13 711 34

Новият най-бърз всъдеход в света е...

Радослав Славчев

От Lamborghini разкриха основните ТТ данни на първия си автомобил с повишена проходимост Urus. Автомобилът ще се оборудва с четирилитров битурбо V8 мотор, който ще разполага с мощност от 650 конски сили и максимален въртящ момент 850 Нм.

Агрегатът ще работи съвместно с осемстепенна автоматична трансмисия, като подобна скоростна кутия се монтира за първи път в автомобил Lamborghini. Така комплектован, тежащият 2 155 кг. Urus ще ускорява от 0 до 100 км/ч за 3.7 секунди, а максималната му скорост ще надхвърля 300 км/ч.

Досегашният най-бърз всъдеход в света - Bentley Bentayga лепеше стотака за 4.1 секунди. Останалите претенденти за званието Range Rover Sport SVR и Porsche Cayenne Turbo S правят упражнението за 4.5 и 4.1 секунди, съответно. Всъдеходът на Lamborghini има и най-големите спирачни апарати.

Въглеродно-керамичните дискове отпред са с диаметър 440 мм, а супортите са десетбутални. Отзад дисковете са 371-милиметрови и се притискат от четирибутални апарати.

За сравнение ще кажем, че предните дискове на Buggati Chiron са 420-милиметрови. В базовото оборудване влизат 21-цолови джанти, а като опция ще се предлагат 22- и 23-инчови.

Гумите също са специални - Pirelli P Zero Corsa с индекс L - Lamborghini. Urus е построен на платформата MLB Evo, на която се прави и настоящият най-бърз всъдеход в света Bentley Bentayga. Премиерата на Lamborghini Urus ще се състои на 4 декември.



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Гошо
    Отговор
    1 14:58  23.11.17
    VAG отново показват че са на върха. Технологичния ресурс на империята е огромен. Браво

    Коментиран от #2, #3, #5, #13

  • German cars
    Отговор
    2 15:05  23.11.17

    До коментар #1 от "Гошо":

    Понде да се беше написал Гошо-тъпото, че с тоя коментар не правиш др аналогии.
  • гост
    Отговор
    3 15:11  23.11.17

    До коментар #1 от "Гошо":

    Така е - и трите най-динамични SUV Bentayga, Cayenne и Urus са собственост на VAG :) Малко се получава че единствената конкуренция при отделните класове автомобили е вътрешна между техните модели ;)
  • Прос Пост
    Отговор
    4 15:16  23.11.17
    Кратка справка с Гоогле показва, че най-бързият SUV към момента е Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio с 283км/ч и 3,8 сек от 0 до 100 и то без "ще" пред цифрите, а се продава в магазина дори в България. Отделно е най- бързият SUV стъпвал някога на НюрборгРинг , слагайки Кайен в малкият си джов за срам на домакините. При това става въпрос за заводска нетунингована машина.

    Коментиран от #6


  • гост
    Отговор
    5 15:16  23.11.17

    До коментар #1 от "Гошо":

    Само една мааааалка корекция , става въпрос за "всъдеход" с ДВГ , за другите имат още мнооого да наваксват , ако въобще успеят някога !

    Коментиран от #8

  • до Прос Пост
    Отговор
    6 15:37  23.11.17

    До коментар #4 от "Прос Пост":

    Чак пък да слага Cayenne в малкия си джоб ... :) http://www.zeperfs.com/en/duel5732-6922.htm както се вижда при доускоренията изостава от поршето ... Иначе на писта е ясно че алфата при това тегло е доста бърза но в реалността трябва ди си пълен идиот да си купиш джип за пистова кола - виж за аутобана е друга работа ... ;)
  • Японеца
    Отговор
    7 15:42  23.11.17
    Отново ЩЕ! Но ще го видим на 4.12.2017! НО, Нюрбургринг го ремонтират в момента, така че ЩЕ-то отпада до появата на поредната маскирана конфекция на Ринга! Алфа Стелвио е фаворита в момента.
  • Антиелектрика
    Отговор
    8 15:49  23.11.17

    До коментар #5 от "гост":

    Малката корекция си я пъхни в контакта! Продължаваш да бъркаш максимална скорост с ускорение и SUV с клиренс над 220 мм, с такъв с 175 мм!

