42 514 110

Две доказано здрави коли на старо

Радослав Славчев

Поговорка, която е особено актуална сред автомобилните фенове гласи, че млада жена и стара кола са на късмет. Това наистина е така, но все пак има автомобили на старо, които се славят с по-голяма надеждност от останалите. Сега ще ви обърнем внимание на две японски предложения, които се продават у нас, при това на прилична цена и са с доказано надеждни компоненти. И двете са японски, градски и са дело на Toyota и Honda, а интересни екземпляри могат да се намерят в най-големия сайт за автомобили у нас mobile.bg.

Toyota Corolla


Самият факт, че от тази кола са произведени милиони екземпляри в 11 поколения, трябва да ни говори много. Осмото и девето поколение на модела не са изключение от правилото. Почти няма шанс нещо да се счупи в тази кола – окачването е солидно, атмосферните бензинови VVT-i двигатели работят безупречно години наред, а металът не корозира. Има и няколко недостатъка – тези коли са еднакво скучни както за гледане, така и за каране.

Honda Jazz


Практично, достъпно и свежо, поколението на Honda Jazz (2001 – 2008) е известно и със своята издръжливост. Хубавото при него е, че няма как да сбъркате, тъй като колата се предлага само с бензинови атмосферни двигатели. Можете да избирате между 1.2-, 1.3- и 1.4-литрови версии, които са еднакво издръжливи, но все пак има един, който се откроява. В Европа 1.3-литровият двигател претърпява модернизация и е прекръстен на 1.4 от маркетингови съображения. Именно това е двигателят, който трябва изберете. 83-те конски сили няма да ви накарат да заобичате тази кола, но разходът ще го направи.



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Антон 1
    Отговор
    1 09:51  26.11.17
    Цитат “Има и няколко недостатъка – тези коли са еднакво скучни както за гледане, така и за каране.” :)

    Коментиран от #7

  • onq s konq
    Отговор
    2 09:51  26.11.17
    Тея японски легени ги папам като топли кифлички на магистралата с беенвето!А като им опна четрите фара бегат като мишлета налево надесно прет мене!

    Коментиран от #4, #5, #6, #16, #19, #24, #32, #33, #35, #53, #63, #71, #73, #90, #99, #100

  • гощо
    Отговор
    3 09:52  26.11.17
    Две такива Хонди съм имал за жената!!!! Вярно е много са здрави,не ходиш на сервиз никога но недостатъка е,че и на показаният на снимката и на следващият модел много бързо се изтъркват воланите!!! Тази на снимката е по добра от следваюият модел,новата е по пластмасова!!!
  • Бесен Язовец
    Отговор
    4 10:18  26.11.17

    До коментар #2 от "onq s konq":

    Скоро

  • koko
    Отговор
    5 10:22  26.11.17

    До коментар #2 от "onq s konq":

    Оня с коня с Мъртвия TDS само фаровете му светят и пуши ,Джаза с 83 коня ще те направи смешен.

    Коментиран от #34, #64

  • Honba
    Отговор
    6 10:30  26.11.17

    До коментар #2 от "onq s konq":

    Като ти чета коментара е ясно,какво BMW можеш да имаш пък точно ти..... Папаш,ама на сън! На двадесетия километър при скорост 180-2000км.h,ще отбиеш да вдигаш капака за да му се проветри телцето от прегряване!
  • Фен и собственик на хонда
    Отговор
    7 10:44  26.11.17

    До коментар #1 от "Антон 1":

    Ами тук става дума за нормални коли за сигорно каране ежедневно което много от големите по известност в европа немогат да предложат а не за луксозни и бързи ако това търсиш колега

    Коментиран от #8, #17, #26

  • Антон 1
    Отговор
    8 10:52  26.11.17

    До коментар #7 от "Фен и собственик на хонда":

    Сигорно е така !:) Аз само цитирах ! Иначе , Акорда много ми харесва !
  • Алфата
    Отговор
    9 11:04  26.11.17
    Хонда джаз - дизайн на кафез, за стиснати самоубийци! Еле пък като я мерна газифицирана... Една такава катастрофира пред очите ми. Размаза се като муха във ветроупорно стъкло в една Зафира! Буквално! При това хондето беше тарана. Караше жена естествено! Пораженията по Зафира-та бяха поносими, но хондето беше тоталка! Ако обичате нежните си половинки, колкото и да сте стиснати не им купувайте подобни коли!

