11 319 13

Кен Блок се похвали с нова кола

Георги Касабов

Известният рали състезател Кен Блок се похвали с нова придобивка - Ford RS200 Evo. От модела да произведени едва 200 бройки за хомологация на автомобила от легендарната Група Б. По-късно 24 от тях са модифицирани в по-мощни версии, обозначени с името Evolution.

Автомобилът на Блок има 2.4-литров четирицилиндров турбодвигател с мощност 700 к.с. За сравнение обикновеният RS200 се оборудва с 1.8-литров мотор с 250 коня. В състезателния вариант този агрегат развива 350-450 к.с.

По-късно Ford разработва за модела 2.1-литров двигател, който генерира между 550 и 815 к.с. в зависимост от настройките и налягането на турбокомпресора. Най-мощният RS200 Evo ускорява от 0 до 97 км/ч за 2.1 секунди.



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Муха
    Отговор
    1 20:36  24.11.17
    2,1 сек 80-те! Кви gtr-и, кви тесли!😁
  • Антиелектрика
    Отговор
    2 21:18  24.11.17
    2,1 литров ДВГ ускоряващ за 2,1 секунди??? Това не е вярно, статията е платена от петролните компании, а Мъск е по-велик от Айнщайн :)))))))))))))))))))))))))))) Сега чакам сектантите да ни обяснят как е възможно това и без 10 000 Nm въртящ момент и за по-малко пари от "евтината" Тесла :))))))))))))))))))))))))))))

    Коментиран от #4, #6

  • Диханието на урагана
    Отговор
    3 23:04  24.11.17
    Доста годони беше най бързия в света от 0-100
  • като гост
    Отговор
    4 00:12  25.11.17

    До коментар #2 от "Антиелектрика":

    С обороти става, без 10000 Nm ама на 1000-2000 км мотора извън коша.

    Коментиран от #5


  • Антиелектрика
    Отговор
    5 14:28  25.11.17

    До коментар #4 от "като гост":

    Това звездите ли ти го говорят? Кой рали автомобил сменя двигател на 1000 или 2000 км??? И колко са по-високи оборотите му от обикновен, че няма да издържа? Това да не е Формула 1 отпреди 15 -20 години с по 20 000 оборота?
  • Електрика
    Отговор
    6 22:50  25.11.17

    До коментар #2 от "Антиелектрика":

    Като гледам много много не ги карат! Какъв ти е изводът? Моят е че от 80-те години, няма никакво развитие в ДВГ. Изброй няколко съвременни автомобила които да ускоряват за толкова? Тесла произвежда само от една година автомобили които ускоряват за под три секунди до 100 километра в час. Въпреки това, марката от която се движат най-много автомобили, които могат да ускорят под три секунди е именно Тесла. А Тесла дори няма претенции да е спортен автомобил, просто е семеен седан. Масов автомобил, а не нещо специално.

    Коментиран от #7

  • Антиелектрика
    Отговор
    7 23:56  25.11.17

    До коментар #6 от "Електрика":

    Постоянно ме учудваш с глупостите си! Каква Тесла семеен седан прави от 0 до 100 км/ч за 2,1 секунди??? Нали чакаме нещо "невиждано" до сега от РОУДСТЪРА им, който ще излезе след 3 години и уж ще ускорява за 1,9 секунди до 100 км/ч? Ето ти ДВГ, който прави от 0 до 100 км/ч за ЕДНА секунда: https://www.vbox7.com/play:48bfd522 Нямало развитие, боже какви глупости пишеш само! А това с 5000 к.с. какво е според теб, ако не размазване на миксери: https://fakti.bg/avto/271424-obaviha-cenata-na-hiperkolata-s-5000-ks За 1000-ен път ти казвам да не ме занимаваш, но по не разбираеми за мен причини, ти продължаваш да имаш нужда някой да ти показва какви глупости пишеш!