    Коментиран от #9, #10

  • гост
    Отговор
    9 16:17  23.11.17

    До коментар #8 от "Антиелектрика":

    Ооо , да то щото главната "цел" на СУВ е движение НОНСТОП с 300 км/ч , да не говорим къде въобще ще я осъществи , освен на измислени тестове ! Пък и доколкото си спомням (шегичка) , окачването на Тесла е пневматично и регулируемо !!! И какво стана с ТЕГЛОТО !!!!!!! Олеле малеее , "лекото" Ламбо излезе 2,2 ТОНА и то с мноооого по-висок център на тежестта , пък за другите да не говорим !!!! Божеее , защо тая мъка , боже !!!

    Коментиран от #12

  • гост
    Отговор
    10 16:21  23.11.17

    До коментар #8 от "Антиелектрика":

    Само да ти припомня , че за ТОВА тегло Тесла предлага 7 места , два багажника и мноооого по-добри мощност и въртящ момент , а и много по-добро УПРАВЛЕНИЕ на същите !

    Коментиран от #11, #16

  • Гост
    Отговор
    11 17:00  23.11.17

    До коментар #10 от "гост":

    Да заради тва тесла модел с направи 8:50 на Нюрбургринг И то като за Ел. Седан с 600+коня излиза това супер бавното време
  • Антиелектрика
    Отговор
    12 17:47  23.11.17

    До коментар #9 от "гост":

    Мъка не, ами мъка. То явно не ти е лесно да си лъжлив проповедник?! Дали поддържа 300 км/ч или не, не променя факта, че е по-бърз от прехвалената Тесла. А това за пневматичното окачване да не мислиш, че го няма във всички нови SUV??? Или си мислиш, че Тесла го измислила? С него разликата е 50 мм драги ми Смехурко! И колко мислиш е Тесла - или 300 кг разлика викаш са нищо? И колко мислиш е разликата в цената, а? Много си зле!!!

    Коментиран от #14, #34

  • Whatever
    Отговор
    13 19:02  23.11.17

    До коментар #1 от "Гошо":

    Може и Гошо-Лейката да ти пасне добре.
  • Георги
    Отговор
    14 20:23  23.11.17

    До коментар #12 от "Антиелектрика":

    Тесла са малко назад във времето щото немците го имат от vw touareg Mercedes S class и т.н.

    Коментиран от #15

  • Антиелектрика
    Отговор
    15 20:59  23.11.17

    До коментар #14 от "Георги":

    Това не може да му го обясниш. Той си мисли, че пневматичното оказване на Тесла, е по-надеждно и по-високо от това на Ламбо - хахахахахаха Жалка фанатична душичка!
  • Антиелектрика
    Отговор
    16 21:09  23.11.17

    До коментар #10 от "гост":

    И понеже няма тема в която да не се из.@реш, ето малко ФАКТИ. Мискера е с почти 750 к.с. и ускорява с "чудовищните" 0,2 секунди по-бързо до 100 км/ч от ДВГ с 650 к.с., но не може да вдигне 300 км/ч. Освен това, параметърът най-важен за проходимостта на един SUV - клиренсът, е с 50 мм по-малко при сбърканата Тесла. Толкова по "ненадминатите качества" на недоразумението, облъчващо колкото 1000 хладилника на 40 см от пътниците!
  • Пазарен Либерализатор
    Отговор
    17 21:12  23.11.17
    За България не ти трябва автомобил, който развива повече от 150-160км/ч.
  • Пропускате
    Отговор
    18 08:57  24.11.17
    Mercedes GLE -4.1сек BMW x5-4.2 сек , това са му преките конкуренти също.
  • Трифонов
    Отговор
    19 19:25  25.11.17
    Аз съвсем набързо да се вмъкна в спора за Тесла-та. В която и да било кола на този псевдопроизводител, не работи нищо от последния век. Първото самоходно превозно средство, е било електромобил, задвижван от електродвигател и пренасящ на борда си батерии, с които да го захранва. Изобретение е на Фердинанд Порше и много преди двигателят с вътрешно горене. Когато пак германците изобретяват ДВГ, последният се налага с функционалност, недостижима за електромобилите и до момента. Никаква нефтена мафия няма към онзи момент... нали се сещате! Много се смях на един клип, в който някакъв с Тесла, модел S, се опита да гони някакво Порше. Поршето вдигна 220, Теслата го догони и само секунда след това изпищя съобщение "Батериите прегряват, намалете незабавно!" Оня намали, но и Порше-то намали заради трафик и след малко пак вдигна 220, Теслата пак го догони, Поршето вдигна 230, Теслата продължи да ускорява и след малко ново съобщение "Батериите прегряха, намалете незабавно". И тъпака, след като намали, вика "Видяхте ли, ако батериите ми не бяха прегрели, можех да го следвам". Викам му - тъпако прост американски, първо, можеше само да го следваш; Второ, Поршето може и 250 да вдигне, а може би и повече ако е без ограничител, и трето - ДА,АМА ПРЕГРЯХА!!! Ей за това става въпрос!

