32 161 32

Някой да търси перфектен Golf Country?

Георги Касабов

Със 7 735 произведени екземпляра Golf Country е направо екзотика на фона на 6.3-милионния тираж на стандартния хечбек. Модификацията се качва на конвейера през 1990 г., когато модата на SUV-тата все още е далеч, и трудно може да се нарече бестселър.

С годините Country се среща все по-рядко по пътищата, а цените на добре запазените екземпляри тепърва ще растат. Ето защо покупката на автомобила от снимките си заслужава обмисляне.

Този Golf Country в цвят Montana-Green Metallic се продава от холандска автокъща с показателното име Classic Youngtimers. Изминал е 111 464 км и ако не се брои увисналият таван в задната част на салона се намира в прекрасно състояние.

Колата е произведена на 5 април 1990 г. и като нова е струвала над 50 000 DM. Има 1.8-литров бензинов двигател с мощност 73 кВт/99 к.с. Цената е €18 500.



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • голфче
    Отговор
    1 11:50  08.12.17
    Голям красавец е голфчето ;)
  • СССР
    Отговор
    2 12:03  08.12.17
    НЕ Е КАТО СЕГАШНИТЕ БОКЛУЦИ!

    Коментиран от #17

  • Радо
    Отговор
    3 12:09  08.12.17
    Ейй, страхотна машина!!!...ама чак пара!!...да беше 7-8К лв.
  • ВИНКЕЛО
    Отговор
    4 12:12  08.12.17
    Някак си напомня на Фолксваген Туарег...

  • фдсф
    Отговор
    5 12:12  08.12.17
    Красива кола. На живо привлича погледа. Доста е висока и се отличава от останалите голфове.
  • Бат Вес
    Отговор
    6 12:36  08.12.17
    Е това е колата
  • гост
    Отговор
    7 12:39  08.12.17
    Има страхотни защити и подсилвания под купето, което си е много професионално. Сегашните СУВ нямат нищо по-различно от вирнато окачване спрямо нормална кола. Друго си е с тръби от край до край.

    Коментиран от #29

  • Bmw 760
    Отговор
    8 14:11  08.12.17
    Страхотна машинка няма вече такива коли почти неразрошима е
  • Боляр
    Отговор
    9 14:17  08.12.17
    Едни колеги имаха такъв за служебна кола преди повече от 15 години. Типичен представител на VW - постоянно на сервиза. Накрая им писна и го махнаха.

    Коментиран от #15, #21

  • sadдсадас
    Отговор
    10 16:46  08.12.17
    ГоУфа е ТОП!
  • голфър
    Отговор
    11 17:52  08.12.17
    Имам два...ДВА, подчертавам за да не си помисли някой, че съм сбъркал! ако има как и още един ще си взема! върви и не ...трепва! толкова са тормозени по родните пътища и ....... пъдуреки, ако има как моите да говорят....ще реват с крокодилски сълзи!

    Коментиран от #32

  • ПК0470АК
    Отговор
    12 18:51  08.12.17
    Пернишка жипка!
  • Тракторист хулиган
    Отговор
    13 19:39  08.12.17
    Имам Троика синхро корава кола е карам я само по черно.
  • ГОСТ 1
    Отговор
    14 19:51  08.12.17
    Най-недодялания автомобил.

    Коментиран от #22

  • На баба ти хвърчилото
    Отговор
    15 19:57  08.12.17

    До коментар #9 от "Боляр":

    И един мармот завива шоколада ..
  • 2dw
    Отговор
    16 20:06  08.12.17
    и що Гоуф щар пу щар, '90 де ще намерим части. Свещи даже няма а тях. И 18 000 евра а стига.
  • Сделано в СССерем
    Отговор
    17 21:10  08.12.17

    До коментар #2 от "СССР":

    Не е като руските боклуци.Добре че са умните немци.Иначе щяхме да караме руските боклуци Волга,Москвич с разход на гориво около20 л/100 км.

