6 115 8

Новият български автомобил е готов

Радослав Славчев

Русенският инженер Росен Даскалов ще представи на автомобилното изложение в Женева своя най-нов модел SIN S1. Това ще се случи през март следващата година, а към момента за новата кола се знае малко. Тя е готова, но от компанията публикуваха само една скица, показваща открит роудстър.

Автомобилът обаче ще се предлага и в още два варианта - със закрито купе и такъв, при който колелата са открити и изнесени отстрани на автомобила. Моделът ще е по-базов от сегашния Sin R1 и респективно ще се предлага на по-ниска цена. Към момента от компанията на Даскалов не разкриват конкретна информация за ТТ данните на Sin S1.

Ясно е обаче, че се предвижда, както изцяло бензинова версия, така и хибридна, и електрическа. Мощността на бензиновия вариант ще е над 400 конски сили. Даскалов има намерение да продава автомобила и в САЩ, като предвижданият годишен тираж е 300 бройки.



Още по темата

  • Българският автомобил на салона в Женева

    Българският автомобил на салона в Женева

    Русенският инженер Росен Даскалов представя на автомобилното изложение в Женева своя най-нов модел SIN R1 550. SIN CARS се завръща на световната ...
    8.03.2017
    22 380
    37
  • Българският суперкар поскъпна драстично

    Българският суперкар поскъпна драстично

    Българският спортен автомобил Sin R1, който привлече сериозно внимание на салона в Женева, става значително по-скъп. Автомобилът, който е дело на ...
    23.03.2016
    26 455
    52
  • Греховете български

    Греховете български

    Месец след британската си премиера първата българска суперкола дебютира на родна земя. На мъгливата писта на летище "Лесново" кацнаха ...
    18.12.2014
    81 826
    135

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Гост
    Отговор
    1 12:10  07.12.17
    Че то стар български автомобил има ли?

    Коментиран от #3, #4

  • Къртев
    Отговор
    2 12:53  07.12.17
    Браво
  • Даскалов
    Отговор
    3 13:50  07.12.17

    До коментар #1 от "Гост":

    Има, Sin R1
  • JEEP
    Отговор
    4 13:51  07.12.17

    До коментар #1 от "Гост":

    Да. Проектът се казваше София и е на инж. Велизар Андреев. Някъде средата на 80те години може би.

  • гост
    Отговор
    5 14:24  07.12.17
    Дано не е същото като от скицата, че няма и 3 бройки да реализира с тази симетрия. Това в кръга на шегата. Желая му успех, ако имах 150х.лв за двуместна кола със сигурност бих тествал неговата, все пак е расов спортист с доказани резултати.
  • Унуфри
    Отговор
    6 18:34  07.12.17
    Гришата да дава завода,преди да му го е взела държавата!
  • Русчуклия
    Отговор
    7 18:46  07.12.17
    Едно време имаше Булгаррено. През далечната 1966 с излишъка на валутните резерви в България се приема решение за производство на български автомобил, като плановете са първоначално сглобяване и постепенно преминаване към производство на детайли и възли в нашите военни заводи, където има свободни производственни мощности. Да напомня, че завода в Румъния още не съществува по онова време. Няма да се задълбочавам в причините, но на практика тази грандиозна идея е подхваната от румънците, а Булгаррено успява да просъществува до 1970 година, когато завода е затворил врати. Това го казвам за информация на тези, които не знаят. А що се отнася до Даскалов, моите адмирации!!! Дано му се осъществят плановете!

    Коментиран от #8

  • Да да
    Отговор
    8 15:10  09.12.17

    До коментар #7 от "Русчуклия":

    Какви валутни резерви 1966 г. другарю? Имаш предвид остатъка от закараното в Русия злато,което спаси БКП още тогава от фалит! Ама то от къде да имаш такава информация,като ви засекретиха и кратуните даже!!!

Напиши коментар:


Публикувай