    Коментиран от #13, #14

  • Гост
    Отговор
    10 11:09  26.11.17
    Имам джаз 2010 (1.4,100к.с)купен преди 2 години направил съм му 25хил.км и засега са ми сменяли само едно реле . Немските котори им пожелавам някога да направят подобен автомобил ,че като гледам покрай мен колегите с е39,вагове и кръгчета какви суми дават за ремонти направо лошо ми става на мен а за тях да не говоря .Хайде със здраве

    Коментиран от #11, #20, #38

  • Дедо Ви Я
    Отговор
    11 11:18  26.11.17

    До коментар #10 от "Гост":

    Е па я моа, а та светна, че сичкото въшка особено, ако не е баш екстрено е дебило - таз модерна дума в момента и ремонтоустойчиво! Що па тряа да е грозно, щото я японско за очето убаво не съм скив?! Само новите мазди са шукаритетски експеримент!
  • The TRAPPER
    Отговор
    12 11:18  26.11.17
    Японските ламарини са меки за да омекотяват удара. Винаги японско или немско.
  • Някой
    Отговор
    13 11:22  26.11.17

    До коментар #9 от "Алфата":

    Гледай за поражения при водача,а не автомобила. Ако колата обира повече от енергията​ при удара, безопасността за шофьора​ ще е по голяма.
  • Винету
    Отговор
    14 11:35  26.11.17

    До коментар #9 от "Алфата":

    Алфата, Джазът е перфектна градска кола, изключително удобна, с малък разход, добра динамика и пространство..., ама стоя ник едва ли знаеш какво е надеждност :)
  • Samurai
    Отговор
    15 11:42  26.11.17
    Аман от всезнайковци, които не са се качвали на нищо освен каруци! Японците са толкова напред от към практичност и прагматичност, че германците може да се маят дълго още как да направят автомобил, като японския! Дори корейските талиги почнаха да са по-добри! Ако не бе Ламборгини и ауди щеше да си е една талига! Само мерцедес имат няква мисъл у главата! Всичко друго европейско, което става е или френско или британско!

    Коментиран от #39

  • Samurai
    Отговор
    16 11:45  26.11.17

    До коментар #2 от "onq s konq":

    Оня с коня, ако излеза със Субаруто на магистрала или на пресечен, или на завои ще ме фанеш за коня!
  • teoоgeoo
    Отговор
    17 11:47  26.11.17

    До коментар #7 от "Фен и собственик на хонда":

    СИГОРНО си прав , разбираш ги.....
  • ник
    Отговор
    18 11:59  26.11.17
    Карам само японско, НО ауди 80 Б4 е най здравия най дълго и най много каран автомобил в Бг.И са на 27-30г без ръжди.
  • факт
    Отговор
    19 12:04  26.11.17

    До коментар #2 от "onq s konq":

    ДА КАРАШ БМВ Е ДИАГНОЗА
  • 20 12:04  26.11.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Пазарен Либерализатор
    Отговор
    21 12:06  26.11.17
    Като роди първото чаве взех джаз на жената, задните седалки се сгъват и можеш да качиш бебешка количка без никакви проблеми. И детско колело, или акумулаторна количка. Карал съм я и мога да твърдя следното: Огромен багажник като събереш задните седалки. Колата е висока, зимата е проходима в града. Пъргава е като я нагазиш. Окачването е здраво, като цяло колата е здрава, пластмасова е, но не скърца и не дрънчи. Пластмасата се чисти лесно от повръщано, пастели, флумастри, шоколад, мармалад и т.н. В хондата монтирах в пъти по-бързо детско столче от колкото в джипа, нямам идея защо. Харчи 6 в града 4,5 извънградско бенз 95Н. За около 6 години чанч от страна на жена ми и дечищата съм сменил само амортисьор на задната врата, тампони стабилизираща щанга, биалетки, накладки и там стандартните филтри, ремъци, масла, фреон. Идеална градска кола, коса предница и перфектна видимост.

    Коментиран от #22, #40, #105

  • Някой
    Отговор
    22 12:41  26.11.17

    До коментар #21 от "Пазарен Либерализатор":

    Подкрепям написаното. И на жена ми Джаза не е мръднал близо две години.

