3 469 11

Mercedes G-Klasse за тежък офроуд

Радослав Славчев

Считаният за най-най сред G-Klasse е екстремният Brabus 550 Adventure, който е направен на базата на G500 4×4². Оказва се обаче, че има и още по-наточен и доработен вариант.

Въпросното офроуд чудовище също е направено на базата на G500 4×4², но доработката е още по-смела от тази на Brabus. Колата е изработена в един-единствен екземпляр по поръчка на небезизвестния сноубордист Йон Олсен.

Да, да - същият този, който се подвизава по планините с Вьпфдижгсхс Huracan и с Rolls-Royce Wraith с мощност 800 конски сили. По стечение на обстоятелствата и тунинг изпълнението на новия му Mercedes G500 4×4² е с мощ от 800 коня.

Четирилитровият двигател е V-образен осемцилиндров и е снабден с два турбокомпресора. Доработката е засегнала и окачването, като са монтирани и специални всъдеходни гуми.

За да преодолява дълбоки водни препятствия е монтиран и шнорхел от Brabus. Отвън машината се разпознава по карбоновите разширители на калниците, нови брони, допълнително осветление, багажник и др.



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • цаца (гост)
    Отговор
    1 12:00  20.11.17
    И тия карбонови уширители и шнорхели у първата драка ще се надерат и почупят :D че и 800 коня... разхищение на пари и ресурси заради комплексарщината на някой си там.
  • Пазарен Либерализатор (гост)
    Отговор
    2 12:05  20.11.17
    Уширителите не се чупят толкова лесно, пък са си почти консуматив. Иначе да, мощността е в излишък, но така го устройва клиента. Да си я ползва със здраве, това е уникално проходима машина!
  • Driving pleasure (гост)
    Отговор
    3 12:25  20.11.17
    Заради еко мал0умниците скоро няма да има подобни шедьоври на автомобилостроенето
  • Бат Ваню (гост)
    Отговор
    4 12:58  20.11.17
    ... да това е Мерцедеса на Юн Олсон... от предпоследния влог... Аз му ги гледам... харесват ми... иначеее.... Мерцедес за .... маняци....
  • 5 13:00  20.11.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Фен на Йон (гост)
    Отговор
    6 13:15  20.11.17
    Йон не е сноубординст а скиор и по-точно беше, сега е бизнесмен,
    и влогър. :)
  • Гошо (гост)
    Отговор
    7 15:38  20.11.17
    Един УАЗ е 10 пъти по-проходим, 100 пъти по-евтин, и неразличим от G-класата за чалга фуриите и силиконовите принцеси, към които е ориентиран интереса на G-класа

    Коментиран от #10

  • Нафарфорий (гост)
    Отговор
    8 16:30  20.11.17
    Ми не мерси по-добре г класа на 20-30+ години за 20 бона, че е по-здрава, къв е тоя миксер 4 литра 800 коня, тука у дружинката имаме 4 човека с три литрови г класи с по 88 коня, сятайте 4 литра и 800 коня и 3 литра и 90 коня!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Spec b (гост)
    Отговор
    9 18:44  20.11.17
    Много яга гега, тотален овъркил тунинг но явно пича обича да настъпва здраво:) оверкил но мега як! Като има парите защо пък не:)
  • Пазарен Либерализатор (гост)
    Отговор
    10 20:17  20.11.17

    До коментар #7 от "Гошо":

    Прав си, даже една буханка е в пъти по-добре от тази надута гега, това, че УАЗ-ката няма окачване, синхронизатори, климатик, парно, термо и звукоизолация са бели кахъри пред възможността да си монтираш печка от ЗАЗ-ка в буханката и да изрежеш дупка в пода за да я ползваш като отоплен самоходен кенеф.
  • 11 00:02  21.11.17
    Този коментар е премахнат от модератор

Напиши коментар:


Публикувай