52 912 57

Cayenne за 10 хил. лева: Има ли смисъл?

Георги Касабов

Porsche представи първия си всъдеход преди 15 години и на вторичния пазар вече има доста изгодни екземпляри. Струва ли си обаче изобщо да се обмисля покупката на толкова скъп автомобил, който в момента се продава "за жълти стотинки".

Отговор на този въпрос дава влогърът Тайлър Хувър, който документира опита си с употребявани коли. Той купува "най-евтиния Cayenne в Щатите" за едва $6 100 (10 120 лева) и през следващата половин година изминава с него 6 000 мили (6 954 км).

За изненада на Хувър немският всъдеход, произведен през 2004 г., не показва нито един дефект въпреки смехотворната си цена. Нещо повече - всичко по колата работи безотказно, включително турбокомпресорът на 4.5-литровия V8 с 450 коня и пневматичното окачване.

Тайлър Хувър смята, че здравината на първото поколение на Cayenne се дължи на много по-високия ресурс, заложен от конструкторите на Porsche във всяко звено от конструкцията на всъдехода или с други думи "overengineering".

Цените на употребяваните Porsche Cayenne в България вижте тук.



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Бургазлия
    Отговор
    1 13:48  20.11.17
    Немско качество! Респект!
  • Пазарен Либерализатор
    Отговор
    2 13:54  20.11.17
    Струва си, стига бъдещия собственик да може да преглътне цените по обслужването на Кайена.
  • Driving pleasure
    Отговор
    3 13:55  20.11.17
    Има... ако го продаваш на части :) Иначе по-добре да имаш в сметката още 20, за да не ти стои само на трупчета :)

    Коментиран от #9

  • Айвън
    Отговор
    4 13:56  20.11.17
    Хаха, аз минавам тези километри за месец!

    Коментиран от #6, #18


  • Скорпион29
    Отговор
    5 14:03  20.11.17
    Има смисъл за ,,гъзарите" от Люлин 10 ще го паркира на Кооперативния пазар и ще се държи все едно е първи собственик
  • Хайван
    Отговор
    6 14:07  20.11.17

    До коментар #4 от "Айвън":

    хаха Аз ги минавам за седмица хаха

    Коментиран от #15

  • GTE
    Отговор
    7 14:11  20.11.17
    Този разговор е воден не еднократно. Това не е рационална евридейка. Изхождайте от това. Който търси рационално и евтино, да погледне фирмените коли, които навъртат голям пробег, полицийски и таксита например.
  • Кобрата
    Отговор
    8 14:14  20.11.17
    Чудна машина е Cayenne-а! Дори и да е на 15 години, ако се случи добър екземпляр, който е поддържан добре, ще върши работа поне още 10 години! Естествено за такъв автомобил, трябват и добри доходи, защото си трябват поне едни 1000-2000лв годишно, за обслужване и поддръжка! Иначе удоволствието е гарантирано. Даже и на газ вървят перфектно
  • ХАН КРУМ
    Отговор
    9 14:21  20.11.17

    До коментар #3 от "Driving pleasure":

    Трета година карам Cayenne 2005г 4.5 мотора. Взех го от Германия за 5200 евро. До сега съм изминал 180000 км и съм сменявал само масла, филтри, ремъци, гуми, и едно периодично обслужване на веригата и на скоростната кути - дал съм още 1600 лева за тези обслужвания на веригата и кутията. Като цяло съм много доволен от него. Преди имах G класа, която всеки месец почти беше в сервиза. И да Cayenna е на газ - смешно за лапетата с Голф, но не се усеща. Сега даже ще го давам за такси на Слънчака. Много е здрав>

    Коментиран от #24, #34

  • Бръмбара бръмчи
    Отговор
    10 14:27  20.11.17
    А този момък,дали знае предишните собственици какво са правели и сменяли.Защо,не е писал на колко мили е купил колата,ами само цената.Поредната фъшня на някъв блогър.Няма такова чудо в живота да не се разваля и износва.Ако е купил колата на 50 000хил.от баба доктор,може и да не прави нищо до към още 50хил.Аз пък си купих Москвич 412 и нищо не съм правил на колата всичко си работи вече 30г.но в багажника винаги имам тел,клещи,и чук!Да си го кара със здраве,и да не забравя,че в скоро време ще яде дървото.Само ремонта на пнев.окачване струва повече от цялата таратайка.Тя и затова цената и е такава.