    Коментиран от #41

  • тойота
    Отговор
    23 12:50  26.11.17
    Наистина са мн здрави.Все пак бих предпочел авенсис пред королата ,повече ми допада и е дори по здрава .15 години карам тойота не е мръднала,мн сигурна машина.Бмв то ми имам чуството че всеки момент ще се развали а е дори по-ново.
  • 24 12:55  26.11.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • ТАС
    Отговор
    25 13:16  26.11.17
    За мен японските коли в България имат един сериозен проблем и това е калпавите ни сервизни специалисти и още по-калпавите ни снабдители на части. Японските автомобили искат малко обслужване, но много качествено и навреме. А също така качествени части. За България и двете са сериозен проблем. Да минеш 100-200 километра за да стигнеш до качествен сервиз си е сериозен проблем.

    Коментиран от #42, #98

  • МаьдаМ
    Отговор
    26 13:32  26.11.17

    До коментар #7 от "Фен и собственик на хонда":

    Мазда3 е много по добра по здрава, и красива от хондата и тойтата

    Коментиран от #52

  • До катъра
    Отговор
    27 13:59  26.11.17
    Ей ,катър!Научи се най-после как се пише бе ем ве.И си почини малко ,че аман от твоите глупости!

    Коментиран от #29

  • smeh
    Отговор
    28 14:03  26.11.17
    Едно не мога да разберА само - статия за японски коли, под която в половината коментари се плюе по немските ? Нали са здрави, страхотни и т.н...що се оглеждате по чуждото, а не им се радвате ?
  • Антон 1
    Отговор
    29 14:07  26.11.17

    До коментар #27 от "До катъра":

    Според мен , човека се бъзика с нас !

    Коментиран от #56

  • Хонда
    Отговор
    30 14:43  26.11.17
    Японските коли са класа над другите , за тях или хубово или нищо .Вдигнете капаците на вашите бмв -та и вдигнете на хонда капака разликата е ,че в хонда можеш да пипаш без да се изцапаш за разлика от европеиските който са само масло.

    Коментиран от #31, #43

  • Японеца
    Отговор
    31 15:14  26.11.17

    До коментар #30 от "Хонда":

    Хаха, вярно е това! Рядко съм виждал евро кола над 150000 км с неомаслен двигател, за разлика от японките.
  • Красо Зелето
    Отговор
    32 15:44  26.11.17

    До коментар #2 от "onq s konq":

    Муленце, точно Корола с този мотор /192 к.с/ дето е в статията няма шанс да я доблиши, камо ли да я издухаш. И такива като тебе не трябва да имат допир до коли, а само до колела.
  • ЯЗЕ
    Отговор
    33 15:51  26.11.17

    До коментар #2 от "onq s konq":

    евала, брато!
  • 34 15:56  26.11.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • гост
    Отговор
    35 15:57  26.11.17

    До коментар #2 от "onq s konq":

    Ииии ма много си голям с това твоето "беенве" коньооо! Мога да си те представя какъв 20 годишен баракудник караш, я 316, я 318, нааай-много 320 и си голям. Дай да те видя срещу MPS ми, колко струваш. Аааа извинявай, вие на село сигурно дори не знаете какво е това, ама няма нищо, важното е, че е с "беенве" оня с коня!!!!!!
  • TOKIO
    Отговор
    36 15:59  26.11.17
    Немските чупливи боклуци,като направят такива здрави и надеждни и комфортни хечбеци,могат да ми се обадят!Голф и Поло,са като детски играчки пред тези ЯПОНСКИ ТАНКОВЕ!!!

    Коментиран от #44

  • до ХонБа
    Отговор
    37 15:59  26.11.17
    е, добре бе смешник! Единствения който ще вдига капака си ти, защото ще са те излъгали, че е на 150 000, а тя е на 400 000 и е за Надин...
  • мноо си зле
    Отговор
    38 16:03  26.11.17

    До коментар #10 от "Гост":

    айде брат, имам Пасат дизелов на 20 години, давай, застани до мен да видим кой по-рано ще се счупи и кой по-малко гориво ще изхарчи!Да не говорим за комфорта и безопасността!

    Коментиран от #82

  • хаха
    Отговор
    39 16:05  26.11.17

    До коментар #15 от "Samurai":

    Ха-ха-ха
  • чакай малко
    Отговор
    40 16:08  26.11.17

    До коментар #21 от "Пазарен Либерализатор":

    Като събереш задните седалки, къде ще сложиш ДЕТЕТО? Нещо си в грешна представа за автомобил!

