26 040 47

Продава се M3 Е36 на 17 хил. километра

Георги Касабов

Автокъща в холандския град Хага продава едно от най-запазените M-тройки Е36 в света. Първата регистрация на черното купе е от 10 август 1998 г. и от тогава насам е изминало едва 17 465 км.

Автомобилът има 3.2-литров редови шестак с мощност 321 к.с., съчетан със секвенциална електрохидравлична трансмисия SMG. Сред екстрите си струва да се споменат климатикът, ксеноновите фарове, CD-плейърът и шибедахът.

Продавачът твърди, че M-тройката е обслужвана на всеки 2 000 км и може да представи документални доказателства за това. За съжаление автомобилното бижу не е никак евтино. Цената е €49 995.



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • оня другия (гост)
    Отговор
    1 13:11  05.12.17
    То като не е на Коня TDS-а - не ми го хвали!
  • Голямо газе (гост)
    Отговор
    2 13:11  05.12.17
    Ся малките газета почват якити коминтари, йесс
  • Михаил Димов (гост)
    Отговор
    3 13:17  05.12.17
    Таз кола 🚗 май не е чак толкова бърза от
    мойта AUDI A5

    Коментиран от #6, #11

  • 4 13:17  05.12.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • bam bam (гост)
    Отговор
    5 13:18  05.12.17
    ква е тази кутия на М3 фабрично ли излиза така?
  • Бай Х (гост)
    Отговор
    6 13:19  05.12.17

    До коментар #3 от "Михаил Димов":

    И като се събудиш и пръстите в контакта................абе ейййййй, А5
    Къде си тръгнал бе ТОЗ на А5 да се возиш. Измисли нещо друго
  • Гост (гост)
    Отговор
    7 14:13  05.12.17
    Ай бенведжийте, започвайте онанизма....:)))))
  • onlyhonda (гост)
    Отговор
    8 14:19  05.12.17
    много му заносена шофьорската седалка нещо за 17 000 км. на 2000 пък какво и е обслужвал??? има нещо гнило. мойта вече на 150 000 стана, но нова от магазина я взех тапицерията нова, волана изтрито няма още. това малко са му повърнали километрите ми се струва.
    като в Горубляне 80 000 той волана пред разпад и купето за смяна :))))))))))))
  • Красо Зелето (гост)
    Отговор
    9 14:21  05.12.17
    Щом е сменял 'консумативи' на всеки 2 000 км. Или я е карал на пържене яко /писта/ или просто е стояла толкова години в някой гараж, с цел продаване на по-висока цена след време /сиреч сега/!
    И да я купи някой богаташ, тая кола не е за каране, това е реликва, която с времето ще струва още много пари!
    Аз лично ако имах излишни 100к лева, бих я купил и бих я сложил в хола в имението си за красота.

    Коментиран от #16

  • Име като гост (гост)
    Отговор
    10 14:22  05.12.17
    Ей,завистници не....стни,може само да ........!
  • Хаха (гост)
    Отговор
    11 14:35  05.12.17

    До коментар #3 от "Михаил Димов":

    Смешко смешко,
    Тази кола като се е произвеждала и е била актуална а5 не е било дори и в съня на някой ваген дизайнер.
  • 12 15:03  05.12.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • незнайко (гост)
    Отговор
    13 15:18  05.12.17
    Защо е бил купен тогава ? Не е никаква реликва. Моята кола е от 1997 година и също е като нова, но на 220000 км. Грижа се за нея, но просто сега е непродаваема !
  • BMW Fan (гост)
    Отговор
    14 15:35  05.12.17
    Колата е ТОП и е мечта за 80% от BMW феновете (с ръчни скорости)
    и да, цената на екземплярите в такова състояние само ще расте.