    Коментиран от #11, #20

  • ХАН КРУМ
    Отговор
    11 14:30  20.11.17

    До коментар #10 от "Бръмбара бръмчи":

    Ти карал ли си Cayenne ве момче! Дървите се с голфовете, ама аре се качете веднъж и тогава пишете глупости!

    Коментиран от #17

  • Петков
    Отговор
    12 14:45  20.11.17
    6000мили са 9656км малко мисъл да вложите а ?

    Коментиран от #13, #40

  • ХАН КРУМ
    Отговор
    13 14:47  20.11.17

    До коментар #12 от "Петков":

    След "вложите" има запетая!
  • ШОПА
    Отговор
    14 14:50  20.11.17
    Публикувано във факти.бг: Cayenne за 10 хил. лева: Има ли смисъл? Отговор на читател : Има ако си изпаднала мутра .

    Коментиран от #16

  • Мегайвън
    Отговор
    15 14:53  20.11.17

    До коментар #6 от "Хайван":

    Аз пък ги минавам за 3 часа хахаха

    Коментиран от #21

  • ХАН КРУМ
    Отговор
    16 14:57  20.11.17

    До коментар #14 от "ШОПА":

    БРАВО! ДОБРО БЕШЕ! Но не само мутри карат такива бараки - аз продавам книги на Славейков и карам всеки ден Cayenna!
  • Бръмбара бръмчи
    Отговор
    17 15:12  20.11.17

    До коментар #11 от "ХАН КРУМ":

    Не съм и няма да карам.Но съм работил по същата таратайка.На друго ниво съм.Браво за газовото,тънко е а?Не е за теб таз кола, щом си правиш сметка на горивото.Давай е за такси в слънчака та белким се освободиш от мъки.Фарчетата матираха ли се вече ксенона изкорми ли го,че много скъпи тез ламБи.
  • баце
    Отговор
    18 15:19  20.11.17

    До коментар #4 от "Айвън":

    И какво имаш се за много велик ли ? Обикновен шофьор...
  • Мъртвия ЕС
    Отговор
    19 15:19  20.11.17
    Кола се продава когато започне да дава системни дфекти, но когато е закупена от българин след нейното амортизиране чуваме редовната реплика: Брато ,само сменявам масло и накладки,не е трепнала.А всъщото време ябанджията се е чудил как да се отърве от нея.

    Коментиран от #36

  • асд
    Отговор
    20 15:22  20.11.17

    До коментар #10 от "Бръмбара бръмчи":

    Ти изгледа ли клипа ? Той с това си прави клиповете и си изкарва пари, не се грижи за него. Виж му другите коли, постоянно купува такива - S 600, Bentley continental, и т.н.
  • Пазаерен Либерализатор
    Отговор
    21 15:23  20.11.17

    До коментар #15 от "Мегайвън":

    Значи си пилот.
  • 22 15:25  20.11.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Да светна незнаещите
    Отговор
    23 15:38  20.11.17
    Всъщност, Cayenne е със заводско газово :)

    Коментиран от #44

  • Гост
    Отговор
    24 15:48  20.11.17

    До коментар #9 от "ХАН КРУМ":

    Годините за такси са минали, а и за другите неща може също да послъгваш.
  • тойота
    Отговор
    25 16:34  20.11.17
    фен съм на порше , но няма смисъл от тази кола.1-во тя е джип и е много мудна (въпреки ,че е порше).2-ро гори ужастно много.3-то какъвто и да е било ремонт струва колкото половината кола (пример окачване 9000 лева).4-то е мн ненадеждна защото има адски много тъпи и безмислени екстри в нея.