    Коментиран от #18, #31

  • ВАГ
    Отговор
    18 21:41  08.12.17

    До коментар #17 от "Сделано в СССерем":

    Не ,нямаше да караш и руски ако ги нямаше немците ,защото са копирани от немски коли ,направени с немски или копирани от немците машини , с немска или копирана от немците технология. Абе с две думи ако ги нямаше немците руснаците нямаше да знаят какво е петрол,газ,автомат Калашников,атомни бомби и др боклуци дето се вадят,помпят ,извличат ..... абе дето са вика трябва акъл.
  • ВАГ
    Отговор
    19 21:43  08.12.17
    А за голфа какво да кажа ..... френските и японските му набори са вече изгнили ,претопени ,направени на нови коли и пак изгнили.

    Коментиран от #27

  • Plameni
    Отговор
    20 23:42  08.12.17
    За 6,3 милиона произведени не са останали много в движение.
  • МАК
    Отговор
    21 00:39  09.12.17

    До коментар #9 от "Боляр":

    ами представям си парцалявската подръжка във тоя сервиз за да го махнат.хайде стига глупости!!
  • 22 06:40  09.12.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • ВалентинАнгелов
    Отговор
    23 08:56  09.12.17

    До коментар #22 от "Луд фен на Golf":

    На тази цена да го духа цялата западна европа.
  • Павлин
    Отговор
    24 09:16  09.12.17
    Аз бях горд собственик на Голф2 и бях мнооооого доволен от него нооооо мина му времето на Голфа и сега съм фен на Алфа
  • Аха
    Отговор
    25 09:31  09.12.17
    Хубава е колцата,но за тези пари взимам Range Rover 2005
  • Бате Мишо
    Отговор
    26 09:52  09.12.17
    Разбирак емоциите на колегите и съм напълно съгласен с някои от тях. В интерес на истината обаче, трябва да кажа, че този фолксваген е отличен, но цената му е доста висока. Сега за Vw, BMW и Мерцедес искам да Ви споделя, че техните детайли в т. ч. механизми, уредби, части и т. н. т. се изпитват предварително и едва след това се сглобяват правилно, а проекта се счита за завършен след изпитанията на тая цяла сглобка наречена автомобил в експлоатационен тунел и едва след това излиза на пазара. Разбира се държи се освен на качество и на цена. При другите марки автомобили само на хартия е така и от там идва основната разлика. Другата малка разлика е в качестваата на тези които извършват дейността. Между другото при Феррари е така с тази разлика в цената. Поздрави и успех на всички.
  • Терцел
    Отговор
    27 10:13  09.12.17

    До коментар #19 от "ВАГ":

    Много си далеч от истината, имам и я карам всеки ден Тойота терцел 4wd 1986г. Още е с оригинални прагове и не е кърпена. А голфа наистина е само за снимки, вкараш ли го в калта там оставаш.
  • Stefko 88
    Отговор
    28 11:52  09.12.17
    Като автомонтьор ви казвам колата е супер аз не успях да намеря такава хубава за мен (цена на хубава такава е като на хубав джип 6-8000 лв вижте мобилето) и си купих Рено Канго 4х4 (защото се поддържа при мен и го знам) , но изпадне ли ми кънтри "малко" карано и без ръжди веднага се купува нищо че парното е "екстра' в автомобила. Става за лек офроуд става и за всеки ден по шосето в града и не е кола алкохолик.

  • Stefko 88
    Отговор
    29 12:03  09.12.17

    До коментар #7 от "гост":

    Кангото дето писах и то е с метални кори под мотора диференциала и купето даже окачването не е като на обикновените с предно само. Носачите са дебели чугунени и шарнирите се набиват в тях не са с болтове , също скоростите са по-дълги ..... И други изменения . Преди да го купя бях скептично настроен обаче вече година поне два пъти в седмицата е в гората освен това има Бая място за багаж кара на вилата греди ,цимент ,винкели....Абе става за селска кола визията обаче е лоша и дървена ама.. по баира катери смело
  • Stefko 88
    Отговор
    30 12:05  09.12.17
    Возията е лоша дървена исках да кажа
  • Патриот
    Отговор
    31 20:04  09.12.17

    До коментар #17 от "Сделано в СССерем":

    да, ама горивото щеше да е 30 стинки литъра, тока 3 стотинки, циганите възпитани и работещи и т.н. Слабост са ми голф 2. Имам един 98-ма година. Ако има кой да сипва паля и до Гермаия мога да стигна. Има си забележки по външният вид, ама пусти пари. друг ми е приоритета в момента.
  • 32 01:05  10.12.17
    Този коментар е премахнат от модератор

Напиши коментар:


Публикувай