 Отговор

    До коментар #74 от "Empty":

    Много мразя да споря с безхаберници!
    http://avtomarket.ru/catalog/Alfa_Romeo/156/162/
    Прочети съдържанието на линка и спри да се правиш на грамотен!

    Коментиран от #88

  • 87 Един друг

    3 1 Отговор

    До коментар #84 от "Гост":

    Crossover e Нисан Кашкай, примерно, а форестърът си е буш SUV. Дали е най-добрият в класа си не съм убеден, но да кажем, че е напред в класацията.

    Изобщо не говоря за офроуд състезания – там stock-ова кола няма работа, камо ли работен пикап. За лек офроуд става коя да е по-висока и по-солидна кола. Опреш ли до това, четворното да те вади, вече не е толкова лек.

    Тия режими на автомата ги зарежи. И Витото ми има режим за зима и за „спорт“, което единствено значи да сменя предавките при по-ниски или по-високи обороти. Само че на тези турбо бензинови двигатели, ако автоматът (който при субару е доста примитивен) сменя предавките при по-ниски обороти, там въртящия момент го няма никакъв, но за сметка на това има турбо дупка. На моя и на другите пикапи, които съм карал, на първа ниска предавка това върви като тракторче на свободен ход през бая наклони и камънаци. При AWD никакви чалъми с автомата, хидротрансформатора и пинизи на разни евтини системки да избягат от блокажи, като ползват спирачките върху превъртащите колела не могат да съпреничат извън пътя на истинска part time система като Super Select-а на мицубишито.

    Лично аз форестъра го ползвам да стигна до пикапа и това е. Досега не съм закъсвал с L200-тата, защото ако нещо ме усъмни маршрутът се отказвам и минавам от другаде, иначе ми е ясно, че ще търча за трактора, а той задърпа ли кола, после има голямо вероятност от някакъв ремонт по ходовата й част.

    Коментиран от #89

  • 88 Empty

    7 2 Отговор

    До коментар #86 от "Цонев":

    Ей по това си приличаме и аз не понасям безхаберници. Ама в случая невежият си ти! Сайта от който черпиш знания лекинко те е подвел: Объем двигателя, куб. см.: 1747...това на всякъде по света се води 1.8 Twin Spark.
    Май само си бленувал за Алфа Ромео?

    Ей ти едни малко по грамотни на тема коли и Алфа Ромео:
    https://de.wikipedia.org/wiki/Alfa_Romeo_156
    И другия път като решиш да ни лъжеш какви коли си имал и шофирал, вземи се образовай с Вики не със съветски сайтове , че и като теб са си БЕЗХАБЕРНИЦИ!😆

    Коментиран от #98

  • 89 Гост

    2 1 Отговор

    До коментар #87 от "Един друг":

    Водят го кросоувър:
    https://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=16213
    И тук не говоря за Sport режим, нито за тпитроника, а за този, който може да тръгне от 2-ра по наклон или да държи нужните обороти за двигателя. Да не съм го ползвал, че да ме убеждаваш, но ти изкара Форестъра обикновен Пасат 4х4.
    Пак казвам, че не е джип, но във всички тестове се представя на първо място от конкурентите си като RAV4 например.
    Не подценявай кросоувър с 1400 кг и клиренс над 20 см, който е пословично добра 4х4.
    Не говоря за новия вариатор, който няма как да е сериозен за offroad.

    Коментиран от #92

  • 90 МнооМиПука

    6 2 Отговор
    Като видя статия на тема автомобили, не се хващам да чета коментарите. Не са около десетина като при някоя нормална статия, а 100 и повече. Пишете си, мерете си пи..ите, конските сили, нютон метрите, турбините, гумите. Все ми е тая....

    Коментиран от #124

  • 91 Брадвата

    8 7 Отговор
    Ако искате да останете без пари, купете си Субару
  • 92 Един друг

    3 0 Отговор

    До коментар #89 от "Гост":

    Тия вече съвсем се оляха – за едни е crossover, за други е SUV, а за трети, вкл. и самия производител е crossover SUV, квото и да значи това.

    Принципно, за офроуд малък бензинов двигател не става, защото няма въртящ момент, а дори и да е с турбо, то иска обороти, за да се развърти, което го обезсмисля. Липсата на 4 литров бензинов двигател не може да се компенсира от никакви скоростни кутии. Мицубишито на 1500 оборота трака и дърпа като трактор, а при субаруто там няма никого.