    Коментиран от #51

  • хахаха
    Отговор
    41 16:09  26.11.17

    До коментар #22 от "Някой":

    е то па остава и да е "мръднал" Ха ха-ха! Е.ати т.паците
  • ТРОЛ
    Отговор
    42 16:10  26.11.17

    До коментар #25 от "ТАС":

    Колега, липсата на качествени майстори важи не сами за японските коли. Това е сериозен повсеместен проблем в България. Аз карам Форд Галакси 2.3/146к.с. най-хубавата от всички 5 коли които съм имал до сега. За пореден път, както и предните коли итази ми я съсипаха "майстори". Но се опомних навреме и започнах сам да си я правят.

    Коментиран от #46, #48

  • фвген
    Отговор
    43 16:13  26.11.17

    До коментар #30 от "Хонда":

    Ми не знам дали е така, защото не знам за 11 години всекидневно каране, не съм отварял капака на фолксвагена, па дали има масло - божа работа
  • язе
    Отговор
    44 16:15  26.11.17

    До коментар #36 от "TOKIO":

    Муааааа-ха-ха-ха
  • язе
    Отговор
    45 16:19  26.11.17
    Само знам, че на тойотката й заминава мотора на 100-150 000км. Иначе е много "надеждна" Ха-ха

    Коментиран от #96

  • ВАГ ГРУП
    Отговор
    46 16:24  26.11.17

    До коментар #42 от "ТРОЛ":

    На тоя форд само емблемата е на форд, май си ечист ФВ Шаран

    Коментиран от #54

  • smeh
    Отговор
    47 16:25  26.11.17
    Убедихте ме! Японските коли са класи над всички останали, особено над европейските концерни. Затова фалираха повечето и бяха изкупени. Оказа се, че сектанизма не е достатъчен фактор за накланяне везните в полза на колите идващи от изток. Също така, се оказа, че за немска кола в опашката от желаещи присъстват и "замогнали" се собственици на японска такава. А обратното е рядко явление. Защо ли? :)
  • ТАС
    Отговор
    48 16:40  26.11.17

    До коментар #42 от "ТРОЛ":

    Съгласен съм, че липсата на качествени специалисти е повсеместна, но за съжаление при японските е най-силно изразена. В страната са не повече от 5-6 добри сервиза за всяка от японските марки, а при европейските марки са поне двойно или тройно за всяка. За ремонтирането сам на колата и аз се принудих да го правя сам. Предполагам по географски и езикови причини информацията за европейските марки се намира доста по лесно. Технически грамотен съм и мога да го правя, но намирането на информация и части отнема твърде много време. При японските има взети някои специфични решения , които европейските марки не използват и когато трябва ремонтираш такова нещо ядовете и загубеното време са твърде много. Примерно напълнен с масло гумен тампон на окачването Върши много добра работа докато се спука, а да намериш такъв нов на практика се оказва невъзможно(и въпроса не за цена), сложихме гумен аналог във возията на колата се усеща осезателна разлика.

    Коментиран от #50

  • тойота
    Отговор
    49 16:52  26.11.17
    хахах кое е фалирало бе , тойота ли ?Затова от 15 години е най-скъпата автомобилна марка в света с най-много продажби.Хората дори учебници по икономика направиха,как се управлява и развива фирма като тойота.Колкото до вагините ,не ми ги хвали.20 марки бараки пак нямат толкова продажби.

    Коментиран от #65

  • smeh
    Отговор
    50 17:05  26.11.17

    До коментар #48 от "ТАС":

    Тъжно, но факт. Колите, които съм поддържал досега(предимно немски) предимно се обслужваха от майстор, който беше собственик на сервиз за японски автомобили. Просто си беше кадърен човека и умееше да се учи. Проблема идваше от там, че японките, които ходят са в ценови диапазон доста по-нисък от немските еквиваленти. Както знаете сервизите печелят предимно от отстъпките на части и по-малко от стойността на самия труд. Това рефлектира и върху консумативите, като човек притежаващ кола за 30к няма да реве, че обслужване му е 2к, а от отстъпката сервиза ще получи чисто 400-500лв. Сега се загледайте по автопарка и вижте, че голяма част от по-скъпите коли са немски и респективно всеки кадърен майстор би се насочил към тях, защото е икономически обосновано...понеже собствениците са готови да платят по-високата цена. Капиталистически закон. Алтруизма и сектанизма движи до едно време. Не искам да бъда разбран погрешно, но всеки си гледа "кяра" и не е длъжен на някой, понеже имат сходни разбирания в случая относно автомобили да работи за по-малко, от колкото друг също толкова кадърен, обаче за друга марка.
  • Пазарен Либерализатор
    Отговор
    51 17:05  26.11.17