    Коментиран от #37, #54

  • Бат Мишо
    Отговор
    26 16:59  20.11.17
    хубава е немската техника АМА ДА НЕ Я ПОДДРЖАШ ТИ-бавно производство , и ремонт изискващи тесно спец сервизи и техници м те рашките нъл затуй им чупят манерките сяка световна война ,кат на мачета у дувар кат тигрите им - хубави ама мого чупене и докат напраят 5 рашките бълват 500 -- докат обучат екипаж а сложните бъзикни ,рашките обучат 5 екипажа --- и шутове, шутове докат им доде акъла, в тъпите швабски кратуни да си седят дома
  • Ники Д
    Отговор
    27 17:08  20.11.17
    голяма грешка е да си купиш т.нар.гермнански премиум автомобил на 10-12 год възраст. подобно нещо може да нанаправи единствено някой комплексар, който робува на марките и му е много важно да впечатлява хора, които не познава. познавам такива! умните хора си купуват нова кола, желателно японска и си карат безгрижно, като мен!
  • гост
    Отговор
    28 17:48  20.11.17
    Дизеловата версия харчи 20л на 100км, един нормален СУВ, пак дизел с умерена мощност, но достатъчна, харчи 8-10л. и не е по-малко проходим или пък практичен. Просто мъкнеш една маса, която никой не може да ти каже за какво е. Много по-добри сувове има, единственното, което е хубаво, е звука на бензиновият двигател, страхотно боботене.
  • патил
    Отговор
    29 17:53  20.11.17
    В София има само два сервиза за Порше, единият е официалния. Тъй като съм поддържал Порше Бокстер в по-евтиния, мога да кажа, че няма банкова сметка , която да издържи на цифроманията там. От морските градове идваха Кайени за обслужване , никой не си е тръгнал с под 1500 -2 000лв. сметка. Така, че в Булгаристан Кайена е само за хора с дебели ланци, редовия юзер не може да си позволи обслужването, поддръжката.
  • Morgoth
    Отговор
    30 18:31  20.11.17
    Оverengineering?!? Като го пишете това знате ли какво означава? Това е да направиш нещо излишно сложно, а в случая говорим за качествена и издръжлива кола.
  • По точно казано
    Отговор
    31 18:58  20.11.17
    Фолксваген Туарег
  • газ до дупка
    Отговор
    32 18:58  20.11.17
    А лекия разход на гориво от 24/100 ??? Или ще ходим скришно нощем на газовата колонка и ще се гъзим да заредим щот пълначката е отдолу да не се вижда да се излагаме ;)))) Дори и на старо тази кола гълта много пари и е само за новоизлюпени, зърнари, дилърчета и млади "батки" с претенции :)
  • г-н Хокинг
    Отговор
    33 19:13  20.11.17
    Кайена е made in Братислава като давам пример Beko e турска фирма но завода е в Германия а при Кайена е обратно Германска марка с фабрика в Братислава е съжелявам но феновете да му мислят и не ви лъжа проверете и ще разберете че е така!
  • Марио
    Отговор
    34 19:42  20.11.17

    До коментар #9 от "ХАН КРУМ":

    Не може да си го взел толкова евтино.9 го7ишен екземпляр е поне 17 хиляди лева
  • Пешо
    Отговор
    35 20:39  20.11.17
    Този двигател 4.5 на Порше е най-калпавия от всички. Най-евтините Кайен са тези. Това,че някой е попаднал на читаво си е късмет,но като цяло към 90 % от поршетата кайен с този двигател създават големи проблеми с двигателя. Абсолютен боклук е тази кола и само за VW Tuareg 5.0 V, която да създава повече проблеми.
  • Марио
    Отговор
    36 20:47  20.11.17

    До коментар #19 от "Мъртвия ЕС":

    Не е вярно аз кола повече от 3 години не карам.ПЬродоавам си ги читави.Даже в по-добро състояние отколкото съм ги взел.Имай в предвид че колата ми е на 4г и 7 месеца.И сега пак ще я сменя.Без да е счупена.
  • Марио
    Отговор
    37 20:50  20.11.17

    До коментар #25 от "тойота":

    Муден е?😭😭😭😭😂😂😂😂😂😂😂😂Ти нормален ли си.Хора не говорете като не сте запознати
  • Завалията
    Отговор
    38 20:57  20.11.17
    Аз пъ карам Cannondale за 3900 эфру и ич ми не пука, от горива, елзареждане и т.н. Минава на секде, в планини и в градо! С джани 29-ка и дискови спирачки е. Иъм в раницата помпа,клещи, ключове, рез.гума и комплект за лепене! Голема гъзария е, щом го зърнат и се лепът мометата кът пчелички..! Скъпички съ му чарковете, при нужда от смена, но ремонта си е мой, или за кой разбира да си гу упрай сам. Удоволствието също ок..!