    Не го сравнявам с глупости като Synchro (4х4 е името на система с междинен диференциал и раздатка, не тези пълноприводни чалъми за леки коли), 4Matic или XDrive, но всички тези системи, вкл. и субарувата симетрична AWD са компромиси, чрез употребата на електорники и/или вискомуфи. Чисто механично, Халдексът ги превъзхожда всички изброени.

    Като споменаваш клиърънса, на форестъра ми е 20 см, а на пикапа е 21, обаче и това никак не е еднозначно. Форестърът отдолу е равен и е 20 см по цялата площ, докато мицубишито е така само на диференциалите, а това е важно при минаване през коловози, камъни и т.н. Освен това, повечето му карантии са високо в рамата и са защитени от нея. След тия форестъри и outback взели се насериозно колко кърпене на меки връзки и пластмаси пада…

    Не го подценявам, още повече, че както казах имам Turbo S. Просто съм наясно що за кола е и за какво трябва да се ползма, поради което не изпадам в прехласвания и сектантски мнения. Като го погледна него отдолу
  • 93 Един друг

    3 0 Отговор
    Като го погледна него отдолу какви са му слабички всички елементи на фона на истинските офроудъри… Всякакви илюзии, че това е кола за офроуд си имат ясна цена – излишни ремонти. При условие, че форестърът ми е единствено кола, то да – разумен компромис е. Обаче като имам коли, които го газят по отделно във всяка една от областите му, с изключение на „непочистена от сняг магистрала“, не съм останал без думи от него.

    Субарутата са пълноприводни, за да са стабилни и проходими на мокро и на сняг. Същото е и с ламборгинината – пълноприводни са, за да не се трепят с тях толкова, колкото с фераритата, а не да ги карат по поляните.
  • 94 бегачка

    1 2 Отговор

    До коментар #54 от "Гост":

    " Минах през това и повече никога няма да стъпя в "официален" сервиз на която ще да е марка! "

    много добре се вижда какво си написал ! И да ти го кажа още веднъж защото явно не ми четеш написаното - в официален сервиз се ходи само ако колата ти е нова ГАРАНЦИОННА за да не ти отпадне гаранцията и за да не четем по форумите след време такива като теб които реват от скъпа смяна на масло а ходят със стари коли ! Ако случайно обаче си с нова кола не ти прави чест да ревеш от цени за гаранционна подръжка - нали си баро изкарал си лев за нов автомобил а после ревеш като женичка по форумите че ти идвал скъп сервиза - някак си не върви нали ?

    Коментиран от #102, #105

  • 95 Субару никога

    10 10 Отговор
    Няма по гадна марка от Субару. Ръждиви боклуци с калпави боксер двигатели

    Коментиран от #103

  • 96 ВАГ

    4 8 Отговор
    Не знам вие как си избирате коли ,но лично на мен колата трябва да ми хареса на външен вид (като при жените) .Субарото е супер грозно и бих предпочел запазен Пасат 2 пред него .
  • 97 Умберто заржда на ЕКО

    8 2 Отговор
    Нито една от трите не бих си купил. Субаруто с тия капризни боксерови двигатели се нуждае от прекалено скъпа поддръжка. Аудитата станаха толкова чупливи, че разходите за поддръжка са твърде големи. Фиат Панда пък няма нито един сериозен двигател.

    Коментиран от #100

  • 98 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 99 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 100 Shmeker

    2 3 Отговор

    До коментар #97 от "Умберто заржда на ЕКО":

    Няма как аудитата да са чупливи, а октавиите да не са. Всичко е едно и също. Просто са на мнооого км., както казах, още на запад са минали по няколко собственика.
  • 101 Зоро

    4 0 Отговор
    В България всеки разбира от коли🐏 жени🐑🐑🐑 и политика 🐷🐷🐷. Наздраве, идва Коледа пожелания за най-добър автомобил на всички вас, ако няма сняг става и с колело.
  • 102 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 103 Гост

    4 2 Отговор

    До коментар #95 от "Субару никога":

    Много ми е чудно такива изказвания на какъв личен опит почиват?
    Боксерите били проблемни, обслужването били скъпо и всякакви измислици-премислици.
    Поне не се излагайте!!!