    До коментар #40 от "чакай малко":

    Тя се дели 2/3-1/3 задната, сваля се малката част за количката, упражнението е правено хиляди пъти преди да станем натурализирани селяне и да минем на джипки. А като свалиш цялата задна седалка бебешкото столче минава на предната седалка.
  • жигитайците
    Отговор
    52 17:38  26.11.17

    До коментар #26 от "МаьдаМ":

    И ръждясала в още повече пъти....
  • Алфа Ромео
    Отговор
    53 19:04  26.11.17

    До коментар #2 от "onq s konq":

    Гоуем си ве кон, кефиш, ама много други колеги тука все още ти се връзват.....
  • ТРОЛ
    Отговор
    54 19:08  26.11.17

    До коментар #46 от "ВАГ ГРУП":

    ДВИГАТЕЛЯ И СКОРОСТНАТА КУТИЯ СА НА фОРД, останалото е на ВФ
  • ВАГ
    Отговор
    55 19:22  26.11.17
    Двата баракудника на снимката (произведени в Турция) има много хляб да ядат докато стигнат нивото на Пасат 3 пък за Пасат 2 да не говорим.

    Коментиран от #58, #62

  • падналия ангел
    Отговор
    56 19:33  26.11.17

    До коментар #29 от "Антон 1":

    Не с тях а с оригинала, познава се по нарочно направените правописни грешки. И е много готин 😂
  • Suzuki
    Отговор
    57 19:55  26.11.17
    Suzuki Swift, още по добро
  • гост
    Отговор
    58 20:02  26.11.17

    До коментар #55 от "ВАГ":

    Само да попитаме, какво е Пасат 3 ..., модел от времето на Голф 3 ли ще рече?

    Коментиран от #60

  • оня с магарето
    Отговор
    59 20:02  26.11.17
    Королата с 1.8 VVTL-I двигателя с 192 коня със сигурност ще е много скучна!
  • ВАГ
    Отговор
    60 20:11  26.11.17

    До коментар #58 от "гост":

    Пасат 3 е автомобил на който "японските" му набори са измрели а той се движи масово . Други въпроси?

    Коментиран от #61

  • ВАГ
    Отговор
    61 20:13  26.11.17

    До коментар #60 от "ВАГ":

    Японски е в кавички ,защото освен името няма нищо друго японско.
  • Пасатора
    Отговор
    62 20:14  26.11.17

    До коментар #55 от "ВАГ":

    Тези пасати си пасираи попарата.Хонда се сглобява в Англия комшу.А пасата знаеш ли кой ти го сглобява рязани автомати с 8-ми клас.

    Коментиран от #67

  • Topper
    Отговор
    63 20:18  26.11.17

    До коментар #2 от "onq s konq":

    БМВ ти се казва каУяската каун, карай го, докато не падне сняг, че трябва да го зазимяваш в гаража 😉😜
  • Георги
    Отговор
    64 20:19  26.11.17

    До коментар #5 от "koko":

    И 70 коня са му достатъчни за да го бие мъртвия тдс
  • ВАГ
    Отговор
    65 20:23  26.11.17

    До коментар #49 от "тойота":

    Първо прочети какво е Тойота и кое и е скъпото ,Тойота груп е скъпата марка а Тойота мотор е част от нея. Ако става на въпрос Митсубиши груп има 10% от БВП на Япония а колите им фалираха.
  • Shmeker
    Отговор
    66 20:25  26.11.17
    Махайте ги тия матиси ве
  • ВАГ
    Отговор
    67 20:26  26.11.17

    До коментар #62 от "Пасатора":

    В Англия се сглобяват колите за Англия ,за България в Турция ,както и Фордовете. Пък пасатите кой ги сглобява .... важното е ,че вървят по 30години,ФАКТ.

    Коментиран от #68, #92

  • жигитайците
    Отговор
    68 20:50  26.11.17

    До коментар #67 от "ВАГ":

    Форд в турция май само баничарката се сглабя, не знам отде черпиш тия подробни информации... А и не знам що турция да е някъв еталон за лошо качество на сглобката като има доста по зле. Ако е навъпрос видях маверик днес беше на повече години от пасата и движеше, има и японски такива - това нещо да доказва?

