4 840 19

Най-надеждните коли в Европа

Радослав Славчев

Компанията J. D. Power, специализирана в проучване на различните пазари, публикува една интересна класация, показваща ни кои са най-надеждните автомобили в Европа. Изследването се провежда в Германия, но според експертите е показателно за целия Европейски съюз.

Самото допитване се изготвя от февруари до април 2017-а година, а след обстоен анализ, сега се изнасят и резултатите. Надеждността на дадена марка се определя по средното количество проблеми на всеки сто автомобила. Колкото по-малко проблеми са констатирани, толкова по-висока позиция заема марката в ранглистата.

Проблемите се разделят в осем категории - екстериорни, проблеми по арматурното табло и основните прибори, проблеми свързани с аудио и навигационната система, седалки, отопление вентилация и климатик, двигател, трансмисия и общи интериорни проблеми. След анализиране на данните специалистите от J. D. Power съставят списък с 20-те най-надеждни марки за 2017-а. Вижте кои са те и как са подредени.



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Гост (гост)
    Отговор
    1 12:28  29.11.17
    Точно наобратно.
  • Зъл (гост)
    Отговор
    2 12:33  29.11.17
    Хахаха, така си е е! Абсолютно точна класация. ФВ почти на равно с Дачия, а Мерцедес на 16. Хареса ми. Браво.
  • 1243 (гост)
    Отговор
    3 13:05  29.11.17
    Skoda пък е най-добра сред всичките вагонетки.
  • filo (гост)
    Отговор
    4 13:17  29.11.17
    Подобни класации са силно манипулативни обслужващи тези, които са платили за тяхното създаване. Само глупендерите биха и се вързали.
  • Не е вярна (гост)
    Отговор
    5 14:14  29.11.17
    Дачия по надеждна от бенц вярна е тази класация.
  • гост (гост)
    Отговор
    6 14:15  29.11.17
    Доста добра класация. Няколко познати се опариха с нови ФВ и Мерцедес, докато никой не се е оплакал от Рено, Пежо или Хюндай. Едно е да ти се счупи щипка на кора, да ти скръцне пластмаса, а съвсем друго е да ти пукне глава, да ти влезе в авариен режим или да ти растегне ангренажна верига на 45х.км. Има си сериозни проблеми, има и маловажни, които може да ти рефлектират върху комфорта, но не и върху поведението на колата или нейната надеждност за употреба. Доста добре са улучили с тази класация.
  • 123 (гост)
    Отговор
    7 14:28  29.11.17
    Интересно. Обаче се чудя, защо аджеба, никой не направи и анализ на дефектите? Защо даден автомобил е влизал в сервиза, и дали дефекта е свързан с мобилността. Все пак, едно е да влезеш в сервиз за окачване, и съвсем друго за шумове от таблото, например. И също би било интересно да се види, тази част която се сменя дали е гаранционна или не!

    Коментиран от #8

  • гост (гост)
    Отговор
    8 14:51  29.11.17

    До коментар #7 от "123":

    Ти явно не си чел статията. --- Публикувано във факти.бг: Надеждността на дадена марка се определя по средното количество проблеми.Публикувано във факти.бг: Проблемите се разделят в осем категории - екстериорни, проблеми по арматурното табло и основните прибори, проблеми свързани с аудио и навигационната система, седалки, отопление вентилация и климатик, двигател, трансмисия и общи интериорни проблеми. ---- Трябва да се чете преди да се пишат пшростотии .

    Коментиран от #10

  • German cars (гост)
    Отговор
    9 15:33  29.11.17
    Интересно ми е Митцубиши, с кои модели е представен в тази класация. Не оспорвам надежността, а разновидността на моделите - не се сещам за повече от 2 в Европа. Относно Дачия ниската позиция идва от всичко др.,но не и от двигател, окаване и трансмисия, те са здрави, но всичко др. е зле, което разбирасе обяснява цената.
  • 123 (гост)
    Отговор
    10 15:57  29.11.17

    До коментар #8 от "гост":