    Циганските такива си личат от далеч, притеснителното е от "циганските" изпълнения по пътищата.
  • гостенин (гост)
    Отговор
    15 16:12  05.12.17
    Ееех спомени... Преди 14 години за първи път покарах такава на мой приятел... беше митничар момчето:):) Та кой каквото иска да си приказва, но това Е36 с този мотор 321кс е нещо уникално! По това време имах Е30 М3 и беше 224кс раздутата версия, какви разходки си правехме, от София до Самоков от горния път през Бистрица... За младежите, дето само са чували за тези автомобили, мога да ги светна, че М-ките са с обратни скорости... сиреч първа е назад и в такъв ред се включват и останалите! Та на излизане от завой, като набиеш газта, както е на втора и така настрани с вратите до следващия завой...като излезеш и от него пак газ и трета и направо се разцепвахме от кеф. Но тогава пътищата все още бяха хубави, не беше чак толко натоварено движението и можеше човек да си позволи такива дребни своеволия, но пак в рамките на разумното!!!

    Коментиран от #22

  • 16 16:36  05.12.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Vasik Atanasova (потребител)
    Отговор
    17 17:13  05.12.17
    изглежда добре но все пак 20 години е стояло
    това не е хубаво за кола
    колата трябва да се кара всеки ден

    Коментиран от #20

  • Ciganski me4ti Selski Tarikat Evtin Gaza (гост)
    Отговор
    18 17:24  05.12.17
    НЕ МЕ ИНТЕРЕСУBA ИМИДЖА , ЧЕ БИЛА ,, ЦИГАНСКИ МЕЧТИ ИЛИ ЗА СЕЛСКИ ТАРИКАТИ , EBTИНИ ГЪЗАРИ И ПРОЧИЕ ...
    ТЕ3И , KOИТО ТВЪРДЯТ ТОВА - ТЕ СА ТАКИВА !
    HAЛИ 3НАЕТЕ , ЧЕ BMW М3 Е ЖИВА ЛЕГЕНДА ПO KOЯTO BCИЧKИ CE CPABHЯBAXA И CE E ГОBOPEЛО CAMO XYБABИ НЕЩА , KOЛА KOЯТО ЩЕ 3АCPAMИ ПОВЕЧЕТО ЕЖЕДНЕBHИ БОКЛYЦИ KOИTO KAPATE , MAKЪР И СЪBPEMEHHИ .
    ГОРД COБCTBEHИK CЪМ HA TАКЪВ АВТОМОБИЛ ОЩЕ ОТ МИНАЛИЯТ ВЕК И ФАКТЪТ , ЧЕ ПРОДЪЛЖАВА ДА БУДИ 3АВИСТ И 3ЛОБА В ПОВЕЧЕТО ОТ вас МЕ РАДВА МНОГО .
    BMW M3 = РЕСПЕКТ !!!...

    Коментиран от #29, #39

  • Two Steps From Hell (гост)
    Отговор
    19 17:47  05.12.17
    Страхотна класика.Заслужава си парите и нов добър собственик.
  • До vasi (гост)
    Отговор
    20 19:08  05.12.17

    До коментар #17 от "Vasik Atanasova":

    Права си ,но ако ще се съхранява,трябва да и се направи консервация(всичко се смазва и увива всъс специални хартии) да се повдигне.тогава няма пр.може и 50г.да стои.

    Коментиран от #35

  • Пост (гост)
    Отговор
    21 19:33  05.12.17
    Ква секвенциална кутия ви е в главите, SMG е нормалната ръчна кутия с хидравлично управление...

    Коментиран от #47

  • бачо мачо (гост)
    Отговор
    22 19:45  05.12.17

    До коментар #15 от "гостенин":

    Аве ей, ти на баща си корсата си бутал само - кви набивания, кви завои...палячовци драскачи

    Коментиран от #46

  • Slavi (гост)
    Отговор
    23 19:50  05.12.17
    Това M3 Ще ви побърка всички те.
  • Радо (гост)
    Отговор
    24 19:56  05.12.17
    И аз имах БМВ навремето, тройка-акула....но тъжната истина е, че БМВ-то е спортната кола за бедните гъзари.
  • Собственик на нови ЕМКИ (гост)
    Отговор
    25 20:23  05.12.17
    Аз карам само последен модел М-ки и тази не се котира !!! В гаража си имам М2 2017-та ,М3 2017 ,М4 2016 (декември) М5 2017 ,М6 2017 (октомври!!!).

