15 570 19

Обявиха цената на хиперколата с 5000 к.с.

Георги Касабов

Devel Sixteen ще се предлага в три модификации с 2 000, 3 000 и 5 000 к.с., обяви производителят на салона в Дубай. Арабският хиперавтомобил, чиито създатели се канят да счупят всички рекорди за мощност и скорост, обаче съвсем няма да бъде най-скъпият в света.

Базовата версия с V8 с два турбокомпресора и 2 000 коня ще струва $1.6 млн., а вариантът с 3 000 - $1.87 млн. Гигантският 12.3-литров V16 с четири нагнетателя и мощност 5 000 коня ще се монтира само на пистовата модификация, която ще може да се поръча срещу $2.2 млн.

Това означава, че върховият Devel Sixteen ще бъде по-евтин от базовата версия на Bugatti Chiron, която струва $3 млн. Предполага се, че с такава моторизация автомобилът ще може да развива между 560 и 570 км/ч.



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • гост
    Отговор
    1 16:43  20.11.17
    Това е същата кола, която няма още разработено охлаждане и скоростна кутия, нали така? Е как й слагат цена като нямат всички компоненти? Един ГТР за 100х.евро и още толкова за доработка ще е равностоен на тези 2х.кс, има ги доста такива. Като искате спортна кола, намерете си статията за Тесла Роудстър, колкото и мощ да набутат в този арабски котур, няма да може да ние теслата, двг няма как да победи електромотора. А салонът е под всякаква критика.

    Коментиран от #2

  • Антиелектрика
    Отговор
    2 16:53  20.11.17

    До коментар #1 от "гост":

    Тази цялата тъпня явно я изписа от страх?! Нямала скоростна кутия, все едно тъпата Тесла е вече реалност! Иначе се перчим с 10 000 Nm, ама пред 5000 к.с. са НИЩО! Хайде скрий се някъде, защото това хем ще ускорява по-бързо, хем ще развива по-висока скорост и за Тесла не остава нищо, с което да се перчи, освен опасно за здравето магнитно поле! Да

    Коментиран от #3, #4, #19

  • гост
    Отговор
    3 17:12  20.11.17

    До коментар #2 от "Антиелектрика":

    Страх от какво бе пич? От бъдещето ли? Както навремето ДВГ е изместил парните машини, сега ел.двигателя ще измести ДВГ. Но ти као искаш си стой в 19 век и си карай парната машина. По-скоро хора, които не приемат новото ги е страх. Ти си прогресивен като баница с настъргано кореноплодно за пълнеж!

    Коментиран от #5

  • гост
    Отговор
    4 17:41  20.11.17

    До коментар #2 от "Антиелектрика":

    Едно е реалност, друго е страх. Тази кола да си я видял, че се движи? Прототипите са им само бутафорни, наскоро показаха тест на двигателя и споделиха, че за него все още нямат разработена кутия и охлаждане. Тесла роудстър изпробваха ли я всички гости на представянето? Май да, май усетиха ускорението и всички слизаха с усмивки. На това бутафорно нещо някой да се е возил, да го е карал, да е споделил как върви и как се усеща? За какви страхове говориш? Аз никога няма да мога да си позволя подобна кола, най-много модел 3 след години, живи и здрави да сме.

  • Антиелектрика
    Отговор
    5 17:45  20.11.17

    До коментар #3 от "гост":

    Как не ти писна да повтаряш едни същи лъжи? Парната машина е заменена от електрички, а те от ДВГ!!!

    Коментиран от #6

  • Електрика
    Отговор
    6 19:45  20.11.17

    До коментар #5 от "Антиелектрика":

    Как ми омръзна да ти повтарям, че електромобилите не са въпрос на двигател, а въпрос на батерии. Обясних ти какъв е ПОТЕНЦИАЛА на един електромобил с капацитет като този на Тесла. Ако не ме лъже паметта беше точно около 5000 конски сили. Ти откъде знаеш колко конски сили е roadstar, да си толкова категоричен?

