4 430 21

Първият ел.всъдеход по пътя на смъртта

Радослав Славчев

Американската компания Bollinger Motors продължава със суровите тестове на своя модел B1, който е първият електрически всъдеход в света. Във видео, публикувано в YouTube-канала на марката се вижда как Bollinger B1 преминава по "Пътя на смъртта" в Колорадо.

Участъкът се нарича така заради изключително лошата настилка и опасните склонове под него. Трасето не е обезопасено и е с надморска височина от 3 900 метра. Вижте как Bollinger B1 се справя с трудното трасе.



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Любопитко
    Отговор
    1 10:03  19.11.17
    После с дизелов агрегат ли го зареждат? Предвид мястото, разбира се.

    Коментиран от #3, #4

  • гост
    Отговор
    2 10:25  19.11.17
    Като ти свърши тока, просто обръщаш и се връщаш надолу да заредиш (;

    Коментиран от #8

  • гост
    Отговор
    3 12:03  19.11.17

    До коментар #1 от "Любопитко":

    Ами както вървят нещата , скоро този ще дърпа дизеловия ти любимец до бензиностанцията , щото в такива условия разхода му е около 5 ПЪТИ по-нисък , а дизела и с туби да го напълниш повече от 8-900 км няма да мине !!!

    Коментиран от #5

  • гост
    Отговор
    4 12:05  19.11.17

    До коментар #1 от "Любопитко":

    И само да ти кажа , че под предния капак на ТОЗИ има огромен БАГАЖНИК , а не половин тон смърдящ и виещ скрап !

  • Shmeker
    Отговор
    5 12:09  19.11.17

    До коментар #3 от "гост":

    За дизелов джип този преход е все едно празен ход. Около 0.5-0.7 литра на час. Помисли пак.

    Коментиран от #7, #9

  • гост
    Отговор
    6 12:17  19.11.17
    https://www.youtube.com/watch?v=AWELrW9K0I8 Образовай се малко как се конструира бъдещето на офроуда !
  • гост
    Отговор
    7 12:22  19.11.17

    До коментар #5 от "Shmeker":

    Я пак да уточним нещата , нагоре или надолу ?? Щото нагоре дизела е по-скоро минус 50-70 л на час , а надолу електрическия е ПЛЮС 50-70 КВ на час , а !!!
  • вижся
    Отговор
    8 12:42  19.11.17

    До коментар #2 от "гост":

    мии не, ползваш портативно зарядно и от новите патентовани батерии, които се зареждат за 1 минута ;)
  • Пазарен Либерализатор
    Отговор
    9 13:29  19.11.17

    До коментар #5 от "Shmeker":

    За този преход джипа няма нужда да зацепва преден мост, ако се минава като с електричката на втора без газ разхода ще е там някъде.

    Коментиран от #12

  • Бесен Язовец
    Отговор
    10 13:40  19.11.17
    Големи са американците ейййй, гооолем джип гооолема работа, ушанките и да са съдерът не моят да напраят такъв !
  • пънчар
    Отговор
    11 13:49  19.11.17
    И това ако е пътя на смъртта здраве му кажи,че той е в пъти по хубав от доста улици в наше село имам предвид Панчарево.
  • гост
    Отговор
    12 14:06  19.11.17

    До коментар #9 от "Пазарен Либерализатор":

    Поне да си беше дал труда да прочетеш за къде става въпрос !!! И изобщо нещо говори ли ти 3900 метра надморска височина ??? И над 2000 метра денивелация между началото и края !!! Имаш ли си на идея , че това е 1000 МЕТРА НАД Мусала ??? Ти с твойто "джипче" до колко си пробвал , мамин сладък ??? Имаш ли си идея какво значи три пъти по-рядък въздух за любимото ти ДВГ ??? Толкова сте жалки , че даже не сте смешни , а предизвиквате съжаление !!!

    Коментиран от #13

  • Пазарен Либерализатор
    Отговор
    13 14:25  19.11.17

    До коментар #12 от "гост":

    Имам два джипа, мощни, грозни и смрадливи, други автомобили не карам. Това на клипа е просто черен път. Всеки напорист мангал с ВАЗ 2104 с АГУ ще го мине. Жалко е ако си представяш тази електро играчка за офроуд машина. Искам да я видя как минава през кал до фаровете. Оп, не може, че ще намокри електромоторите.... Изобщо, ако не си спал върху покрива на джип може да гледаш на снимки електричката и да си мислиш, че тази консерва е проходима.

    Коментиран от #14, #15, #16

  • гост
    Отговор
    14 15:25  19.11.17

    До коментар #13 от "Пазарен Либерализатор":

    Караш на баба си фърчилото на село при кравите !!! На 4000 метра половината хора имат нужда от кислороден апарат , а умрелите ти кюмбета не могат даже да запалят , та камо ли да качват такъв наклон !!! Прочети малко каква подготовка правят истинските ти "колеги" за голяма височина и после плямпай глупости , ясно че само кал ти е в главата , ама поне не я показвай !!!

    Коментиран от #17

  • гост
    Отговор
    15 15:31  19.11.17

    До коментар #13 от "Пазарен Либерализатор":

    И за твое съжаление електромоторите съвсем спокойно си работят и на 10 метра под водата , защото са безчеткови и изолирани , макар , че това със сигурност нищо не ти говори , ама поне осъзнай , че нито смучат , нито изхвърлят нещо !!!
  • гост
    Отговор
    16 15:39  19.11.17

    До коментар #13 от "Пазарен Либерализатор":

    https://www.youtube.com/watch?v=6E4q7p6R3Og Айде да покажеш едно кюмбе което може това , разбирачо ???
  • Пазарен Либерализатор
    Отговор
    17 15:42  19.11.17

    До коментар #14 от "гост":

    Ти си поредния онлайн теоритик. Окачването на електричката какво е? Как понася камъни, които на клипа няма? Това, че въздуха е рядък не прави маршрута офроуд. Електричката от клипа е просто бутиков експеримент. Колко и е пробега? Може ли да направи 2000 км пробег?

  • GOST
    Отговор
    18 17:41  19.11.17
    Всеки пернишки голф с добри гуми ще мине този така наречен път на смъртта.
  • Empty
    Отговор
    19 22:27  19.11.17
    Тръгнаха две кутийки финишира една?! Интересно, колко ли дубъла са им били нужни за това 2 минутно видео?😁
  • Гост
    Отговор
    20 10:46  20.11.17
    Тези хора за аеродинамика не са ли чували - баси дялканото нещо, приличащо на нищо.

    Коментиран от #21

  • гост
    Отговор
    21 11:20  20.11.17

    До коментар #20 от "Гост":

    А любимия ти "Гелик" или Дифендър по-неръбати ли са ? Или за тях може , а за този не , да не говорим колко му трябва за офроуд с огромната средна скорост от 30-40 км/ч

Напиши коментар:


Публикувай