    Коментиран от #106

  • 104 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 105 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 106 Shmeker

    1 0 Отговор

    До коментар #103 от "Гост":

    Дай цените за пълното обслужване на бензинов боксер 4 цилиндъра на субаруто от снимката:
    1. Ремъци, ролки
    2. Водна помпа
    3. Термостат
    4. филтри
    5. хидравлично масли
    6. Антифриз
    7. Смяна на маслото в трансмисията - кутия/муфа
    8. Труд
    9. Масло
    10. Кормилни накрайници
    11. Носачи

    Коментиран от #107, #126

  • 107 Гост

    7 5 Отговор

    До коментар #106 от "Shmeker":

    От 1 до 4 и 6, 8 и 9 плюс свещи - под 1000 лева. Носачи, накрайници и масло на трансмисия и хидравлика не сменям - това да не е
    АУДИ?
  • 108 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 109 Atanatas

    3 3 Отговор
    Факти
    Нали така е рубриката?
    Карал съм и карам още фирмените ни коли са точно такива (само 🐼 ни е jimny ама карай)
    Субару Н6 3.0Я си избрах за личен служебен четох и пробвах всякакви келтски
    като цени само на примерни консумативи.
    Аутбек 130лв на амортисьор
    Същия клас за голф 4, 154лв
    Предни/задни лагер главини ОЕМ 130лв/154лв.
    На ауди А3 произволен заместител, 200+лв...
    На А6 quatro не споменавам...
    Само гледам фактурите за частите на 8мината на шефа и се чудя ли мая.
    Пак на Субито
    Смяна масло двигател 180лв барабар с филтрите и по купето.
    Масла в диференциалите 90лв на 60к км.
    Масло в скорости 250-280лв с промиване пак на 60к
    Дискове и накладки
    На цялата кола около 300-350лв.
    Биалетките са по 30-40лв пак ОЕМ
    +сове
    всички текущи ремонти и поддръжка можеш да си ги правиш сам с 10 12 14 17 Гаечни ключове (и 19 за джантите) и по дълъг крик...
    Няма реглаж на клапани, ангренажен ремък и т.н. Хидравлика брат... От поредицата, а бе то и в поршето е така...
    Двигателен отсек подреден като за изложение.
    Всичко е достъпно и лесно за работа ако се наложи, направо елементарно Уотсън.
    Ако знаеш някой друг език, разчиташ ОЕМ номера и купуваш направо от производителя. Има внос вече по складовете. Максимум съм чакал ден за нещо.
    -си
    Троши карета на Кардан, а сервизите не искат да слагат ТОУО щото не им утърва.
    Износва едни скъпи вътрешни карета ама май му хванах цаката и на това кой ги прави ама не казвам...
    От трима вече чувам че трябва

    Коментиран от #116

  • 110 Atanatas

    3 1 Отговор
    Да сваляме главите, ама и тримата бяха двойкари по спец автомонтьорските предмети
    Та докато карах голфу, и другите служебни, в това число и осмицата на шефа. Горе долу през седмица нещо оставям там като 100, 150, 300 че и 600лв. На един братчед (тоя е от отличниците) все ми повтаряше:
    Абе това твойто сивичето онова платото Абе онова комбито, такова бе, витиайчето, караш ли го още?
    Айде продай ми го, виж то не е за зимата,
    И аз
    Е колко да не за зимата нали винаги пали?
    -Е да то винаги трябва да има нещо което не отказва...
    И винаги с тоя разговор или от сорта
    Та братчеда не съм го виждал освен за по кафе и се ме мрази щото само на кафе...
    Имам и един комшия дето все ми пробива една 5ца с Х-драйф, познайте той какъв сервиз държи...
    Та всичко са митове и лепенки,
    За грацки шът лагери от миналите времена.
    Има само една Евро фирма дето признавам и това е БОШ! Щото ЕСП то ми е от тях не друго...
    И кога ше умре тая Къна дето храни тия пусти европейци да им правим боклуци за без пари и после да им купуваме техните безплатно.
    Ай със здраве моми и юнаци че зимъска иде, снег забръска, ледена пързалката отвори, на люп-оф замирисва от зори.
  • 111 Шаран БГ

    1 5 Отговор
    Познавам шлосер-монтьор от авто-сервиз. Казва,че умирал от кеф, да ремонтира две марки автомобили : Алфа Ромео и Ауди !!
  • 112 гощо

    0 3 Отговор

    До коментар #27 от "Милен Веселинов":

    Мани тия кокали,карай си ги ти!!! Някаква случайност е при теб едно на хиляда!
  • 113 Qusi