    Коментиран от #7, #9

  • Антиелектрика
    Отговор
    7 20:10  20.11.17

    До коментар #6 от "Електрика":

    Колко пъти да ти казвам да не ме занимаваш???
  • Бат Мишо
    Отговор
    8 20:29  20.11.17
    ДВГ не е бит от електриките на топ спиид НЕ ЛЪЖЕТЕ НЯМА И ДА БЪДЕ има звездооброзни ДВГ на САМОЛЕТИ ВИТЛОВИ Мерилин , ЮМО , Месершмид Юмо с топ спийд която никоя електрика няма да припари ..... ай турнете ел двигател на самолет да ва вида да са дръпнете с 24 цилиндрова звезда ДВГ и да си говорим за макс скорости
  • Знайко
    Отговор
    9 21:10  20.11.17

    До коментар #6 от "Електрика":

    Една интересна калкулация която не гарантирам че е на 100% вярна: Ако имаме изходни данни на колелата 10 000Нм момент и мощност 5000Hp то тогава лесно можем да изчислим че при макс. мощност имаме RPM=3500 което ако ориентировачно приемем диаметърът на колелото за 21 инча(може и да е повече зависи от гумите) теоретично излиза 700 км/ч. Като имаме предвид че макс. скорост я дават около 400 км/ч ако няма ограничител аз бих заложил на мощност от 3000 Hp примерно което прави 1000 на мотор. Нека да видим 2020 кой ще бъде по-прав!
  • Електрика
    Отговор
    10 22:11  20.11.17
    Благодаря за сметките. Взе ли предвид , че въртящия момент намалява при високите обороти?

    Коментиран от #11

  • Знайко
    Отговор
    11 22:27  20.11.17

    До коментар #10 от "Електрика":

    Power (kW) = Torque (N.m) x Speed (RPM) / 9.5488 v(m/s) = r(m) × RPM × 0.10472 Информация от производител: 10 000 Нм на колелата 250 mph max speed

    Коментиран от #14

  • Гнида
    Отговор
    12 00:30  21.11.17
    Никак не ми хареса вътре .....
  • 13 04:35  21.11.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Електрика
    Отговор
    14 09:08  21.11.17

    До коментар #11 от "Знайко":

    https://www.geotab.com/geoimages/blog/ice-torque-and-power-curve-2.png Друго имах предвид. Без да имаш подобна графика на електродвигателя, няма как да направиш сметките. Това че електродвигателите имали еднакъв въртящ момент от минималните до максималните обороти е само мит. Електродвигателите имат максимален въртящ момент още от нула оборота, но той се запазва постоянен до определени обороти, докато се достигне максималната мощност. След това мощността става постоянна, а въртящият момент започва да пада с покачване на оборотите, за да останат в сила формулите които си написал в този пост. Следователно, дори да знаеш и максималната мощност и максималния въртящ момент, трябва да знаеш и максималните обороти, и кривите на мощността и въртящия момент, за да можеш да изчислиш максималната скорост, ако знаеш какво е челното съпротивление. На практика, максималната скорост може да бъде изчислена само от челното съпротивление и максималната мощност. Чак след това се проектира задвижващата система на автомобила така, че максималните обороти да съвпаднат с максималната скорост.

    Коментиран от #15

  • Знайко
    Отговор
    15 12:55  21.11.17

    До коментар #14 от "Електрика":

    Тогава макс. мощност ще бъде по-малка. Това са само идеалистични приблизителни сметки. Да беше си го казал Елън колко е мощноста вместо да излиза с параметър който е само рекламен трик и никой производител не го обявява. Казваш мощността на двигателите и броят и това е, какво има да го крие???

  • Електрика
    Отговор
    16 13:57  21.11.17
    Мощността вероятно още не я знаят. Въртящият момент може да бъде и по-голям, но са сметнали че е излишно. За разлика от него, колкото мощността е по-голяма, толкова по-добре. При нея проблемът е с охлаждането. Лесно може да направиш двигател с огромна мощност, проблем е да я поддържа повече време. Батериите също загряват. След две-три години когато излезе моделът, технологиите ще са се развили още повече, батериите ще са с още по-добро вътрешно съпротивление и няма да загряват толкова. Двигателите ще се проектират спрямо тях. Няма да се учудя, ако напрежението на батерията е над стандартните 800 волта.
  • 17 19:01  21.11.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Патриот
    Отговор
    18 11:48  23.11.17
    Тоя автомобил отвътре е пърна Тесла(инструмента). Обзалагам се, че при пълен резервоар този ще измине повече разстояние и ще се зарежда по-бързо.
  • ГОСТ 45
    Отговор
    19 03:24  26.11.17

    До коментар #2 от "Антиелектрика":

    Братле ти кое предпочиташ във Бъдеще да плащаш 30000 хиляди данък и да мърсиш 8 пъти повече въздоха или да караш една тесла 300 коня със данък 150 лева някой хора 110 коня кола немогат да подържат ти 5000 искаш

Напиши коментар:


Публикувай