    Коментиран от #8

  • Електрика
    Отговор
    8 00:47  26.11.17

    До коментар #7 от "Антиелектрика":

    Аз говоря за сериен семеен седемместен седан, произвеждан с хиляден тираж и струващ по-евтино от подобен клас бензинови автомобили. Смяташ ли, че дадените от тебе примери попадат поне в една от тези категории? Можеш ли да ги наречеш поне "стандартен автомобил"? Този "автомобил" 5000 коня някой виждал ли го е? Защото бъдещите собственици на Роудстъра вече му направиха тест драйв. Чух че производителите чакали някой да се наеме да проектира охлаждане и скоростна кутия, но засега нямало успех. Мислех, че говорим за настоящата ситуация, а не кой какво обещава! Да не взема да ти сметна каква мощност може да осигури батерията на Роудстъра, ако се зарежда за 1 минута, както обещават в разни статии. Сигурно и сам можеш да сметнеш колко е 200kW по 60. Хайде помисли и ако Роудстъра може толкова с 3 двигателя, какво ще е ако има 4? Ами 8, за по-лесно охлаждане? Електромобилите сега правят бебешките си стъпки. Бъдещето е пред тях.

    Коментиран от #9

  • Антиелектрика
    Отговор
    9 11:25  26.11.17

    До коментар #8 от "Електрика":

    Ти облъчен ли си или просто си зависим от спорове??? Какви бебешки крачки бълнуваш като миксерите са по-стари от ДВГ??? Какви 8 двигателя те гонят - нали ще стане 5 тона и ще ти изпържи мозъка с тези 2-3 MW?! Питаше дали има по-бърз ДВГ - ИМА, ТОЧКА! За кой път да ти кажа да не ме занимаваш повече и да не пишеш до мен???
  • Електрика
    Отговор
    10 12:09  26.11.17
    Ти влизаш в някакви спорове, дори измислени от тебе. "Питаше дали има по-бърз ДВГ - ИМА, ТОЧКА!" Я посочи къде съм питал такова нещо? Отново Показваш функционалната си неграмотна с като даже не можеш да разбереш какво те питат. "Какъв ти е изводът? Моят е че от 80-те години, няма никакво развитие в ДВГ. Изброй няколко съвременни автомобила които да ускоряват за толкова?" Това ми бяха въпросите на които така и не получих отговор. А това беше един от изводите ми: "Тесла произвежда само от една година автомобили които ускоряват за под три секунди до 100 километра в час. Въпреки това, марката от която се движат най-много автомобили, които могат да ускорят под три секунди е именно Тесла. А Тесла дори няма претенции да е спортен автомобил, просто е семеен седан. Масов автомобил, а не нещо специално." Както виждаш за последните 30 години, не са направени кой знае колко големи подобрения при ДВГ. Неща които са правили преди 30 години, дори със съвременните технологии не могат да влязат в масово производство и да са на ниска цена. Да се върнем на електромобилите. Само преди пет години. Масовият електромобил който може да си купиш, изминаваше една книга 120 километра, а на практика по малко. Зареждаше се за 10~12 часа и имаше максимална скорост от 140 километра в час. Само за пет години развитието е в пъти, а не в проценти. За всичките години на производство на електромобили, в края на миналата година се движиха един милион електр

    Коментиран от #11

  • Антиелектрика
    Отговор
    11 12:19  26.11.17

    До коментар #10 от "Електрика":

    Пич, имаш очевиден проблем с повтарянето на едни и същи глупости! Не се ли усещаш колко нелепо звучиш във всеки коментар с тази "функционална неграмотност"? Това, че избиваш комплекси, защото не си завършил висше образование, си е твой проблем! За пореден път ти казвам да не ме занимаваш повече!

    Коментиран от #12

  • Електрика
    Отговор
    12 13:56  26.11.17

    До коментар #11 от "Антиелектрика":

    Хайде пак го обръщаш да си ги мерим, а не да водим нормална дискусия по конкретен въпрос. Удивително е качеството ти да подценяваш събеседниците си. Това какво образование имат, няма никакво, ама никакво значение. Когато съм наемал хора, това е последното нещо, което ме е интересувало. Важни са знанията и опита. Другото е парче хартия, което всеки може да си купи. За протокола, висшето ми образование не е само едно. И пак да повтарям следващото едно е също: Нещо конкретно по дискусията имаш ли, или ще си останеш на ниво обиди?
  • гост
    Отговор
    13 21:41  27.11.17
    Статията си е много вярна Lancai delta s 4 ускорява до 100 за 2,3 сек на макадан и 2.1 сек на асфалт-без електроника , двойни и тройни съединители, без автоматици и т.н. с такъв автомобил се преби Хенри Тойвонен и група Б беше закпита през 1986 - почетете малко повечко.Този форд бе в същия клас .И както казва Мишел Мутон : Рали спорта е за момчета , а група Б за истинска мъже "

Напиши коментар:


Публикувай