    Коментиран от #30

  • ПеУнИшКи ВиНкЕу (гост)
    Отговор
    26 20:36  05.12.17
    Беемветата са като ДОТА на гумите - старо ли е не ми го хвали ами го хвърли на боклука
  • Сталин (гост)
    Отговор
    27 20:55  05.12.17

    До коментар #12 от "по света и у нас":

    Тук си зверски прав.Където те видят ченгета те спират без да си направил нищо ,а нощем е направо задължително.Макара лично аз да спазвам доколкото е възможно правилника за движението -без дрифтове по улиците и гонки .
  • Джентълменът русофил (гост)
    Отговор
    28 21:38  05.12.17
    Кой каквото ще да ми говори, но това е една морално остаряла реликва. Ми купете си и по една Опел Калибра, щото и те бяха модерно по това време 1998. Ако беше Е30 бих се съгласил, защото е класика и ретро. Това обаче нито е ретро, нито е класика. Като видя такова БМВ и очаквам бай мангау да слезне от него с тъмни очила и кожено яке...смях в залата :).
  • 29 21:52  05.12.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 30 22:07  05.12.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Познавач (гост)
    Отговор
    31 22:32  05.12.17
    E нали на запад колите са по 100-200евро тоз полудял ли е с тая цена? Аз апартамент ше си кяпя за тия пари...
  • 32 23:39  05.12.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • lol (гост)
    Отговор
    33 00:17  06.12.17
    Мечтаната ми кола...
  • tixo73 (гост)
    Отговор
    34 00:31  06.12.17
    BMW 750iL-5000cc vs 408 konq...!!! Това е най якия мотор за BMW.
  • Vasik Atanasova (потребител)
    Отговор
    35 00:56  06.12.17

    До коментар #20 от "До vasi":

    не знам как се прави консервация
    но това гумените маркучета кво става с тях
    трябва да се сменят а и не само те
    хората са казали че една брадва трябва да цепи а не да стои зад
    вратата
    а и най важното има стареене на материала
  • Obay (гост)
    Отговор
    36 08:54  06.12.17
    Това едвали е истинско..М
    Във БГ има повече М-ки,от колкото са произвеждани в Бавария!!!
  • Аксиома (гост)
    Отговор
    37 09:12  06.12.17
    Мерцедес и всичко останали !
  • Бойколандец (гост)
    Отговор
    38 15:43  06.12.17
    Колата на мечтаещите за участие в новините, на Факти-катастрофи от Дебилландия!
  • до селчото с бе ен ве то (гост)
    Отговор
    39 18:37  06.12.17

    До коментар #18 от "Ciganski me4ti Selski Tarikat Evtin Gaza":

    Сменяй дилъра баце тоя ти дава кофти стока !
  • 40 21:50  06.12.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 41 22:39  06.12.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 42 22:49  06.12.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Алфа Ромео (гост)
    Отговор
    43 23:08  06.12.17
    Колата не е лоша,но е трагично да има звезда и половина за сигурност, това тегне като голямо черно петно върху всички Е36 на иначе добре изглеждащата кола.
  • Хи хи (гост)
    Отговор
    44 01:03  07.12.17
    Видяхте ли м багажника сгънатото кожено яке с емблема на BMW? Бонус за новият собственик, като се забие в канавката да не му е студено докато се прибира пеш ....
  • 45 09:22  07.12.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • гостенин (гост)
    Отговор
    46 09:37  07.12.17

    До коментар #22 от "бачо мачо":

    А ти хлапенце се научи на обноски и уважение, към по-можещите и по-знаещите! Капиш... хлапе?
  • Никой (гост)
    Отговор
    47 10:09  07.12.17

    До коментар #21 от "Пост":

    SMG- Sequential Manual Transmission. Няма да е лошо да се поинтересуваш как работят сенквенциалните преди да се правиш на умен. Що се отнася до работата с нея, няма нищо общо с обикновена ръчка, защото няма педал за съединителя, сменят се с + и - и не можеш да прескачаш скорости. СМГ се слага опционално на е36 и има подобрена версия в е46. За времето си са били бързи, а и плюса е че не можеш погрешка да смениш на твърде ниска предавка и да разбиеш мотора. В сравнение с сегашните автоматици е доста бавна и чуплива, но за времето си е било голяма работа. Сенквенциалните кутии рядко се слагат в серийни коли.

Напиши коментар:


Публикувай