    Коментиран от #70

  • босе
    Отговор
    69 21:14  26.11.17
    Аз карам немско,големия син кара само японско....понякога сменяме колите-отзиви: моите-сигурна и надеждна кола (акорд-2007год) ,добра визия,еластичен мотор (2.2 дизел) ,шумоизолацията леко куца,много малки са копчетата по волана и таблото.Неговите-все едно влизам в музей (w124-e280) 6-стак редови бензинов,автомат....чуди се защо го гледат с интерес на пътя!!!
  • ВАГ
    Отговор
    70 21:33  26.11.17

    До коментар #68 от "жигитайците":

    Турска качествена стока освен баклава няма . Говорим за 30г автомобили които масово се движат ,не единици.
  • 71 21:40  26.11.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 72 21:42  26.11.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Фен
    Отговор
    73 21:52  26.11.17

    До коментар #2 от "onq s konq":

    Виж да не уцелиш големия двигател, защото тогава няма да познаеш марката като мине покрай теб... 😁😁😁
  • Marseille
    Отговор
    74 22:51  26.11.17
    Дараци за скучни бедняци
  • 75 23:16  26.11.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • възмутен
    Отговор
    76 01:12  27.11.17
    Японски боклуци. Не е ли немски автомобила не ми го хвалете.

    Коментиран от #77

  • ПИЧА
    Отговор
    77 01:17  27.11.17

    До коментар #76 от "възмутен":

    Брато прав си не е ли Мерцедес БМВ Ауди ФОЛЦВАГЕН не ми говори. Това са коли които имат ресурс от поне 500 000 км а дори и повече.
  • жигитайците
    Отговор
    78 01:25  27.11.17

    До коментар #72 от "ВАГ":

    Ама ти наистина ли??? Шарана е наистина много далече и от Smax, който си е една добра кола, а Корола версото е ван, та ван... Свалете малко тия фенски очила нищо на никого не можете да докажете така, а ако имате нужда на себе си - то сами се замислете. Това важи и за японските фенове, разбира се, щото и там има какво да се иска дори от по-висок клас кат Лексуса... В днешно време марката е от много по-малко значение отколкото мисли масови българина, ако автомобила е на старо пък особено - там е важно кой и как го е карал...
  • Джентълменът русофил
    Отговор
    79 03:56  27.11.17
    Такова животно, като " доказано здрав автомобил, просто няма". Има само здраво оказана поддръжка, иначе автомобила рано или късно се скапва. Сменяйте си редовно ионсумативите и колата, ще е винаги здрава.
  • Путкин
    Отговор
    80 06:00  27.11.17
    Като гледам по улиците, коли от осемдесетте години са Ауди 80, Пасат, Голф, Волво и Лади. Никаде не съм виждал японска от осемдесете и да я карат ежедневно, може в някой гараж да има и да се кара рядко...
  • ЧИЧО ГОШО
    Отговор
    81 08:31  27.11.17
    Колегата е прав , виждаш най старите коли които се движат по улиците и преценяваш за истинските автомобили , японските коли от 80-те години , дори и от 90-те , ръждата ги е затрила тотално и непоправимо , а истинските двигатели за всички автомобили бяха точно от тия години , общо взето Японците не могат да прават Коли
  • Гост
    Отговор
    82 09:06  27.11.17

    До коментар #38 от "мноо си зле":

    Пассат ти сериозен ли си бре човек доста некачествен автомобил мой проятел си ги копуваше чисто нови от 2006-до 2012 и накраяму писна то дюзи компютър и какво ли още не беше в сервиза на ваг.ните всеки месец за разход да не говорим просто няма смисъл под 5 бензин извънградско в градът зимата макс 7 газова нямам и немисля да слагам,карайте си курниците немски хранете автомонтьорите ваша си работа
  • прзз
    Отговор
    83 09:54  27.11.17
    кво значи скучни за каране ?!?!! аз имам корола с разход 4 л/100 км при шофирнане 150 - магистрала 120 - извънградско