    1 4 Отговор
    По стечение на обстоятелствата съм имал удоволствието да карам и двата автомобила. 3 години търкалях същото Легаси. 2ра година се возя на Б7-ца. И двата автомобила са добри на сняг. Живея на байр, така да се каже, и без 4х4 зимата няма как да се прибера. На заледена улица аудито печели. И двете съм ги карал със зимни континенталки. На лед легасито доста се мъчи и му трябва добра засилка. Аудито по лесно преодолява това препятсвие. Приятно съм впечатлен от куатрото. За обслужване. Ами някой части за легасито са по-скъпи, григи пък за аудито. Общо взето за части са в един ценови диапазон. Може би за легасито са с една идея по-скъпи, най вече зариди митото за ЕС. Като сдравина засега мога да кажа, че за тези 2 години съм сменил доста по-малко части отколкото през първите 2 години с легасито. Може би късмет с аудити. Като комфорт и возия легасито е с една стъпка напред. Като цяло с опит и в двете коли бих заключил, че аудито е с идни гърди по-добро за мен. Причината да бракувам легасито бе, че след доста пали хвърлени за ремонти му блокира двигателя. Много непритна тръпка, но се случват и такива неща. Но след проблемите със субаруто се заклех повече никога японски автомобил.ако ще избирате търсете читаво ауди, а най-добре да си го внесете сами.
  • 114 ЙШЪЭЩ

    2 1 Отговор
    КАРАЛ СЪМ И ЕДНОТО И ДРУГОТО.ПРОБЛЕМА НЕ Е В КОЛИТЕ А В ПОМИЯРИТЕ МАЙСТОРИ И МЕНТЕТО ЧАСТИ.АКО Я НАМЕРИШ ДО 150 ХЛ. ИСТИНСКИ С СЕРВИЗНА ИСТОРИЯ Е ДОБРЕ.
    ИНАЧЕ СТАВАШ СЛУГА НА МРЪСНАТА И МИРИЗЛИВА ИЗМЕТ В АВТОСЕРВИЗИТЕ. АУДИТО Е ПО ДОБРЕ ОТ КЪМ ЧАСТИ ПЪРВА И ВТОРА РЪКА МНОГО ПО ДИНАМИЧНО ПЪРГАВО И КОМФОРТНО.
    СУБАРУТО Е ПО ДЪРВЕНА ИЗРАБОТКА ПО ТРОМАВО И ПРОБЛЕМНО С ЧАСТИТЕ.СИЛНАТА МУ СТРАНА Е ОТЛИЧНАТА ПРОХОДИМОСТ И ЧЕ СТАВА ЗА НА ГАЗ С КОЕТО СЕ ПЕЧЕЛИ ОТ ГОРИВО.ВСЕ ПАК ГАМАТА КОЛИ НА ЯУДИ ОТ КОЛИ И ДЖИПОВЕ Е МНОГО ПО БОГАТА ОТ ТАЗИ НА СУБАРУ.И ДВЕТЕ СА ХУБАВИ ВАЖНО ДА СА НА МАЛКО КМ КОГО СЕ КУПУВАТ.
  • 115 БМВ

    5 4 Отговор
    По добро за зимата от баварец със задно няма !
  • 116 Муха

    2 0 Отговор

    До коментар #109 от "Atanatas":

    Аве танасе, за голф 4, 4motion на каяба и sachs са по 80 лв с гаранция.
    На най-слабото и старо Н6 са от 140 до 180...
  • 117 гост

    6 2 Отговор
    Ганьо сизнае неговото - колко струва да се поддържа, колко са скъпи частите, па къде се намират, колко се чака.... само комплексарщини.. като е здрава колата ка'во те е еня колко струват. Сменящ масло, филтри и наливаш гориво. Тъй де за истинските коли говоря, не за немските касички, дето наливаш, наливаш и накрая взимаш един чук и я праскаш отгоре и айдеее за скрап

    Коментиран от #118

  • 118 Муха

    1 2 Отговор

    До коментар #117 от "гост":

    Те поне за скрап стават, че японското ако седи една есен в двора на моргата и от него ще останат само пластмасите! 😂
  • 119 japan

    2 4 Отговор
    немската кола се мрази със снега и трудно достъпните места.
    Не е пригодена за такива неща/
  • 120 ККК

    1 1 Отговор
    Има ли шанс някое от субару аутбеците 3то поколение в мобиле да стават? Много искам да взема такава но нямам идея какво ме чака ако си взема

    Коментиран от #125

  • 121 гост

    4 3 Отговор
    Аз много искам да си купя Субару ама нямам желание ...
  • 122 Spec b