    Коментиран от #49

  • Хари
    Отговор
    39 22:49  20.11.17
    В отговор на въпроса - Има ли смисъл? ще отговоря с поговорка. "Докато умните се наумуват, лудите се налудуват" Продължавайте да си умувате пред компютъра, кое, как, защо, има ли смисъл, няма ли смисъл. А аз през това време ще си купя Кайен да го пробвам. Ще му се порадвам и като ми писне ще си купя нещо друго
  • все тая
    Отговор
    40 23:14  20.11.17

    До коментар #12 от "Петков":

    9648км, ако трябва да сме точни...
  • Vasik Atanasova
    Отговор
    41 00:55  21.11.17
    не е лошо но не струва 10 а 15 хилки и ако му се монтира газово става само да не е наложи да се сменя някоя част а и знам че му се долива постоянно масло аве номерът не е да е купиш колата а да можеш да е подържаш
  • медиатор
    Отговор
    42 01:16  21.11.17
    Малиии какви глупости прочетох. Окачването дето ви е много скъпо,струва по 270лв за въздушна възглавница.Обикновено изкарват по 100 000км(сто хиляди км).Носача е 250 лв на TRV- френски оригинален.Маслото се сменя на 100 000км и струва 280 лв за 9литра. Филтри и ремъци са евтини. Най-скъпото е застраховката Каско, но може да се направи само против кражба. Данъка е висок - около 800лв в зависимост от регистрацията. Най-добре е мотора да е 240 к.с за по малък данък - 580лв. За човек с доходи не е проблем да кара и поддържа Кайен. Например за морските капитани и механици , или хора които работят в областта на IT технологиите. Не всички са мутри в БГ. Просто дебилите са повече от 80%. Завистниците и злобарите са още повече. Твърде много НЕКАДЪРНИЦИ има в тази клета държава. И разберете че НЕ Е СКЪПО, АМИ ДОХОДИТЕ СА НИСКИ.

    Коментиран от #43

  • медиатор
    Отговор
    43 01:17  21.11.17

    До коментар #42 от "медиатор":

    Маслото на скоростната кутия имам в предвид.
  • Tinom
    Отговор
    44 08:52  21.11.17

    До коментар #23 от "Да светна незнаещите":

    Не е. Има версии дамек по-евтините от първа генерация с нормално, не въздушно.
  • Кибик
    Отговор
    45 10:48  21.11.17
    БГ е държавата в която много от жабите не си знаят гьола. Откъде накъде някакво полуграмотно селянче трябва да кара луксозна джиБка, да монтира газова уредба и да се оплаква че подръжката е скъпа, вместо да си седи в родното си дупнишко село и сам да си подържа ГоУфо?
  • Acura 99
    Отговор
    46 12:02  21.11.17
    До Медиатор, имам кайен 4.5 Sзасраховката ми е по 59лв 4 вноски данакът ми е 698лв той е скъп.

    Коментиран от #52

  • Acura 99
    Отговор
    47 12:13  21.11.17
    До "Марио" и "Пишо" ей големи разбирачи ей големи мишки ей, нямам думи.
  • Acura 99
    Отговор
    48 12:14  21.11.17
    До "Марио" и "Пешо" ей големи разбирачи ей големи мишки ей, нямам думи.
  • майна
    Отговор
    49 16:40  21.11.17

    До коментар #38 от "Завалията":

    ....ти от коя планета идваш....що за изказ що за простотия!Нито си интересен,нито забавен.
  • 50 17:51  21.11.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Дино
    Отговор
    51 23:06  21.11.17
    Застраховката вика ми е 59лв на 4 вноски 😂 смЕх в залата. Кайен кара, не може да извади пари да си плати застраховката. 😂 Добре, че го направиха на вноски да си я плащаш, че да може да се правиш на тЕрикат с Кайен.
  • 52 23:36  21.11.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • ТАД
    Отговор
    53 23:47  21.11.17
    До автора. Според мен 6000 мили са равни на 9656 км. Провери си информацията!

  • Гостът
    Отговор
    54 08:23  27.11.17

    До коментар #25 от "тойота":

    Ти не знам дали си фен на Порше,но явно не си се доближавал до такова.Да кажеш,че е муден е малко смешно.
  • Ввв
    Отговор
    55 15:50  27.11.17
    Ако искаш да си вгорчиш живота,взимаш го веднага
  • Mandurko
    Отговор
    56 20:50  27.11.17
    Да дойде да си купи от бг и пак ще си говорим а и какво са 6000км да навърти 100хил разбирам
  • Acura 99
    Отговор
    57 23:51  27.11.17
    9 годишен екземпляр няма, започват от 2002 и спират до 2006г генерация 955 така че и 2006 да е последната генерация са 11г. 957 е със острите фарове карам Кайен 2006г и знам че е последен генерация 955.

Напиши коментар:


Публикувай