    Коментиран от #95

  • filo
    Отговор
    84 10:08  27.11.17
    В този сайт пише основно за японски коли. Явно се дават пари, за да се лансиорат японските коли. Хубави са, ама пък чак толкова хвалене не го разбирам. Винаги съм карал френски коли и съм бил много доволен от тях и не смятам, че са по лоши, като се има впредвид разликата в цената на вторичния пазар.
  • перо
    Отговор
    85 10:21  27.11.17
    гощо, да ти имам проблема :)
  • шофер
    Отговор
    86 10:44  27.11.17
    Японец техника прави и то отлично ама кола не мож направи. Сигурно е от ориза дето вилица не виждал та все с клечки го яде. Германска кола е яка кола.
  • пепко
    Отговор
    87 10:44  27.11.17
    Карам Сивик 4-та година. Стана на 11г това лято и само мога да кажа че това няма да ми е последната Хонда. Джаза е перфектната семейна кола, но държи цена и са скъпички.
  • габъл
    Отговор
    88 11:07  27.11.17
    За 12г. на 7цата и пада цената от $75К на около $3К, или с около 96%. А може и да ти я подарят, ако не е в движение и си платиш репатрака. В щатите немските коли над 10г. се обезценяват средно с около 90%, с дребни изкючения разбира се. Нужно ли е да обяснявам защо.
  • hahas
    Отговор
    89 11:18  27.11.17
    те може да са здрави, но това не са коли!!!!!
  • гост 2
    Отговор
    90 12:15  27.11.17

    До коментар #2 от "onq s konq":

    Защо " налево надесно" требе само надесно.
  • Бай Благой
    Отговор
    91 14:26  27.11.17
    Оня с Коня пак кърти миФки :D Вероятно са наистина много здрави коли, но пък на краш тестовете ги няма никакви. Не си заслужава риска да станеш на хармоника вътре в тая консервна кутийка, колкото и икономични, здрави и неустоими да са!
  • Inspektora
    Отговор
    92 16:18  27.11.17

    До коментар #67 от "ВАГ":

    Не се обаждай неподготвен. Точно тези модели на Хонда и Тойота, както и Сивик се сглобяват в Англия. В Турция се сглобява седана на Корола.

    Коментиран от #94

  • Яяяяяя
    Отговор
    93 19:05  27.11.17
    Японските са икономични да. Може и да са здрави незнам, ама аз японска кола на 500 000км не съм виждал. И няма по гниеща кола от японската. "Гниещия" Опел който всички подиграват е като танк сравнение с мазда и субару и хонда дето за 5-10 години и изчезват целите от ръжда ;(

    Коментиран от #106

  • Дада
    Отговор
    94 19:08  27.11.17

    До коментар #92 от "Inspektora":

    Тойота Аурис къде се сглобява? Щото на прозорците и пише " Шише-джам" :D
  • 123
    Отговор
    95 20:59  27.11.17

    До коментар #83 от "прзз":

    А, много закъсня бе готин! Тъкмо се чудех как никой още не е изрекъл тези магически цифри, и ето, появи се ти. Да ти кажа, много я натискаш. Слез на магистралата до 120 и на междуградски със 90 и ще постигнеш около 3.3 на магистрала и 2.7 на пътя. Лудииииии.....
  • до Яяяяя
    Отговор
    96 21:07  27.11.17

    До коментар #45 от "язе":

    Абе прочети си написаното да видиш каква глупост си написал ...струва ми се че до 5-10 години малкото ти мозъче тотално ще изчезне, малко което си мисли че разбира от коли, ..а колкото до повечето които пишат тук, просто вижте какво се кара по света а не само в малката точица на картата наречена България. Пътувал съм в Гърция, също така и по Европа и там продължават да се движат тойоти, хонди, мицубишита забележете, от 70-те години, а некъв смешник по-горе ми разправя за некви аудита 80, пасатори и орели, не че са лоши ама чак да ги величаеш така,.... ами какво да кажа за Америка, където тотално господстват тойота и хонда, ами за 4 милиардна Азия където основно са японски коли ами Австралия ...просто вижте какви коли предпочитат хората по света, говоря за обикновените хора а не милионерите, и най-големите и мощни автомобилни фирми в света са точно 4 по официална статистика, две немски и две японски ама май и това не го знаете, мерцедес,бмв,тойота и хонда, това е...нито аз нито вие сме някакви за да оспорим този факт, за нас единствено остава да си лаем по форумите и да хвалиме това което караме и да плюем другите марки... Странно наистина как някаква си тойотка на която двигателите издържат стотина хиляди, (както каза един капацитет по-горе) е една от най-мощните автомобилни производители в света и години наред е най-продаваната марка, превърнала се в много страни в символ на качес

    Коментиран от #97, #101

  • 123
    Отговор
    97 21:34  27.11.17

    До коментар #96 от "до Яяяяя":