    Коментиран от #20, #21

  • Електрика
    Отговор
    20 23:55  25.11.17

    До коментар #19 от "Трифонов":

    Тотални измишльотини! 1.Тесла вдига 250км/ч и може да ги поддържа поне 20 мин, преди да прегрее. 2. Въобще не ти се моли да намаляш, а направо си намаля сама скоростта с няколко километра.
  • Антиелектрика
    Отговор
    21 00:03  26.11.17

    До коментар #19 от "Трифонов":

    То на ринга се вижда каква смешка е тази Тесла S P85D. Прави време по-слабо от 15 годишно Субару и батерията и стига в такъв режим за около .... 50 км - СМЯХ!!! https://www.youtube.com/watch?v=Dphw4km60m4 С 100 kW версия, може да издържи и 70 км и да бие като време някой 15 годишен Evolition :)))))))))))))))))
  • Електрика
    Отговор
    22 10:22  26.11.17
    Не знам защо все бутате Тесла на пистата. Не разбрахте ли, че засега правят СЕМЕЙНИ автомобили, а не пистови. За писта окачване и гуми са различни от семейните лимузини с два багажника. За обществени пътища, недостатъците на пистовото окачване са повече от предимствата. Там обаче мощността и въртящият момент дават само предимства, но нямат недостатъци. Когато се включваш в кръговото, не е важно за колко време може да завъртиш nurburgring, а за колко можеш от място, да се "телепортираш" между два вече движещи се с 30-40 километра в час автомобила. Това е упражнения с което с лекота се справя всеки един електромобил, дори не толкова мощен. Виждам, че се възмущаваш, че Тесла може да завърти само 4 обиколки на Нюрбургринг с едно зареждане. А колко обиколки може да направи бензинов суперкар? Колко ще струват 100 обиколки на Тесла и на суперкара? Не говорим само за гориво.

    Коментиран от #23

  • Антиелектрика
    Отговор
    23 11:30  26.11.17

    До коментар #22 от "Електрика":