    И как да тълкувам 99 точки на Киа, и респективно 181 на Смарт? Точките от какво са натрупани? Колко точки носи изгоряла крушка и колко носи прецакан дебитомер, например? Коя повреда е оставила автомобила на пътя, и коя не? Какво ли би било ако на 100 автомобила КИА само 2 са регистрирани с повреда в дебитомера и носят 99 точки, и на другия полюс от 100 Смарта 40 са регистрирани със изгорели крушки? Кой ще е по надеждният от двата? Що се правиш на интересен като не разбираш?
  • Язе (гост)
    Отговор
    11 19:07  29.11.17
    Хората направили класация и хоп...немския премиум много здрав,почти колкото яйце.Тия дето им викат еднодневки май по-здрави от "нечупещия" се немец.Смейте им се....докато чакате трамвая.Das auto.

    Коментиран от #12

  • 123 (гост)
    Отговор
    12 19:59  29.11.17

    До коментар #11 от "Язе":

    Хората са направили непълна класация, защото липсват описание на проблемите и обяснение как това засяга мобилността. Това са сухи цифри, които не са подплатени с достатъчно описание, но пък да достатъчни на форумните майстори да категоризират автомобилната индустрия. Хонда е девета, а Мазда е след Дачия😲. Мдааа, мнооого показателно, сега ще почнат японците със харакиритата.

    Коментиран от #13

  • Язе (гост)
    Отговор
    13 21:04  29.11.17

    До коментар #12 от "123":

    Разбирам те какво искаш да кажеш.Това тук е сбито колкото да прочетеш нещо.Ако искаш да получиш пове инфо отиди на сайта на j.d.power и там може да е написано повече.Моето мнение е,че а и класацията го показва-колите набухани с адски много електроника губят но не защото са лоши примерно.Точно електрониката създава много главоболия.Давам ти пример с едната ми кола-дава,че има спаднала гума и пищи по таблото.Слизам всичко ок.Студено е и батерията може да се бъзика.Да но това е изнервящо защото постоянно ти напомня да погледнеш.Даде ми обща грешка и авариен режим.Оказа се дебитомера засякъл висока температура.Изчистване на грешката и всичко е ок.Да но така пътувах до морето и бях като атмосферен дизел.Малко нещо да не е в нормите и си готов.Другата ми кола е доста по стара и няма такива проблеми.Електрониката е сведена до минимум и само си карам и си свиркам.

    Коментиран от #14

  • 123 (гост)
    Отговор
    14 22:09  29.11.17

    До коментар #13 от "Язе":

    Ок, това е хубаво че ме разбираш, за разлика от други. И не мисля да влизам по сайтове разни, защото очаквам местните журналисти да дадат повече разяснения. Ако журналист значи да копираш данни и да сложиш един абзац общи приказки, здраве му кажи. То тогава тази статия е нищо, и аз това се опитвам да кажа. Иначе си прав за електрониката. Здраве да е, но трябва да се знае че и при колите всичко е строго индивидуално. Не може да сравняваш базови ниво без екстри, двигател на 20 години, без грам екстри и от другата страна например Тесла. Не са сравними просто!
  • ВАГ (гост)
    Отговор
    15 22:21  29.11.17
    На Асана каруцата е най-надежна ,няма какво да са развали .

    Ако някой вярва на тази класация ,моля правя бартер: търся Мерцедес S или Е клас за него давам надежна Дачия или още по-надежна Киа.
  • ххх (гост)
    Отговор
    16 09:12  30.11.17
    Я, италиански автомобил няма в класация за надеждност...
    Хм, значи може и да е вярна да му се не види!
    Е да, има 2-3 изненади, но май наистина нещата стоят горе-долу така в момента.
  • Един (гост)
    Отговор
    17 09:13  30.11.17
    Най-после една по-различна класация!
    Но от опита ми с колите - май има нещо вярно в нея !
  • Алфа Ромео (гост)
    Отговор
    18 14:42  01.12.17
    Въй ужаст, дека са ВМЗ и Алуди.....
  • (потребител)
    Отговор
    19 21:19  01.12.17
    От три години карам ХЮНДАЙ,така е, вярно е.

Напиши коментар:


Публикувай