    По кротко колега, ще се гътнеш от нерви😉. Никой не отрича качествата на марката, но фенщината идва малко повече. Истината за тази марка е проста, не се влага нещо което е революционно и модерно. Използват едни и същи двигатели от десетилетия, дизайна им и е прост и обзавеждането е грубо, дървено, но и здраво. Е, какво да се счупи? То дет се вика, срамота е да не издържи! Отделно, предвид технологиите и двигателите тези коли се карат от много по улегнали хора, което още повече допринася за здравината им. Ти как виждаш двигател 1,6 със 132 коня да го юркаш на 4000 оборота до морето? Пробвай, не е приятно, а и разхода ще е зверски. Както обичам да казвам, целофана на Карола, комфорта на французите и двигатели плюс технологии на германците. Ммммм, супер комбинация за седан.
  • БЪЛГАРИН
    Отговор
    98 22:03  27.11.17

    До коментар #25 от "ТАС":

    БРАТ,прости ми , но ти сложих минусче,не за друго но го приех лично! От 30 год. имам сервиз за автомобили и мотоциклети.Фен съм голям на японците, има и части и майстори,просто повечето клиенти искат евтини части ,а после пред блока ''да му е'а м...'а глеий го тоа майстор ,не можа да изкара и 6 месеца''. Иначе ,братле си прав и за франсетата! Никога не съм го казвал ,но пак ще го повторя ''няма лоша кола, има лоши стопани''!!!!!!
  • 10101010
    Отговор
    99 22:19  27.11.17

    До коментар #2 от "onq s konq":

    Неграмотен
  • onq s dinozavara
    Отговор
    100 22:28  27.11.17

    До коментар #2 от "onq s konq":

    Стига си хвалил този изгнил кенеф бе не ти ли омръзна? Явно си голям мазохист, за да караш такава барака, че и да се хвалиш с този дърт дрегел.
  • 101 20:47  30.11.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 102 21:26  30.11.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Mazda
    Отговор
    103 22:35  02.12.17
    Мазда 3 - бие ги и двете скучарки по-горе,Съседа купи същата Тойота като на снимката,едновременно с мен -2010 год.Вътре Маздата е е в пъти по-изпипана и красива ,за отвън няма да казвам.За онези които ще захапят за ръждата- няма, вече почти 8 год е Маздата- гледал съм я внимателно на подемник.Проблема е при тези преди 2009 год. За динамиката и удоволствието от карането-дори една жена успя да забележи и да се удиви на Маздата,дори конете на Тойотата са малко повече (1.6 л.мотор и двете )!
  • Терикат
    Отговор
    104 19:37  09.12.17
    Скука, скукааа, къде е леглото да си легна?
  • Гогогогогог
    Отговор
    105 19:15  17.12.17

    До коментар #21 от "Пазарен Либерализатор":

    Разход 6 на сто в града? Айде и ние да караме коли и да знаем. Даже смарта не може да докара такъв разход. Другото съм съгласен, но 6 на сто е смехотворно
  • Гогогогогог
    Отговор
    106 19:23  17.12.17

    До коментар #93 от "Яяяяяя":

    Може да е танк, ама къ не можаха да направят един мотор дето да не гори масло след 200 000. Ба та в опелите ,горат масло като луди,като остареят малко.

  • Димитър Кънев
    Отговор
    107 19:37  28.01.18
    Японките може и да е вярно това което коментирате.Аз имам японка като казвам че гори малко за кубатура някои не вярват но е факт че е икономична но Бог ми е свидетел ако ми се наложи да си сменя колата по някакви причини никога не бих взел втори път японска кола.Причината политиката на държавата.
  • Пробата
    Отговор
    108 05:39  28.02.18
    Карал съм какви ли не кошници ,но БМВ е хубаво да караш служебно , Мерцедес неам пари да поддържам, фолксваген.ауди Груп са ми скъпи частите ,дизел не пипам само нов, затова остава японец да живеят 3диаманта ,да го .... Тия с селендури с БМВ и голфове
  • 109 06:03  28.02.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Газ 66
    Отговор
    110 23:11  16.09.18
    Абе вие сериозно ли? На тия два кенефа коли ли викате, имат форма на струг и дизайн на редосеялка, имам авер с такава Хонда, като вдигна веднъж 160 на Тракия и имах чувство че съм седнал директно върху двигателя, и имам съмнения че таблото е правено от разтопени кофички от кисело мляко

Напиши коментар:


Публикувай