    Кой бута Тесла на пистата - ами вие, електрофилите! Вземи си сложи очилата и виж статията по-горе за какво се отнася!!! И не се излагай - ВСЕКИ ДВГ ще мине повече от 60 км на ринга!!! Като типични болни фанатици сравнявате Ламбо с 650 к.с. с псевдо SUV Тесла Х с 750 к.с.
  • Електрика
    Отговор
    24 13:40  26.11.17
    Отново четеш и не разбираш написаното. Отново функционална неграмотност. Къде видя нещо писано за писта в статията? В нея се сравнява единствено и само ускорението до 100: " Така комплектован, тежащият 2 155 кг. Urus ще ускорява от 0 до 100 км/ч за 3.7 секунди, а максималната му скорост ще надхвърля 300 км/ч. Досегашният най-бърз всъдеход в света - Bentley Bentayga лепеше стотака за 4.1 секунди. Останалите претенденти за званието Range Rover Sport SVR и Porsche Cayenne Turbo S правят упражнението за 4.5 и 4.1 секунди, съответно. " Кой от тях дори се доближава до 3-те секунди на МоделХ? Щом са избрали този критерий за сравнение, можеше да напишат статията коректно, без да лъжат! ТОВА Е ФАЛШИВА НОВИНА ОТВСЯКЪДЕ! Лесно се прави проверка: https://en.m.wikipedia.org/wiki/Tesla_Model_X Over the years, the Model X has been available with five lithium-ion battery packs, rated at either 60, 70, 75, 90, or 100 kW·h. The highest performance version of the model P100D goes from 0 to 60 mph (0 to 97 km/h) in 2.9 seconds[32] and the 1⁄4 mile (400 meters) in 11.4 seconds,[33] outperforming the fastest SUVs and most sports cars.[34][35] Поне да бяха сравнявали по максималната скорост. Тогава Тесла няма място в класацията. Относно обиколките, дали ще направиш 4 с Тесла или 6 с друг автомобил, не виждам драма. Кой си пълни резервоара догоре, за да му тежи 50килограма повече, при положение, че е дал 50 000$ над базовата цена за карбон, о

    Коментиран от #27

  • Електрика
    Отговор
    25 13:41  26.11.17
    Относно обиколките, дали ще направиш 4 с Тесла или 6 с друг автомобил, не виждам драма. Кой си пълни резервоара догоре, за да му тежи 50килограма повече, при положение, че е дал 50 000$ над базовата цена за карбон, олекотяващ колата с 30кг? Въпрос на 2~3 години е да излезе първият автомобил на Тесла, проектиран за писта. Предвид двойно по-голямата батерия, ще завърти повече обиколки от бензиновите си събратя без презареждане. Предвид ускорението и максималната скорост, дори да не блести с управляемост в завои, пак ще очакваме рекорди, за които ДВГ на сериен автомобил не може да сънува.
  • The TRAPPER
    Отговор
    26 14:08  26.11.17
    И с тоя всъдеход къде ще карам с 300 - горе в балкана ли ? Доколкото знам по нашите пътища позволената скорост е -130. Няма да го купя.
  • Знайко
    Отговор
    27 08:17  27.11.17

    До коментар #24 от "Електрика":

    Само дето функционално неграмотният си ти, какво означава някой да е най бърз??? Урус вдига 300 км/ч + Тесла 250 км/ч 300>250 Какво тука не е ясно ????? Друг е въпроса за безумието на потребителят: Спортен СУВ Спортно Комби Спортна сапунерка Спортен Камион Спортна голяма лимузина Само аз ли не искам спортна кола на този свят ????

    Коментиран от #28

  • Знайко
    Отговор
    28 09:49  27.11.17

    До коментар #27 от "Знайко":

    Хайде не ми разваляй мнението за тебе! Думата бърз има две значение, когато става дума за автомобили. В английският език си има две различни думи Fast , когато става въпрос за максимална скорост quick когато става въпрос за ускорение Първата характеристика е абсолютно безсмислена, защото няма никакво практическо приложение в реалния живот. Почти всеки автомобил може да достигне максималната позволена от закона скорост по обществените пътища. Виж ускорението, особено ускорението до 50 километра в час, е полезна необходимост при всяко потегляне. Може да го оцени само човек, който има много опит с шофирането на бърз автомобил и му се наложи да се включи в кръгово движение или от знак стоп в натоварен трафик с бавен автомобил. Хайде прочети отново статията и кажи за Fast или quick става въпрос при сравненията? Баба ми, също като тебе не искаше маркуч, защото си имаше лейка за поливане. Беше и наложен насилствено със забрана. Скрихме лейката за един месец, което я доведе до истерия. Когато и я върнахме, защото свикна с маркуча, се ядосваше на себе си защо се е мъчила досега и не ни е послушала. Така и не докосна повече лейката. И ти нямаш нужда от бърз автомобил, по същата причина. С изненада ще установиш, че бавните автомобили са много по-опасни за шофиране в много случаи. Също така, че бързите автомобили могат да се карат бавно и внимателно. Доказателство са 20+ годишните малолитражки, изпреварващи спортни автомобили по ули