    3 0 Отговор
    И 3те колета в статията са перфе за зимата в България за семейните комбито за бързаците аудито и бюджетния компромис на фиат който е супер корав до колкото знам и на тази база има и сузукита ако не се лъжа:) А относно хейта към субару... Не мога да го разбера, имам 2 легасита в момента и 2те са супер корави като за нашите утрепани пътища... И поддръжката не е по страшна от тази на дизелов пасатор 2005 нагоре... Че и по тънка за някои неща, за други малко по-скъпа... В сервиз съм ходил с старото само за съединител и маховик защото е ръчкана 120к реални само в задръствания... И задни амове... За 12 год кола мисля е добре... Сменени ориг. Съединител и ориг. Амове... Да понагорват си повече субитата но това е нормално защото са постоянно зацепени и 4те колела... Така де за всеки влак си има пътник, но този антисубару хейт мисля,че е от джамбази които не могат да си продадат залежалата немска техника която не казвам, че е зле просто е по-скъпа:) и тролят навред японските коли:))
  • 123 5 год Легаси и от една с Аутбек

    3 0 Отговор

    До коментар #23 от "Алфата":

    Мотул -10000 или една година-110-130 лв.
  • 124 Гост

    2 0 Отговор

    До коментар #90 от "МнооМиПука":

    Мен пък точно коментарите ме кефят.Голям сеир става.Даже да си призная понякога нарочно бутам фитилите познавачите за изперкват.
  • 125 Гост

    1 0 Отговор

    До коментар #120 от "ККК":

    Трудна работа.Приготви си повечко парички за обслужването след покупката.Разузнай в кой сервиз да го закараш.И после само масла и гориво.Е горивото наистина си е повечко,но всеки решава за себе си.
  • 126 Shmeker

    2 2 Отговор

    До коментар #106 от "Shmeker":

    Точно на субаруто се сменя масло на муфата на всеки 30000 км. иначе я скапваш, докато на Ауди масло на торсен се сменя на 10 години.

    Естествено, че и субару е кола и се сменят носачи или поне втулки.

    Коментиран от #127

  • 127 Гост

    3 2 Отговор

    До коментар #126 от "Shmeker":

    Ти колко Субарута си имал, че знаеш такива "тънкости"? Дай някое ръководство, където го пише това умозаключение, че се сменя масло на муфа на 30 000 км.
    И какви носачи сменя Субару - те не са алуминиеви като на АУДИ.
    До сега на никоя кола не съм си сменял носач, дори и на Голф 4.

    Коментиран от #129

  • 128 Коко

    1 0 Отговор
    Пробвах сякакви вече се спрях наК 700 белким издържи на нашите условия
  • 129 Shmeker

    2 3 Отговор

    До коментар #127 от "Гост":

    Ами като не си сменял носачи, не значи че не се сменят. Ако караш с разбити втулки ще разбиеш и носачите. Ти го изкара по-евтино от Голфа ве
  • 130 Taxi

    0 0 Отговор

    До коментар #6 от "Педераска работа)":

    Разбирач 2019.Ако си бил собственик на някой от автомобилите сподели мнение за него.Ати си чул някакви общи приказки и се излагаш като кифла.
  • 131 АLFA Q 4

    0 0 Отговор

    До коментар #2 от "Някой":

    МОЙ КОЛЕГИ ПРАВИХ БОКСЕР И ИСКАРА ЦЯЛА СЕДМИЦА. ИМАШЕ ВТОРИ ОПИТ, И ИМ ГУБЯ СЛЕДИТЕ... ПРИЗНАТЕЛЕН ДВИГАТЕЛ НО ДА НЕ СЕ ДОКОСВАТ ЛАИЦИ КОИТО ЧЕТАТ В ИНЕРНЕТА ЗА НЕГО
  • 132 АLFA Q 4

    0 0 Отговор

    До коментар #10 от "Гост":

    ТОЧНО ПРИКЛЮЧИХ С РЕМОНТА НА ДВИГАТЕЛЯ НА А 3, /. 2TDI/,ХОРА ТАКАВА ТОАЛЕТНА НЯМА... СКЪПО И МНОГО НЕ КАЧЕСТВЕНО... ИЗКЛЮЧИТЕЛНО НЕНАДЕЖДНО
  • 133 АLFA Q 4

    1 0 Отговор

    До коментар #31 от "някойситам":

    МНОООГО УВАЖАВАМ СУБАРО
    ТАЗИ СЕДМИЦА ЩЕ ПРАВЯ ДВА ДВИГАТЕЛЯ НА СУБАРУ. КАТО ЕДНОТО Е STI.. 2012,, 420P.S...ВЕЛИКОЛЕПНИ СА.. НО ПАНДАТА НА ПРОХОДИМОСТ Е КАТО КОЗА. НО НЯМА КОНФОРТ И УДОБСТВОТО НА СУБАРУ... А АУДИТО НЕ ИСКАМ ДА КОМЕНТИРАМ
  • 134 Този коментар е премахнат от модератор.