    Коментиран от #30

  • Електрика
    Отговор
    29 10:04  27.11.17
    Забравих да спомена, че бърз автомобил, за какъвто става въпрос в статията, не означава автоматично спортен.
  • Знайко
    Отговор
    30 11:32  27.11.17

    До коментар #28 от "Знайко":

    ХаХа ти колко години имаш книжка, щото таксиметровите шофьори имат само коли дето ускоряват за 3 сек до 100!!!! 6-8 сек са напълно достатъчни за сериен автомобил. Когато в кръговоти има човек отпреде колко бързо искаш да ускоряваш щом и жена ми няма проблем с А класата направо ставате смешни. Искам да кажа също и на същите комплексари когато ви изпревармам не ви казвам моята кола е по-бърза от вашата затова не натискайте педала на газта, след като ви изпреваря вие можете да направите същото като ми го върнете тъпкано. И накрая пследното безумие което не споменах спортен еко автомобил за пътя да ви е честит чистият въздух!!!! Също повече от 50% пушат но иначе другите им пречели радвайте се на чистият въздук другари пушачи.

  • Електрика
    Отговор
    31 13:18  27.11.17
    През по-голямата част от живота си съм имал книжка, но смятам че е по-важен опита отколкото годините. Имам над един милион километра, като повечето от половината от тях са навъртяни с микробуси и камиони. Много добре знам, как се включваш в движението с един и същ микробус, когато е натоварен и когато не е. Много добре знам какво е, да се качиш от микробусът в нисък лек автомобил. 80% от видимостта ти в градски условия изчезва. Много добре знам, че за градско шофиране е много по-важно ускорението и видимостта, отколкото размерът на превозното средство. Именно затова съм си избрал бърз и висок автомобил. Това разбира се са си мои лични критерии с които не е нужно да се съобразява никой. 6-8 сек. си е добро ускорение, съгласен съм, но при масовите автомобили е около 15 сек. Замърсяването в градовете няма какво да го коментираме. С него ще се справят електромобилите и то само през лятото. Не знам как ще забранят въглищата за отопление. Не знам защо намеси и цигарите във всичко това? Какво ти пречи дали пуша, ако не те карам да ми дишаш пушека?

    Коментиран от #32

  • Знайко
    Отговор
    32 14:56  27.11.17

    До коментар #31 от "Електрика":

    Аз ако пуша мога ли да кажа на дцата си не пушете? Аз ако си хвърлям боклука от терасата мога ли да кажа на децата си хвърли боклука в коша. Ти ако пушиш цигари може ли да ми кажеш не карай ДВГ щото ме тровиш??? Ако ми го кажеш аз ще ти кажа че си лицемер!!!!!

    Коментиран от #33

  • Електрика
    Отговор
    33 15:30  27.11.17

    До коментар #32 от "Знайко":

    Абсолютно си прав! Причината да спра да пуша е именно заради примера. Нямах моралното право да помоля жената да спре да пуши, когато забременя, ако аз и пушех на среща. Също така решихме, че не е добър пример за децата, ако и ние пушим. Въпреки това нямам нищо против някой да пуши, ако не ме кара да му дишам пушека. Има огромна разлика, ако аз съм решил сам да се тровя или да си навреждам по някакъв начин, с това някой да ме трови без мое съгласие. В момента осъзнавам, че при движение замърсявам въздуха, но нямам друга алтернатива. Също така осъзнавам, че изборите са най-важното нещо за определяне на бъдещето. Но не онези фалшиви избори на политици, а ежедневните избори които правим. Всяко стъпване на бензиностанция, затвърждава монопола и олигопола на петролната мафия, но просто нямам избор. Електромобилите просто дават право на избор, който засега не съществуваше. Цареше пълна диктатура на ДВГ и петрола. В следващите 20 години, хората ще имат право на избор, и чак след това ще се наложи "диктатурата" на чистотата, ако хората сами не се узрели за идеята дотогава.
  • Както беше
    Отговор
    34 13:12  17.12.17

    До коментар #12 от "Антиелектрика":

    Това форкоу има ли го

Напиши коментар:


Публикувай